Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Morskie Widmo • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Solucja


    Morskie Widmo

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Poradniki » Solucja
    Dodał: wojjoo
    Utworzono: 09.01.2011
    Aktualizacja: 09.01.2011

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Morskie Widmo.

    Zadanie pozbycia się Luskańczyków, którzy przybyli do Neverwinter na pokładzie Morskiego Widma, otrzymasz po załatwieniu sprawy z kupcem Fihelisem (jeśli pracujesz dla Axle'a Devrie) lub po uratowaniu emisariusza Waterdeep (gdy wykonujesz rozkazy kapitan Brelainy).

    Po wejściu do dzielnicy będziesz świadkiem dialogu Gariusa Czarnego z niejaką Torio, która zajmuje się infiltracją Czarnystawu. Dowiesz się, że zostałeś dostrzeżony – w rozmowie wymienią pewnego portowca, sprawiającego ostatnio sporo problemów. Na pokładzie luskańskiego okrętu, oprócz szpiegów, przybył również czeladnik Gariusa, Ahja, który ma się tobą zająć. Nie każ mu czekać, ruszaj do [1].

    Na miejscu czeka na ciebie sześciu luskańskich pachołków. Rozmowa skończy się walką. Gdy wszyscy już padną, na molo zejdzie sam Ahja Lazurowy. Przywita się i zacznie miotać zaklęciami. Pojawią się kolejni luskańczycy. Są dość słabi, pozbądź się ich szybko, a następnie skup swe ataki na magu. Gdy będzie bliski śmierci, spróbuje się poddać. Dowiesz się, że przybył tu, by cię zabić, a także że działa na zlecenie Gariusa, Mistrza Piątej Wieży. Samo Luskan nic nie wie o poczynaniach Gariusa - „Kiedy luskańczycy dowiedzą się o jego planie, nie będą zadowoleni, ale wtedy i tak będzie już za późno”. Po rozmowie czarodziej nagle odzyska połowę punktów życia i jednak będzie próbował cię zabić. Przy jego zwłokach znajdziesz Kostur +2 oraz książkę Magiczne Artefakty i Ich Tworzenie.

    Jeżeli służysz Axle'owi Devrie, po powrocie do niego zdobędziesz 300 punktów doświadczenia. Poinformuje cię on również, że w mieście pojawili się pewni „goście”, którzy pytają o ciebie. Wydają się być niebezpiecznymi zabójcami i Axle sugeruje pozbycie się ich. Udaj się we wskazane miejsce – do kryjówki Githyanki (punkt [13] na mapie Dzielnicy Handlowej).

    Jeśli zaś pracujesz dla straży miejskiej, wróć do kapitan Brelainy i zamelduj wykonanie zadania. Otrzymasz 300 punktów doświadczenia i 800 sztuk złota. Przydzielona zostanie ci też kolejna misja – również udanie się do wspomnianej kryjówki Githyanki i pozbycie się tych, którzy w niej przebywają.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw