Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Tirganach • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Tirganach

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 17.08.2007
    Aktualizacja: 14.03.2010

    Tirganach to odpowiednik Szarogórza z Zakonu Świtu. Duże miasto, dobrze zaopatrzeni kupcy, a także swoiste skrzyżowanie dróg wiodących w kilka kierunków. Tak samo, jak w podstawce, zanim zobaczymy mury grodu czeka nas nieco walk.
    Na początku do swojej dyspozycji dostaniesz nieco elfek. Odradzają się one przy portalu po pewnym czasie, więc, gdy twój oddział będzie osłabiony, poczekaj chwilę na nowych rekrutów, a nie pchaj się pod nóż. Koniec wstępu, czas ruszyć do akcji. Aktywuj menhir i idź na północ. Znajduje się tam dość silny oddział nieumarłych, ale nagroda jest cenna - runa w skrzyni. Wracaj do portalu i idź na wschód, do elfiej bramy (po drodze miniesz orka). Wrota niestety są zamknięte, klucz jest w posiadaniu wilkowców. Mają one swój obóz na południowym wschodzie. To bardzo wymagający przeciwnicy, posługujący się dodatkowo magią lodu. Ich przywódcą jest Rawor, którym zajmij się w pierwszej kolejności. Po walce poczekaj na przywołanie nowych elfek. W międzyczasie przeszukaj zwłoki Rawora - poza kluczem znajdziesz przy nim wiele fajnych przedmiotów. Z pełnym oddziałem otwórz bramę i idź na północ, po czym skręć na północny zachód. Tutaj twoimi przeciwnikami będą żywiołaki lodu maści wszelakiej. Gdy będziesz mógł odbić na południowy zachód, zrób to. Dojdziesz do bazy lodowych stworów. Zniszcz jak najszybciej budynek, bo gdy uchodźcy dotrą dalej na północ, co jakiś czas (niedługi) będą przywoływane dość mocne oddziały. Po załatwieniu tej sprawy wracaj na główny trakt i podążaj nim na północ, a potem na wschód. Zanim wejdziesz do miasta, odbij w górę. Znajdziesz skrzynię, a w niej czaszkę tkacza ostrzy. Wróć do bram i udaj się na zachód. W małej kotlince spotkasz Zamaskowanego, któremu pokaż znalezisko, zaowocuje to kolejną misją. Teraz możesz spokojnie wejść do miasta. Porozmawiaj kolejno z Aedarem (dostaniesz dwie monety za uratowanie powstańców; z powodu chyba błędu opisanego w poprzedniej części ja nie dostałem nic), Leną i Elune. Po miłych pogawędkach wespnij się na wzgórze na wschodzie. Spotkasz tam Aedale, z którą również porozmawiaj, dostaniesz następne główne zadanie. Pora porozmawiać z postaciami pobocznymi. Niedaleko arcykapłanki możesz pogadać z Łuczniczką Zimowej Straży, co też zrób. Potem udaj się na południe i na wschód. Znajdziesz zamkniętego za bramą Flinka McWintera (stary znajomy z ZŚ). Aby z nim pomówić, musisz kliknąć na wrota. Po rozmowie idź na północ i pogadaj z Dariusem (kolejny "old friend"), a następnie znów wróć do Flinka. To tyle na razie, czas ruszać w trasę.
    Z miasta wyjdź bramą na wschodzie i idź w tym kierunku. Na rozstaju wybierz drogę na północny wschód. Dojdziesz do terenów wilków. Najlepiej pokonać je w następujący sposób: zwiąż je w walce przy pomocy swoich elfek, a awatarem szybko pędź aktywować monument. Przywołaj pozostałych bohaterów, dzięki czemu łatwiej zwyciężysz wroga. Przy największym z nich znajdziesz fioletowy klejnot krwi, przeszukaj także okoliczną skrzynię. Pora na dobre zapuścić się na wschodnie tereny. Na południu od monumentu jest wioska trolli. Lokatorzy dnie spędzają, strzegąc przejścia na wschód, a noce w obozie. Znajduje się tam także ich święty posąg. W nocy okrąż bazę od południa, dzięki czemu dostaniesz się na jego tyły. Stąd możesz go użyć - najpierw poproś trolle o artefakt (dostaniesz porządny młot), a następnie wyślij je do ataku na wschód (choć, szczerze mówiąc, nie zauważyłem, by to coś dało). Sam także udaj się w tamtą stronę. Przekrocz przełęcz i na północ. Stacjonujących tu nieumarłych możesz ominąć, jednak nie rób tego. Stań do walki, choć łatwa ona nie będzie. Największe kłopoty sprawi ci Rzeźnik, jednak przy jego zwłokach znajdziesz runę, klejnot krwi i Szatę Pieśniarza czarów. Zabierz wszystko ze, także z okolicznych skrzyń. Przy okazji, może się zdarzyć, że spotkasz wracające trolle. Nie wdawaj się w zabawę z nimi, tylko grzecznie zejdź im z drogi. Idź na zachód i na północ, po przekroczeniu przełęczy dojdziesz do kolejnego rozstaju. Odbij na południe, dotrzesz do bazy popielaków, którymi komenderuje wrzaskun. Zabij wszystkich i zniszcz budynek. Dalej na południu stoi kolejny kufer. Teraz idź na północ. Pokonaj oddziały szkieletów i popielaków i gnaj na zachód. Czeka cię teraz trudne zadanie - zniszczenie wrogiej bazy. Strzegą jej nieumarli i latające głowy, na dodatek szybko przywołują się następne jednostki. Tak więc po zniszczeniu większości wrogich sił, zajmij się niszczeniem budynków. Po ciężkiej potyczce udaj się na północny wschód - kolejni wrogowie (latające głowy i ożywieńcy), a potem na północ, gdzie czeka cię potyczka z kamiennymi czerepami. Jednak dopiero jeszcze dalej w tym kierunku stoczysz najtrudniejszą bitwę. Stacjonuje tam spora armia, z Żujem oraz bardzo silnymi szkieletami na czele. Być może do ataku będziesz musiał podchodzić kilka razy, jednak w końcu zabijesz wszystkich. Czeka cię za to spora nagroda - menhir (aktywuj), przedmioty z ciała "głowy głów" (odłamek kości i pierścień leczenia) oraz trzy skrzynie do obrobienia (jedna zawiera runy wszystkich ras, a żeby dotrzeć inną musisz nieco obrócić mapę).
    Znajduje się tu także portal, jednak na razie go nie używaj. Zabij swoich bohaterów, przywołaj ich ponownie w monumencie (zajmie to miej czasu niż powrót na nogach), a następnie skieruj do miasta. Awatarem natomiast przenieś się najpierw do portalu do Szrenicy. Stamtąd kilka kroków na wschód stoi wspomniany już wcześniej Ashgork. Tym razem możesz z nim porozmawiać, co też uczyń, dostaniesz kolejne zadanie. Wróć do miasta i wszystkimi jednostkami idź na zachód, a po wyjściu z grodu na północ. Tam, gdzie kiedyś znalazłeś części tkacza ostrzy stacjonują nieumarli. To mocarni przeciwnicy, ale poradzisz sobie. Z ciała ich przywódcy zabierz księgę, którą zanieś najpierw Dariusowi, a potem Flinkowi. Ostatnią rzeczą jest rozprawa z trollami. Ponownie idź na tył posągu, jednak tym razem każ im natrzeć na miasto elfów. Głuptaki to zrobią, jednak nie mają szans. Jeśli chcesz, wspomóż elfki w walce, jednak nie jest to konieczne. Z ciała toga weź kość udową, a następnie zniszcz obóz teraz już martwych trolli. To by było na tyle - wróć do portalu na północy i teleportuj się do Głębokiej Zimy.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Necroth
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.09.2007 o 12:26  

    ..możesz ich podejść jest tam posąg bodajże ich Boga Mugwai (jakoś tak) zajdź go od tyłu dolnym przejściem w obozie ale w dzień Urukowie idą na drogę i jej pilnują a w nocy przychodzą do obozu i wtedy podejdź do posągu i możesz przemówić są 3 opcje i każdą możesz użyć, wysłać na wroga, by przynieśli Ci przedmiot (jest to topór) i by poszli na śmierć na elfów najlepiej zrobić te 3 a gdy już wysłałeś na elfów przygotuj swoje oddziały w bazie i zabijaj dla doświadczenia, ogólnie Tirganach jest trudne, cała gra jest trudna a jak będziesz dalej w w Wietrznej jamie nie atakuj nieumarłych na przejściu parunastu z 27 levelem to nie przelewka;)

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2008 o 18:32  

    a jak nie zalatwisz tych wilkow przy monumencie bohatera to jest jeszcze opcja wyslij trolle przeciwko wilkom

    Arek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2008 o 18:34  

    a czemu nie ma solucji do Głębokiej Zimy itd. ?

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2008 o 18:36  

    a czemu nie ma solucji do feniksa ani spisu broni i czarów oraz planów które doczodzą w dodatkach

    Dyzio
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.06.2008 o 18:17  

    Kto zabił najwyższą kapłankie bo sam nie wiem

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: a może wie ktoś jak do końc...
    Dodany: 06.01.2009 o 20:13  

    a może wie ktoś jak do końca wykonać zadanie z orkem kościany siekacz czy coś w tej podobie bo mi brakuje niebieskiego klejnotu krwi

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: poprawka
    Dodany: 06.01.2009 o 20:17  

    a może wie ktoś jak do końca wykonać zadanie z orkem kościany siekacz czy coś w tej podobie bo mi brakuje niebieskiego klejnotu krwi

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: najwyższą kapłankę to tak: ...
    Dodany: 16.02.2009 o 8:59  

    najwyższą kapłankę to tak: za wypadek(mało expa),za tego strażnika(mniej niż 0 expa), za tą nowicjuszkę (według mnie -100000000expa) za tą kapłankę(BARDZO DUŻO EXPA bo ja wywnoskowałem że to ona zabiła)

    trawa_morska
     

    Wędrowiec
    Temat: \" Stąd możesz go użyć - na...
    Dodany: 31.08.2009 o 23:19  

    " Stąd możesz go użyć - najpierw poproś trolle o artefakt (dostaniesz porządny młot), a następnie wyślij je do ataku na wschód (choć, szczerze mówiąc, nie zauważyłem, by to coś dało)." - nie zauwazyles, gdyz dopoki nie zniszczy sie danych budynkow to oddzialy nieumarlych, wrzaskunow i ponurakow szybko sie odradzaja. Poza tym warto zalatwic trolle od razu za jednym zamachem, po co maja przeszkadzac, nie ma co czekac z wysylaniem ich na samobojcza misje

    Katharsis
     

    Wędrowiec
    Temat: Niebieski klejnot krwi możn...
    Dodany: 16.09.2009 o 0:20  

    Niebieski klejnot krwi można nabyć za bodajże 50 sztuk złota u jednego z kupców w Tirganach, ale nie pamiętam którego. Szukajcie, a znajdziecie :D

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: trolle
    Dodany: 09.02.2010 o 17:11  

    A ja zawsze wysyłam trolle na wszystkie misje po kolei a na końcu na tą samobójczą. Nie wiem czy to bug, ale mi czasami się zdarzało że te trolle mnie zaatakowały jak stałem za posągiem i do nich mówiłem. przez to musiałem tam save'a zrobić. A wogóle Tirganach jest cholernie trudny :(

    ExFos
     

    Wędrowiec
    Temat: Najwyższą kapłankę zabił te...
    Dodany: 05.06.2012 o 19:59  

    Najwyższą kapłankę zabił ten farymir czy jakoś tak najwięcej expa za niego się dostaje :) a pozatym w miare sensowne jest wytłumaczenie przy tym wyborze Pozdrawiam!



    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw