Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Głęboka Zima • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Głęboka Zima

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 10.06.2007
    Aktualizacja: 14.03.2010

    Głęboka Zima to lokacja często dość trudna, ale właściwie przyjemna. Tutaj stoczymy wiele walk, w większości wymagających, a także jedną o epickim wręcz rozmiarze.
    Na początek aktywuj menhir i udaj się na północny wschód. Znajdziesz tam monument bohaterów, przy którym przywołaj wsparcie. Razem udajcie się jedyną słuszną droga na północny wschód. Na rozstaju wybierz kierunek południowo-wschodni, bardzo szybko trafisz do pierwszej bazy szkieletów. Zniszcz ją i przeszukaj skrzynie. Podobne wyzwanie czeka cię na północ od wspomnianego wyżej skrzyżowania. Po rozprawieniu się z wrogiem idź drogą na północny wschód, po czym skręć na południowy wschód. Na kolejnym rozstaju wybierz trasę południowo-zachodnią. Po paru sekundach trafisz do obozu krasnoludów i elfów. Porozmawiaj najpierw z Erlinem, a potem z Devusem. Pierwszy przekaże ci mnóstwo informacji, a od drugiego dostaniesz zadanie do wykonania. Po tych czynnościach skieruj się na południowy wschód. Dojdziesz do polany, na północnym krańcu której stoi monument krasnoludów i menhir. Uaktywnij ten drugi i przeszukaj skrzynie, znajdziesz plany krasnoludów i elfów. Teraz idź na południowy wschód, znajdziesz zejście z górki. Obok niego, na południu, jest złoże żelaza, a na północy, w krzakach, ukryta druga część tkacza ostrzy. Dalej w tym kierunku znajduje się mozaika, chroniona przez strażnika mozaiki i popielaka uzdrawiacza. Zabij obu, jednak na razie mozaika na nic ci się nie przyda. Duże wyzwanie czeka cię na północnym wschodzie. Spaceruje tu sobie zimowa pięść - bardzo wymagający przeciwnik. Mimo to zaatakuj ją. Jeśli masz na stole runicznym kapłana, trzymaj go z tyłu i lecz rannych. Gdy potwór w końcu padnie, zabierz z jego zwłok runę i biały klejnot krwi.
    Wróć do monumentu i aktywuj go. Bohaterów przemieść na południowy wschód, pod charakterystyczny mostek, gdyż stamtąd będą nadciągać wrogie patrole. Zajmij się budową bazy. Masz bardzo mało miejsca, więc wykorzystaj też teren niedaleko złoża żelaza i monumentu bohaterów, choć ten drugi jest dość daleko. Wybuduj dwie kopalnie żelaza i hutę, gdyż ten surowiec będzie bardzo potrzebny. Analogicznie postąp z kamieniem. Gdy zbierzesz 30 wojaków (taranów i kapłanów, podstawowymi jednostkami lepiej nie zawracać sobie głowy), pora wyruszyć na wroga. Najpierw skieruj się na zachód od pozycji twoich herosów i w pierwszym możliwym miejscu skręć na południe. Jest tam baza nieumarłych, z której nadciągają ataki na twoje włości. Niszcząc ją, zerkaj na mapę, bo bardzo sporadyczne ataki mogą nadciągać także od dalszego zachodu i ze wschodu, w takim wypadku wycofaj kilka jednostek. Po walce przeszukaj skrzynię i udaj się na zachód. Stacjonujący tu nieumarli są dość potężni, ale pilnują od góry przełęczy, którą wkrótce będziesz podążać - po co utrudniać sobie życie? Kolejny atak przypuść na północ od twojej bazy. Szkielety w tym obozie to twardzi zawodnicy, ale ugną się pod naporem krasnoludzkich oddziałów. Ich pacyfikacja pozwoli ci na eksploatację księżycowego srebra (zbuduj nawet dwie kopalnie) i przeszukanie skrzyni. Kolejna walka czeka cię na wschód od "mostu", pod którym stali pilnujący obozu bohaterowie. Wrogi oddział składa się z dwóch lodowych golemów i duchów elfek. Najpierw zajmij się pierwszymi, bo to bardzo groźni przeciwnicy. Po walce otwórz kluczem Devusa skrzynię i zabierz z niej lekarstwo. Z pozyskaną miksturą idź do zleceniodawcy. Będziesz musiał wybrać, kogo uleczyć - krasnoluda czy elfkę. Ten pierwszy da ci Topór Galeritusa, druga broszę, dzięki której będziesz mógł handlować z Huldis w Tirganach.
    Czas zająć się głównym zadaniem. Zwiększ limit armii do co najmniej 60 i wyrusz na zachód od rozstaja prowadzącego do bazy nieumarłych (tej, z której nadciągały ataki). Znajduje się tam chroniona przez olbrzymie siły baza wroga. Walka będzie długa, ale średnio trudna. Na pewno nie będzie możliwe związanie całymi siłami wszystkich wrogów (i na odwrót), dlatego koncentruj ataki dystansowe (obrońcy) na pojedynczych jednostkach. Po pacyfikacji armii zajmij się budynkami i przeszukaj ciała oraz skrzynie. Uzupełnij liczebność oddziału i idź na południe. Za bramą (teraz już otwartą), czeka cię kolejne starcie z wrogiem. Miejsca tu nie za wiele, dodatkowo na górze na zachodzie ulokowali się szkieleci łucznicy. Po pacyfikacji wojowników wespnij się więc na wzgórze i zabij strzelców. Na południowy wschód od bramy znajdują się wrodzy dowódcy - Rogras i Garvyn. Są oni może dość silni, ale łatwo ulegną potędze twojej armii. Przy ich zwłokach znajdziesz mnóstwo przedmiotów, najważniejsze są klucz i runa. Stąd masz do wyboru kilka dróg. Najpierw udaj się na wschód. Dojdziesz do portalu bronionego przez nieumarłych. Zabij wszystkich i zniszcz budynki. Teraz ponownie do ruin i na północny wschód. Jest tam niebroniona skrzynia, a w środku pierwsza część mozaiki. Wróć na pole pojedynku i na zachód, a potem na północ. Otwórz bramę kluczem Garvyn. Czeka cię za nią trudna walka z elfkami. Wilcze mistrzynie są dość słabe (choć przywołują wilki, które skutecznie odgradzają drogę do przywódczyni, bo miejsca jest mało), ale Kyra to już twardy przeciwnik. Najlepiej zabij najpierw mistrzów, a potem dobierz się do łuczniczki. Przy jej ciele znajdziesz esencję i świetny łuk, a w skrzyni runę i kolejne wartościowe przedmioty).
    Została jeszcze mozaika. Walki, które dzięki niej stoczymy, są trudne, więc jeśli chcesz, możesz zaczekać do zwiększenia twojej mocy, gdyż teraz wykonamy tylko część zadania. Całą armię przemieść do monumentu bohaterów (uzupełnij też straty, a nawet zwiększ limit). Gdy jednostki dojdą na miejsce, bohaterem włóż pierwszy fragment. W miejscu przywoływania herosów pojawili się nowi wrogowie. Zniszcz ich, jednak może to sprawić ci pewne problemy. Po walce przeszukaj ciała, a znajdziesz następny fragment i kapitalne elementy ekwipunku. Kawałek zanieś do mozaiki. Teraz wrogowie pojawili się w bazie, z której nieumarli przypuszczali swoje ataki. Tam problemem jest mało miejsca, tak więc bądź podwójnie ostrożny. Najlepiej wywabić wroga na jakiś otwarty teren. Przy wrogach znajdziesz świetne elementy ekwipunku i kolejny fragment układanki. Włóż go na miejsce. Posiadacz kolejnej części pojawił się przy skrzyni, w której znaleźliśmy pierwszą. Niestety, ma przy sobie sporą armię złożoną z silnych jednostek, tak więc odpuść sobie, skończymy ten quest później. Zamiast tego udaj się do Tirganach. Zamaskowanego poproś o obudzenie runy. Jeśli uratowałeś życie elfce, pokaż także jej broszę Huldis. Wracaj do Głębokiej Zimy i idź do portalu na południowym wschodzie. Zabierze cię on do Warownej Jamy.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 21
    Temat: Przy okazji: kapłankę zabił...
    Dodany: 12.07.2011 o 19:19  

    Przy okazji: kapłankę zabił Fennair:
    1. Rany na szyi od duszenia przez metalowe rękawice
    2. Nikt nie słyszał krzyku bo była uduszona
    3. za to rozwiązanie otrzymuje się najwięcej expa.
    4.stoi przy miejscu wypadku(sprawdza czy widać dowody)
    5.Kochał baethe której nie lubiła Aedale.
    6.Wszyscy mówili o hałasach a on o krokach.
    7.za przypadek dostajemy 3/4 tego expa za kaplanke 1/5 a za baethe nic



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw