Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 The Bard's Tale • Przyzwańce • INSIMILION

    The Bard's Tale


    Przyzwańce

    Działy gier » The Bard's Tale » Opisy
    Autor: Quarmug
    Utworzono: 26.12.2005
    Aktualizacja: 11.08.2008

    Potwory, które Bard może przyzwać, zostały podzielone na cztery kategorie:

    » Zbrojni
    » Wspierający
    » Żywioły
    » Inne

    Każdy przyzwaniec ma dwa rodzaje - normalny i ulepszony. Ulepszony, jak sama nazwa wskazuje, jest lepszy niż jego podstawowa wersja.



    Zbrojni

    Bohaterka - wojowniczka, strzelająca z kuszy.
    Olbrzym - gigant rzucający głazami w przeciwników, słaby w zwarciu.
    Najemnik - zabijaka z toporem, świetnie sprawdza się w pierwszej linii, jego ciosy powalają przeciwników na ziemię.
    Po ulepszeniu: większy topór.
    Rycerz - święty wojownik walczący ze złem. Uzbrojony w długi miecz i tarczę, chroniony zbroją płytową, jest najlepszym wojownikiem jakiego można mieć w drużynie.

    Wspierający

    Ochroniarz - potężny wojownik z tarczą (śmiesznie małą w wersji zwykłej), zbiera on na siebie ciosy przeciwników.
    Po ulepszeniu: większa tarcza.
    Łotrzyca - zabójczyni, prowokuje przeciwnika, aby móc zaatakować go ciosem w plecy.
    Po ulepszeniu: zatrute sztylety.
    Wiedźma - gruba, brzydka kobieta, zajmuje się leczeniem członków (bez skojarzeń) drużyny.
    Zaklinaczka - magiczna istota z górną częścią ciała kobiety, a dolną węża. Lata dookoła na skrzydełkach i przywraca zabitych sprzymierzeńców do życia.

    Żywioły

    Pająk Gromów - pająk zbudowany z błyskawic, jego ataki oszołamiają przeciwników.
    Żywiołak ognia - istota przypominająca człowieka, atakuje miotając we wrogów ognistymi kulami.
    Behemot - ognisty potwór, szarżuje paląc swoich wrogów oddechem.
    Pukacz - niewielki stworek z chmur. Pukacz wbiega w największe zbiorowisko wrogów i wbija w ziemię elektryczny pręt rażący najbliższych przeciwników.

    Inne

    Szczur - niewielki gryzoń, bardzo dobrze nadaje się do straszenia pięknych dam w gospodach.
    Po ulepszeniu: magiczny skok, pozwalający na skakanie na duże odległości.
    Wysysacz - wielki komar, który wysysa z przeciwników życie i przekazuje je reszcie drużyny.
    Duszek światła - niewielki latający świetlik, palący fajkę. Rozświetla ciemności, czasami rozbłyska jasnym światłem oślepiając przeciwników, praktycznie nieśmiertelny.
    Odkrywca - emerytowany poszukiwacz przygód, zbiera dla ciebie skarby i z masochistyczną przyjemnością rozbraja pułapki. Potrafi odnaleźć ukryte przejścia.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 118
    Temat: Polecam ulepszonego pająka ...
    Dodany: 18.09.2009 o 1:39  

    Polecam ulepszonego pająka gromów. Zadaje niezgrosze obrażenia i oszałamia zwykle ok 3/4 przrciwników, dzięki czemu Bard bez problemu może ich załatwić (z lekką pomocą najemnika/rycerza).



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw