Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Labirynt Durlaga: Poziom drugi • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Labirynt Durlaga: Poziom drugi

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: van der Hert
    Utworzono: 30.11.2007
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Mapa Lokacji



    Poziom jest naprawdę zabawny i relaksujący – poleciłbym Wam zabawę... no dobra, widzę po minie, że nie bardzo. Słuchajcie więc: Po zejściu schodami na dół znajdziecie się w pomieszczeniu, w którym będzie kilkoro drzwi. Tylko jedne nie będą zablokowane. Idąc jedynym otwartym korytarzem dojdziecie do komnaty z gobelinem, globusem i dwiema statuetkami [1]. Północno-zachodnia otwiera drzwi oznaczone żółtym „x”, prowadzące do sali ze zbrojami i najeżonej pułapkami. Będziecie mogli znaleźć tam trochę ekwipunku. Jeśli wypróbujecie ostrza na brązowej kukle zostanie otwarty korytarz prowadzący z powrotem do sali z gobelinem [1]. Znajdzie się w nim sobowtórniak udający Durlaga. Czerwona kukła otwiera lub zamyka drzwi do sypialni (czerwony „x”), a srebrna jest pierwszym krokiem do otwarcie zielonych drzwi. Statua południowo-zachodnia zamknie drzwi prowadzące do sali treningowej, ale otworzy sypialniane (oznaczone czerwonym „x”).
    W sypialni – pokoju Islanne [2], znajdziesz trzy kamienie strażnicze w trzech schowkach. Ten ze stołu otworzy korytarz łączący sale [2] i [1], oraz przywoła kolejnego fałszywego Durlaga. Kamień z lewej strony łóżka otwiera lub zamyka żółte drzwi, z prawej – zielone (kamień Kiela).
    W sali tronowej [3] zabranie hełmu jest wymagane. Ukryjcie się w sali [4] i wyślijcie jedną szybko biegającą osobę po hełm – fałszywi Durlag, Islanne i Fuernebol przywołają bowiem chmury. Jeśli to z Was, które wybierze się po hełm dostatecznie szybko ucieknie – zginą od własnych zaklęć. Pojawienie się Durlaga zamknie drzwi do sal, w których już byliście, a otworzy te prowadzące do sali tortur [5].
    Jest ona najeżona pułapkami. Jak tylko dotrzecie na jej drugi koniec, po minięciu progu pojawią się za Wami dwa sobowtórniaki. W sali teleportacyjnej [6] zbadajcie zawartość wazy-pułapki. Uruchomicie tym samym przejście. Będziecie musieli przedostać się na drugą stronę. Uważając na pułapki zabierzecie kamień przejścia ze skarbca [7], po czym ruszcie korytarzem. Drzwi do obu tych miejsc są niewidoczne na początku. W korytarzu są ghule, które uruchomią mechanizm tworzenia kuli ognia, dlatego poślijcie przodem kogoś, kto wywabi potwory z ukrycia a potem ucieknie – czar osłabi przeciwników. Zaznaczam, że pułapka działa kilka razy.
    Na końcu korytarza znajduje się wejście do komnaty. Schody to pułapka – starajcie się ich unikać. Prawdziwe przejście znajduje się w ścianie i prowadzi do pomieszczenia [8]. Nim z nich skorzystacie możecie jeszcze zabrać przedmioty z zabezpieczonej pułapką skrzyni w nogach łózka w komnacie [9]. Jeśli wykażecie zainteresowanie ukrytymi w niej morgensternem i puklerzem Kiela, strażnicy stojący wokół z kolei zainteresują się Wami. W dalszej części labiryntu jest jeszcze kilku przeciwników i pułapek – nic ciekawego.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    ladyinfantille
     

    Wędrowiec
    Temat: niektóre kamienie otwierają...
    Dodany: 16.08.2013 o 14:59  

    niektóre kamienie otwierają przejścia, więc jeśli gdzieś je wyrzuciłeś, to po prostu nie przejdziesz

    hymek
     

    Wędrowiec
    Temat: No dobra mam pytanie - wsze...
    Dodany: 24.01.2014 o 20:34  

    No dobra mam pytanie - wszedlem do sali tronowej a pod tronem nie ma helmu kiela... gram w bg ee i teraz nie wiem co dalej

    sarif
     

    Wędrowiec
    Temat: Ktoś miał problem z niemożl...
    Dodany: 15.10.2014 o 14:47  

    Ktoś miał problem z niemożliwością wykonania wymuszonego ataku na kukłę treningową, odpowiadającą za odblokowanie drzwi oznaczonych w solucji jako zielone? Najzwyklej w świecie BG:EE nie traktuje kukły tak samo jak dwie po lewej - które podświetlają się "do rozmowy" i jako cele przy wymuszonym.

    koziol
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam następujący problem. ...
    Dodany: 08.12.2015 o 22:28  

    Mam następujący problem. Przeszedłem cały poziom, mam wszystkie kamienie strażnicze, ale skończyły mi się strzały i postanowiłem wyjść na powierzchnię, żeby uzupełnić towar. Z pokoju numer 9 przeszedłem przez pokój z trzema mostami, dalej korytarzem do pokoju numer 4, dalej do numeru 3 i do początku. Normalnie schodami wróciłem na I poziom. Ogarnąłem zaopatrzenie, wracam i zonk. Żeby zejść na III poziom trzeba (przynajmniej z godnie z solucją) iść przez pokój numer 5, 6, 7, i do ósemki, ALE jako, że fałszywego Durlaga, Islanne i Fuernebola zabiłem przy poprzedniej wizycie, teraz nie pojawia się mi się "normalny" Durlag i nie otwiera mi się przejście do sali numer 5. Co zrobić? Czy muszę wczytać i całe podziemia wieży przechodzić od nowa, czy to jest błąd, czy jest jakiś (nawet nie musi być "legalny") sposób, aby dotrzeć do sali numer 8? Jakiś kod czy coś?



    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw