Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcanum • Postać • INSIMILION

    Arcanum


    Postać

    Działy gier » Arcanum » Poradniki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 24.07.2005
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Oto krótki poradnik najlepszej kompozycji dla każdej z klas.


    Wojownik

    Wojownik trudni się oczywiście wojowaniem, czyli machaniem bronią lub miotaniem pocisków, ewentualnie sztukami walki. Taka postać nie będzie znała się właściwie w ogóle na magii i technologii, ale za to jej znajomość walki i siła pozwoli jej wyjść cało z najtrudniejszych sytuacji.
    Płeć: Mężczyzna.
    Rasa: Półork lub Półogr.
    Historia: Uciekinier z domu. Ma on wprawdzie niską inteligencję, percepcje i siłę woli, ale za to genialną siłę.
    Cechy: Przede wszystkim siła, kondycja i zręczność.
    Umiejętności: Przede wszystkim Walka wręcz i Uniki. Można zainwestować też w Atak z zaskoczenia i Łucznictwo.
    Technologia: Tylko kowalstwo. Umożliwia ono robienie kilku dobrej jakości broni i pancerzy.
    Magia: Właściwie żadna. Jeśli jednak lubimy walczyć gołymi rękami, przydadzą się Stwardniałe ręce z przemiany.

    Łotrzyk

    Łotrzyk to ekspert od działalności przestępczej. Choć w walce nie radzi sobie najlepiej, to jednak ma duże umiejętności otwierania zamków, rozbrajania pułapek i wykonywania ataków z zaskoczenia.
    Płeć: Mężczyzna.
    Rasa: Niziołek.
    Historia: Niziołek sierota.
    Cechy: Przede wszystkim zręczność i percepcja.
    Umiejętności: Wszystkie złodziejskie plus Ślusarstwo i Wykrywanie pułapek. Potem Uniki.
    Technologia: Brak.
    Magia: Brak.

    Uzdrowiciel

    Uzdrowiciel to taki kapłan. Nie zna się on na magii ofensywnej, ma jednak wysokie umiejętności lecznicze, co powoduje, że jego drużyna walczy lepiej, gdyż dłużej utrzymuje się w dobrym zdrowiu.
    Płeć: Kobieta (ze względu na większą ilość punktów zmęczenia).
    Rasa: Półelf.
    Historia: Według uznania, byleby nie obniżała siły woli, inteligencji i kondycji.
    Cechy: Przede wszystkim siła woli i inteligencja, potem kondycja.
    Umiejętności: Leczenie, potem reszta społecznych.
    Technologia: Zielarstwo (mikstury leczące) i Terapeutyka (mikstury wzmacniające).
    Magia: Biała nekromancja.

    Mag

    Mag to oczywiście postać parająca się magia ofensywną. Jest dość chuderlawy i słaby, jednakże jego czary mogą poważnie poranić jego wrogów.
    Płeć: Kobieta (ze względu na większą ilość punktów zmęczenia).
    Rasa: Półelf (Elf ma wprawdzie większe uzdolnienie magiczne, ale mniejszą kondycję).
    Historia: Mag dnia (w nocy lepiej wtedy odpoczywać).
    Cechy: Siła woli i inteligencja, potem kondycja.
    Umiejętności: Właściwie żadne.
    Technologia: Brak.
    Magia: Wszystkie szkoły, poza Białą nekromancją.

    Technik

    Technik to przeciwieństwo maga. Nie interesuje się magią tylko techniką. Walczy przy użyciu materiałów wybuchowych i broni palnej.
    Płeć: Mężczyzna.
    Rasa: Krasnolud.
    Historia: Dowolna.
    Cechy: Percepcja.
    Umiejętności: Przede wszystkim broń palna, potem Rzucanie i Naprawa, potem reszta technicznych.
    Technologia: Wszystko oprócz Kowalstwa.
    Magia: Brak.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 19 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    O Gwiezdny Siepacz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.08.2005 o 22:30  

    Ten uciekinier z psychiatryka jest wyborny hehe

    Rhoki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.12.2005 o 19:02  

    Według mnie nie ma sesnu robić postaci idealnych w danej profesji jeśli ma się już doświadczenie z cRPG, ponieważ gra szybko stanie się zbyt prosta. Ja w połowie gry technologiem stałem się tak sliny, że nie miałem sobie równych. jedynie dwóch czy trzech przeciwników sprawiło mi pewną trudność, rzeszta szła w cholerę zanim wyrządziła mi jakiekolwiek szkody. Zachęcam do grania ciekawymy eksperymentalnymi postaciami!

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.12.2005 o 19:46  

    Eeeee tam, marudzisz:PLepiej jest pograć i wyciągnąć wszystko co się da. Ja jak mam już hiper ludka to ide na chama i niszcze cale zastępy wrogów:D

    ved
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.09.2006 o 19:15  

    Rhoki ma racje, troche "gorszą" postacia o wiele fajniej sie gra...

    Vrigdisg
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.10.2006 o 10:54  

    o wiele fajniej gra sie dziwnymi postaciami np: grałem:
    1. Elfem - Technologiem
    2. Krasnoludem - Magiem ( krasnoludy płacą 2 razy więcej zmęczenia za czary
    3. Pół Ogrem - łotrzykiem
    4. Niziołkiem - wojownikiem ,
    muwie wam , gra sie nimi zajefajnie , bo rasa nie ma nic wspólnego z profesją i to jest właśnie fajne

    El Bombello
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.04.2007 o 21:41  

    ja grałem wojem z czarami i w 1/3 gry zasypiałem bo wszystko było banalne. uważam że ta gra nie ma dostosowanego poziomu trudności jak na szanowae rpg

    Colapsor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.05.2007 o 19:36  

    rusznikarzem z ekwipunkiem magicznym i "schematycznym" po pewnym czasie nie brałem już przedmiotów po trupach bo przekroczyłem 2mln monet z ich sprzedaży

    Colapsor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.05.2007 o 19:39  

    brakuje tutaj technik z downem nie nauczy sie do konca technik a co wiecej za pomocą buteleczek inteligencji nie damy rady stworzyć przedmiotu a najlepiej grac pijanym wojownikiem to jest frajda :)

    Velorien
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.07.2007 o 22:47  

    Przynajmniej z tych "schematycznych". Chyba wiadomo, że magowi na 15 lvlu nikt nie zagrozi, złodziej z mistrzem skradania się i ataku z zaskoczenia zadaje średnio 80 dmg na atak (a biorąc pod uwagę wysoką zręczność trochę tych ataków ma), technolog jak wyciągnie działo na słonie, albo karabin Tesli, to nie ma gdzie się chować. Wojownik? Duża zręczność i duża siła mówią same za siebie. Według mnie najfajniej gra się postacią z maksymalnie rozwiniętą charyzmą, intelektem i umiejętnością perswazji. Potem to tylko się ogląda obrazki, jaki to świat wspaniały dzięki nam nie jest : )

    Czort
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.08.2007 o 22:34  

    Ja zawsze dobieram postać nie tak by była teoretycznie silna, tylko, żeby mi się nią przyjemnie grało. Mój ulubieniec to elf/półelf wojownik z rozwijanymi kilkoma dziedzinami technologi- teoretycznie bez sensu, ale mnie sie podoba :)

    Khelgelor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.08.2007 o 19:33  

    Uważam, że postać powinna być sympatyczna, fantazyjna i w swoim rodzaju indywidualna. Jeśli ktoś ma ciężki pomyślunek i zależy mu jedynie na rzeźni, to niech gra w Serious Sama, a nie Arcanum.

    ponury żniwiarz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.09.2007 o 7:26  

    arcanum jest dość łatwe przeszłem je kilka razy a jeśli miał bym polecić postać to powiem że człowiek z historią przeszkolenie wojskowe a na magie żondzą elfy.
    ELFY RULES

    sup
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.09.2007 o 17:30  

    nie ma nic bardziej klimatycznego niz lotrzyk niziolek z mala dawka technologii i rozwinieta perswazja :-)
    Wcale mu jest niepotrzebna percepcja bo i po co? Najlepiej wziac uciekiniera z cyrku - obniza WP i PE ktore sa zupelnie nieprzydatne zlodziejowi a takze INT o 2 punkty (proponuje na starcie te dwa punkty dodac ;) ), ale za to podnosi STR o 6, co w przypadku halflingow jest bardzo przydatne. Z broni najbardziej klimatyczny jest mechaniczny sztylecik :)

    Mogadishu
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.04.2008 o 19:19  

    Gra dość szybko mnie znużyła, choć nie powiem, możliwości dawała naprawdę duże. Grałem magiem-półelfem (nienawidzę długouchych wszelkiej maści, ale cóż poradzić, kiedy jest się przyzwyczajonym do grania tą samą klasą niezależnie od gry) i muszę przyznać, że na początku gra nim była troszkę trudna (być może dlatego, że nie byłem jeszcze zbytnio rozeznany w systemie tworzenia i walki). Później oczywiście nie ma o czym mówić - trzeba też przyznać, że rozgrywka z czasem staje się aż nadto łatwa.

    Wiesiek
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja zawsze obojętnie kim gra...
    Dodany: 23.12.2008 o 17:45  

    Ja zawsze obojętnie kim gram pakuję sporo punktów perswazję, bo bez tego wiele ciekawych questów nas omija.
    A wszystkim fanom Arcanum poleca nowy polski mod, pt Misja. Zupełnia nowa przygoda. Do ściągnięcia - http://www.sendspace.com/file/g1qd0z

    Erd
     

    Wędrowiec
    Temat: jeśli wam się potem za łatw...
    Dodany: 26.07.2009 o 23:48  

    jeśli wam się potem za łatwo gra to zmieńcie wtedy w opcjach poziom gry z łatwego na średni lub trudny :-)

    Raffik
     

    Wędrowiec
    Temat: O ten
    Dodany: 02.09.2009 o 22:41  

    A ja gram elfem łucznikiem z magią force i w połowie gry już nikt mi nie podskoczył ... xd troche nudno mi się grało ale przeszłem :)

    Gnadalf
     

    Wędrowiec
    Temat: Zagadka
    Dodany: 08.02.2010 o 15:18  

    Mam pytanie mimo że grałem już parę razy w arcanum.Czy są jakieś poważniejsze różnice w fabule pomiędzy grą elfem a półelfem

    Aurilion
     

    Wędrowiec
    Temat: Dacie rade kim grać? Techno...
    Dodany: 15.12.2011 o 0:57  

    Dacie rade kim grać? Technologiem, magiem, łotrem czy wojownikiem? Chodzi o to, by gra była ciekawa i nie nużyła. Dodam, że technologa wezmę pewnie elfa, a wojownik będzie miał definitywnie życiorys ,,Wychowany na ringu" :) I czy np.: Ultralekka kolczuga ze schematów będzie pasowała np na krasnoluda.



    Ten artykuł skomentowano 19 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw