Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcanum • Zamglone wzgórza • INSIMILION

    Arcanum » Solucja


    Zamglone wzgórza

    Działy gier » Arcanum » Poradniki » Solucja
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 26.03.2009
    Aktualizacja: 27.10.2009

    Podążając za radą Virgila, docierasz do spokojnego górniczego miasteczka Zamglone Wzgórza. Jeżeli dobrze rozejrzysz się po okolicy, na pewno znajdziesz dla siebie jakieś zajęcie, ale najpierw powinieneś udać się do lokalnej karczmy, gdzie ponoć znajduje się Joachim, człowiek, który będzie w stanie wiele ci wyjaśnić.

    Przeciwnicy: brak

    1. Posterunkowy Owens
    Po krótkiej rozmowie możemy przyjąć od niego zadanie usunięcia bandytów blokujących jedyne wyjście z miasteczka (2).

    2. Bandyci blokujący most
    Lukan Niemądry i jego towarzysze pobierają opłaty za przejście od wszystkich podróżnych. Możemy się ich pozbyć na kilka sposobów. Jeżeli zdecydujemy się na walkę, będzie to okazja do zdobycia dwóch dużych skórzanych zbroi, zamszowej kurtki i miedzianego pierścienia. W stojącej obok beczce znajdziemy 47 sztuk złota i części rewolweru.

    3. Gnom, mieszkaniec wsi
    Ten mężczyzna będzie wypytywał nas o rozbicie sterowca. Lepiej nie udzielać mu zbyt wielu informacji. Bez względu na to, jak się zachowamy, spotkamy go potem przy wyjściu z miasta (19).

    4. Importowane towary Ristezze'a
    U Ristezze'a dostać możemy różne przedmioty przydatne technologowi. Co więcej, kupiec ma na szyi cenny amulet uroku (premia do odporności na magię), warto spróbować kradzieży kieszonkowej.
    W skrzyni na zapleczu spoczywa asortyment oferowany przez Ristezze'a, a w szafce znajdziemy mapę z zaznaczonym miastem Tarrant oraz telegram od firmy, której nazwa widnieje na pierścieniu Prestona Radcliffe'a. Kupiec sam chętnie udzieli nam informacji o pierścieniu, jeżeli tylko wykonamy dla niego drobne zadanie.

    5. Wyroby Gurloesa
    Kowal Lloyd Gurloes ma do zaoferowania wszelkiego rodzaju broń i elementy opancerzenia. Zwierzy się nam również, że bardzo pragnie czystej rudy i poprosi o jej zdobycie.

    6. Chudy Picken
    Możemy tu kupić magiczne mikstury, elementy opancerzenia i podstawowe bronie oraz składniki przydatne dla technologa.

    7. Zaklęcia Jongle'a
    Jongle Dunne jest zmęczonym życiem gnomem. Ma pewien problem z lokalnym silnikiem parowym i prosi nas o rozwiązanie go.

    8. Świątynia
    W środku natkniemy się na stado szczurów kanałowych, które można zabić dla punktów doświadczenia. Gdy przeszukamy okoliczne pojemniki, będziemy mieli okazję zdobyć dwie puszki amoniaku, trzy liście tytoniu, dwie porcje magnezu i Szaty pielgrzyma. Na samym końcu pomieszczenia znajduje się silnik parowy.

    9. Pierwszy bank w Zamglonych Wzgórzach
    Bank powiązany jest z dwoma zadaniami. W znajdujących się w zamkniętym pokoju skrzyniach znajdziemy porcję elektrolitu, dwie sztuki metalowych płytek, rękojeść dobrej jakości i zegarek kieszonkowy, a w sejfie 500 sztuk złota.

    10. Karczma w Zamglonych Wzgórzach
    W środku spotkamy m.in. Jacoba Bensa, który może zlecić nam pewne zajęcie.
    Obok niego stoi półogr Sogg Kufel. Jeśli nasza charyzma jest wyższa lub równa 9, będziemy mogli go przekonać, by dołączył do naszej drużyny. Jest on bardzo silnym wojownikiem.
    A jeżeli dobrze rozejrzymy się po pokojach, znajdziemy kolejne tajemnicze medaliony z okiem wpisanym w sześcioramienną gwiazdę, znoszone buty, 36 sztuk złota i list Joachima do Virgila.

    11. Terapeuta
    Mieszkający tutaj doktor Roberts jest poniekąd jedynym prawdziwym stróżem prawa w okolicy. Oferuje usługi terapeutyczne, ponadto opowie nam o problemach, jakie miasteczko ma z niejakim Gangiem Bowenów.
    Doktora można okraść z bandaży i naboi. Na zapleczu budynku znajdziemy szczura kanałowego i skrzynię, a w niej kondensator, dwie sztuki leku na migrenę, dwa liście koki, magnez, pigułki na krew i termometr.

    12. Zamknięty dom
    W środku znajdziemy (również zamkniętą) skrzynię zabezpieczoną pułapką, a w niej 17 naboi, 18 strzał i rękojeść dobrej jakości.

    13. Zielarz
    Zielarka Gaylin oferuje przedmioty przydatne technologom, a także uniwersalne środki lecznicze. Jeżeli spytamy ją o pracę w miasteczku, opowie nam o swoim zaginionym naszyjniku.

    14. Dom
    W kredensie znajdziemy amoniak, maść leczniczą, miedziany pierścień i 37 sztuk złota.

    15. Dom Percivala Toone
    W środku spotkamy oczywiście Percivala, który opowie nam o swoim problemie z kopalnią.
    W skrzyni obok łóżka znajdziemy elegancki pierścień, miedziany pierścień, 3 porcje spirytusu kamforowego, sztylet dobrej jakości, dwie butelki wody życia Varhama i 125 sztuk złota.

    16. Kopalnia Bessie Toone

    Przeciwnicy: Kulejący wilk, Mniejszy pająk, Pająk, Wilk

    A) Beczka
    Znajdziemy w niej latarnię.

    B) Beczka (z pułapką)
    A w niej mikstura uzdrowienia lekkich ran i 21 sztuk złota.

    C) Magiczna skrzynia
    Znajduje się w niej losowy skarb (np. 225 sztuk złota albo zaczarowany płaszcz podróżnika i magiczna buława). Obok stoi wózek kopalniany, w którym spoczywa przeklęty sztylet.

    D) Legowisko pająków
    Natkniemy się tutaj na stadko pająków. W stojącej pod ścianą beczce znajdziemy dynamit i stare koło zębate, a w skrzyni z odpadami fabrycznymi losowe składniki technologiczne.

    E) Duch Bessie Toone
    Należy z nim porozmawiać, gdy będziemy wykonywać zadanie zlecone przez Persivala Toone. W leżącej na ziemi metalowej puszce znajdziemy but Bessie Toone, o który poprosił nas kupiec Ristezze. W skrzynce z odpadami fabrycznymi spoczywają losowe składniki technologiczne.


    17. Mądra kobieta
    Dostać u niej możemy magiczne bronie, zwoje i eliksiry. Co więcej, za 100 sztuk złota może zidentyfikować należące do nas przedmioty.

    18. Materiały do budowy mostu
    W tym miejscu spoczywa budulec przeznaczony na budowę nowego mostu. Jeżeli zgodziliśmy się pomóc Lukanowi Niemądremu, będziemy musieli w jakiś sposób go zniszczyć.

    19. Wyjście z miasteczka
    Za mostem czeka na nas gnom, którego spotkaliśmy obok świątyni (3). Będzie próbował nas zabić. Walczy sztyletem, na szyi nosi znany nam już amulet, a przy jego zwłokach znajdziemy notatkę traktującą o rozbiciu IFS Zefir i polecającą jej właścicielowi zabicie wszystkich, którzy przeżyli katastrofę.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: hmm Jak wykonac ten w z tą ...
    Dodany: 15.02.2010 o 11:47  

    juz wiem ;p



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw