Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Bestiariusz, część 8 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Bestiariusz


    Bestiariusz, część 8

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Bestiariusz
    Autor: Valygar
    Utworzono: 31.12.2008
    Aktualizacja: 31.12.2008

    Yuan-Ti

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 7
    • Punkty Życia: 48
    • Klasa Pancerza: 0
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 1500

    Odporności:

    • Żywioły: 30%
    • Magia: 20%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
    • Berła/Różdżki/Laski: 8
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 9
    • Czary: 9

    Miejsce: Warownia d’Arnise, Kanały, Przytułek, Lasy Tethyru

    Charakterystyka: Yuan-Ti mogą sprawić mały problem, gdy są w grupie - posiadają nie najgorsze statystyki, a próba zabicia ich Kulą Ognia nie przyniesie rezultatu, gdyż są po części odporni na wszystkie żywioły oraz na magię. Jedyny sposób, aby przeżyć, to zabicie ich jak najszybciej.

    Zabójca

    Cechy:

    • Siła: 17
    • Zręczność: 17
    • Kondycja: 17
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Neutralny
    • Poziom: 20
    • Punkty Życia: 100
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 6000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 9
    • Berła/Różdżki/Laski: 6
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 12
    • Czary: 7

    Miejsce: Doki

    Charakterystyka: Zabójca może sprawić problem każdemu – potrafi zabić jednym celnym ciosem z cienia. Podstawa w walce z nim to rzucenie Prawdziwego Widzenia – wtedy pozbawiamy go największego atutu, a z groźnego przeciwnika robimy takiego, którego można łatwo zabić.

    Zabójczy mimik

    Cechy:

    • Siła: 18
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny Zły
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 11
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 3000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
    • Berła/Różdżki/Laski: 10
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 9
    • Czary: 11

    Miejsce: Wzgórza Umar

    Charakterystyka: Zabójczy mimik jest całkiem łatwy do pokonania, jeśli walczymy z nim całą drużyną. Pojedynczej postaci może sprawić problem, gdyż potrafi zatruwać, a na samym początku walki nawet unieruchomić bohatera.

    Złodziej Cienia

    Cechy:

    • Siła: 15
    • Zręczność: 17
    • Kondycja: 17
    • Inteligencja: 10
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 10

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 6
    • Punkty Życia: 35
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 16
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 750

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 11
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 12

    Miejsce: Doki

    Charakterystyka: Złodziej jak to złodziej – trzeba uważać na plecy, dlatego radzę się zabezpieczyć Prawdziwym Widzeniem. Co prawda nie jest tak skuteczny jak zabójca, ale i tak potrafi trochę nas uszkodzić, jeśli nie będziemy uważali.

    Złodziej Cienia - Zabójca

    Cechy:

    • Siła: 16
    • Zręczność: 18
    • Kondycja: 12
    • Inteligencja: 15
    • Mądrość: 14
    • Charyzma: 6

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 13
    • Punkty Życia: 62
    • Klasa Pancerza: 10
    • TraK0: 14
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 3300

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
    • Berła/Różdżki/Laski: 8
    • Petryfikacja/Polimorfia: 9
    • Zionięcie: 13
    • Czary: 9

    Miejsce: Doki

    Charakterystyka: Przy zabójcy musimy szczególnie uważać na jego atak z cienia, tak więc radzę zabezpieczyć się Prawdziwym Widzeniem – Złodziej Cienia, który nie może się kryć, będzie bezużyteczny.

    Zmora

    Cechy:

    • Siła: 16
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 16
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 55
    • Klasa Pancerza: 6
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 3
    • PD za zabicie: 175

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 12
    • Berła/Różdżki/Laski: 14
    • Petryfikacja/Polimorfia: 13
    • Zionięcie: 15
    • Czary: 13

    Miejsce: Dzielnica Cmentarna

    Charakterystyka: Zmora nie należy do trudnych przeciwników – posiada bardzo wysokie TraK0, tak więc nie mamy się raczej czego bać. Powinniśmy ją zabić dość szybko, ponieważ nie ma zbyt dobrych statystyk.

    Zmutowany gibberling

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Neutralny
    • Poziom: 1
    • Punkty Życia: 16
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 17
    • Liczba ataków: 2
    • PD za zabicie: 15

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17

    Miejsce: Przytułek, Lasy Tethyru

    Charakterystyka: Śmiem twierdzić, że umieszczając tę kreaturę w BG2, twórcy musieli mieć niezłe poczucie humoru – zmutowany gibberling nie sprawiał większych problemów w „jedynce”, a co do dopiero w Cieniach Amn...

    Znachor koboldów

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Praworządny Zły
    • Poziom: 5
    • Punkty Życia: 10
    • Klasa Pancerza: 7
    • TraK0: 20
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 16
    • Berła/Różdżki/Laski: 18
    • Petryfikacja/Polimorfia: 17
    • Zionięcie: 20
    • Czary: 19

    Miejsce: Kanały, Podmrok

    Charakterystyka: Znachor koboldów nie powinien sprawić nikomu problemu – jego statystyki są bardzo kiepskie – mało PŻ, wysokie TraK0 i KP oraz średnie cechy. Wystarczy jeden cios miecza, aby odesłać go na inny świat.

    Zombie

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 0
    • Punkty Życia: 15
    • Klasa Pancerza: 8
    • TraK0: 19
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 65

    Odporności:

    • Zimno: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
    • Berła/Różdżki/Laski: 16
    • Petryfikacja/Polimorfia: 15
    • Zionięcie: 17
    • Czary: 17

    Miejsce: Dzielnica Cmentarna

    Charakterystyka: Zombie nie powinien nikomu sprawić kłopotów – ma mało PŻ, kiepskie TraK0 i KP... Aby go zabić, wystarczy jeden, dwa ciosy miecza albo Kula Ognia, gdyż zapewne spotkamy go w grupie mu podobnych kreatur.

    Żelazny golem

    Cechy:

    • Siła: 24
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Chaotyczny Zły
    • Poziom: 18
    • Punkty Życia: 80
    • Klasa Pancerza: 3
    • TraK0: 3
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 13000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 125%
    • Elektryczność, Magia, Zimno, Kwas, Magiczne Zimno: 100%
    • Sieczne, Kłute, Obuchowe, Pociski: 20%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 3
    • Berła/Różdżki/Laski: 5
    • Petryfikacja/Polimorfia: 4
    • Zionięcie: 4
    • Czary: 6

    Miejsce: Twierdza d’Arnise, Kula Sfer, Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Żelazny golem to kolejny bardzo trudny przeciwnik, z jakim przyjdzie nam walczyć. Jest odporny na każdy żywioł i magię, leczy się pod wpływem ognia, ma niskie TraK0 i KP oraz wysoką siłę. Najlepiej uszkodzić go jak najbardziej z dystansu, zanim dojdzie do naszych bohaterów i walka wręcz będzie nieunikniona.

    Żywiołak ognia

    Cechy:

    • Siła: 9
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 12
    • Punkty Życia: 96
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 6000

    Odporności:

    • Ogień, Magiczny Ogień: 100%

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 10

    Miejsce: Kula Sfer, Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Żywiołak ognia ma całkiem niezłe TraK0 i KP, aczkolwiek kiepskie cechy i ilość ataków na rundę. Nie należy go atakować ogniem, gdyż jest na ten żywioł odporny. Sądzę, że nie stanowi on większego zagrożenia dla żadnej drużyny i każdy będzie w stanie sobie z nim poradzić.

    Żywiołak powietrza

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 12
    • Punkty Życia: 96
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 7000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 10

    Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Żywiołak powietrza ma całkiem niezłe TraK0, KP i siłę, co czyni go nie najłatwiejszym przeciwnikiem, ale sądzę, że jeśli ktoś był w stanie przejść przez kryjówkę Firkraaga do tego momentu, to ta kreatura nie stanowi większego zagrożenia i gracz będzie w stanie sobie z nim poradzić.

    Żywiołak ziemi

    Cechy:

    • Siła: 19
    • Zręczność: 9
    • Kondycja: 9
    • Inteligencja: 9
    • Mądrość: 9
    • Charyzma: 9

    Statystyki:

    • Charakter: Neutralny
    • Poziom: 10
    • Punkty Życia: 96
    • Klasa Pancerza: 2
    • TraK0: 9
    • Liczba ataków: 1
    • PD za zabicie: 6000

    Odporności:

    • Brak

    Rzuty obronne:

    • Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
    • Berła/Różdżki/Laski: 9
    • Petryfikacja/Polimorfia: 8
    • Zionięcie: 8
    • Czary: 10

    Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni

    Charakterystyka: Żywiołak ziemi ma całkiem niezłe TraK0, KP i siłę, co czyni go nie najłatwiejszym przeciwnikiem. Sądzę jednak, że każda drużyna powinna sobie z nim poradzić – nie jest odporny na magię, czyli możemy rzucać na niego dowolne czary, które dość mocno go uszkodzą, zanim się do nas zbliży.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Ku2
     

    Wędrowiec
    Temat: Świetnie napisane!
    Dodany: 26.03.2010 o 22:47  

    Świetnie napisane!

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Żelazne golemy uszkadzają s...
    Dodany: 29.06.2010 o 1:07  

    Żelazne golemy uszkadzają się od broni +3 i więcej, zwykłe pociski nie robią im żadnej krzywdy. inne źródło twierdzi że kwas je spowalnia, ale nie zauważyłam tego jakoś specjalnie :P

    Wełka
     

    Wędrowiec
    Temat: Żywiołaki powietrza są też ...
    Dodany: 09.09.2010 o 16:38  

    Żywiołaki powietrza są też w więzieniu sfer!

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 20
    Temat: Żelazne golemy odnosza obra...
    Dodany: 15.09.2011 o 12:32  

    Żelazne golemy odnosza obrażenia dopiero od broni +4

    Artorian
     

    Wędrowiec
    Temat: Taa... . zarąbałem drania L...
    Dodany: 29.01.2012 o 20:05  

    Taa... . zarąbałem drania Lilacorem a on ma +3 o ile się ni mylę ?

    Zak 123
     

    Wędrowiec
    Temat: Lilacor w zupełności wystar...
    Dodany: 03.01.2014 o 17:47  

    Lilacor w zupełności wystarcza

    elo
     

    Wędrowiec
    Temat: zombie ma odp na kłute dmg ...
    Dodany: 02.02.2014 o 21:44  

    zombie ma odp na kłute dmg kusza +5 nic dmg i na bron +1

    elo
     

    Wędrowiec
    Temat: tzn bron zwykła nic mu nie ...
    Dodany: 02.02.2014 o 21:47  

    tzn bron zwykła nic mu nie robi nie wiem czy to o pociski nie chodzi bo zwykłymi go strzelałem



    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw