Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Czary Maga - Poziom 10 • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Czary


    Czary Maga - Poziom 10

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Czary
    Autor: Orish
    Utworzono: 25.07.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Akceleracja

    Szkoła: dowolna
    Zasięg: nieograniczony
    Czas działania: 2 rundy
    Czas rzucenia: 9
    Obszar działania: specjalny
    Rzut obronny: specjalny
    Opis: Akceleracja powoduje usunięcie przerwy pomiędzy rzucaniem zaklęć. Po rzuceniu tego czaru, mag może rozpocząć rzucanie nowego zaklęcia natychmiast po zakończeniu poprzedniego. Efekt trwa przez dwie rundy.
    Porady: W połączeniu z Zatrzymaniem czasu i używaniem Szaty Vekny i Amuletu Mocy (skracają czas rzucania zaklęć), sam mag w trzy rundy może zmiażdżyć przeciwnika. Więcej chyba dopowiadać nie trzeba.


    Kometa

    Szkoła: dowolna
    Zasięg: 90 m
    Czas działania: natychmiastowy
    Czas rzucania: 9
    Obszar działania: w promieniu 10 m
    Rzut obronny: brak
    Opis: Kometa to potężniejsza i bardziej wyspecjalizowana wersja zaklęcia Rój meteorów. Po rzuceniu czaru, w ziemię uderza ogromny meteor lub kometa, zadając obrażenia wszystkim wrogom, którzy znajdą się na drodze. Kometa przy uderzeniu wysyła falę uderzeniową, która zwala z nóg i odrzuca w tył wszystkich nieprzyjaciół znajdujących się w obszarze działania zaklęcia. Powaleni wrogowie muszą wykonać rzut obronny przeciwko paraliżowi albo zostaną ogłuszeni na 1k4 rundy. Sama kometa wyrządza 10k10 obrażeń.
    Zaklęcie to nie powoduje obrażeń u członków drużyny.
    Porady: Dobry czar, ale zadaje dwa razy mniej obrażeń niż Oddech smoka, a z powalenia wrogów wynika niewiele.


    Oddech smoka

    Szkoła: dowolna
    Zasięg: pole widzenia
    Czas działania: natychmiastowy
    Czas rzucenia: 3
    Obszar działania: w promieniu 10 m
    Rzut obronny:
    Opis: Po rzuceniu tego zaklęcia w polu widzenia rzucającego pojawia się pozbawiona reszty ciała głowa czerwonego smoka, która zionie ogniem, dorównującym siłą oddechowi dorosłego czerwonego smoka. Oprócz ogromnej kuli ognia, zadającej 20k10 obrażeń, siła oddechu smoka zwala przeciwnika z nóg i odrzuca go od maga. Ofiara może wykonać rzut obronny przeciw zionięciu. Jeśli rzut ten się powiedzie, otrzyma ona jedynie połowę obrażeń i nie zostanie odrzucona siłą oddechu w tył.
    Zaklęcie to nie powoduje obrażeń u członków drużyny.
    Porady: Najlepsza obszarówka w grze, dzięki niej można stworzyć sobie ogromną przewagę w bitwie lub nawet ją wygrać. Jedynym ograniczeniem będzie odporność na ogień lub magię.


    Ostrza energii

    Szkoła: dowolna
    Zasięg: specjalny
    Czas działania: 4 tury
    Czas rzucania: 3
    Obszar działania: specjalny
    Rzut obronny: brak
    Opis: Ostrze energii to dysk utworzony z czystej energii, który dodaje +10 punktów do TraK0. Po rzuceniu we wroga, zadaje mu 1k4+5 obrażeń od pocisków, a także 1k10 dodatkowych obrażeń od elektryczności. Zaklęcie to pozwala na stworzenie 1 dysku energii na poziom rzucającego. Dopóki rzucający ma dyski, jego liczba ataków wynosi 9.
    Porady: Zaklęcie bardzo potężne, ale często są ważniejsze czary do rzucania, które przyniosą lepsze efekty, np. poprzez ułatwienie ataków wojownikom. Co innego w grze solowej, dość często jest wtedy odczuwalny brak broni konwencjonalne, a ostrza zadają także obrażenia obuchowe.


    Przyzwanie mrocznego planetara

    Szkoła: dowolna
    Zasięg: 40 m
    Czas działania: 4 rundy + 1 runda/poziom
    Czas rzucania: 5
    Obszar działania: specjalny
    Rzut obronny: brak
    Opis: Zaklęcie to powoduje otworzenie bram Otchłani i przywołanie upadłego planetara, który będzie walczyć przy boku rzucającego czar, do czasu aż zaklęcie wygaśnie lub jego ziemskie wcielenie zostanie zabite.
    Porady: Najpotężniejszy przywołaniec w grze, bardzo duże odporności, całkiem przydatne czary, ogromna wartość bojowa (jego miecz ma 25% szansę na to, że ofiara musi wykonać rzut obronny z modyfikatorem -2 lub natychmiast zginie!). Zupełnie, jakbyśmy dostali dodatkowego członka drużyny.


    Przyzwanie planetara

    Szkoła: dowolna
    Zasięg: 40 m
    Czas działania: 4 rundy + 1 runda/poziom
    Czas rzucania: 5
    Obszar działania: specjalny
    Rzut obronny: brak
    Opis: Zaklęcie to powoduje otworzenie bram nieba i przywołanie planetara, który będzie walczyć przy boku rzucającego czar, do czasu aż zaklęcie wygaśnie lub jego ziemskie wcielenie zostanie zabite.
    Porady: Jak wyżej.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 37 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    MarcineK Gracz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.12.2006 o 12:50  

    nie mozna kliknac na czary kaplana a bym se zobaczyl :/ :(...

    Bhaal
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.12.2006 o 13:13  

    MarcineK Gracz napisał(a):
    nie mozna kliknac na czary kaplana a bym se zobaczyl :/ :(...


    Nie można kliknąć, bo tekst o czarach kapłana nie jest zrobiony.

    nikt
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.03.2007 o 15:20  

    Wg. mnie najlepsze czary to "Przyzywanie planetara/mrocznego planetara i oddech smoka. Z tymi czarami można pokonać wszystko i wszystkich. Dla mnie są obowiązkowe

    @di
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.05.2007 o 18:49  

    oprócz Oddechu Smoka i Przyzwanie planetara do bra jes jeszcze Akceleracja połączona z szatą Vekny i Zatrzymaniem czasu tworzy niezłą masakre.

    Godivia
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.07.2007 o 18:09  

    Ja nie wiem jak sie uzywa akceleracji. Moze mi ktos powiedziec co ona daje jak dziala i kiedy sie jej uzywa bo nie bardzo do mnie przemawia ten opis :/

    caGe
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.07.2007 o 14:16  

    szukam czarów 8 i 9 poziomu jestem w athkatli, wie ktos gdzie moge znalezc? mam cztery wolne miejsca w 8 poziomie i dwa miejsca w 9, prosze o odp.

    caGe
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.07.2007 o 14:49  

    teraz juz troche dalej, plz powiedzcie gdzie jest porzadny sklep z czarami a na pewno go znajde :P mam juz 3 miejsca w 9 poziomie a na 8 mam tylko symbol ogluszenie i symbol strach, czekam na odp. pzdr

    Axelessandra
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.07.2007 o 10:46  

    1Lady Yuth na targu przygody z tylu sklepu.
    2Kram z czarami na promenadzie Waukeen (zaznaczony na mapie)
    3.Troche czarow ma Riabald na targu przygody(ale to chyba na nizsze pozimy)
    ***I pamietam ze w dzielnicy cmantarnej (w grobowcach roznych ludzi) znalazlam 'plugawy uwiad abi-dalzima' i chyba 'mamidlo'. W dzielnicy mostow w jednym z domow (na wschodzie) jak do niego wchodzimy to atakuje nas grupka wojownikow i magow (miernota), ale potem jak sie przeszukuje ich dom to mozna znalesc duzo czarow (chyba tez wysokopoziomowych, ale nie jestem pewna) 'Roj meteorow' znalazlam chyba dopiero w suldanesellar'ze w ktoryms z questowych domow.
    Ponad to przeciez w kui sfer jesli jestes magiem to dostaniesz uczniow i oni moga ci zrobic zwoje.

    przemysłowy johnson
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 31.07.2007 o 0:08  

    Nie lepiej zrobić czarownika??? Ten to jest dopiero potężny gość. Po co szukać czarów na zwojach kiedy można je sobie najzwyczajniej wybrać

    Lisek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.08.2007 o 21:58  

    Choć wiesz magiem można wybrać czary i odpowiednio przygotować się do każdej bitwy co czyni go bardzo dobbrym. Choć Czrownik ponoć terz jest dobry xP

    Przemysłowy Johnson
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.08.2007 o 2:55  

    Czarownik JEST przygotowany na każdą okazję,mam nim 22 poziom i wszystkie czary z 10 poziomu,których użyć mogę pięć razy!!!!

    fokus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.08.2007 o 16:18  

    moim zdanie najbardziej przydatnym czarem 10 lvl jest akceleracja w połączeniu z zatrzymaniem czasu moze byc zabójczy

    Pioy
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.09.2007 o 20:47  

    Mnie tam zawsze podoba się kometa ;-)

    Kendaric
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.09.2007 o 10:39  

    Akceleracja+zatrzymanie czasu+szata vecny+amulet mocy i podczas tych 18 sekund zużyłem na abazigala moim czarownikiem z grubsza 40 czarów:P
    Także jak skończyło się zatrzymanie padł na miejscu:)(forma smoka bo kensai jest banalny do ubicia^^)

    JA!!!
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.02.2008 o 11:38  

    Czy ktoś może mi powiedzieć czym się różnią te planetary?

    Slnx
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.04.2008 o 17:06  

    heh, pamietam dobrae to wydarzenie. akceleracja, zatrzymanie czasu i rzuconych 12 magicznych pociskow dla jaj:D (w sumie 60). Z abazigala nie bylo co zbierac:D

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.07.2008 o 21:48  

    Ja i tak nie wiem po co ta akceleracja.

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat: O sorry już wiem bo mam sza...
    Dodany: 25.08.2008 o 15:12  

    O sorry już wiem bo mam szate vecny i amulet mocy więc z połączeniem zatrzymania czasu moge ze 20 zaklęć rzucić tylko szkoda że Amellisany nie można w czasie zatrzymać

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: ...
    Dodany: 24.11.2008 o 9:20  

    No...
    A ja pamiętam niezłą scenę. Przy jednej próbie na V poziomie Twierdzy Strażnika (tą ze smokiem) przyzwałem Planetara... Który wyprzedził całą drużynę i JEDNYM (!!!) ciosem powalił jaszczurkę XD Od tej chwili przyzywam go do praktycznie każdej bitwy :P
    A oprócz tego świetny jest też oddech smoka. A jak jeszcze dodać akcelerację... Hehe, współczuję moim przeciwnikom XD

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Po co akceleracja? Ty się p...
    Dodany: 25.11.2008 o 23:49  

    Po co akceleracja? Ty się pytasz, po co najlepszy czar w grze ? :D Po to, żebyś mógł rzucić oddech smoka x5 z szatą vekny i amuletem mocy i zmieść wszystkich przeciwników z powierzchni ziemi :) Najlepszy może nie, ale ścisła czołówka.



    Ten artykuł skomentowano 37 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw