Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Inne przedmioty • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Inne przedmioty

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Valygar
    Utworzono: 31.12.2008
    Aktualizacja: 24.03.2009

    Akt niewolnictwa Isaei

    Ten dokument zawiera spis niewolników niedawno sprzedanych Władcom Niewolników umiejscowionym w Dzielnicy Świątynnej. Znajduje się na nim też pieczęć odbita w wosku, wyciśnięta za pomocą sygnetu. Przedstawia ona większy herb rodu Roenallów wraz z indywidualnymi znakami Isaei Roenalla. Jeśli można wierzyć temu pismu, to jest ono obciążającym dowodem.
    Miejsce: Przedmiot ten zdobędziesz od jednego ze współpracowników Isaei podczas szukania dowodów obciążających młodego Roenalla
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadanie tego aktu jest niezbędne do uwolnienia Nalii z rąk Isaei.

    Akt własności teatru

    Dokument ten daje właścicielowi prawo do teatru założonego pod oberżą "Pięć Dzbanów".
    Miejsce: Dostajesz go od Raelis Shai po uwolnieniu jej z Więzienia Sfer, jeśli jesteś Bardem
    Komentarz/Zastosowanie: Dokument ten należy pokazać Samuelowi, aby go przekonać, że jesteś nowym właścicielem teatru.

    Akt własności Wzgórz Wichrowych Włóczni

    Jest to oficjalny amnijski Akt Własności Ziemi, dotyczący terenów w i wokół Wzgórz Wichrowych Włóczni. Dokument ten wystawiony jest na nazwisko Garrena Wichrowej Włóczni.
    Miejsce: Pergamin ten znajduje się w chacie Garrena
    Komentarz/Zastosowanie: Akt własności należy zanieść Firkraagowi, aby wykonać zlecone przez niego zadanie.

    Amulet Harfiarzy

    Wszyscy Harfiarze, których spotkaliście w tej okolicy, nosili jeden z tych amuletów. Być może jest to ich identyfikator. Czy w tym budynku może być jakaś część, do której dostęp mają tylko Harfiarze?
    Miejsce: W biurku na parterze siedziby Harfiarzy
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadając ten amulet, nie zostaniemy zaatakowani przez widmowych Harfiarzy na piętrze budynku.

    Brązowe pantalony

    Brązowe pantalony to ostatni krzyk mody. Ci, którzy szczycą się wyszukanym gustem, wolą nie nosić niczego niż ubrać spodnie, które ustępują tym pantalonom szykiem.
    Miejsce: W kryjówce Abazigala znajdują się poszukiwacze przygód, którzy mogą je dla ciebie zdobyć
    Komentarz/Zastosowanie: Brązowe Pantalony są jedną z trzech części potrzebnych do stworzenia wspaniałego zestawu, o którym mowa w jednym z artykułów (Link).

    Bryła stopu ilitu

    Ten kawał stopu stworzyła dla ciebie Jerlia, Handlarka Rudą. Masz nadzieję, że nada się zamiast prawdziwej rudy, której prawie nie sposób dostać. Jerlia zapewnia, że Sir Sarles nie pozna różnicy. Jeśli chodzi o sam stop, to ma on... interesujący kształt, który coś ci przypomina, choć nie do końca zdajesz sobie sprawę z tego, co to może być.
    Miejsce: Przedmiot ten możemy zdobyć, jeśli poprosimy Jerlię o fałszywą bryłę ilitu dla Sir Sarlesa
    Komentarz/Zastosowanie: Bryłę należy zanieść Sir Sarlesowi - niestety pozna, że nie jest to materiał, o który prosił. W tym wypadku należy udać się do świątyni i porozmawiać ze zleceniodawcą zadania.

    Butla geniusza

    Ta butla jest dokładną repliką butli Malaaqa.
    Miejsce: Otrzymamy ją od driad w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Pozwala nam uratować geniusza w Lochach Irenicusa z niewoli maga.

    Butla Ifrita

    Gdy potrze się tę buteleczkę, pojawi się ifrit. Zaatakuje on każdego przeciwnika właściciela tego przedmiotu, jednakże nie zostanie tu dłużej niż dziesięć rund. Jeśli zostanie zabity, butelka znika i jest stracona na zawsze.
    PARAMETRY:
    Specjalne: Raz dziennie przyzywa ifrita.
    Miejsce: Należy okraść (lub zabić, ale tego nie polecam) dżina stojącego przed namiotem Dao w Targowie
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki tej butelce możemy przywołać ifrita, który wspomoże nas w walce swoim mieczem oraz zaklęciami. Dodatkowy kompan zawsze się przyda, czyż nie?

    Ciało Aerie

    Aerie padła ofiarą Bodhi i została zarażona wampiryzmem, przez co trzeba było ją uśmiercić. Być może istnieje jakiś sposób, aby ją wskrzesić, lecz nie wiesz, jak tego dokonać.
    Miejsce: Po ostatecznej walce z Bodhi w jej kryjówce
    Komentarz/Zastosowanie: Ciało Aerie należy umieścić razem z sercem Bodhi w posągu znajdującym się w Ruinach Świątyni za salą z posadzką wyłożoną płytami z literami, po których trzeba przejść tak, aby stawać tylko na tych, które tworzą słowo AMAUNATOR.

    Ciało Anomena

    Anomen padł ofiarą Bodhi i został zarażony wampiryzmem, przez co trzeba było go uśmiercić. Być może istnieje jakiś sposób, aby go wskrzesić, lecz nie wiesz, jak tego dokonać.
    Miejsce: Po ostatecznej walce z Bodhi w jej kryjówce
    Komentarz/Zastosowanie: Ciało Anomena należy umieścić razem z sercem Bodhi w posągu znajdującym się w Ruinach Świątyni za salą z posadzką wyłożoną płytami z literami, po których trzeba przejść tak, aby stawać tylko na tych, które tworzą słowo AMAUNATOR.

    Ciało Jaheiry

    Jaheira padła ofiarą Bodhi i została zarażona wampiryzmem, przez co trzeba było ją uśmiercić. Być może istnieje jakiś sposób, aby ją wskrzesić, lecz nie wiesz, jak tego dokonać.
    Miejsce: Po ostatecznej walce z Bodhi w jej kryjówce
    Komentarz/Zastosowanie: Ciało Jaheiry należy umieścić razem z sercem Bodhi w posągu znajdującym się w Ruinach Świątyni za salą z posadzką wyłożoną płytami z literami, po których trzeba przejść tak, aby stawać tylko na tych, które tworzą słowo AMAUNATOR.

    Ciało Renfelda

    Renfeld prosił, żebyście zabrali go albo jego szczątki do człowieka o imieniu Rylock, w Dokach.
    Miejsce: Znajdziemy go podróżując po mieście (w czasie jednego z przypadkowych spotkań)
    Komentarz/Zastosowanie: Ciało należy odnieść do Rylocka stojącego przed budynkiem w południowo-zachodniej części Doków.

    Ciało Valygara

    To jest ciało Valygara.
    Miejsce: Valygara znajdziesz w jego chatce na Wzgórzach Umar
    Komentarz/Zastosowanie: Ciało Valygara jest niezbędne, aby wejść do Kuli Sfer.

    Ciało Viconii

    Viconia padła ofiarą Bodhi i została zarażona wampiryzmem, przez co trzeba było ją uśmiercić. Być może istnieje jakiś sposób, aby ją wskrzesić, lecz nie wiesz, jak tego dokonać.
    Miejsce: Po ostatecznej walce z Bodhi w jej kryjówce
    Komentarz/Zastosowanie: Ciało Viconii należy umieścić razem z sercem Bodhi w posągu znajdującym się w Ruinach Świątyni za salą z posadzką wyłożoną płytami z literami, po których trzeba przejść tak, aby stawać tylko na tych, które tworzą słowo AMAUNATOR.

    Czarne serce Bodhi

    Czarne, zniszczone serce wampirzycy Bodhi.
    Miejsce: Pojawi się w twoim ekwipunku, gdy raz na zawsze zakończysz żywot wampirzycy
    Komentarz/Zastosowanie: Serce Bodhi należy umieścić razem z ciałem wybranka/wybranki w posągu znajdującym się w Ruinach Świątyni za salą, z posadzką wyłożoną płytami z literami, po których trzeba przejść tak, aby stawać tylko na tych, które tworzą słowo AMAUNATOR.

    Część różdżki szczelinowej

    To pierwsza część różdżki szczelinowej. Jest ona niezwykle pożądana przez Niewidzące Oko.
    Miejsce: Dostajemy ją od awatara Amaunatora w świątyni w kanałach pod Dzielnicą Świątyń
    Komentarz/Zastosowanie: Gdy połączymy ją z drugą częścią, powstanie Różdżka Szczelinowa.

    Część różdżki szczelinowej

    To druga połowa Różdżki szczelinowej. Cała różdżka może posłużyć do zniszczenia Niewidzącego Oka.
    Miejsce: W południowo-wschodniej części siedziby Niewidzącego Oka
    Komentarz/Zastosowanie: Gdy połączymy ją z drugą częścią, powstanie Różdżka Szczelinowa.

    Dane finansowe Isaei

    To księga przychodów za ostatni sezon, w której zapisano wszystkie ważniejsze zakupy i transakcje dokonywane w domu Isaei. Wyszczególniona jest w niej liczba transakcji dotyczących kamieni szlachetnych i klejnotów, choć nie od wszystkich lokalnych kupców. Pod dokładnym przyjrzeniu się można zauważyć, że ceny importu są o wiele niższe od cen rynkowych, i choć nie zajmujesz się księgowością na co dzień, domyślasz się, że był to wybieg mający na celu obejście lokalnych ceł importowych. Możliwe, że masz przed swoimi oczyma przykład udokumentowanego szmuglerstwa, albo po prostu niechlujstwo jakiegoś urzędnika.
    Miejsce: Tę księgę znajdziesz w posiadłości Roenallów w Dzielnicy Rządowej
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadanie tej księgi jest niezbędne, aby uratować Nalię z rąk Isaei.

    Dłoń

    To jest zasuszona dłoń, którą znaleziono w kanałach. Pomimo wilgoci, ciało nie zgniło.
    Miejsce: W studzience ściekowej pośrodku pomieszczeniu ze ścierwojadami w kanałach gospody Pod Miedzianym Diademem
    Komentarz/Zastosowanie: Dłoń jest niezbędna, aby rozwiązać zagadkę w kanałach i otrzymać Lilarcora.

    Dłoń Daka

    To ręka, którą udało ci się wziąć z ciała martwego wampira, Daka.
    Miejsce: Zdobędziemy ją, gdy przebijemy kołkiem serce Daka – wampira przebywającego w podziemiach Czarowięzów
    Komentarz/Zastosowanie: Dłoń Daka jest niezbędna, aby otworzyć przejście prowadzące na kolejny poziom podziemi Przytułku.

    Dokumenty Edwina

    Te dokumenty zostały wzięte na prośbę Edwina od kupca zwanego Marcus. Edwin dał jasno do zrozumienia, że ich zawartość to nie twój interes.
    Miejsce: Kupiec Marcus w karczmie obok gildii Mae’Vara
    Komentarz/Zastosowanie: Dokumenty te należy oddać Edwinowi.

    Drewniany kołek

    Zaostrzony drewniany kij oznaczony świętym symbolem Selune. Legendy mówią, że zakołkowanie wampira da mu wieczny odpoczynek... choć najprawdopodobniej wampir musiałby się nie ruszać, aby można było uczynić to poprawnie.
    Miejsce:
    1. Kołki możesz dostać od Arana Linvaila przed ostateczną rozprawą z Bodhi
    2. Po wyjściu z Podmroku dostaniesz je od Elhana
    3. Kilka sztuk znajdziesz w kryjówce Bodhi
    4. Kołek ma także szaman koboldów w podziemiach Czarowięzów
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadając drewniany kołek można zakończyć ostatecznie żywot wampira na tym świecie.

    Fałszywe smocze jaja (Faere)

    To fałszywe jaja smoczycy, które dała ci Faere.
    Miejsce: Dostaniesz je od Faere
    Komentarz/Zastosowanie: Jaja należy zabrać do skarbca w świątyni, skąd trzeba ukraść prawdziwe, a na ich miejsce położyć podarowane podróbki.

    Fałszywe smocze jaja (Solaufein)

    To fałszywe jaja smoczycy, które dał ci Solaufein.
    Miejsce: Dostaniesz je od Solaufeina
    Komentarz/Zastosowanie: Jaja należy odnieść Faere jako dowód podmienia prawdziwych.

    Fałszywe serce buntownika

    To świeżo wyjęte serce sahuagina. Przy odrobinie szczęścia król przyjmie je jako serce księcia.
    Miejsce: Serce to dostajesz od Księcia sahuaginów, jeśli zgodzisz się mu pomóc
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot ten należy oddać Królowi jako dowód wykonania zadania zabicia przywódcy buntowników.

    Figurka czarnego pająka

    Ta figurka czarnego pająka mieści się na twojej dłoni. Gdy wypowie się rozkaz, figurka ożywa jako pół-inteligentny pająk o imieniu Kitthix. Pająk będzie słuchał rozkazów swego pana przez okres trwania zaklęcia albo do momentu, kiedy zostanie zabity. Po pięciu minutach, niezależnie od tego, czy przeżył, czy nie, figurka wraca do normalnego kształtu. Następny raz można go przyzwać dopiero następnego dnia.
    PARAMETRY:
    Specjalne: Raz dziennie przyzywa wielkiego pająka na 5 minut. Pająk potrafi w trakcie walki pojawiać się i znikać. Posiada także umiejętność Zaplątanie w Pajęczynę, dzięki której może wystrzelić strumień sieci w stronę jednego celu. Jeśli cel nie wykona rzutu obronnego, zostanie powstrzymany na 2 rundy. Ugryzienie Kitthixa jest trujące.
    Miejsce: W jaskini z pająkami w podziemiach Dzielnicy Cmentarnej
    Komentarz/Zastosowanie: Dodatkowy kompan podczas walki się zawsze przyda, a jeśli może jeszcze zatruć przeciwnika, to jest tym milej witany. Niestety, zostaje z nami dość krótko i zapewne szybko zginie w ferworze bitwy.

    Figurka księżycowego psa

    Jest to Figurka Cudownej Mocy, która przyzywa z eteru psa księżycowego Cerebusa. Cerebus usłucha właściciela figurki, jeśli taka będzie jego wola. W przeciwieństwie do innych podobnych figurek, Cerebus służy dzięki pragnieniu walki ze złem i przyczyniania się do zwycięstwa prawości, a nie jest spętany magią przedmiotu.
    PARAMETRY:
    Specjalne: Cerebusa można przyzwać raz na dzień, na pięć minut i posiada on następujące wrodzone moce:
    Zew księżycowego psa: możliwy do użycia raz na każde wezwanie, rani i wzbudza strach we wrogach, którzy są źli, jednocześnie rozpraszając strach i rzucając Ochronę przed Złem na członków drużyny.
    Leczące liźnięcie: leczy 8 pż oraz zarazę, głuchotę, ślepotę i truciznę.
    Wzrok księżycowego psa: księżycowy pies dostrzega wszystkie (a tym samym je rozprasza) formy iluzji oraz niewidzialności, wykrywając w okolicy wszystkie pułapki i zło.
    Ulepszona niewidzialność: jak zaklęcie
    Lustrzane odbicie: trzy razy dziennie, jak zaklęcie
    Miejsce: Nagroda za wykonanie ostatniego zadania w Twierdzy Łowcy
    Komentarz/Zastosowanie: Dodatkowy kompan zawsze się przyda, aczkolwiek księżycowy pies jest przeznaczony raczej nie do walki, a do wspierania twoich bohaterów magią.

    Figurka złotego lwa

    Ta mała figurka to doskonała replika miniaturowego lwa. Gdy wypowiedziane zostanie odpowiednie słowo, lew rośnie do zwyczajnych proporcji, stając się żyjącym, oddychającym olbrzymim kocurem. Słucha on poleceń właściciela. Pozostaje żywy przez pięć minut, albo do chwili, kiedy zostanie zabity, w której to chwili znowu staje się figurką.
    PARAMETRY:
    Specjalne: Raz dziennie przyzywa lwa na 5 minut.
    Miejsce: Nagroda od Ducha Lasu za wykonanie ostatniego zadania w Twierdzy Druida
    Komentarz/Zastosowanie: Przyzywa lwa, który będzie przez kilka minut walczył po twojej stronie. Dodatkowy kompan podczas walki się zawsze przyda, ale nie liczyłbym na zbyt wiele z jego strony.

    Głowa golema

    To jest głowa humanoida wykonana z ciemnego żelaza.
    Miejsce: W jednej ze skrzynek w Kuli Sfer
    Komentarz/Zastosowanie: Głowa jest częścią niezbędną do zbudowania golema, który jako jedyny może otworzyć pewne drzwi w Kuli Sfer.

    Głowa Ihtafeer

    To jest głowa rakshasy, Ihtafeer.
    Miejsce: Znajdziesz ją przy ciele rakshasy w Gaju Druidów
    Komentarz/Zastosowanie: Głowę musisz oddać Dżinom Dao, aby wykonać zadanie, które zlecają i pomóc miastu.

    Głowa Neba

    To jest głowa krasnoluda Neba. Trudno o bardziej nikczemną istotę, spośród tych co przemierzały ten padół.
    Miejsce: Neb znajduje się w opuszczonym domku w Dzielnicy Mostowej, a jego głowa... na jego karku
    Komentarz/Zastosowanie: Głowę Neba możemy oddać Głównemu Inspektorowi Brega, za co zostaniemy wynagrodzeni.

    Gurilowe jagody

    To jeden z dwóch typów jagód, które udało ci się zdobyć od Bela Dalemarka. Róża Pąsowa powiedziała, że pachną one jak mężczyzna, który nawiedza Dzielnicę Mostów. Chciałaby je powąchać jeszcze raz, żeby mieć pewność.
    Miejsce: Dostajemy je od Bela Dalemarka, jeśli zapytamy się go, czy ma coś, co pachnie jak Gurilowe jagody.
    Komentarz/Zastosowanie: Należy je zanieść Róży Pąsowej.

    Kamienna harfa

    Elegancko rzeźbiona kamienna harfa. Wygląda na to, że była częścią jakiejś większej rzeźby, ale ktoś ją od niej odłamał.
    Miejsce: Znajdziesz ją w domu Harfiarza w Suldanesselar
    Komentarz/Zastosowanie: Należy ją umieścić w jednym z posągów w pałacu, aby otworzyć przejście do Drzewa Życia.

    Kamienny róg

    Elegancko rzeźbiony kamienny róg. Wygląda na to, że był częścią jakiejś większej rzeźby, ale ktoś go od niej odłamał.
    Miejsce: Znajdziesz go w domu Rogu w Suldanesselar
    Komentarz/Zastosowanie: Należy go umieścić w jednym z posągów w pałacu, aby otworzyć przejście do Drzewa Życia.

    Kamień aktywacji

    Tego kamienia można użyć do kontroli ściekowego golema.
    Miejsce: Na stole w pokoju z Rielevem w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Pozwala uaktywnić ściekowego golema, który otwiera drzwi do wyjścia z Lochów.

    Kamień elfiego kapłana

    To Święty Kamień używany przez kapłanów elfiego boga, Rillifane'a. Na jego odwrocie wypisano fragment rytuału:
    Od Corellona wszystko się zaczęło. Rillifane wyrósł.
    Z gałęzi Rillifane'a Woda wypłynęła,
    Dając życie Drzewu.
    Suldanessellar wszystko Drzewu zawdzięcza.
    Miejsce: Kamień ten znajdziesz w jednym z domów w elfim mieście
    Komentarz/Zastosowanie: Napis na tym kamieniu mówi, w jakiej kolejności trzeba wciskać runy, aby otworzyć pudełko z talizmanem Rillifane’a.

    Kamień strażniczy Domu Jae'llat

    To kamień strażniczy, który umożliwi ci wejście do Domu Jae'llat. Bez tego kamienia miejsce to byłoby dla ciebie niedostępne, gdyż strzegą go potężne zaklęcia strażnicze.
    Miejsce: Kamień ten zdobędziesz podczas wykonywania zadania dla Visaja/Jarlaxle’a.
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki temu przedmiotowi możesz wejść i ograbić dom Jae’llat

    Kamień strażniczy Przytułku

    To kamień strażniczy od Pertha Adepta. Powinien on zdjąć zaklęcia strażnicze, które nie pozwalają ci wejść do Czarowięzów.
    Miejsce: Zwłoki Adepta Pertha w Brynnlaw
    Komentarz/Zastosowanie: Kamień ten jest niezbędny, aby dostać się na teren Czarowięzów.

    Kamień strażniczy Smoka Cienia

    Ten kamień strażniczy to mały kawałek ciemności, który zdaje się zasysać światło z okolicy. W cieniu, jakim jest otoczony, ciężko jest ujrzeć kształt kamienia.
    Miejsce: Dostajemy go od Amauny w zamian za zwrócenie jej kości dwóm kapłanom w Ruinach Świątyni
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadacz kamienia jest ignorowany przez Smoka Cieni, który przebywa w jednej z sal Ruin Świątyni, przez którą musimy przejść, aby wykonać zadanie z morderstwami na Wzgórzach Umar.

    Kawałek czerwonego materiału

    To jest kawałek czerwonego materiału, o którym Tirdir twierdził, że oderwał go z ubrania więżących go osób. Może powinniście szukać w mieście mężczyzny odzianego w czerwone szaty.
    Miejsce: Dostajemy go od żywcem pogrzebanej osoby w północnej części Dzielnicy Cmentarnej
    Komentarz/Zastosowanie: Ten przedmiot nie ma żadnego zastosowania, tak więc można go od razu wyrzucić, aby nie zabierał miejsca w twoim ekwipunku.

    Klejnot Deirexa

    To klejnoty, w których lisz Deirex więzi dusze swoich wrogów.
    Miejsce: Jedna ze skrytek w wieży Deirexa w Ust’Natha
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot ten należy oddać Jarlaxle’owi, aby wykonać zlecone przez niego (a raczej przez Visaja) zadanie. Podobno są to zaklęci towarzysze drowa, ale nie można wierzyć mrocznemu elfowi...

    Klejnot portalu

    Klejnot portalu używany jest do otwierania portali pomiędzy sferami. Niewielu wie, jak ich użyć i mówi się, iż czasami mają one niepożądane efekty uboczne. Ten konkretny klejnot znaleziono na ołtarzu w domu Mekratha.
    Miejsce: Kamień ten znajduje się na ołtarzu w kryjówce Mekratha
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot należy odnieść Raelis Shai w teatrze gospody Pod Pięcioma Dzbanami.

    Klucz Ami-si

    To jest klucz znaleziony przy ciele Am-si. Podejrzewasz, że otwiera on drzwi do jego siedziby.
    Miejsce: Znajdziesz go przy ciele Am-si, który stoi w południowo-zachodniej części Dzielnicy Mostowej.
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadając ten klucz, możemy otworzyć drzwi do domu, obok którego stał Am-si.

    Klucz do celi

    Typowy klucz do celi, jaki można znaleźć w każdym więzieniu. Ten może pasować do drzwi w celi Jaheiry.
    Miejsce: Leży na stole w sali z ekwipunkiem obok klatek
    Komentarz/Zastosowanie: Otwiera klatkę Jaheiry.

    Klucz do grobowca w Targowie

    Ten klucz otwiera zapieczętowany grobowiec na cmentarzu Targowa. Grób ów był miejscem pochówku elity tego miasta, ale wiele lat temu został zapieczętowany ze względu na 'problemy' w środku.
    Miejsce: Dostajesz go od głowy jednego z dwóch rodów Targowa
    Komentarz/Zastosowanie: Klucz otwiera kryptę na cmentarzu w Targowie.

    Klucz do piwnic Złodziei Cienia

    Ten klucz pozwoli ci otworzyć tajemne drzwi, które prowadzą do siedziby głównej Złodziei Cienia, którą najpierw trzeba będzie znaleźć. Tajemne drzwi znajdują się na parterze gildii Złodziei Cienia, na północno-wschodniej ścianie.
    Miejsce:
    1. Dostaniemy go od Gaelana Bayle’a, jeśli zapłacimy mu 15000 sztuk złota (współpraca ze Złodziejami Cienia)
    2. Znajdziemy go przy ciele Gaelana Bayle’a, którego musimy najpierw zabić (współpraca z Bodhi)
    Komentarz/Zastosowanie: Pozwala nam się dostać do piwnic Złodziei Cienia, gdzie przebywa Aran Linvail.

    Klucz do pokoju Frennedana

    Tan klucz pasuje do drzwi szklanego pokoju, w którym jest zamknięty Frennedan.
    Miejsce: Znajduje się w tym samym pomieszczeniu co Frennedan (chociaż po drugiej stronie ściany)
    Komentarz/Zastosowanie: Tym kluczem możemy otworzyć drzwi i uwolnić Frennedana.

    Klucz do portalu

    Pogięty klucz, prawdopodobnie należący kiedyś do kochanki twojego oprawcy.
    Miejsce: W skrzyni w pokoju naszpikowanym pułapkami w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Umożliwia użycie portalu przenoszącego na kolejny poziom Lochów.

    Klucz Galveny

    To osobisty klucz Lady Galveny do gmachu uciech, wykonany z kości szkieletu. Dzięki niemu uzyskasz dostęp do obszaru więzienia.
    Miejsce: W pokoju dowódcy strażników siedziby Galveny.
    Komentarz/Zastosowanie: Klucz ten jest niezbędny, aby otworzyć drzwi do więzienia, gdzie Galvena więzi poszukiwaną przez ciebie osobę – Klarę.

    Klucz Haegana

    To klucz do cel w Kwartale Niewolników. Został znaleziony przy ciele Kapitana Haegana i powinien pasować do wszystkich drzwi w budynku.
    Miejsce: Ciało Haegana w Zagrodzie Niewolników
    Komentarz/Zastosowanie: Pozwala otworzyć celę znajdującą się obok sali, w której stał Haegan.

    Klucz różdżki ognia

    Dziwny klucz.
    Miejsce: W sali z mefitami na drugim poziomie Lochów Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Ten klucz rozbraja pułapkę z różdżką ognia w dużej sali na drugim poziomie Lochów Irenicusa

    Klucz różdżki mrozu

    Dziwny, zimny w dotyku klucz.
    Miejsce: Otiag w jednej z sal w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Ten klucz rozbraja pułapkę z różdżką mrozu w dużej sali na drugim poziomie Lochów Irenicusa

    Klucz różdżki przywoływania

    Ten klucz zdaje się wić w twoich rękach jakby był żywy.
    Miejsce: W sali z mefitami na drugim poziomie Lochów Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Ten klucz rozbraja pułapkę z różdżką przywołania w dużej sali na drugim poziomie Lochów Irenicusa

    Klucz różdżki błyskawic

    Gdy dotykasz tego klucza, odczuwasz lekkie porażenie.
    Miejsce: W jednej z sal z pułapkami w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Ten klucz rozbraja pułapkę z różdżką błyskawic w dużej sali na drugim poziomie Lochów Irenicusa

    Klucz różdżki zabójczej chmury

    Ten klucz wydziela okropny smród.
    Miejsce: W sali z mefitami na drugim poziomie Lochów Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Ten klucz rozbraja pułapkę z różdżką zabójczej chmury w dużej sali na drugim poziomie Lochów Irenicusa.

    Klucz różdżki pocisków

    Ten klucz przypomina małą różdżkę magicznych pocisków.
    Miejsce: Klon w pokoju obok sali z mefitami
    Komentarz/Zastosowanie: Ten klucz rozbraja pułapkę z różdżką magicznych pocisków w dużej sali na drugim poziomie Lochów Irenicusa.

    Klucz ściekowego golema

    Tym kluczem można otworzyć drzwi do kanałów w podziemiach.
    Miejsce: Można go ukraść ściekowemu golemowi w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadając ten klucz możemy sami otworzyć zamknięte drzwi, dzięki czemu nie musimy iść po kamień aktywacji.

    Klucz władcy zwierząt

    Klucz władcy zwierząt powinien otworzyć cele gladiatorów.
    Miejsce: Ciało władcy zwierząt w gospodzie Pod Miedzianym Diademem
    Komentarz/Zastosowanie: Tym kluczem możemy otworzyć celę Hendaka.

    Kora dębu

    To szeroki kawałek kory dębu. Bel Dalemark wspominał, że kora dębu jest używana do wyrobu taniny, składnika niezbędnego do garbowania skór.
    Miejsce: Dostajemy ją od Bela Dalemarka, jeśli zapytamy się go, czy ma coś, co pachnie jak Gurilowe jagody.
    Komentarz/Zastosowanie: Należy go zanieść Róży Pąsowej.

    Kosmyk włosów Jaheiry

    To jest kosmyk włosów Jaheiry. W jakiś sposób baron użył go, aby ją przekląć.
    Miejsce: Baron Ployer w swoim domu w Slumsach
    Komentarz/Zastosowanie: Kosmyk ten zdobywamy podczas ratowania Jaheiry od klątwy barona.

    Kostur szamana

    To jest Kostur Dobrych Jagód, który należał do szamana koboldów w kanałach pod slumsami.
    PARAMETRY:
    Obrażenia: 1K6
    Typ obrażeń: obuchowe
    Specjalne:
    Raz dziennie tworzy Dobre Jagody
    Waga: 3
    Opóźnienie: 1
    Rodzaj biegłości: kij
    Typ broni: 2-ręczna
    Miejsce: Szaman koboldów w kanałach gospody Pod Miedzianym Diademem
    Komentarz/Zastosowanie: Kostur jest niezbędny, aby rozwiązać zagadkę w kanałach i otrzymać Lilarcora.

    Kości Amuany

    Oto kości dziecka-prorokini Amuany. Zostały one zbezczeszczone i pogryzione przez wilki cienia.
    Miejsce: Znajdują się na stole w jednej z sal Ruin Świątyni
    Komentarz/Zastosowanie: Kości należy odnieść dwóm kapłanom, którzy przebywają w środkowej części Ruin Świątyni.

    Krew Kuo-Toa

    To krew księcia Kuo-Toa.
    Miejsce: Krew znajdziesz przy ciele księcia Kuo-Toa
    Komentarz/Zastosowanie: Należy ją zanieść Matce Przełożonej, aby ta mogła rozpocząć rytuał przyzwania księcia demonów.

    Krew mimika

    Krew mimika, którego zabiliście. Jego krew używana jest często do tworzenia golemów.
    Miejsce: Mimik znajduje się w jaskini na terenie Wzgórz Umar
    Komentarz/Zastosowanie: Krew mimika jest potrzebna, aby wykonać zlecenie Zakapturzonego Czarodzieja przebywającego w jednej z chat na terenie wioski.

    Krew przyjaciela Qualla

    Fiolka z krwią oswojonego przez Quallo pełzacza ścierwojada. Nie możesz przestać odczuwać wyrzutów sumienia z powodu konieczności zabicia jego prawdziwego przyjaciela.
    Miejsce: Ciało pełzacza ścierwojada, który znajduje się w południowo-wschodniej części kanałów gospody Pod Miedzianym Diademem
    Komentarz/Zastosowanie: Ta krew jest niezbędna, aby rozwiązać zagadkę w kanałach i zdobyć Lilarcora.

    Krew srebrnego smoka

    To jest fiolka krwi z ciała srebrnego smoka. Krew jest wyjątkowo ciężka i wiruje w dziwny sposób.
    Miejsce: Aby ją zdobyć, musimy zabić Adalon
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to komponent niezbędny do stworzenia Ludzkiej Skóry +5.

    Krew Starszego Mózgu

    To krew ze Starszego Mózgu. W ciemnej, krwistej substancji, pływa gąbczasta materia mózgu.
    Miejsce: Siedziba Łupieżców Umysły w Podmroku
    Komentarz/Zastosowanie: Należy ją zanieść Matce Przełożonej, aby ta mogła rozpocząć rytuał przyzwania księcia demonów.

    Księga Nieskończonych Czarów

    Ta prastara księga skrzypi, gdy ją otwierasz. Każda strona Księgi Nieskończonych Czarów zawiera zaklęcie opisane słowami laika, wystarczająco prostymi, by zrozumiał i mógł je rzucić złodziej, kapłan albo nawet wojownik. Każde zaklęcie na stronie może być rzucone raz dziennie.
    Drugim zadaniem księgi jest zmienianie stron. Dzięki temu można znaleźć lepsze zaklęcie. Jednak, gdy strona zostanie przewrócona, poprzednie zaklęcie zostaje bezpowrotnie stracone, chyba że pojawi się ponownie.
    Uważaj. Gdy przewrócisz kartkę na ostatnią stronę, zostaniesz z zaklęciem, które się tam znajduje.
    [...]
    Miejsce: Adept Perth w Brynnlaw
    Komentarz/Zastosowanie: Jak opis wskazuje, dzięki tej księdze można rzucić kilka czarów (są to: Ognista kula, Niewidzialność, Ochrona przed złem, Prawdziwe widzenie, Dalekowzroczność, Odbicie czaru, Wezwanie wiwerny, Śmierdząca chmura, Błyskawica, Płonące dłonie). Wielką zaletą jest możliwość używania księgi przez każdą postać, więc jeśli potrzebujesz wojownikiem rzucić Prawdziwe Widzenie, nic prostszego – przerzucasz kilka kartek, aż trafisz na tę z właściwym zaklęciem.

    Księżycowe ostrze

    Ta broń, potężne Księżycowe ostrze, stała się jednym z podstawowych symboli Suldanessellaru. Miecz ten jest bardzo stary, powiadają nawet, że kiedyś walczył nim założyciel zniszczonego już Myth Rhynn. Oręż ten może być używany tylko przez "wybrańca", obywatela miasta, który udowodnił swoją wartość w trakcie wielu tajemniczych prób, nieznanych nikomu spoza Suldanessellarem.
    Miejsce: Dom Księżyca w Suldanesselar
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot ten jest niezbędny, aby przyzwać awatara elfiego boga.

    Kula buntownika

    Tę kulę dała ci królewska Wielka Kapłanka sahuaginów. Jeśli zabierzesz ten przedmiot do obozu rebeliantów, uzyskasz audiencję u ich księcia.
    Miejsce: Tę kulę możesz zdobyć od Wielkiej Kapłanki sahuaginów, jeśli zgodzisz się na wykonanie jej planu
    Komentarz/Zastosowanie: Kula jest niezbędna, aby porozmawiać z Księciem sahuaginów w Podwodnym Mieście.

    Kula Nadzorcy

    Gdyby tylko wiadomo było, jak jej użyć, Kula Nadzorcy dałaby moc nad każdym, kto nosiłby kołnierz niewolnika. W tym momencie, jedyną rzeczą, którą jesteś w stanie uczynić, to odnaleźć jakiś sposób na zniszczenie kuli i uwolnienie niewolników.
    Miejsce: U demona, którego spotykamy w Więzieniu Astralnym
    Komentarz/Zastosowanie: Jeśli zniszczymy kulę, to uwolnimy wszystkich niewolników i przeprawa przez Więzienie Astralne stanie się łatwiejsza.

    List garbarza

    Piszę to na polecenie tych, których sługami jesteśmy.
    Wy, którzy wykonujecie tę pracę, waszym pokornym sługą jestem. Kiedy w końcu będziecie potrzebować ostatni element do wielkiego zadania, ja będę tym, który go wam dostarczy. Znaleźć mnie będzie można na Wzgórzach Umar, a poznam was po tym, że nabędziecie książkę - Historię Zhentarimów. To będzie wasz znak rozpoznawczy, bo ani nie znam waszych imion ani znać ich nie powinienem. Bezpieczeństwo jest tu wagę złota, musicie więc również powiedzieć moje tajne imię, zbudowane z imienia waszego bezpośredniego pana. Ta metoda będzie wolna od błędów.
    Jego nazwisko zaczyna się dokładnie tak, jak moje imię.
    Druga mojego imienia jest drugą jego imienia, choć cofnięta o pełne cztery kroki.
    Trzecia mojego imienia jest o cztery przesuniętą do przodu w stosunku do ostatniej jego imienia.
    Cały koniec mojego imienia jest końcem jego imienia, przy czym pierwsza z tych jest pierwszą mojego nazwiska.
    Pierwsza jego nazwiska jest moją plus jeden.
    Następna mojego nazwiska jest ostatnią jego imienia plus jeden.
    Ostatnia mojego nazwiska jest trzecią i drugą, wchodzącą na pierwszą u niego.
    Przepraszam za te zagadki, ale chcę mieć pewność, że zjawi się właściwa osoba. Oczekuję waszego przybycia.
    Miejsce: Piwnica domu Rejieka Skórarza w Dzienilcy Mostowej
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to zwykła ciekawostka – rozwiązanie zagadki nie da ci nic oprócz wiedzy, tak więc nie warto się tym zajmować.

    List Mae'Vara

    List od Mae'Vara do zabójców, Nocnych Noży, w którym domaga się on śmierci Renala Krwawego Skalpa. Takiego właśnie dowodu potrzebuje Renal.
    Miejsce: W skrytce Mae’Vara na pierwszym piętrze jego gildii
    Komentarz/Zastosowanie: List należy odnieść Renalowi jako dowód wykonania zadania.

    List transferowy

    To list dany ci przez Renala Krwawego Skalpa. Pozwoli ci wejść do budynku gildii Mae'Vara, gdzie masz znaleźć dowody jego zdrady.
    Miejsce: Dostaniesz go od Renala Krwawego Skalpa, jeśli zgodzisz się mu pomóc
    Komentarz/Zastosowanie: Pozwala ci dostać się do Mae’Vara (należy pogadać z oberżystą w jego gildii).

    List z żądaniem okupu

    Spełnimy twoje żądania w zamian za uwolnienie Lady Elgei. Co do twej prośby, spotkam się z tobą przed gospodą Pod Miedzianym Diademem po zapadnięciu zmroku i przyniosę okup.

    Welther
    Miejsce: List znajdziemy w jednej z szafek na piętrze domu, w którym kryli się współpracownicy Am-si
    Komentarz/Zastosowanie: Posiadając ten list, wiemy, gdzie się udać po okup, którym są Srebrne Pantalony.

    Łza Bhaala

    Kamień szlachetny uformowany w kształcie łzy o głębokim, dziwnie niepokojącym kolorze. Łza jest jednym z kluczy, niezbędnych do otworzenia Drzwi Strażnika.
    Miejsce: Łzę dostaniesz po wykonaniu jednej z pięciu prób w Piekle
    Komentarz/Zastosowanie: Łzy Bhaala są niezbędne, aby skończyć grę – umieszczając je w oczach, otwierasz drzwi dzielące cię od ostatniego pojedynku z Irenicusem.

    Magiczna lina

    Ta zaczarowana lina pozwala użytkownikowi wchodzić lub schodzić z dowolnej wysokości. Rozciągnie się ona na dowolną długość, a mimo to zachowa swoją wytrzymałość. Można jej użyć, aby zejść w Krainy Podmroku przez dziurę, której strzegą sahuagini.
    Miejsce: Dostajesz ją od Księcia lub Króla Sahuaginów (zależy od tego, po czyjej stronie byłeś)
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki tej linie możesz dostać się do Podmroku i kontynuować pogoń za Irenicusem.

    Maluszek - szmaciany miś

    To zwykły wypchany dziecięcy miś. Przedstawia on psotnego Maluszka z legendy niziołków.
    Miejsce: Llynis przebywający w jednym z pokojów w gospodzie Pod Miedzianym Diademem
    Komentarz/Zastosowanie: Misia należy oddać Wellynowi – spotkać go możemy w nocy na terenie Dzielnicy Cmentarnej.

    Medalion Galveny

    To jeden z medalionów noszonych przez pracowników Gmachu Uciech Galveny w celu identyfikacji.
    Miejsce: Chremy – stoi obok gospody w Brynnlaw
    Komentarz/Zastosowanie: Bez tego medalionu nie możesz udawać pracowników Galveny i zostaniesz zaatakowany przez jej strażników.

    Miecz ogra

    Ogr o kobiecym głosie prosił o ten miecz, twierdząc, że złamie on rzuconą na nią iluzję.
    Miejsce: Posiada go jeden z orków w namiocie cyrkowym.
    Komentarz/Zastosowanie: Oddając ten miecz Aerie, możemy ją odczarować z iluzji.

    Mithrilowy żeton

    To jest mały mithrilowy krążek o wyszczerbionych krawędziach. Na jego powierzchni nie ma niczego, co mogło wskazywać na jego zastosowanie.
    Miejsce: Podziemia Czarowięzów
    Komentarz/Zastosowanie: Używając żetonów przy Maszynie Błazna możesz dostać kilka magicznych przedmiotów.

    Mózg Qilue

    Mózg kapłanki drowów, Qilue.
    Miejsce: Ciało kapłanki, która znajduje się w swoim domu w Ust’Natha.
    Komentarz/Zastosowanie: Mózg należy odnieść Abolethowi, aby ten nie wydał, że nie jesteś drowem.

    Naszyjnik Talosa

    Ten naszyjnik jest wykonany z ciężkich dysków połączonych drutem. Środkowy dysk jest wykonany ze srebra i inkrustowany symbolami chaosu.
    Miejsce: W jednej ze skrzyń w Świątyni Talosa
    Komentarz/Zastosowanie: Naszyjnik ten musimy oddać Mae’Varowi.

    Niezwykła skóra

    Ta skóra jest grubsza i bardziej szorstka od najgrubszej skóry krowy czy jakiegokolwiek udomowionego zwierzęcia. Zwierzę, z którego ona pochodzi, musi być naprawdę bardzo egzotyczne.
    Miejsce: Możemy ja dostać od Rampaha w Dzielnicy Mostowej
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to jedna z poszlak w sprawie morderstw w dzielnicy. Należy się zapytać o nią sprzedawcy o imieniu Bel Dalemark.

    Notatka Informatora

    Gracenie,
    Otrzymałeś wszystkie fundusze potrzebne do twoich zadań, więc musisz działać niezwłocznie. Pieniądze jakie zaoferowaliśmy grabarzowi z pewnością wystarczą by trzymać go z dala od krypt. Należy także zapłacić eksterminatorom by nie polowali na pająki. Jeśli znajdą tę przeklętą Pai'Na i jej pupili, to znajdą także nas. Dokładnie zastosuj się do tych instrukcji.
    Lassal
    Miejsce: List ten znajdziemy przy Gracenie na piętrze gospody Pod Pięcioma Dzbanami podczas wykonywania zadań dla Arana Linvaila
    Komentarz/Zastosowanie: List ten należy zanieść Aranowi, który, dzięki informacjom zawartym w notatce, wyśle cię do katakumb pod Dzielnicą Cmentarną, abyś rozprawił się z Bodhi.

    Obraz dżinna

    Obraz olejny przedstawiający dżinna. Delikatnie mówiąc, widać, że namalował go amator.
    Miejsce: Jedna z sal na drugim poziomie katakumb Czarowięzów.
    Komentarz/Zastosowanie: Obrazek ten otwiera jedne z drzwi w katakumbach, za którymi siedzi uwięziona bestia.

    Obraz łupieżcy umysłu

    Obraz olejny przedstawiający łupieżcę umysłów. Delikatnie mówiąc, widać, że namalował go amator.
    Miejsce: Jedna z sal na drugim poziomie katakumb Czarowięzów.
    Komentarz/Zastosowanie: Obrazek ten otwiera jedne z drzwi w katakumbach, za którymi siedzi uwięziona bestia.

    Obraz trolla

    Obraz olejny przedstawiający trolla. Delikatnie mówiąc, widać, że namalował go amator.
    Miejsce: Jedna z sal na drugim poziomie katakumb Czarowięzów.
    Komentarz/Zastosowanie: Obrazek ten otwiera jedne z drzwi w katakumbach, za którymi siedzi uwięziona bestia.

    Obraz umbrowego kolosa

    Obraz olejny przedstawiający umbrowego kolosa. Delikatnie mówiąc, widać, że namalował go amator.
    Miejsce: Jedna z sal na drugim poziomie katakumb Czarowięzów.
    Komentarz/Zastosowanie: Obrazek ten otwiera jedne z drzwi w katakumbach, za którymi siedzi uwięziona bestia.

    Obrączka kochanka

    To jest pierścień znaleziony u dwóch splecionych szkieletów. Znajdował się on na palcu kobiety.
    Miejsce: W środkowej części kanałów gospody Pod Miedzianym Diademem na ścianie wiszą dwa ciała – na palcu jednego z trupów jest ta obrączka
    Komentarz/Zastosowanie: Obrączka jest niezbędna, aby rozwiązać zagadkę w kanałach i dostać Lilarcora.

    Obręcz kontrolna

    To opaska z jakiegoś obcego metalu, która umożliwia przejęcie kontroli nawet nad najpotężniejszymi umysłami i całkowicie je unieszkodliwia. Może można by jej użyć, aby przejąć kontrolę nad łupieżcą umysłu i zmusić go, aby ci pomógł w ucieczce z tego piekielnego więzienia.
    Miejsce: Wytworzyć ją może maszyna w siedzibie Łupieżców Umysłu
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki niej możesz przejąć kontrolę nad Łupieżcą Umysłu, który jako jedyny jest w stanie otworzyć niektóre drzwi w ich kryjówce.

    Obroża niewolnika

    Ta obroża używana jest, żeby zdominować i ubezwłasnowolnić istotę, która ją nosi. Niewolnicy kontrolowani są zazwyczaj przez właściciela Kuli Nadzorcy. Uwolnić z mocy obroży, która została już założona, może jedynie zaklęcie Zdjęcie klątwy albo zniszczenie Kuli nadzorcy.
    Miejsce: Posiada ją każdy niewolnik w Więzieniu Astralnym
    Komentarz/Zastosowanie: Obroża, dzięki której Nadzorca ma pełną władzę nad niewolnikami. Dobra rada: nie ubierajcie jej...

    Odłamek kryształu Kurtulmaka

    To odłamek kryształu, otrzymany od awatara Kurtulmaka, którego esencja była uwięziona w dużym krysztale. Wyglądało na to, że koboldy oddawały mu cześć.
    Miejsce: Zdobędziesz go po zwycięskiej walce z koboldami w podziemiach Czarowięzów
    Komentarz/Zastosowanie: Kryształ ten jest niezbędny, aby otworzyć przejście na kolejny poziom podziemi Czarowięzów.

    Ogniwa energetyczne

    To są ogniwa, które dostarczały energii do urządzenia podtrzymującego życie Rielevowi. Prawdopodobnie nadają się również do innych urządzeń.
    Miejsce: Dostajesz je po rozmowie z Rielevem
    Komentarz/Zastosowanie: Możesz za ich pomocą uaktywnić inne klony, które zaczną bełkotać – jak dla mnie to strata czasu, bo i tak nie dostaje się za to doświadczenia, a nie mówią nic ważnego.

    Oko obserwatora

    Środkowe oko zdobyte od obserwatora ze Spaczonych Runów.
    Miejsce: Zwłoki obserwatora ze Spaczonych Runów
    Komentarz/Zastosowanie: Oko to jest niezbędne, aby wydostać się z pomieszczenia, w którym się znalazłeś.

    Oko Prastarej Kuli

    Ten słupek oka pochodzi od Prastarej Kuli, która zdecydowanie niechętnie się z nim rozstała.
    Miejsce: To oko znajdziesz przy ciele Prastarej Kuli, którą możesz spotkać w Podmroku
    Komentarz/Zastosowanie: Należy je zanieść Matce Przełożonej, aby ta mogła rozpocząć rytuał przyzwania księcia demonów.

    Okulary identyfikacji

    Noszenie tych okularów umożliwia właścicielowi odkrywanie, czym są naprawdę magiczne przedmioty. Właściwe instrukcje służące do aktywizacji badanych obiektów pojawiają się jako unoszące się słowa przed daną osobą. Okularów można użyć trzy razy dziennie. Działają mniej więcej tak jak pergamin czaru Identyfikacja, czyli żeby ich użyć trzeba kliknąć prawym przyciskiem myszy na przedmiocie. Pojawi się menu, z którego trzeba wybrać opcję 'zwój'. Przedmiot zostanie zidentyfikowany.
    Miejsce: U sprzedawcy na piętrze domu Gaelana Bayle’a
    Komentarz/Zastosowanie: Bardzo pożyteczny przedmiot. Pozwala nam trzy razy dziennie identyfikować przedmioty. Dzięki temu nie musimy tracić pieniędzy na usługi w sklepach albo slotów w księdze maga.

    Opończa Waukeen

    Złota obręcz znaleziona w zapieczętowanym grobowcu na cmentarzu Targowa. Obręcz jest wytarta, jednakże wciąż można rozpoznać na niej symbol Waukeen.
    Miejsce: W krypcie na cmentarzu w Targowie
    Komentarz/Zastosowanie: Opończę możesz oddać głowie jednego z dwóch rodów Targowa albo burmistrzowi (tak na marginesie to ten ostatni wybór jest najlepszy).

    Orzech z Drzewa Życia

    Mały, twardy owoc zerwany z części Drzewa Życia, która wrosła w pałac. Mniejsze owoce nie mają żadnego oczywistego zastosowania, ale posiadają moc i nie powinno się ich wyrzucać.
    Miejsce: Drzewo w pałacu Suldanesselar
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki temu orzechowi możesz dostać się w każde miejsce na Drzewie Życia.

    Pamiątkowy medalion

    Jest to medalion przedniej roboty, wykonany z dużym kunsztem, jeden z tych, jakie wręcza się ukochanym osobom. Dzięki prostemu zaklęciu, we wnętrzu znajdują się podobizny, na których widnieją < CHARNAME > oraz Jaheira. Przedmiot ten będzie zatem pamiątką wyjątkowo bliską sercu obdarowanej osoby. Na jednej ze stron widoczne są smugi zabrudzeń, lecz tym niemniej medalion ten będzie słodkim podarunkiem.
    Miejsce: Możemy go dostać od kupca stojącego przed świątynią Oghmy w Dokach
    Komentarz/Zastosowanie: Zwykła błyskotka, niemająca żadnego wpływu na fabułę.

    Posąg żywiołaka powietrza

    Ten posążek przedstawia wirującą postać żywiołaka powietrza.
    Miejsce: W jednej z sal z pułapkami w Lochach Irenicusa
    Komentarz/Zastosowanie: Umożliwia otworzenie drzwi, które znajdują się niedaleko sali z Ilyichem.

    Posążek Lathandera

    Ten piękny posążek przedstawia Pana Brzasku. Jest zrobiony głównie ze srebra, ozdobionego słonecznymi klejnotami i szmaragdami.
    Miejsce: W jednej ze skrzyni w Świątyni Lathandera
    Komentarz/Zastosowanie: Posążek musimy zanieść Mae’Varowi.

    Pozłacana lina

    Gładki złoty sznur, powiązany w parę miniaturowych pęt. Według słów Visaj, sznur ten ochroni cię przed efektami magii lisza Deirexa.
    Miejsce: Dostajesz ją od Visaja w Ust’Natha
    Komentarz/Zastosowanie: Sznur ten powinien się uchronić przed Deirexem. A to, że tego nie zrobił, to już inna sprawa...

    Przemycony ładunek

    To jest dostawa, o którą prosiła cię Bodhi. Skrzynka wypełniona jest zaostrzonymi drewnianymi kołkami. Obok każdego z nich znajduje się fiolka, w której chyba jest zwykła woda. Czemu ktoś chciałby przemycać te rzeczy do miasta, pozostaje tajemnicą. Czemu miałby ich potrzebować, to jeszcze większa zagadka.
    Miejsce: Jeśli pracujesz z Bodhi, to towar ten znajdziesz przy ciele Mook, która stoi w południowej części Doków w nocy
    Komentarz/Zastosowanie: Ten przedmiot należy zanieść Bodhi, aby wykonać zlecone przez nią zadanie.

    Psie mięso

    Krwawiący kawałek psiego mięsa.
    Miejsce: Znajdziesz je przy ciałach psów, które biegały po dziedzińcu Twierdzy d’Arnise
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki tym kawałkom mięsa psa możesz ugotować gulasz, który pomoże ci w przeprawie przez podziemia Twierdzy d’Arnise.

    Psi gulasz

    Biedactwa: Reks, Reksio, Burek i Azor oddały swoje życie, żeby można było zrobić ten gulasz. Wiesz, że psie mięso jest ulubionym pożywieniem umbrowych kolosów.
    Miejsce: W kuchni Twierdzy d’Arnise możesz ugotować gulasz, jeśli masz mięso z psów, które biegały po dziedzińcu
    Komentarz/Zastosowanie: Zostawiając ten gulasz w korytarzu więziennym w podziemiach Twierdzy d’Arnise, sprawisz, że z twojej drogi znikną wszystkie Umbrowe kolosy.

    Ptak Harfiarzy

    Z tego co mówił Widmowy Harfiarz, wygląda na to, że ten ptak był kiedyś biednym Montaronem. Prawdopodobnie tego szuka Xzar.
    Miejsce: W klatce na piętrze siedziby Harfiarzy
    Komentarz/Zastosowanie: Tego ptaka szuka Xzar. Najlepszym wyjściem będzie odniesienie go do maga.

    Puchar Anarga

    Złote wykończenie tego dużego kielicha mieni się gdy obracasz go w rękach. Na zimnej powierzchni metalu znajduje się prosta inskrypcja "Anarg Nieustraszony". Kielich został mu podarowany za wierną służbę Najszlachetniejszemu Zakonowi Promiennego Serca. To symbol honoru Anarga i jego utrata była ciosem dla jego dumy, przyczyniając się później jedynie do podsycenia jego gniewu i utraty statusu paladyna.
    Miejsce: W czasie wykonywania zadania z upadłymi paladynami dostaniemy go od Sir Ryana Trawl
    Komentarz/Zastosowanie: Puchar należy zanieść upadłym paladynom, którzy znajdują się w północno-wschodniej części Dzielnicy Mostowej.

    Ręka golema

    To jest długie, żelazne ramię. Bez ciała jest bezużyteczne.
    Miejsce: W jednej ze skrzynek w Kuli Sfer
    Komentarz/Zastosowanie: Ręka jest niezbędną częścią, potrzebną do zbudowania golema, który jako jedyny może otworzyć pewne drzwi w Kuli Sfer.

    Róg minotaura

    To kamienny róg z posągu minotaura.
    Miejsce: Róg, a raczej rogi, bo są dwa, znajdują się w katakumbach Czarowięzów
    Komentarz/Zastosowanie: Obydwa rogi należy umieścić w posągu minotaura, aby otworzyć przejście na kolejny poziom podziemi.

    Róg pirata

    W róg ten można zadąć, by dać tym sygnał strażom portu, by otworzyli wrota morskie i umożliwiły statkowi wypłynięcie w morze. Bez tego rogu statek nigdy nie mógłby opuścić portu.
    Miejsce: Znajduje się w domu Cayi w Brynnlaw
    Komentarz/Zastosowanie: Róg należy oddać Saemonowi Havarianowi, aby móc uciec z wyspy piratów.

    Ruda ilitu

    To ruda czystego ilitu. Ilit znany jest zarówno ze swojego połysku jak i unikalnej właściwości, która polega na tym, że nie chwyta on żadnych zanieczyszczeń.
    Miejsce: U Neba w zamkniętym domu w południowej części Dzielnicy Mostowej
    Komentarz/Zastosowanie: Rudę ilitu możemy albo oddać Sir Sarlesowi, albo użyć jej do stworzenia ulepszonej Wekiery Zniszczeń.

    Runa uwięzienia

    Ta runa nosi w sobie szczególną moc, dzięki której mag będzie w stanie rzucić specjalną wersję zaklęcia Uwięzienie. Artefakt został zestrojony z myślą o Lordzie Ketlaarze Argrimie i zadziała tylko i wyłącznie przeciwko niemu.
    Miejsce: Runę dostajesz od Teosa, jeśli posiadasz Twierdzę Maga
    Komentarz/Zastosowanie: Tej runy musisz użyć na Lordzie Ketlaarze Argrimie przebywającym na piętrze gospody w Bramach Miasta.

    Serce buntownika

    To jest serce księcia Sahuaginów, Villynaty'ego.
    Miejsce: Serce to znajdziesz przy zwłokach Księcia Sahuaginów w Podwodnym Mieście
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot ten należy zanieść królowi Sahuaginów, jako dowód na wykonanie zleconego ci zadania.

    Serce demona

    Nikt nie mówił, że serca demonów są ładne, ale na pewno nie spodziewaliście się tego gąbczastego, mięsistego wora ohydztwa. Ciężki i mokry organ wciąż bije a jego przerażające dudnienie słychać nawet spomiędzy twojego wyposażenia. Co chwilę musisz upewniać się czy nie wyskoczył z twojego plecaka.
    Miejsce: Demony, które możemy spotkać po wyjściu z Kuli Sfer do innej sfery
    Komentarz/Zastosowanie: Serce demona jest niezbędne, aby uruchomić Kulę Sfer – jest to jedyny sposób na powrót do domu.

    Serce Yoshimo

    Serce Yoshimo trzeba zabrać do kapłana Ilmatera, aby zapewnić złodziejowi spokój po śmierci.
    Miejsce: Ciało Yoshimo w Przytułku
    Komentarz/Zastosowanie: Serce należy zanieść do Świątyni Ilmatera i poprosić kapłana o pomoc.

    Skażone kijanki

    To kijanki kuotoan wyjęte z zanieczyszczonego basenu wylęgowego. Wyglądają na schorowane. Umieszczono je tutaj pewnie dlatego, aby nie zakażały zdrowych kijanek. Gdyby do tego doszło, starzy kuotoanie zostaliby osłabieni.
    Miejsce: W jednym z basenów w siedzibie Kuo-Toa
    Komentarz/Zastosowanie: Gdy wrzucisz je do basenu w sali z Księciem Kuo-Toa, efekt zobaczysz natychmiast – twój przeciwnik będzie znacznie osłabiony.

    Skorupa ankhega

    Ankhegi są podziemnymi istotami pokrewnymi owadom. Mają od 3 do 6 metrów długości i zamieszkują głównie lasy i tereny uprawne. Pokryte są bardzo wytrzymałymi i lekkimi chitynowymi skorupami. Dzięki swoje wielkości, wadze i sile są one używane do różnych celów, między innymi do produkcji zbroi.
    Miejsce: Przy każdych zwłokach Ankhega (te kreatury najłatwiej spotkać na Wzgórzach Wichrowych Włóczni)
    Komentarz/Zastosowanie: Cromwell może z niej wykonać Zbroję płytową z Ankhega, która jednak nie jest już taka dobra jak w „jedynce”.

    Skóra Raissy

    To porzucona skóra dziewczyny Tirisa, Raissy. Tancerze skóry skradli ją dziewczynie i starali się zamaskować przy jej pomocy, aby ukryć swe zbrodnie.
    Miejsce: Znajdziesz ją we wschodniej części Targowa podczas wykonywania zadania dla Tirisa
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to skóra, którą z Raissy zdarli Tancerze Skóry – po walce dziewczyna wstanie z ziemi i skóra zniknie.

    Skóra śnieżnego wilka

    Śnieżnobiałe futro śnieżnego wilka jest miękkie i luksusowe. Często wykorzystuje się je do wytwarzania ubiorów tak różnych jak surowe kamizelki północnych barbarzyńców Uthgardt czy delikatnych i przepięknych zimowych stuł, noszonych przez szlachetnie urodzone kobiety na Wybrzeżu Mieczy.
    Miejsce: Śnieżne wilki możemy spotkać na arenie w gospodzie Pod Miedzianym Diademem
    Komentarz/Zastosowanie: Zwykły przedmiot, który możemy tylko sprzedać w sklepie po niskiej cenie.

    Smocze jaja

    To jaja srebrnej smoczycy, Adalon. Drowy ukradły je dla jakiegoś niecnego celu.
    Miejsce: W skarbcu świątyni Lloth w Ust’Natha
    Komentarz/Zastosowanie: Jaja należy odnieść srebrnej smoczycy Adalon, aby wykonać zlecone przez nią zadanie.

    Solikowe jagody

    To jeden z dwóch typów jagód, które udało ci się zdobyć od Bela Dalemarka. Róża Pąsowa powiedziała, że pachną one jak mężczyzna, który nawiedza Dzielnicę Mostów. Chciałaby je powąchać jeszcze raz, żeby mieć pewność.
    Miejsce: Dostajemy je od Bela Dalemarka, jeśli zapytam się go, czy ma coś, co pachnie jak Gurilowe jagody.
    Komentarz/Zastosowanie: Należy je zanieść Róży Pąsowej.

    Srebrne pantalony

    Para wysokiej jakości srebrnych pantalonów. Tak wyglądał okup wniesiony przez Welthera za uwolnienie Lady Elgei.
    Miejsce: Dostajemy je jako okup za Lady Elgeę, który możemy odebrać w nocy przed gospodą Pod Miedzianym Diademem, jeśli wykonaliśmy zadanie z pogrzebanym żywcem człowiekiem oraz właściwie poprowadziliśmy dialog z uwięzioną kobietą
    Komentarz/Zastosowanie: Srebrne Pantalony są jedną z trzech części potrzebnych do stworzenia wspaniałego zestawu, o którym mowa w jednym z artykułów (Link).

    Sztuka złota

    Złoto jest podstawową walutą Krain, złote monety powszechnie nazywane są Złotymi Lwami, choć jedynie na monetach Cormyru wybite są lwy (monety z Sembii są często zmieniane, jednak zawsze mają kształt pięciokąta). Na południu najpopularniejsze są pieniądze z Amn, choć można również spotkać monety z Tethyru i Thay, jak również pochodzące z prywatnych mennic (także niektóre grupy poszukiwaczy przygód biją własne monety).
    Miejsce: Możemy ją zdobyć, okradając innych ludzi
    Komentarz/Zastosowanie: Za pieniądze możemy kupić wiele rzeczy, aczkolwiek musimy ich mieć czasami naprawdę dużo (a w kieszeniach zwykłych ludzi jest co najwyżej kilka sztuk).

    Sztylet Embarla

    Sztylet Embarla dowiedzie Mae'Varowi, że "zajęto się" Embarlem.
    PARAMETRY:
    Obrażenia: 1K6
    Typ obrażeń: kłute
    Waga: 2
    Opóźnienie: 1
    Rodzaj biegłości: sztylet
    Typ broni: 1-ręczna
    Nie może używać: Kapłan
    Miejsce:
    1. Przy ciele Embarla, jeśli go zabiliśmy
    2. Dostajemy go od Embarla, jeśli go ocaliliśmy
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to dowód, że rozprawiliśmy się z Embarlem. Należy go oddać Mae’Varowi.

    Środek nasenny

    Butelka płynu nasennego używanego przez kurtyzany Galveny jako pomoc przy okradaniu klientów.
    Miejsce: Dostajesz go od jednej z kurtyzan w siedzibie Galveny
    Komentarz/Zastosowanie: Należy go zanieść kucharce, aby ta dodała go do piwa dla strażników.

    Święcona woda elfów

    Święcona woda pobłogosławiona przez boga elfów, Rillifane'a. Wodę tę przygotowano specjalnie do walki z wampirami.
    Miejsce: Przedmiot ten dostajesz od Elhana
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki tej wodzie możesz oczyścić sadzawki z krwią w kryjówce Bodhi.

    Talizman Rillifane

    To święty symbol boga elfów, Rillifane'a.
    Miejsce: Talizman ten znajduje się w Domu Talizmanu w Suldanesselar
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot ten jest niezbędny, aby przyzwać awatara elfiego boga.

    Węgiel

    To jest sterta węgla.
    Miejsce: W kilku miejscach na terenie Kuli Sfer
    Komentarz/Zastosowanie: Węgiel jest niezbędny, aby rozpalić ogień w piecach, a co za tym idzie – stworzyć golema.

    Wiadomość

    Ta notatka zawiera Runy Rozrywania. Ich potężna magiczna moc może rozproszyć plomby drowów na bramie.
    Miejsce: Ciało Adalon – srebrnej smoczycy z Podmroku
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki tej notatce możesz otworzyć bramę i uciec z Podmroku.

    Wiadomość od Jaheiry

    < CHARNAME >,
    Żegnaj. Bez rzewnych pożegnań czy płaczu nad tym jak sprawy muszą się potoczyć; nie jestem dobra w żadnej z tych rzeczy i nawet nie chcę być. Podjęłam decyzję, nie idealną ale niezbędną. Nie mogę nigdzie pójść bez tego cienia, a chcę się go pozbyć. Wracam do Stanicy Harfiarzy by tam mnie osądzono. Przedstawię sprawę tak jak ją widzieliśmy niezależnie od tego jakie będą ich oskarżenia, a jeśli nie uznają wyjaśnień to przyjmę każdy wyrok. Galvarey ma wrogów jak i sojuszników, wiec sądzę, że uda mi się rozstrzygnąć sprawę na moją korzyść. Jeśli nie to przynajmniej będzie to jej koniec.
    Nie podążaj za mną. Dokonam tego sama, a tobie nic, albo niewiele z tego przyjdzie. Możesz nadal być celem ataków, ale może ich zainteresowanie tobą skończy się po schwytaniu 'zdrajcy'.
    Na złe czy dobre, znowu przejmuję kontrolę. Mam nadzieję, że spotkamy się w lepszych czasach.
    Z miłością Natury i moją,
    Jaheira
    Miejsce: Jest to list, który dostajesz od Jaheiry podczas romansu z nią – sama druidka znika z twojej drużyny
    Komentarz/Zastosowanie: Wyraźnie widać, że jest to pożegnanie, ale przecież chyba nie zostawisz swojej wybranki, tylko pójdziesz jej szukać? A list możesz spokojnie wyrzucić – nie ma on żadnego wpływu na grę.

    Wiadomość z Imnesvale

    To jest wiadomość jaką zostawiono w twojej chacie. Napisano ją w imieniu mieszkańców Imnesvale.
    '< CHARNAME >,
    Chcielibyśmy ci szczerze podziękować za wszystko, co nas od ciebie spotkało. Z wdzięcznością ofiarujemy ci ten skromny prezent, który zostawiamy ci w chacie. Naszym pokornym życzeniem jest, by to miejsce stało się twoim domem, a twoje liczne umiejętności posłużyły ci w pełnieniu funkcji naszego nowego łowcy.'
    Miejsce: Jeśli jesteś łowcą i właśnie dostałeś na własność chatkę na Wzgórzach Umar, to tę wiadomość znajdziesz na stole w swojej „twierdzy”
    Komentarz/Zastosowanie: Tej wiadomości nie opłaca się nawet podnosić, a jeśli już koniecznie chcesz ją przeczytać, to zaraz po tej czynności możesz ją wyrzucić.

    Wyzwanie Fikraaga

    < CHARNAME >, daję ci szansę odzyskania honoru, a nawet więcej. Ta gra jest ciekawa, ale ciągnie się już bardzo długo. Chodź, spotkajmy się i przekonajmy kto jest lepszą 'osobą'. Na Północnym wschodzie znajduje się miejsce naszej walki. Poznasz je gdy je zobaczysz. Tak, myślę, że je rozpoznasz.
    Miejsce: Przedmiot ten dostajesz zaraz po wyjściu z chaty Garrena Wichrowej Włóczni
    Komentarz/Zastosowanie: List ten nie ma żadnego wpływu na fabułę, tak więc można go od razu wyrzucić, aby nie zajmował miejsca w ekwipunku.

    Ząb lisza

    To ząb od drowa lisza, Deirexa. Można go używać jako klucza do wielu drzwi lisza. Otwiera on także jego kryptę ze skarbami, która znajduje się na szczycie jego wieży.
    Miejsce: U Deirexa, lisza z Ust’Natha
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki temu przedmiotowi możemy wejść do każdego miejsca w wieży Deirexa.

    Zeznanie podatkowe Corthali

    To jest zeznanie podatkowe Valygara Corthali. Znajduje się na nim lista posiadłości w Athkatli oraz domek na Wzgórzach Umar.
    Miejsce: Pergamin ten możesz znaleźć w posiadłości Valygara w Dokach
    Komentarz/Zastosowanie: Dzięki temu zeznaniu wiesz, gdzie szukać Valygara – w jego chatce na Wzgórzach Umar.

    Złote ramię i noga

    Nogi i ramiona szkieletu wykonane są z litego złota. Wokół kości wyraźnie wyczuwalna jest aura zła.
    Miejsce: U Lisza Żywiołów spotkanego w jednej z piwnicy domku w Dzielnicy Mostowej
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to komponent potrzebny do złożenia Kangaxxa w całość.

    Złoty kielich życia

    Misternie złocony kielich. To jeden z klejnotów koronnych Ellesime, królowej Suldanessellaru. Ten kielich jest potężnym symbolem elfów.
    Miejsce: Zwłoki Czarnego Smoka znajdującego się na polanie Suldanesselar
    Komentarz/Zastosowanie: Przedmiot ten jest niezbędny, aby przyzwać awatara elfiego boga.

    Złoty korpus

    Kadłub szkieletu wykonany z czystego złota. Powietrze wokół przesycone jest ewidentną aurą zła.
    Miejsce: U Lisza Żywiołów spotkanego w kanałach pod Dzielnicą Świątyń
    Komentarz/Zastosowanie: Jest to komponent potrzebny do złożenia Kangaxxa w całość.

    Zwierciadło Mekratha

    Eleganckie zwierciadło w złotej ramie. Choć pęknięte, wciąż czuć od niego aurę mocy. Najwyraźniej jest to przedmiot, o który prosił cię Mekrath.
    Miejsce: Po rozmowie z magiem należy się udać do południowo-wschodniej części kanałów, gdzie spotkamy chochlika posiadającego ten przedmiot
    Komentarz/Zastosowanie: Zwierciadło należy odnieść Mekrathowi, aby ten w nagrodę uwolnił Haer’dalisa.

    Zwój kształtowania kamienia

    Ten zwój, który dał ci król svirfnebli, obdarza cię umiejętnością kształtowania kamienia. Jest on specjalnie zharmonizowany z niedawnymi pracami ziemnymi gnomów, które przebiły się do więzienia bestii, która zagraża miastu. Użyj tego zwoju, żeby znowu zamknąć dziurę.
    Miejsce: Dostajesz go od przywódcy głębinowych gnomów w Podmroku
    Komentarz/Zastosowanie: Za pomocą tego zwoju musisz zawalić dziurę, z której wyszedł niedawno pokonany przez ciebie demon.

    Żołędzie

    To są magiczne żołędzie driad, zdobyte od Ilyicha, przywódcy duergarów.
    Miejsce: Zwłoki Ilyicha
    Komentarz/Zastosowanie: Gdy oddamy je Vaelasie na Wzgórzach Wichrowych Włóczni, to uwolnimy driady przebywające w Lochach Irenicusa.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 13 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Erm, czy to przypadkiem nie...
    Dodany: 03.01.2009 o 15:02  

    Erm, czy to przypadkiem nie złoty korpus nie jest w posiadaniu lisza żywiołów w dzielnicy mostowej, a ramiona i nogi tego z kanałów dzielnicy świątynnej?

    Bartuu
     

    Wędrowiec
    Temat: Zwoje Identyfikacyjne
    Dodany: 01.03.2009 o 22:01  

    Czesc, mam takie pytanie... jak moge nauczyc sie czaru ze zwoju ? badz uzyc tego zwoju ? ... mam kaplanke i wojowniczke/druidke :D i zadna z nich nie moze wogole uzyc ani nauczyc sie czaru identyfikacji ... prosze o pomoc bo chyba nie radze sobie z tym ...

    Pozdrawiam

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Kapłani ani druidzi nie ucz...
    Dodany: 01.03.2009 o 22:04  

    Kapłani ani druidzi nie uczą się czarów. Mają je od razu wpisane w księdze. Poza tym ten czar jest przeznaczony dla maga.

    Bartuu
     

    Wędrowiec
    Temat: A no faktycznie ;) dziekuje...
    Dodany: 02.03.2009 o 17:10  

    A no faktycznie ;) dziekuje Ci slicznie :) to teraz moge dalej jechac z tym koksem :>

    Pozdrawiam
    bj

    Qal
     

    Wędrowiec
    Temat: Akt własności teatru
    Dodany: 24.03.2009 o 20:28  

    Uwolniłem ich z więzienia sfer, a żadnego aktu własności nie dostałem od razu nas teleportowało do teatru

    Lav
     

    Wędrowiec
    Temat: Akt własności teatru
    Dodany: 12.08.2009 o 15:38  

    Trzeba być Bardem, żeby dostać akt własności móc prowadzić ten teatr.

    Lav
     

    Wędrowiec
    Temat: List Garbarza
    Dodany: 12.08.2009 o 15:41  

    Zastosowanie listu garbarza jest źle podane. Dzięki niemu można dowiedzieć się imienia, które później podajemy jednemu kolesiowi we Wzgórzach Umar. Jest to zadanie, potrzebne do skompletowania zbroi z ludzkiej skóry.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 17
    Temat: Ej a jak sie uzywa Drewnian...
    Dodany: 03.09.2009 o 17:19  

    Ej a jak sie uzywa Drewnianych kolkow?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 118
    Temat: Klikasz na odpowiedniej tru...
    Dodany: 03.09.2009 o 19:24  

    Klikasz na odpowiedniej trumnie po pokonaniu wampira (kiedy zmieni się w obłoczek i ucieknie do trumny) i kołkujesz go ;)

    LK
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.09.2009 o 23:59  

    Errr... Przy opisie wiadomości od Jaheiry jest napisane "list, który dostajesz od Jaheiry podczas romansu z nią". Ja gram kobietą, więc romansu nie powinno być, a list dostałam, Harfiarze też się mnie czepiają, tak jak w opisie romansu z nią. O co chodzi? o.O

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Czy ktoś wie do czego służy...
    Dodany: 15.02.2010 o 21:23  

    Czy ktoś wie do czego służy strona z przepisami Dradeela xD""?

    monika3
     

    Wędrowiec
    Temat: ostrze to jest przepis i mo...
    Dodany: 15.05.2010 o 21:17  

    ostrze to jest przepis i moge cie zapewnic ze mozesz sobie z tego przyzadzic fajne danie ^^ oczywiscie w realu... smacznego!

    pether
     

    Wędrowiec
    Temat: a ja mam pytanie co do Figu...
    Dodany: 31.05.2010 o 1:33  

    a ja mam pytanie co do Figurki Pajaka

    Uzylem jej, pajak po jakims czasie zginal. Normalnie figurka do mnie wracala, ale tym razem mialem zawalony ekwipunek i nie bylo miejsca. Jak teraz odzyskac ta figurke?



    Ten artykuł skomentowano 13 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw