Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Lekkie Zbroje • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Lekkie Zbroje

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Valygar
    Utworzono: 24.12.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Zbroje Skórzane

    Strój Przygodowy Jansena

    Ciosoodporny Metalowy Strój Przygodowy Marki Jansen - (wniosek patentowy w trakcie załatwiania)
    Ta dziwaczna zbroja jest wykonana z nieznanego materiału, bardzo elastycznego, ale twardego w dotyku. Zbroję zaprojektował dla samego siebie Jan Jansen i tylko on może ją nosić. Zbroja nie daje żadnych premii do podstawowej klasy pancerza, ale zapewnia +25% odporności na wszystkie obrażenia fizyczne i dodatkową premię +5 do klasy pancerza Jana przeciwko pociskom. Jan może też bez ograniczeń rzucać zaklęcia nosząc tę zbroję. Co więcej, zbroja jest bardzo szykowna.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      +25% do odporności na obrażenia fizyczne
      +5 do Klasy Pancerza przeciw broni strzeleckiej
    • Waga: 10Może używać: Jan Jansen
    • Miejsce: Własność Jana Jansena.
    • Komentarz: Bardzo dobra zbroja dla Jana, jako pomocniczego maga. Jest to postać, która właściwie nigdy nie pójdzie do walki na miecze, tak więc największe zagrożenie będą stanowiły wrogie strzały, przed którymi ta zbroja chroni swego właściciela bardzo dobrze. Dodatkowo Jan jako mag, może w niej rzucać czary.

    Zbroja Skórzana

    Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 8
    • Waga: 15
    • Wymagana siła: 4
    • Nie może używać: Mag
    • Komentarz: Jest to zwykła, niemagiczna zbroja skórzana. Musi nam wystarczyć, dopóki nie znajdziemy niczego lepszego.

    Zbroja Skórzana +1

    Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 7
    • Waga: 15
    • Wymagana siła: 4
    • Nie może używać: Mag
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zwykłej zbroi skórzanej. Daje minimalnie większy bonus do KP. Dopóki nie znajdziemy niczego lepszego, ta zbroja musi nas zadowolić.

    Obrońca Zastępcy +2

    Była niegdyś elitarna grupa elfich łowców, nazywająca się Mgła z Cieni, która patrolowała las Cormanthor, będąc prawdziwym biczem zarówno na wszelakich bandytów, jak i na potwory. Ta szczególna zbroja była noszona przez Indeerę Lakhan, jednego z najbardziej zasłużonych oficerów w tej grupie i zastępcę jej dowódcy. Właśnie dzięki jej pozycji ta zbroja zyskała swe imię, jednak nie wiadomo w jaki sposób Indeera Lakhan ją utraciła.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 6
    • Waga: 5
    • Wymagana siła: 4
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz ją znaleźć w Kuli Sfer.
    • Komentarz: Niewyróżniająca się praktycznie niczym zbroja. Jej premia do KP jest kiepska w porównaniu do innych skórzanych ochron ciała.

    Zbroja Skórzana +2

    Podstawowa zbroja wykonana z grubej skóry wzmacnianej woskiem lub wodą. To mocna ochrona, nie tak miękka jak buty czy płaszcz. Miękkie skórzane szaty, takie jak ta, nie zapewniają lepszej ochrony niż zwykłe ubranie. Magiczne wzmocnienia zwiększyły właściwości ochronne tej części garderoby.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 6
    • Waga: 5
    • Wymagana siła: 4
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz ją kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Nic niewarta zbroja skórzana. Jej bonus do KP jest naprawdę niski, a żeby ją zdobyć, musisz wydać pieniądze u Ribalda.

    Zbroja Skórzana Gruba

    Zbroja skórzana gruba (futro) jest wykonana ze skóry bardzo dużego zwierzęcia (na przykład słonia) lub z wielu warstw skóry zwykłych zwierząt, takich jak krowy. Zbroja ta jest zbyt ciężka, sztywna i niewygodna, by była używana przez bardziej rozwinięte cywilizacyjnie społeczności. Jest bardzo powszechna wśród licznych barbarzyńskich humanoidów z posępnych puszcz i mglistych dżungli tego świata. Mimo iż daje ona lepszą ochronę niż zwykła zbroja skórzana, noszący ją musi się pogodzić z jej nieprzyjemnym zapachem i prymitywnym wyglądem. Złodzieje mogą używać tej zbroi, jednak obniża to ich profesjonalne umiejętności.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 6
    • Specjalne:
      -20 do Cichego chodzenia
      -10 do Otwierania zamków
      -10 do Znajdowania pułapek
      -10 do Kradzieży kieszonkowych
    • Waga: 40
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz ją kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Do niczego nienadająca się zbroja. Jej premia do KP jest nie najlepsza, a fakt, że przeszkadza złodziejowi, który jest głównym kandydatem do noszenia skórzanych pancerzy, w wykorzystywaniu jego umiejętności całkowicie skreśla tę zbroję.

    Skórzana Zbroja Karajaha

    Karajah przez ponad dziesięć lat był mistrzem walk gladiatorów w Calimshanie. Ubrany jedynie w cienką zbroję skórzaną i nabijane rękawice, pokonywał wszystkich przeciwników, zaś sam zdawał się być niewrażliwy na ich ciosy. Gdy jednak okazało się, że jego zbroja jest silnie magiczna, wściekli widzowie wrzucili go na arenę razem z uzbrojonym w maczugę ogrem. Zbroja wytrzymała wszystkie ciosy, ale Karajah - nie.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 5
    • Waga: 4
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz ją kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Kolejna do niczego nie nadająca się zbroja. Daje kiepską premię do KP, a kolejną jej wadą jest to, że musimy ją kupić za pieniądze, które możemy wydać na coś dużo lepszego.

    Zbroja Skórzana +3

    Podstawowa zbroja wykonana z grubej skóry wzmacnianej woskiem lub wodą. To mocna ochrona, nie tak miękka jak buty czy płaszcz. Miękkie skórzane szaty, takie jak ta, nie zapewniają lepszej ochrony niż zwykłe ubranie. Magiczne wzmocnienia zwiększyły właściwości ochronne tej części garderoby.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 5
    • Waga: 4
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Właścicielką jest Ketta, którą znajdziesz w strzeżonym budynku niedaleko Zakonu Promiennego Serca.
    • Komentarz: Moje zdanie o tej zbroi jest takie samo jak o większości skórzanych ochron ciała: do niczego się nie nadaje. Polepsza KP tylko o 5, co wypada bardzo słabo na tle chociażby Podarunku Nocy.

    Zbroja Skórzana Orków +3

    Ten upiorny pancerz został zdobyty w obozie orków zniszczonym przez barbarzyńców. Zamiast metalowych płytek jak normalna wzmocniona skóra, ta jest pokryta setkami kości hartowanych w ogniu. Kości palców, żeber i czaszek pokrywają ten pancerz zastępując tradycyjne metalowe płytki. Potężne zaklęcia orków dają tej zbroi specjalną odporność na ataki pocisków, ale brzydota zbroi zmniejsza charyzmę właściciela.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 4
    • Specjalne:
      +10% do odporności na ataki pociskami
      -1 do Charyzmy
    • Waga: 7
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Znajdziesz ją w komnacie poprzedzającą salę z Tor?Galem w Twierdzy d'Arnise.
    • Komentarz: Jeśli pomożemy Nalii w miarę wcześnie, to ta zbroja najprawdopodobniej zagości na naszym ciele przynajmniej przez krótki okres gry. Najlepiej wykorzysta ją postać, która nie walczy wręcz (np. łucznik).

    Skóra Ghula +4

    Przebiegły złodziej, Damien Jeden Nóż zawsze próbował skorzystać z własności swoich wrogów, niezależnie od okoliczności. Po trudnej walce z kilkoma ghulami, w której zginęło dwóch jego kompanów, Damien postanowił wyrównać swe szanse w przyszłych pojedynkach. Oskalpował jednego z nieumarłych i zaniósł tę skórę do niziołka płatnerza wprawnego w umagicznianiu skór. Gdy zbroja została ukończona zabezpieczała magicznie przed atakami fizycznymi i paraliżem. Może to niezbyt epickie, ale praktyczne.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 4
    • Specjalne: +3 do rzutów obronnych przeciwko paraliżowi/truciźnie
    • Waga: 4
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Znajdziesz ją przy lordzie ghuli w czasie wykonywania zadania z Niewidzącym Okiem.
    • Komentarz: Zbroję warto tylko spieniężyć, albo nawet jej nie podnosić z ziemi. Podniesienie tylko jednej kategorii rzutów obronnych w zamian za KP, które wiele zbroi ma lepsze, nie jest dobrą wymianą.

    Ludzka Skóra +5

    Ta zbroja jest wykonana z ludzkiej skóry i oblana krwią szlachetnego smoka. Wydziela ostry odór śmierci. Ta nikczemna zbroja może być używana tylko prze naprawdę złą osobę.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 3
    • Specjalne: +4 do rzutów obronnych
    • Specjalne: +20% do odporności na magię
    • Waga: 5
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Złodziej, Mag, Postać o charakterze dobrym lub neutralnym
    • Miejsce: Zrobi ją Darcin Cole w Imnesvale z ludzkiej skóry oraz krwi srebrnego smoka.
    • Komentarz: Zbroja nadaje się tylko dla barbarzyńcy, gdyż nie może jej używać złodziej, a postacie walczące w pierwszej linii, powinny mieć lepsze KP, którego ta zbroja nie może zapewnić. Jej jedyną zaletą jest fakt, że daje dużą premię do rzutów obronnych i odp. na magię.

    Podarunek Nocy +5

    Ta pobłogosławiona przez Shar zbroja ma długą i ciekawą historię. Tylko najlepszy ze złodziei mógł nosić ten potężnie umagiczniony pancerz. Została w nim zamknięta esencja nocy, co sprawia, że nosi się go jak zwykłą zbroję, ale zamyka on właściciela w gęstwinie wirujących cieni.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 3
    • Specjalne: +20% do Krycia się
    • Waga: 5
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Zbroje dostaniesz od burmistrza Imnesvale, gdy rozwiążesz sprawę morderstw.
    • Komentarz: Kolejna zbroja nadająca się tylko do sprzedaży. Po penetracji Ruin Świątyni w naszym plecaku powinny znaleźć się łuski smoka cieni, z których Cromwell może wykuć zbroję za 5000 szt. złota.

    Zbroje skórzane ćwiekowane

    Zbroja Skórzana Ćwiekowana

    Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami, nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 7
    • Waga: 25
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Komentarz: Zwykła, niemagiczna zbroja skórzana nabijana ćwiekami. Jest odrobinę lepsza od swojej niećwiekowanej wersji, aczkolwiek szybko wymienimy ją na lepszą.

    Zbroja Skórzana Ćwiekowana +1

    Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami, nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 6
    • Waga: 15
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Komentarz: Umagiczniona wersja zbroi skórzanej ćwiekowanej. Daje minimalnie większy bonus do KP, jednakże do momentu gdy nie znajdziemy nic lepszego, ten pancerz będzie musiał nam wystarczyć.

    Zbroja Skórzana Ćwiekowana +2

    Ta zbroja to standardowe wyposażenie jeźdźców gryfów i innych wojowników używających wierzchowców. Jest lekka, ale zapewnia dobrą ochronę, szczególnie dzięki zawartych w niej magicznych zabezpieczeniach.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 5
    • Waga: 8
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz go kupić w specjalnej ofercie Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Nie polecam tej zbroi. Daje nie najlepszą premię do KP, a fakt że możemy ją kupić dopiero po Podmroku, całkowicie ją skreśla.

    Pancerz Cienia

    Pancerz cienia to skórzana zbroja ćwiekowana stworzona przez Mistrzów Cieni z Amn. Mistrzowie Cieni, jak łatwo się domyślić, stoją najwyżej w hierarchii Złodziei Cienia. Ta zbroja zapewnia modyfikator +3 i pozwala zlewać się z cieniami.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 4
    • Specjalne: +15% do Krycia się
    • Waga: 8
    • Wymagana siła: 6
    • Może używać: Złodziej
    • Miejsce: Jej właścicielem jest Mae'var ? przywódca złodziejskiej gildii.
    • Komentarz: Zbroja ta daje nie najlepszą premię do KP, co jest głównym powodem do szybkiej zmiany na coś lepszego. Ograniczenie dla klasy złodzieja sprawi, że pancerz znajdzie się na sklepowych pólkach, a kilkaset stuk złota ? w twojej kieszeni.

    Skóra Aegera +3

    Ta ciężka i gruba niedźwiedzia skóra jest wszystkim co zostało ze słynnego Aegera. Kilkaset lat temu Aeger, olbrzymi niedźwiedź, terroryzował setki wiosek wzdłuż całego Wybrzeża Mieczy. Niedźwiedź był niewrażliwy na ogień, zimno i kwas. Wreszcie zebrali się młodzi mężczyźni i kobiety z kilku wiosek, tworząc grupę liczącą prawie dwieście osób. Aeger został otoczony i zgładzony. Przeżył mniej niż tuzin ludzi, którzy podzielili między siebie skórę Aegera. Zbroja została wykonana z jednego z tych kawałków.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 3
    • Specjalne:
      +15% do odporności na ogień, zimno i kwas
      Odporność na Zamęt
    • Waga: 35
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz ją kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Jest to jedna z najlepszych zbroji skórzanych ćwiekowanych w grze. Daje nie najgorszą premię do KP, a ponadto zapewnia ochronę przed ogniem, zimnem, kwasem i zamętem.

    Zbroja Głębokiej Nocy +4

    Zaklęte ebonitowe płytki pokrywają czarną skórę tego pancerza. Królowa Mórz, Umberlee, podarowała ten pancerz Dami Darn, która zgładziła czarodzieja Looxila. Zabójstwo ucieszyło Umberlee, ponieważ Looxil zdradził ją w przeszłości. Dami Darn zginęła wiele lat później, od ciosu nożem w plecy zadanego przez jej następcę w gildii złodziei.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 3
    • Waga: 7
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Możesz ją kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Jest to kolejny pancerz, który daje nam średnią KP. Zamiast wydawać na nią pieniądze, radzę poprosić Cromwella o wykucie zbroi z łusek czarnego smoka.

    Zbroja Żmii +5

    Wąż jest tylko w nazwie tej zbroi, odnosząc się do drowa-zabójcy Raroha. Trucizna była jego wizytówką i gdy odkrył podatność tej zbroi na jad, podarował ją Avlormowi, obiecującemu nowicjuszowi z jego gildii. Gdy Avlorm w końcu zagroził jego pozycji, Raroh łatwo się go pozbył dzięki słabości zbroi, którą Avlorm wciąż nosił.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 2
    • Specjalne: -2 to rzutów obronnych przeciwko truciźnie/paraliżowi
    • Waga: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Znajdziesz ją w Wieży Deirexa.
    • Komentarz: Zbroja ta posiada bardzo dobre umagicznienie, aczkolwiek jej właściwość specjalna może nam czasami uprzykrzyć życie. Osobiście polecam bardziej Łuskę Smoka Cienia, a tę wymienić w sklepie na pieniądze.

    Łuska Smoka Cieni

    Ten pancerz jest wykonany z zachodzących na siebie łusek smoka cienia. Eleganckie wykonanie i względy praktyczne czynią tę zbroję piękną jak i użyteczną. Łuski smoka cienia dają właścicielowi dodatkową ochronę przed kwasem.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 1
    • Specjalne: +50% do odporności na kwas
    • Waga: 10
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag
    • Miejsce: Zbroję te może wykuć krasnolud Cromwell, jeżeli dostarczysz mu łuski smoka cieni oraz 5000 szt. złota.
    • Komentarz: Najlepsza lekka zbroja w grze. Jak na zbroję skórzaną daje dużą premię do KP. Jej właściwość specjalna może się czasami przydać, aczkolwiek niewiele postaci walczy kwasem. Warto też zauważyć, że żadna zbroja z tej kategorii nie ma porządnych ochron przed żywiołem, itp., tak więc nie zastanawiaj się, tylko udaj się do Thaxll'ssillyii, który jest jednym z najprostszych smoków w grze, i zdobądź jego łuski!

    Zbroja skórzana ćwiekowana Cierni +6

    Ta zbroja, wyprodukowana przez Hierofantkę Wassalię, zanim zdecydowała się ona zamieszkać na zawsze w Sferze Żywiołu Ognia, nie jest pokryta zwykłymi metalowymi ćwiekami, ale ciężkimi czerwonymi kolcami.

      PARAMETRY:
    • Klasa Pancerza: 1
    • Specjalne: Obrażenia od kolców - każde udane trafienie w osobę, która nosi tę zbroję, powoduje zadanie napastnikowi 1k4 obrażeń od ognia
    • Waga: 5
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Mag, Mnich
    • Miejsce: Znajdziesz ją przy ciele Sendai.
    • Komentarz: Polecam tę zbroję. Ma bardzo duże umagicznienie, jej premia do KP jest niezgorsza, a właściwość specjalna na tle właściwości innych zbroi wypada podobnie.Jedyną wadą pancerza jest to, że znajdujemy go dopiero pod koniec gry.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Wszechwiedzący
     

    Wędrowiec
    Temat: Ludzka Skóra
    Dodany: 15.01.2009 o 3:34  

    Denerwuje mnie opis Ludzkiej Skóry, i to bardzo. Otóż zbroje tę MOŻE używać złodziej. Skąd autorzy wysnuli wniosek że nie może ? Być może był taki błąd ale w podstawowej wersji, ale w Tob już go nie ma. Tak więc jest to najlepsza zbroja dla złodzieja w grze (Łuska Smoka Cieni i Zbroja Cierni wprawdzie mają lepszą kp, ale ich właściwości dodatkowe w porównaniu do Ludzkiej Skóry są śmieszne) i możemy jej używać niezależnie od charakteru - zdolność użycie dowolnego przedmiotu zostanie przez nas zdobyta mniej więcej razem z tą zbroją. Do tego ten opis - czy +4 do rzutów obronnych (największy bonus do rzutów w całej grze) i 20 % do odporności na magię (więcej dają tylko Karsomir i Oczyszczacz) można nazwać "jedyną zaletą" :/ ?

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: Ciekawi mnie jak złodziejow...
    Dodany: 28.01.2009 o 1:05  

    Ciekawi mnie jak złodziejowi idzie noszenie cięższej zbroi z klasą pancerza -2 :P

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: właśnie ! ludzka skórka to ...
    Dodany: 19.02.2009 o 0:42  

    właśnie ! ludzka skórka to najlepszy lekki pancerz w grze ! ma genialne właściwości chyba jedne z najlepszych! żadna inna zbroja nie daje takiego kopa! a klasa pancerze jest bardzo przyzwoita, nosi ją mój zabójca, mam 65% odp na magię i kolosalne rzuty obronne czary się mnie nie imają

    Vol
     

    Wędrowiec
    Temat: Brakuje tutaj jednej zbroi ...
    Dodany: 16.03.2009 o 9:01  

    Brakuje tutaj jednej zbroi z tronu Bala. Zapewniała bodajże 1 lub 0 KP oraz przyspieszenie ruchów. Nazywała się chyba "zbroją arcymistrza". Była lepsza od tamtych ;]

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: Rzeczywiście jest taka zbro...
    Dodany: 07.10.2009 o 1:01  

    Rzeczywiście jest taka zbroja lekka, która daje przyspieszenie ruchów (w zestawiemiu powyżej jej brak). Dajemy ją jednej z postaci, reszta zakłada buty przyspieszenia i już jednego zaklęcia nie musimy używać :)

    Erbeleg
     

    Wędrowiec
    Temat: O właśnie czegos o zbroi ar...
    Dodany: 02.03.2010 o 18:58  

    O właśnie czegos o zbroi arcymistrza szukałem! W grze nie ma przy niej żadnego opisu więc nie wiedziałem jakie ma własciwości. Ale skoro daje przyspieszenie ruchów to zaraz zakładam :)

    wk1359
     

    Wędrowiec
    Temat: Do dam ciekawostke;]Druid-Z...
    Dodany: 11.11.2010 o 15:56  

    Do dam ciekawostke;]
    Druid-Zmiennokrztałtny MOŻE nosić
    -Łuskę Smoka Cieni ;]
    A w opisie podklasy jest napisane że nie może nosić ŻADNEJ zbroji

    Aurrius
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeśli chodzi o Zbroję Arcym...
    Dodany: 05.02.2011 o 10:57  

    Jeśli chodzi o Zbroję Arcymistrza +6, to można ją zdobyć bardzo szybko, bo ma ją Gromnir (albo jeden z jego magów-przydupasów, nieważne). Nie pamiętam dokładnie jej właściwości, ale wiem, że nie ogranicza rzucania zaklęć. Zawsze dawałem ją Imoen :)

    blabla
     

    Wędrowiec
    Temat: czasem zastanawiam się czy ...
    Dodany: 21.07.2011 o 21:33  

    czasem zastanawiam się czy autorzy tekstów na insimilionie w ogóle grali w bg 2:
    "Bardzo dobra zbroja dla Jana, jako pomocniczego maga. Jest to postać, która właściwie nigdy nie pójdzie do walki na miecze".
    Taaaaa, użycie dowolnego przedmiotu = kolczuga barda, rękawice siły 18/00, belm i >>szarkłatne nija to<<, hełm baldurana, ulepszone przyspieszenie ruchów, przemiana tensera, kamienna skóra = 8 ataków na rundę i trak0 lepsze niż u korgana jeszcze przed brynlaw. potem dochodzi ta zdolność ze sztyletowaniem, w połączeniu z akceleracją (żeby odpalić tensera) daje obrażenia x5.

    blabla
     

    Wędrowiec
    Temat: przy okazji, macie beznadzi...
    Dodany: 21.07.2011 o 21:34  

    przy okazji, macie beznadziejny system komentarzy. kod się dezaktualizuje po chwili, a przy błędnym wysłaniu, nie ma zamiennej get, która ratowałaby treść komentarza. ale i tak was lubię.

    Teyeris
     

    Wędrowiec
    Temat: W grze nie są podane statys...
    Dodany: 24.04.2012 o 13:30  

    W grze nie są podane statystyki Zbroi Arcymistrza + 6, ale umożliwia rzucanie zaklęć, daje przyspieszenie ruchów (takie jak buty), liczy się jako lekka zbroja, klasa pancerza 2 lub 1. Nie daję głowy jaka.

    Saeris
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy ktoś może podać listę z...
    Dodany: 22.09.2012 o 17:40  

    Czy ktoś może podać listę zbrój(?) pancerzy w których wojownik/mag będzie mógł rzucać czary?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 51
    Temat: Raczej nie dam rady podać c...
    Dodany: 01.10.2012 o 3:56  

    Raczej nie dam rady podać ci całej ale wymienię dwie które na 100% pozwalają na to:

    Melodyjna kolczuga. (tykji bard ale to np z w ToBie dla łotrzyka)

    Elficka kolczuga Aslyferunda i ulepszona wersja co daje odporność na zwykłe bornie.

    PS: Zbroja arcymistrza (ma klase pancerza 1 bo widzę że koledzy nie byli pewni więc upewniam). i daje to przyśpieszenie ruchów jak buty szybkości ale UNIEMOŻLIWIA rzucanie czarów, jeśli ktoś tam pisze że jest inaczej to ma albo starą wersję albo jakiegoś moda który to zmienił.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Ja może nie jestem mistrzem...
    Dodany: 15.01.2015 o 22:09  

    Ja może nie jestem mistrzem BG2, ale na moje oko ludzka skóra jest najlepszą zbroją w grze...w ToB KP już nie ma tak wielkiego znaczenia a dodatkowe właściwości tej zbroi są suuuper...ale to oczywiście tylko opinia laika



    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw