Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Łuki • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Zbrojownia


    Łuki

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Valygar
    Utworzono: 21.10.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Długi Łuk

    Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć o wiele od niego dłuższy. Mierzy, w zależności od wzrostu łucznika, od 1,8 do znacznie powyżej 2 metrów. Broń ta ma większy zasięg, dlatego pozwala na oddawanie znacznie celniejszych strzałów.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +1
    • Waga: 3
    • Opóźnienie: 7
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
    • Komentarz: Niczym nie wyróżniający się łuk długi. Możemy go znaleźć w wielu miejscach. Nie jest zbyt mocny, ale na początek musi nam wystarczyć.

    Długi Łuk +1

    Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć o wiele dłuższy i mierzy, zależnie od wzrostu łucznika, od 1.8 do znacznie powyżej 2 metrów. Ma większy zasięg i lepszą celność niż łuk krótki, ale mniejszą szybkostrzelność. Niniejszy egzemplarz jest magiczny, co czyni go niemal doskonałym.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +2
    • Waga: 3
    • Opóźnienie: 6
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
    • Komentarz: Umagiczniona wersja długiego łuku. Podobnie jak łuk długi, można go znaleźć w wielu miejscach.

    Długi Łuk +2

    Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć o wiele dłuższy i mierzy, zależnie od wzrostu łucznika, od 1.8 do znacznie powyżej 2 metrów. Ma większy zasięg i lepszą celność niż łuk krótki, ale mniejszą szybkostrzelność. Niniejszy egzemplarz jest magiczny, co czyni go niemal doskonałym.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +2
    • Waga: 3
    • Opóźnienie: 6
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
    • Miejsce: Możesz go kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Umagiczniona wersja długiego łuku. Można ją zdobyć dość wcześnie, kupując go na "Promenadzie Waukeen". Wystarczy tylko mieć pieniądze i łuk jest twój.

    Długi Łuk +3: Elfi Dwór

    Ten cisowy łuk jest bardziej dziełem sztuki niż narzędziem wojny, delikatne drzeworyty tańczą po wypolerowanym drewnie, cięciwa mieni się złotem, prawie śpiewa gdy się ją naciąga. Przez tysiąc lat był to ceremonialny łuk na Elfim Dworze, choć dla elfów to długość jednego życia. Co 50 lat był przekazywany komuś o wielkich zasługach, obdarowany wskazywał kolejnego właściciela. Dwa wieki temu człowiek, Yin Pon, uratował elfiego księcia i dostał ten łuk, który zabrał do Wrót Baldura, gdzie później został zagubiony.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +4
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 4
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
    • Miejsce: Jest ukryty w komnacie strzeżonej przez golemy, na drugim poziomie Twierdzy d'Arnise.
    • Komentarz: Łuk warty polecenia na początku gry. Daje bonus +4 to Trak0, co sprawia, że władający nim łucznik będzie częściej trafiał w cel.

    Długi Łuk Refleksyjny

    Łuki refleksyjne to łuki krótkie lub długie, których drzewce wykonano z kilku rodzajów drewna. Dzięki temu są bardziej sprężyste i mają większy zasięg. Wynaleziono je po długich łukach.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+1
    • Trak0: +1
    • Waga: 10
    • Opóźnienie: 7
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
    • Komentarz: Można go porównywać do łuku długiego. Jedyne, czym się wyróżnia, to to, że zadaje jeden punkt obrażeń więcej, niż długi łuk.

    Długi Łuk Refleksyjny +1

    Łuki refleksyjne to łuki krótkie lub długie, których drzewce wykonano z kilku rodzajów drewna. Dzięki temu są bardziej sprężyste i mają większy zasięg. Wynaleziono je po długich łukach.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+1
    • Trak0: +2
    • Waga: 9
    • Opóźnienie: 7
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
    • Komentarz: Umagiczniona wersja łuku długiego refleksyjnego. Można go używać do czasu dopóki nie znajdzie się lepszego, gdyż łuk ten nie wyróżnia się niczym specjalnym.

    Długi Łuk Refleksyjny +2

    Ten długi łuk nosi pieczęć w kształcie słońca z promieniami. Prawdopodobnie był kiedyś używany przez strażników służących bogu Amaunatorowi. Ci strażnicy chronili kapłanów tej dawno zapomnianej wiary za pomocą tych magicznych łuków. Nadal istnieje kilka z tych łuków, i są poszukiwane przez wielu łuczników chcących podnieść swoją celność i skuteczność. Aby używać tego łuku trzeba mieć siłę 18.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+1
    • Trak0: +3
    • Waga: 8
    • Opóźnienie: 5
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
    • Miejsce: Możesz go kupić w specjalnej ofercie Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Spośród innych łuków refleksyjnych wyróżnia go tylko to, że znacznie, gdyż o 3 podnosi Trak0 władającej nim postaci.

    Krótki Łuk

    Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były tak nazywane. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ich drzewce mają zazwyczaj około 1,5 metra długości. W ciągu lat próbowano zwiększyć zasięg łuków. Osiągano to na dwa sposoby: zwiększając ich długość lub czyniąc bardziej sprężystymi. Łuki należące do pierwszej kategorii nazwano łukami długimi.

      PARAMETRY:
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 6
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
    • Komentarz: Najgorszy rodzaj łuku w grze, jednakże jedyny, jakim może się posługiwać złodziej na początku gry.

    Krótki Łuk +1

    Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były one znaną pod tą nazwą. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ten egzemplarz broni charakteryzuje się magicznymi właściwościami, dzięki którym jego użytkownik dostaje premię +1 do ataku.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +1
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 5
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
    • Komentarz: Umagiczniona wersja łuku krótkiego. Niestety jest on dość słaby, a jeżeli mamy złodzieja posługującego się łukami, będzie on musiał go używać przez dość długi czas.

    Krótki Łuk +2

    Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były one znaną pod tą nazwą. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ich drzewce mają zazwyczaj około 1,5 metra długości. Ten krótki łuk śmiało może rywalizować z dowolnym z większych łuków. Zaklęta w nim magia, bez względu na to, czy pochodzi z drewna, z którego go wykonano, czy z zaklęcia rzuconego na tę broń przez jakiegoś maga, sprawia, że łuk ten jest celniejszy i zadaje większe obrażenia niż zwykła broń tego typu.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +2
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 5
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
    • Miejsce: Możesz go kupić w specjalnej ofercie Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Pomimo że łuk ten daje nienajgorszą premię do Trak0, to go nie polecam, gdyż kupić go możesz dopiero po Przytułku, a w tym momencie powinieneś móc u Cromwella stworzyć Krótki Łuk Gesena.

    Krótki Łuk Gesena +3

    Jest to najwspanialszy z łuków wykonany przez mistrza Gesena Chana. Ta broń czerpie energię z innej sfery i zamiast strzał miota włócznie z błyskawic... dlatego też nie potrzebuje żadnej amunicji. Legenda głosi, że Gesen zamierzał sprzedać ten bezcenny łuk, a potem porzucić swe rzemiosło. Niestety, zwykły rabuś wyrwał mu ten oręż z dłoni i użył go, aby uśmiercić mistrza. Efektem ubocznym własności łuku jest ochrona przed elektrycznością, jaką zapewnia on swojemu posiadaczowi.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+2 kłute, 1k8 od elektryczności
    • Trak0: +4
    • Specjalne: +20% do odporności na elektryczność
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 4
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 3
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
    • Miejsce: Łuk ten wykuwa krasnolud Cromwell zamieszkujący dom w południowo-wschodniej części Doków. Potrzebujesz:1. Łęczysko Łuku (piwnica Garbarza Reijeka, Dzielnica Mostów)
      2. Cięciwa Łuku (Czarowięzy - na drugim poziomie, w pomieszczeniu z golemami i skrzynią)
      3. 7 500 sztuk złota
    • Komentarz: Bardzo dobry łuk, jednakże złożyć go możemy dopiero po powrocie z Przytułku. Zadaje oprócz dwóch dodatkowych obrażeń kłutych, 1k8 obrażeń od elektryczności i daje dodatkowo +20% odp. na elektryczność! Naprawdę polecam.

    Łuk Arvoreen

    Ten magiczny łuk jest w posiadaniu Mazzy Fentan już od wielu lat. Otrzymała go od swojej bogini Arvoreen. Mogą go używać tylko niziołki. Łuk zapewnia premię +2 do trafienia.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +2
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 6
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Postać innej rasy niż niziołek
    • Miejsce: Jest własnością Mazzy Fentan.
    • Komentarz: Broń tą posiada Mazzy Fentan, niziołek, którego możemy spotkać w Świątyni Amaunatora. Nie jest on najlepszy, jednakże będzie to najlepsza broń dla Mazzy na tym etapie gry.

    Łuk Many +4

    Kestsa otrzymał ten długi łuk wiele lat temu od Zakapturzonych Czarodziejów, w nagrodę za wzorową służbę w straży miejskiej Athkatli. Był niezmordowany w wymierzaniu sprawiedliwości tym, którzy bezprawnie używali magii. Łuk służył mu dobrze w jego obowiązkach, dając mu odporność na energię magiczną.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +4
    • Specjalne: +20% do odporności na magiczne obrażenia
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 3
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
    • Miejsce: Znajdziesz go w jaskini na terenie lasów Tethyru.
    • Komentarz: Bardzo dobry łuk! Oprócz czterech dodatkowych punktów do Trak0, dodaje 20% do odporności na magiczne obrażenia. Łuk warty polecenia.

    Łuk Tansherona +3

    Cienka, postrzępiona cięciwa tego łuku wygląda na bezużyteczną, ale gdy się ją naciągnie można wyczuć materialną ale niewidzialną strzałę. Lisz Tansheron dał ten łuk swojemu Gwardziście, strażnikowi jego domu stojącemu na dachu wieży bez wejścia i wyjścia. Gdy ktokolwiek się zbliżył, spadał na niego niekończący się grad niewidzialnych strzał i trwał dopóki ta osoba nie zginęła lub nie uciekła. Nie wiadomo jak odebrano ten łuk Gwardziście, ale byłaby to z pewnością wspaniała karczemna opowieść.

      PARAMETRY:
    • Trak0: +3
    • Specjalne: Ten potężny łuk nie potrzebuje amunicji.
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 3
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
    • Miejsce: Możesz go kupić na targu w Targowie.
    • Komentarz: Jeden z lepszych łuków w grze. Oprócz premii +3 do Trak0, nie potrzebujesz do tego łuku amunicji. Jedyną jego wadą jest to, że musisz za niego trochę zapłacić, a kupić go możesz dopiero po wykonaniu zadania z dżinami Dao w Targowie.

    Poszukiwacz Serc +3

    Legendy mówią, że rzemieślnik Pinn O'Reffen stworzył ten łuk z serca Treanta, choć nie wiadomo jak wszedł w posiadanie takiego materiału. Z pewnością nie uczestniczył on w umagicznieniu, magią, która powoduje, że łucznik nie może chybić przez krótki okres każdego dnia. Pinn twierdził, że to dzięki jego umiejętnościom, ale bardziej prawdopodobnym jest, że jakaś część duszy Treanta jest ciągle w drewnie.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+2
    • Trak0: +4
    • Specjalne: Raz dziennie może podnieść celność łuku o dodatkowe +7 do trafienia na 9 sekund
    • Waga: 7
    • Opóźnienie: 4
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Mag
    • Miejsce:1. Możesz go kupić w specjalnej ofercie Ribalda na Targu Przygód.
      2. Znajdziesz go w skrytce strzeżonej przez golemy w jaskiniach pod Wzgórzami Wichrowych Włóczni.
    • Komentarz: Jeden z najlepszych łuków w grze. Daje wysoką premię do Trak0 i do zadawanych obrażeń. Jego kolejną zaletą jest to, że dzięki niemu możesz podnieść celność łuku o siedem punktów, ale niestety tylko na dziewięć sekund.

    Rozpruwacz +2

    Ten długi łuk refleksyjny to jeden z wielu wykonanych przez półelfiego rzemieślnika, którego imię zaginęło w pomroce dziejów. Kiedyś było ich w użyciu kilkaset, były ulubioną bronią zwiadowców patrolujących pustynię Anauroch, ale wiele z nich zaginęło lub zostało zniszczonych. Wiadomo tylko o kilku jeszcze istniejących, i nie są zbyt często używane ze względu na siłę jakiej wymagają.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+2
    • Trak0: +2
    • Waga: 8
    • Opóźnienie: 5
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 18
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Mag
    • Miejsce: Walczy nim niziołek Togan, z którym walczysz w Kuli Sfer.
    • Komentarz: Jest to jeden z łuków, które dają jedną z najwyższych premii do zadawanych obrażeń. Niestety, dwa dodatkowe punkty do Trak0 to niezbyt dużo, biorąc pod uwagę chociażby "Elfi Dwór". Jednakże zdobyć go możemy dość wcześnie, gdyż w Kuli Sfer. Polecam.

    Silne Ramię +2

    Ten masywny łuk był własnością łowcy Niedźwiedziej Łapy, który dostał go od niespotykanie życzliwego ogra. Nie dociekano powodów tego podarunku, ale łowca wzbudzał szacunek u każdego kogo spotkał, i prawdopodobnie zaprzyjaźnił się z ta istotą podczas patrolowania Kniei Otulisko. Niedźwiedzia Łapa mógł naciągać ten łuk bez najmniejszego wysiłku, gdy zmarł łuk przekazano jego żonie i synom, ale żadne z nich nie mogło go naciągnąć choćby do połowy. W końcu sprzedali go kupcowi podróżującemu na Południe.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: +3
    • Trak0: +3
    • Waga: 7
    • Opóźnienie: 4
    • Rodzaj biegłości: długi łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 19
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Mag
    • Miejsce: Możesz go kupić u Ribalda na Targu Przygód.
    • Komentarz: Łuk ten daje bardzo wysoką premię do zadawanych obrażeń i do Trak0, gdyż aż trzy punkty! Niestety z początku gry nikt oprócz pół-orka nie będzie się mógł nim posługiwać, z uwagi na wymaganą siłę równą 19.

    Tuigański Łuk +1

    Tuiganie to naród nomadów rozproszony po stepowych regionach Faerunu, ale związany ze sobą wspólną linią krwi. Ich łuki są zaprojektowane specjalnie dla ich mobilnych wojowników, a proces ich tworzenia jest okryty ścisłą tajemnicą. Ale jego rezultaty są dobrze znane: każdy tuigański łuk strzela szybciej niż normalny.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia:+1
    • Trak0: +1
    • Specjalne: 3 strzały na rundę
    • Waga: 2
    • Opóźnienie: 5
    • Rodzaj biegłości: krótki łuk
    • Typ broni: 2-ręczna
    • Wymagana siła: 6
    • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
    • Miejsce: Jest własnością Władcy Zwierząt w Miedzianym Diademie.
    • Komentarz: Jego największymi zaletami są trzy strzały na rundę, co jak na łuk jest bardzo dużą ilością i możliwość zdobycia go praktycznie na samym początku gry, gdyż quest w Miedzianym Diademie jest dość prosty. Jednakże nie możliwym by było, aby łuk nie miał żadnych wad. W tym przypadku jest to niska premia do obrażeń i Trak0.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.05.2008 o 20:19  

    ja tam lubie od niedawna luki. z nudow zrobilem woja z krotkim lukiem i mial 5 gwiazdek do tego i do broni 2recznej. jak mu tuiganski luk dalem to naparzal bez opamietania. jeszcze jak zrobilem przyspieszenie to mu reka caly czas chodzila.

    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.05.2008 o 20:20  

    niestety koles nie wyrobil na trudniejszych etapach alre moze jakbym zrobil lepsze staty i nie traktowal tego jak zart to bym mial dobra postac

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja uważam że NIE WARTO twor...
    Dodany: 08.08.2008 o 22:43  

    Ja uważam że NIE WARTO tworzyć głównego bohatera wojownika z bronią ręczną lub z łukami bo i tak NAJLEPSI są bezsprzecznie magowie, bo ich zatrzymania czasu symbole i ochronki(szczególnie ochrona przed magicznymi broniami i Ulepszona opończa)są najlepsze.
    Przecież nikt nie pokona maga który ma łańcuch czarów zapełniony ulepszoną opończą ognistą tarczą i kamienną skórą;P a do tego wyzwalacz i lustrzane odbicia projekcja duplikatu i rozmycie.
    Nic tego nie przebije

    Edwin
     

    Wędrowiec
    Temat: O sorry pomyliłem sie w wyz...
    Dodany: 08.09.2008 o 21:23  

    O sorry pomyliłem sie w wyzwalaczu powinien być zwodniczy sobotwór a nie projekcja duplikatu

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 23
    Temat: Nikt ? Ehem... nie widziałe...
    Dodany: 09.09.2008 o 16:16  

    Nikt ? Ehem... nie widziałeś chyba Inkwizytora w akcji ;] jego rozproszenie magii rozwala wszystkie osłony po których mag zostaje goły i wesoły, poza tym dobra postać z dobrym sprzętem lub odpornością na magię też by pewnie dała radę. W tej grze nie ma postaci nie do pokonania...

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 84
    Temat: oczywiste jest to ze maga z...
    Dodany: 21.11.2008 o 22:26  

    oczywiste jest to ze maga z pewnoscia zabije inny mag. musi byc po prostu szybszy(czyli szata vekny[czy jak to sie pisalo] mile widziana)

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: ...samo trafienie Karsomire...
    Dodany: 29.11.2008 o 1:07  

    ...samo trafienie Karsomirem +6 powoduje rozproszenie magii, oj długo by ten mag nie pożył :) choć uważam że CO KTO LUBI, dla mnie klasy rzucające zaklęcia są wsparciem dla wojów, którzy wyrzynają wręcz całe hordy sługusów ciemnej strony mocy :)

    kolo
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak myślicie, lepszy długi ...
    Dodany: 03.01.2009 o 14:36  

    Jak myślicie, lepszy długi łuk czy krótki?

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Najlepiej kusza :)
    Dodany: 03.01.2009 o 21:43  

    Najlepiej kusza :)

    cahir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.01.2009 o 14:59  

    tak sobie mysle, czy tuiganski luk nie jest najlepsza bronia dla lucznika...
    przy bonusie +6 do trako i obrazen (potem wiecej), z kolczanem obfitosci, ten dodatkowy atak bedzie chyba bardziej przydatny, niz troche lepsze umagicznienie
    nie liczac przeciwnikow odpornych na bronie +1 itd
    szczegolnie z ul. przyspieszeniem

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Ech, Kusza Ognistych Zębów ...
    Dodany: 04.01.2009 o 16:12  

    Ech, Kusza Ognistych Zębów polepszona ma sama w sobie +8 do trak0 i obrażeń i nie potrzebuje strzał. Poza tym potem i tak masz młyńce.

    Szczelec
     

    Wędrowiec
    Temat: Mi się wydawało, że kusza o...
    Dodany: 04.01.2009 o 18:19  

    Mi się wydawało, że kusza ognistych zębów ma +7, ale może nie pamiętam. Jak dla mnie najlepszy jest łuk mrocznego ognia i zastanawiam się czemu go tu nie ma.

    cahir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.01.2009 o 20:51  

    a futeral obfitosci dziala na ta kusze? (czy poprawia jeszcze trako i obrazenia)

    Archer
     

    Wędrowiec
    Temat: Wydaje mi się, że futerał n...
    Dodany: 07.01.2009 o 18:56  

    Wydaje mi się, że futerał na te kusze akurat nie działa, bo ona automatycznie strzela ognistymi strzałami wiec raczej nie pobiera strzał z futerału, ale głowy nie dam. Mi się wydaje, że najlepszy dla łucznika jest łuk długi, jednak tylko wtedy gdy łucznikiem jest elf, ponieważ ma za darmo +2 do trako, niestety tracąc przy tym trochę PŻ.

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Ale mi traci... 10 PŻ. Prze...
    Dodany: 07.01.2009 o 19:37  

    Ale mi traci... 10 PŻ. Przecież to właściwie nic.

    Archer
     

    Wędrowiec
    Temat: Zdaje mi się, że w ToB-ie m...
    Dodany: 08.01.2009 o 14:50  

    Zdaje mi się, że w ToB-ie można łowcą nabić 34 lvl, więc nie 10 tylko 34 PŻ mniej. Chyba, że punkty życia jakoś inaczej się naliczały, dobrze nie pamiętam bo ostatnio grałem jakiś czas temu i chrzani mi się teraz trochę to wszystko z 3 edycją...

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Do 10 poziomu masz przyznaw...
    Dodany: 08.01.2009 o 17:38  

    Do 10 poziomu masz przyznawane zgodnie z kostką + modyfikator kondycji, a potem tylko +3 dla zbrojnych, kondycja na to nie wpływa raczej.

    Archer
     

    Wędrowiec
    Temat: Masz rację, z ciekawości od...
    Dodany: 08.01.2009 o 20:41  

    Masz rację, z ciekawości odpaliłem baldura i rzeczywiście od 10 poz. dostaje się 3 PŻ na poz. Zastanawiajace jest to ze jak masz 18 kondychy to w karcie postaci pisze +4hp/poz, ale dostaje się 3. Tak czy siak elf+archer+długi łuk to zdaje się najlepsze połączenie.

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 133
    Temat: Dla mnie elf+archer+Kusza o...
    Dodany: 09.01.2009 o 14:10  

    Dla mnie elf+archer+Kusza ognistych zębów > all. Zdecydowanie najlepsza broń dystansowa.

    InfernaL
     

    Wędrowiec
    Temat: Kusza ognistych zębów nie j...
    Dodany: 09.01.2009 o 14:39  

    Kusza ognistych zębów nie jest najlepszą bronią dystansową z 1 powodu - ma 1 strzał mniej niż łuk. Pomimo iż jest chyba najlepiej umagicznionym przedmiotem w grze to 2 strzały z każdego porządnego łuku i tak będą lepsze od 1 strzału z kuszy. Co zaś tyczy się łucznika. Osobiście wybrałbym człowieka, ponieważ na wysokim levelu i przy dobrej broni łucznik i tak będzie trafiać zawsze(no z wyjątkiem krytycznego pudła). Szczerze mówiąc wole te 10 hp i opcję dwuklasowania niż -2 to Thaco, które szczerze mówiąc nie jest póżniej takie ważne...



    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw