Baldur's Gate 2 » Solucja
Targowo
WBramach miasta spotykamy Flydiana, który prosi nas o pomoc. Przybywa w imieniu wielkiego kupca Lorda Lopgana Copritha burmistrza Targowa. Miasto atakują zwierzęta i nikt nie wie, czemu tak się dzieje.
Na miejscu, po rozmowie z Coprithem [1] dowiadujemy się, że prawdopodobnie przyczyną są druidzi zamieszkujący pobliski gaj. W rozwiązaniu zagadki pomoże nam Cernd, druid wysłany przez Radę Druidów i zatrzymany w lochu Lorda Copritha. Kolejnym problemem trapiącym miasto są dżiny Dao, które zmonopolizowały handel w mieście, chcąc w ten sposób zmusić ludzi to złapania Rakshasy Ichtafeer. Zadanie usunięcia dżinów dostaniemy po powrocie z gaju, ale możemy otrzymać je od samych dżinów [2].
Kiedy wkraczamy do gaju okazuje się, że panują nad nim Druidzi Cienia, a my musimy ich zgładzić, jeśli chcemy przywrócić normalny stan rzeczy. Żeby tego dokonać musimy pokonać Faldron, może zrobić to Cernd lub druid z naszej drużyny, jeśli tylko takiego mamy. Druidkę znajdziemy w pobliskiej jaskini [3]. Kiedy ją pokonamy wszystko wróci do normy. To jednak nie koniec naszych zmagań w gaju, musimy się jeszcze udać po głowę Rakshasy, który ukrył się w domu uzdrowicielki [2]. Kiedy zdobędziemy trofeum możemy bez przeszkód powrócić do miasta. Najpierw udajemy się do dżinów. Kiedy zwrócimy im głowę Ichtafer otrzymamy w zamian sejmitar, a ponadto dżiny wyniosą się z miasta. Musimy teraz porozmawiać z Przełożoną gildii Buysa [1], która nagrodzi nas za wypędzenie dżinów. Kiedy powiemy o naszym kolejnym dokonaniu Lordowi Loganowi, ogłosi on, że jesteśmy bohaterami targowa i nagrodzi kolejnym stosem złota.
PD: | 18000/ członka drużyny za oczyszczenie gaju druidów 25250/ członka drużyny za wykonanie zadnia z gajem i dżinami |
Przedmioty magiczne: | Maczuga +2: Zgniatacz, Sejmitar +2, Włócznia jednorożca +2,Tarcza Harmonii +2,Amulet ochrony przed trucizną, Jęzor ognia +1 20250 sztuk złota |
Reputacja: | +1 |
W międzyczasie zaczepia nas Jeina - matka chłopca imieniem Tiris, który siedzi przerażony w domu. Jeina prosi nas, żebyśmy postarali się mu pomóc. Udajemy się więc domu chłopaka [3], gdzie opowiada nam on o strasznym potworze, który porwał jego ukochaną Raissę, a któremu on uciekł, wspomina też o Reijku, naszym starym znajomym z Dzielnicy Mostów. Udajemy się w miejsce wskazane przez Tirisa i spotykamy tam Darsidiana Moore'a [4] polującego na bestię opisaną przez Tirisa, zwaną Tancerzem Skóry. Odkrył on legowisko potwora [5]. Na miejscu odkrywamy Darsidiana, który powalił Reijka i chce abyśmy go zabili, kiedy jednak z nim porozmawiamy zmienia się w Tancerza Skóry wspólnie z Reijkiem atakuje. Kiedy pokonamy potwory Rissa poprosi o rzucenie na nią "Przywrócenia", gdyż tylko ta zaklęcie może uratować jej życie. Możemy je kupić w świątyni Waukeen [6]. Kiedy uzdrowimy Raissę, udajemy się do domu Tiris i po rozmowie nasza reputacja wzrasta o 1.
PD: | 30000 za uratowanie Raissy |
Reputacja: | +1 |
To jeszcze nie koniec naszych zmagań w mieście. Po przemowie Lorda Coprita zaczepi nas Lady Lurraxol [7] i Lord Alibakkar [8], oboje poproszą nas o spotkanie i oboje będą chcieli, żeby zdobyć dla nich opończę Waukeen, która udowodni, że to oni są założycielami miasta. Przed wejściem do grobowca [9] Lord Coptith poprosi nas, żebyśmy jemu zanieśli opończę i tym samym powstrzymali rozlew krwi, do którego niechybnie dojdzie. Jeśli to zrobimy sprawa zakończyć się bez problemów. Jednak jeśli oddamy którejś rodzinie, obydwie zaatakują naszą drużynę.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 36 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
gdzie ten sejmitar??? nie moge go znalesc!
gdzie ten sejmitar??? nie moge go znalesc!
jaki ja jestem gluupiii!!!! sam znalazlem
jaki ja jestem gluupiii!!!! sam znalazlem
Gdy masz zły charakter przychodzi do ciebie po rozmowie z Loganem koleś o imieniu Khellon wysłuchasz go a da ci truciznę. Wlewasz do sadzawki w Gaju Druidów i zabijasz druidów niepotrzebny druid w drużynie więcej expa ale po rozmowie z Loganem spadek reputacji -1. Jest to bardzo zły uczynek i wszystkie dobre i neutralne postaci walczą z tobą(bunt).
Gdy masz zły charakter przychodzi do ciebie po rozmowie z Loganem koleś o imieniu Khellon wysłuchasz go a da ci truciznę. Wlewasz do sadzawki w Gaju Druidów i zabijasz druidów niepotrzebny druid w drużynie więcej expa ale po rozmowie z Loganem spadek reputacji -1. Jest to bardzo zły uczynek i wszystkie dobre i neutralne postaci walczą z tobą(bunt).
Często przy wczytywaniu lokacji, gry itd pojawia się tekst (jeden z wielu) o tym, iż druid na co najmniej 14 poziomie może rzucić wyzwanie o władztwo nad gajem. Ma to jakieś praktyczne zastosowanie? Jaheira ma już u mnie 14 level druida ale w gaju (zadanie z Faldorn daaawno wypełnione) jedyną opcją dialogu jest "nie ma tu nikogo kto rzuciłby wyzwanie". Czy można rzucić wyzwanie tylko główną postacią druidem?
Często przy wczytywaniu lokacji, gry itd pojawia się tekst (jeden z wielu) o tym, iż druid na co najmniej 14 poziomie może rzucić wyzwanie o władztwo nad gajem. Ma to jakieś praktyczne zastosowanie? Jaheira ma już u mnie 14 level druida ale w gaju (zadanie z Faldorn daaawno wypełnione) jedyną opcją dialogu jest "nie ma tu nikogo kto rzuciłby wyzwanie". Czy można rzucić wyzwanie tylko główną postacią druidem?
W grze masz różne gildie, dla każdej postaci. I dotyczą one tylko postaci głównych. Ale co fajne, ja grając wieloklasowcem złodziej/wojownik miałem gildię złodzieja i wojownika. To sa takie długofalowe zadania, wpadasz, do miejscówki, odbierasz zadanie, decydujesz o zdaniach ludzi tobie podleglych i zbierasz kase. Najciekawsze ma chyba bard
W grze masz różne gildie, dla każdej postaci. I dotyczą one tylko postaci głównych. Ale co fajne, ja grając wieloklasowcem złodziej/wojownik miałem gildię złodzieja i wojownika. To sa takie długofalowe zadania, wpadasz, do miejscówki, odbierasz zadanie, decydujesz o zdaniach ludzi tobie podleglych i zbierasz kase. Najciekawsze ma chyba bard
Wykonalem właśnie to zadanie z trucizną. Powiem tak: ciekawe, ale mało opłacalne. Myślałem, że ta trucizna wszystkich pozabija, ale gdzie tam! Druidzi się na mnie rzucili, Cernd się zbuntował, a potem jeszcze pojawił się ten cały Mistrz z obstawą. Dużo walki. Logan nie chciał ze mną gadać (minus do reputacji), ale od Khellona dostałem Tarczę Harmonii i 1000 sztuk złota. Co ciekawe, drugą Tarczę dała mi Buysa. Niestety, są też wady tego rozwiązania. Nie będziemy mieli posągów w mieście i nie wykonamy zadania z kryptą i opończą.
Wykonalem właśnie to zadanie z trucizną. Powiem tak: ciekawe, ale mało opłacalne. Myślałem, że ta trucizna wszystkich pozabija, ale gdzie tam! Druidzi się na mnie rzucili, Cernd się zbuntował, a potem jeszcze pojawił się ten cały Mistrz z obstawą. Dużo walki. Logan nie chciał ze mną gadać (minus do reputacji), ale od Khellona dostałem Tarczę Harmonii i 1000 sztuk złota. Co ciekawe, drugą Tarczę dała mi Buysa. Niestety, są też wady tego rozwiązania. Nie będziemy mieli posągów w mieście i nie wykonamy zadania z kryptą i opończą.
jakbym wiedziala wczesniej ze po zatruciu zrodla nie bede mogla sie dostac do krypty to bym sie nie zgdzila, ale juz trudno, przepadlo... w tej krypcie chyba nic ciekawego nie bylo :P
jakbym wiedziala wczesniej ze po zatruciu zrodla nie bede mogla sie dostac do krypty to bym sie nie zgdzila, ale juz trudno, przepadlo... w tej krypcie chyba nic ciekawego nie bylo :P
A ja mam jeszcze większy problem zgubiłem gong i nie mogę go za cholery znaleźć a tego questa w solucji nigdzie nie ma. Rzuciłem zaklęcie ,,ograniczone życzenie" i tam wybrałem, że chce odbyć niesamowita przygodę w ekwipunku pojawiła się wiadomość od kapitana Denisa do Vittorio że by ten oddal mu gong! Spotkałem menela :) na wschód od karczmy Delosara w dzielnicy mostów, zgodziłem się mu pomóc. Po krótkiej rozmowie w karczmie odsyłają mnie po gong do kanałów w dzielnicy świątynnej do pasera Rogera ten za to że zgładziłem dla niego trolla powiedział mi o gongu.:( Sprzedał go trolli-cy szamance o imieniu Grae która znajduje się w gaju druidów. Ręce opadają w końcu znajduje się w tym gaju druidów i tu mam problem szamanka atakuje nas a zapytana o gong nie chce powiedzieć gdzie jest (wredna s***) no i tu się zaczynają schody cala noc przesiedziałem nie mogę go znaleźć natkną się ktoś na niego w grze ?? Pomocy.
A ja mam jeszcze większy problem zgubiłem gong i nie mogę go za cholery znaleźć a tego questa w solucji nigdzie nie ma. Rzuciłem zaklęcie ,,ograniczone życzenie" i tam wybrałem, że chce odbyć niesamowita przygodę w ekwipunku pojawiła się wiadomość od kapitana Denisa do Vittorio że by ten oddal mu gong! Spotkałem menela :) na wschód od karczmy Delosara w dzielnicy mostów, zgodziłem się mu pomóc. Po krótkiej rozmowie w karczmie odsyłają mnie po gong do kanałów w dzielnicy świątynnej do pasera Rogera ten za to że zgładziłem dla niego trolla powiedział mi o gongu.:( Sprzedał go trolli-cy szamance o imieniu Grae która znajduje się w gaju druidów. Ręce opadają w końcu znajduje się w tym gaju druidów i tu mam problem szamanka atakuje nas a zapytana o gong nie chce powiedzieć gdzie jest (wredna s***) no i tu się zaczynają schody cala noc przesiedziałem nie mogę go znaleźć natkną się ktoś na niego w grze ?? Pomocy.
Dobra mam. Nie możemy za szybko zabić szamanki bo u mnie umierała moment :). Powie nam ze sprzedała gong ogrowi magowi który znajduje się w wieży obok chatki wiedzmy już nawet w dzienniku napisane miałem ze nie mogę się doczekać komu on go sprzedał idę tam i co okazuje się okazuje używa gongu do odgarniania krowiego g****!! Ten z kolei chce za niego różdżkę zimna i wysyła nas do wiedzmy. Jak dostarczysz mu różdżkę dostajesz 12250 pd. Zabicie Drush-a się nie opłaca tylko 650 pd. Z gongiem wracamy do karczmy Delosara dostajemy po 16500pd na członka drożyny i 1500 złota i sztylet bumerang +2. Zabijając ich dostaniemy 26500PD na drożynę żadnych wartościowych przedmiotów oprócz tego sztyletu wiec polecam jednak trochę pobiegać i wykonać to zadanie. :)
Dobra mam. Nie możemy za szybko zabić szamanki bo u mnie umierała moment :). Powie nam ze sprzedała gong ogrowi magowi który znajduje się w wieży obok chatki wiedzmy już nawet w dzienniku napisane miałem ze nie mogę się doczekać komu on go sprzedał idę tam i co okazuje się okazuje używa gongu do odgarniania krowiego g****!! Ten z kolei chce za niego różdżkę zimna i wysyła nas do wiedzmy. Jak dostarczysz mu różdżkę dostajesz 12250 pd. Zabicie Drush-a się nie opłaca tylko 650 pd. Z gongiem wracamy do karczmy Delosara dostajemy po 16500pd na członka drożyny i 1500 złota i sztylet bumerang +2. Zabijając ich dostaniemy 26500PD na drożynę żadnych wartościowych przedmiotów oprócz tego sztyletu wiec polecam jednak trochę pobiegać i wykonać to zadanie. :)
po czym pojawia się targowo bo dawno grałem i nie pamiętam
po czym pojawia się targowo bo dawno grałem i nie pamiętam
w bramach miasta spotkasz mężczyznę, który wskaże cie położenie targowa.
w bramach miasta spotkasz mężczyznę, który wskaże cie położenie targowa.
jak dojsc do gaju /?!:D
jak dojsc do gaju /?!:D
hmmm, już któryś raz jestem w bramach miasta a dzieciaka jak nie było tak nie ma:/ do cholery, przecież w targowie było tyle do zrobienia!!
hmmm, już któryś raz jestem w bramach miasta a dzieciaka jak nie było tak nie ma:/ do cholery, przecież w targowie było tyle do zrobienia!!
Hej, mam problem gdyż po uwolnieniu miasta od Dzinów Jeina do mnie nie podeszła i teraz nie wiem gdzie ją znajde. Prosze o pomoc
Hej, mam problem gdyż po uwolnieniu miasta od Dzinów Jeina do mnie nie podeszła i teraz nie wiem gdzie ją znajde. Prosze o pomoc
Jenia pojawia się tylko po tym jak rozwiążemy zadanie z grabarzem w Dzielnicy Mostów.
Jenia pojawia się tylko po tym jak rozwiążemy zadanie z grabarzem w Dzielnicy Mostów.
Mając w drużynie Hexxat od razu przejrzy intrygę Rakshasy
Mając w drużynie Hexxat od razu przejrzy intrygę Rakshasy
Ten artykuł skomentowano 36 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.