Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Twierdza Paladyna • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Twierdze


    Twierdza Paladyna

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » Twierdze
    Autor: Feanor
    Utworzono: 03.08.2004
    Aktualizacja: 05.08.2008

    Twierdzę tą można uzyskać po uwolnieniu córki Garrena Wichrowej Włóczni z lochów Firkraagga (czerwonego smoka), jednak nie należy zabijać smoka przed ukończeniem zadań w Twierdzy, gdyż później otrzyma się za to dodatkowe PD. Po rozmowie z Garrenem po uwolnieniu jego córki udajemy się do siedziby Zakonu Promiennego Serca. Po dotarciu na miejsce udajemy się do pokoju Prałata Wasellana, gdzie dostajemy propozycję służenia dla Zakonu. Dostaniesz własną komnatę (a w niej nieco wyposażenia). Prałat skieruje nas do rycerza Williama Reirraka. On właśnie zlecał Ci będzie zadania i do niego trzeba się zawsze zgłaszać po zaliczenie.

    Zadania

    • Po pierwszym zgłoszeniu się do Williama Reirraka rycerz poinformuje Cię, ze grupa rycerzy została zaatakowana na Wzgórzach Umar i należy szybko udać im się tam z pomocą. Po przybyciu na miejsce, podejdzie do Ciebie sir Alynar i od razu poprowadzi Cię na miejsce walki. Przygotowujemy się szybko do bitwy i ruszamy na pole bitwy. Wrogami są ogrzy magowie, kilku orków i dwa Ettiny. Wspomaga Cię trójka rycerzy. Postaraj się utrzymać ich przy życiu (dostaniesz za to dodatkowe PD). Po walce wróć do Zakonu i zdaj sprawę z wyprawy sir Williamowi. Dostaniesz PD i zlecenie na następne zadanie.

    • Następne zadanie znów rozegra się na Wzgórzach Umar. Teraz musimy rozwiązać spór pomiędzy Baronem a osadnikami. Po przybyciu na miejsce, podejdzie do ciebie posłaniec tego szlachcica i zakaże rozmów z ludźmi przed gospodą, jednocześnie zapraszając Cię do środka, na spotkanie z Baronem. Należy jednak chwilę porozmawiać ze znajdującymi się tam osobnikami o imionach Pardo, Brunsen i Maron. Jeśli obiecasz im, że w osądzie sprawy będziesz bezstronny wyjawią, że tak naprawdę ziemia jest ich, a Baron chce ją zagarnąć dla siebie zastraszając ich. Dopiero teraz należy wejść do gospody i porozmawiać z Baronem, który nie będzie "dość" niemiły. Jeśli pociągniesz go dalej za język przyzna (między słowami), że ziemie należą do ludzi sprzed gospody.Jeśli staniesz po stronie osadników spotkanie zakończy się walką. Ochraniać Barona będą: mag i rycerz, a walkę z nimi utrudnia fakt, że toczy się wewnątrz budynku, w którym przebywa dużo niewinnych osób. Po skończeniu z Baronem, wyjdź przed gospodę i przyjmij podziękowania od osadników. Następnie wróć do Zakonu i zamelduj się u sir Williama. Bardzo go zaskoczysz opowiadając przebieg misji, ale przyzna Ci PD i poprosi o wykonanie następnego zadania.

    • Sir William poinformuje Cię, że rodzina Jutrzenków z Athkatli została zamordowana. Przeżyła tylko jedna dziewczyna - Tyrianna, która ukrywa się w Dzielnicy Portowej, w swoim domu. Twoim zadaniem jest pilnowanie szlachcianki, do czasu, kiedy pojawi się jej stryj. Już na miejscu powiedz pilnującemu dziewczyny rycerzowi, że teraz ty obejmiesz wartę. Dziewczyna będzie chciała gdzieś wyjść lub będzie próbowała pozbyć się Ciebie. Nie możesz jej jednak na to pozwolić. Po pewnym czasie pojawi się grupa bandytów, których musisz wybić. Nie możesz dopuścić do tego, aby któryś z nich dostał się na górę i zabił Tyriannę. Po pewnym czasie pojawi się nieznajomy rycerz i oświadczy, że jest stryjem dziewczyny. Nie jest on jednak w stanie przekazać żadnego dowodu, a dziewczyna nie widziała go od dzieciństwa. Tak, więc nie wiadomo, czy nieznajomy jest tym, za kogo się podaje. Należy, więc rzucić na niego czar "wykrycie zła", albo "poznanie charakteru". Istnieje duże prawdopodobieństwo, że zaświeci się na czerwono, co oznacza, że jest zły. Wtedy należy go unieszkodliwić. Jeśli człowiek nie był tym, za kogo się podawał i posłałeś go do piachu to po pewnym czasie powinien pojawić się już dobry krewniak dziewczyny. Po powrocie do budynku Zakonu sir William oznajmi nam, że oddaliśmy Tyriannę dobremu facetowi, albo że krewniak dziewczyny się spóźnił, ale i tak oddaliśmy dziewczynę temu dobremu (w zależności od tego czy pojawił się podszywany stryj).
      W nagrodę dostaniemy magiczne przedmioty i PD.

    • To zadanie wykonujemy tylko, jeśli już wcześniej nie ubiliśmy smoka. Jeżeli jednak Firkragg nadal żyje, to teraz sir William poprosi nas o zabicie bestii, gdyż w jej posiadaniu jest Karsomir, święty artefakt rycerzy. Po zdobyciu tej broni - rycerze ci ją przekażą, więc nie ma się co martwić, że nie będziesz jej mógł używać. Należy, więc iść i zabić smoka, po czym zwycięsko wrócić w chwale, glorii i sławie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 25 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    pako
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.03.2006 o 19:43  

    Która jest ta komnata?Feanor pisze że otrzymujemy komnate z wyposazeniem, a ja nie widze żadnego schowka czy nawet skrzyni na jakes rzeczy.Czy to ma byc tylko satysfakcja z tego ze jestes w zakonie?(grałem do tej pory barbem i fechtmistrzem i korzyści z posiadania "nieruchomości" to była kasa)

    Grimly
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.03.2006 o 16:33  

    tez sie zatanawiem.. ja grałem paladynem i wim że powiniem dostac nkomnate a tu lpa nic nawet skrzynki nie dostałem :/ amoze jest gdzire w tej twierdzy wejscie na piętro!? niech ktos powie gdzie jest tak konmata!!

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.04.2006 o 1:09  

    Wyglada na to że ta komnata ma znaczenie tylko symboliczne. Grałem paladynem 2 razy, 2 razy szukałem tej komnaty i 2 razy jej nie znalazłem... Trochę mnie to zdenerwowało.

    haerdalis10
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.07.2006 o 16:28  

    Ja mam ten sam problem:(

    Llyllith
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.06.2007 o 16:38  

    A poza tym to nie byla corka Garrena Wichrowej Wloczni tylko syn :D

    Pharaun
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.07.2007 o 21:26  

    musisz miec inna wersje bo ja mam corke

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.07.2007 o 23:38  

    Syn czy córka, wszystko zależy od tego jaką płeć ma nasza główna postać... a teraz dopowiedzcie sobie sami dlaczego u kogoś jest syn a u kogoś innego córka :-)

    Axelessandra
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.07.2007 o 22:08  

    Ja zawsze gram kobitka i zawsze jest syn. A co to ma za znaczenie? :D

    Quake
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.08.2007 o 11:21  

    a ja facetem i byla córka

    balor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.08.2007 o 15:01  

    chciałem zwrócić uwagę,że grając paladynem można także otrzymać twierdze da'rnis

    sasax15
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.08.2007 o 12:34  

    nie można bo właśnie przed chwilą zrobiłem questa:) i mi nie dała twoerdzy... a gram paladynem rzecz jasna

    Azarus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.09.2007 o 22:43  

    W quescie z rodzina jutrzenkow wybilem wszystkich zabojcow i nie moge sie doczekac na jej woja, ile trzeba czekac?

    Agrael
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.09.2007 o 19:11  

    Ja byłem facetem i była ćórka

    krwawy_lowca
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.10.2007 o 20:28  

    Reirrak wyrażnie mówi, że przekazuje nam komnatę, która jest za nim i że możemy wziąć z niej co tylko chcemy. Zatem owa komnata istnieje nie tylko symbolicznie, ale powinna występować w grze. Więc gdzie jest? Babol jak nic. Szkoda.

    Orzech
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.10.2007 o 19:32  

    Mam pewien problem z ost. zadaniem Paladyna. Przeszedlem gre juz kilka razy, ale pierwszy raz gram w sage. Otoz, Tyrianna caly czas powtarza jedna kwestie, w kolko to samo, nie daje nic odpoczynek ani wyjscie z budynku. Ostatni zapis mam sprzed kilku godzin, moze ktos mial juz podobny problem?Pozdrawiam

    Tukan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.02.2008 o 9:30  

    To dziwne, ale wydaje mi się, że to pokój obok sypialni wsystkich paladynów - oczywiście nic w nim nie ma. jeżeli chodzi o sprzęt to jest on po prostu w całym budynku. Ten pokój ma znaczenie na pół - symboliczne, bo jest ale do niczego nie przydatny. Z drugiej strony nie ma co się oburzać - Paladyni to nie łowcy głów pokroju Yoshimo! Walczą o chwałę i dobro, a nie o forse...

    ostrze ostrych ostrzy
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.04.2008 o 19:07  

    istnieja jakiekolwiek korzysci z posiadania komnaty?

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: ...co z was za rycerze?? ty...
    Dodany: 27.11.2008 o 1:17  

    ...co z was za rycerze?? tylko forsa wam w głowie :)

    Softon
     

    Wędrowiec
    Temat: i w komnatach by siedzieli,...
    Dodany: 27.09.2009 o 14:34  

    i w komnatach by siedzieli, a nie zarzynali orków. :]

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: A jak to jest, gdy jest się...
    Dodany: 28.09.2009 o 13:49  

    A jak to jest, gdy jest się "Upadłym Paladynem"? Znaczy no przechodzisz na złą stronę mocy, dalej jest ta twierdza dostępna?



    Ten artykuł skomentowano 25 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw