Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Grimuary • INSIMILION

    Baldur's Gate


    Grimuary

    Działy gier » Baldur's Gate » Opisy
    Autor: Oress
    Utworzono: 26.07.2006
    Aktualizacja: 05.05.2011

    W sadze Baldur's Gate podczas naszej podróży po Wybrzeży Mieczy przyjdzie nam znaleźć wiele potężnych rzeczy, takich jak wspaniałe miecze, topory, zbroje i inne magiczne przedmioty. Jednymi z nich są także Grimuary, jedyne w swoim rodzaju potężne księgi, dzięki którym cechy naszej postaci mogą się zwiększyć - za ich sprawą możemy zwiększyć siłę naszego bohatera, przez co będzie On zadawał większe obrażenia, zręczność - zwiększy Klasę Pancerza i Umiejętności Złodziejskie, kondycję - zwiększy liczbę Punktów Życia, inteligencję - wpływa na szanse nauczenia się czaru, jeżeli gramy magiem, mądrość - wpływa na ilość czarów, jakie możemy zapamiętać, grając kapłanem bądź druidem, i charyzmę, która wpływa na ceny w sklepach, oraz początkowo na reputację.
    Jak widać grimuary są bardzo pożytecznymi przedmiotami, które mogą ułatwić nam przejście gry. Księgi znajdziemy jedynie w pierwszej części sagi, wiec radziłbym "inwestowanie" w naszą główną postać, gdyż tylko ją możemy importować do drugiej części gry - trzeba także pamiętac iż grimuary mogą byc użyte tylko raz, i po użyciu bezpowrotnie znikają, dlatego należy się dokładnie zastanowic komu je dać, gdyż po użyciu odwrotu nie będzie...
    A oto spis miejsc, w których możemy znaleźć poszczególne grimuary:

    • Grimuar Owocnych Ćwiczeń: Siła +1 na stałe
      Miejsce: Lokacja 2600, Grimuar ten znajdziemy w podziemiach Candlekeep, w jednym z grobowców w katakumbach (dostępne w późniejszych etapach gry)
       
    • Grimuar Szybkiego Działania: Zręczność +1 na stałe
      Miejsce: Lokacja 0800, Gildia Złodziei Cienia we Wrotach Baldura, w skrzyni, obok której stoi Czarna Lilia
       
    • Grimuar Zdrowego Ciała: Kondycja +1 na stałe
      Miejsce: Lokacja 3600, wybrzeże mieczy, jaskinia w której ukryty jest skarb Czarnego Alarica (ta, w której są golemy...)
       
    • Wolumin Jasnych Myśli: Inteligencja +1 na stałe
      Miejsce: Lokacja 0200, w wieży maga Ramazitha we Wrotach Baldura
       
    • Wolumin Zrozumienia: Mądrość +1 na stałe
      Miejsca:
      - Lokacja 0500 na ołtarzu na drugim piętrze Wieży Durlaga
      - Lokacja 2600, grimuar ten znajdziemy w podziemiach Candlekeep w jednym z grobowców w katakumbach (dostępne w poźniejszych etapach gry)
      - Lokacja 0600, Wrota Baldura. Ma go Chanthalas Ulbright w Domu Pani, (quest dla świątyni Umberlee)
       
    • Wolumin Przywództwa i Oddziaływania: Charyzma +1 na stałe
      Miejsce: Lokacja 5100, wolumin znajdziemy w jednej z jaskiń pod Twierdza Gnolli



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 50 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    MsWhite
     

    Wędrowiec
    Temat: PS. Jak ktoś nie może odszu...
    Dodany: 20.09.2010 o 23:31  

    PS. Jak ktoś nie może odszukać grimuarów to niech włazi w solucję, tam na mapce jest pokazana ich lokacja.

    monika3333
     

    Wędrowiec
    Temat: czyli z dodatkiem mozna mie...
    Dodany: 28.12.2010 o 14:22  

    czyli z dodatkiem mozna miec +3 madrosci na stale? wow

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 5
    Temat: ją po zainstalowaniu jakieg...
    Dodany: 05.05.2011 o 15:11  

    ją po zainstalowaniu jakiegoś moda (nie pamiętam jakiego chyba tego co dodaje valen jako npc lub tego co dodaje nowe klasy min. krzyżowca) znalazłem grimuar siły w slamsach obok domu jana jansena w bg2.

    Lum
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeszcze jeden wolumin zrozu...
    Dodany: 24.05.2011 o 22:26  

    Jeszcze jeden wolumin zrozumienia ma kapłanka w Domu Królowej Wód.

    Rafał Patryk AG
     

    Wędrowiec
    Temat: Wojownik ma siłę 17? Do jak...
    Dodany: 17.08.2011 o 18:05  

    Wojownik ma siłę 17? Do jakiej wartości wzrasta jego siła po przeczytaniu grimuaru owocnych ćwiczeń? Do 18, do 18/01 czy do 18,00, czy jeszcze jakoś inaczej?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 12
    Temat: Bawiliście się kiedyś impor...
    Dodany: 03.11.2011 o 22:20  

    Bawiliście się kiedyś importowaniem postaci? Dzięki grimuarom da się stworzyć postać o wszystkich cechach równych 25. Trzeba tylko dużo razy przejść gierkę importowanym bohaterem.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Ciekawie wymyślone.A postać...
    Dodany: 18.04.2012 o 17:16  

    Ciekawie wymyślone.A postać z 25 statami jest niszczycielem.Pomysł 5/5 i wykonanie 5/5

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: W przypadku gry wojownikiem...
    Dodany: 09.06.2012 o 16:11  

    W przypadku gry wojownikiem o sile 17, to po przeczytaniu grimuaru siła wzrasta do równych 18.

    monika12312
     

    Wędrowiec
    Temat: w komnacie cudów we Wrotach...
    Dodany: 21.06.2012 o 16:15  

    w komnacie cudów we Wrotach Baldura można okraść kapłana z GRIMUARA MĄDROŚCI!!!!

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 12
    Temat: Koleżanko wyżej (monika1231...
    Dodany: 05.12.2013 o 23:12  

    Koleżanko wyżej (monika12312), Grimuaru +1 do Mądrości nie posiada kapłan w Komnacie Cudów, tylko kapłan w świątyni Dom Pani obok Komnaty Cudów. Nie wprowadzaj w błąd



    Ten artykuł skomentowano 50 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw