Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Rękawice i bransolety • INSIMILION

    Baldur's Gate » Zbrojownia


    Rękawice i bransolety

    Działy gier » Baldur's Gate » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Balzac
    Utworzono: 20.08.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Bransolety ochrony KP 8

    Bransolety są pasami metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje. Zwykle magia, którą bransolety są nasycane pomaga tylko podczas walki, gdyż większość z nich chroni noszącego przed obrażeniami lub zwiększa szansę trafienia przeciwnika. Od tej reguły istnieją wyjątki, chociaż tak działające bransolety należą do rzadkości.

      PARAMETRY:
    • Klasa pancerza: 8
    • Waga: 2
    • Miejsce:
      1. Beregost, gospoda Feldeposta
      2. Wieża Durlaga, w jednym ze schowków na czwartym poziomie
      3. Lokacja 4700, jaskinia na północnym-wschodzie mapy
    • Komentarz: Bransolety te zapewniają bonus do Klasy Pancerza. Teoretycznie przydatne są dla magów, którzy nie mogą nosić zbroi, jednak modyfikator, który zapewniają jest bardzo słaby, co czyni te bransolety prawie bezużytecznymi.

    Bransolety ochrony KP 7

    Bransolety są pasami metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje. Zwykle magia, którą bransolety są nasycane pomaga tylko podczas walki, gdyż większość z nich chroni noszącego przed obrażeniami lub zwiększa szansę trafienia przeciwnika. Od tej reguły istnieją wyjątki, chociaż tak działające bransolety należą do rzadkości.

      PARAMETRY:
    • Klasa pancerza: 7
    • Waga: 2
    • Miejsce:
      1. Wrota Baldura, gospoda Hełm i Płaszcz
      2. Wrota Baldura, Wieża Żelaznego Tronu
      3. Lokacja 3500, mają je poszukiwacze przygód na polanie bazyliszków
      4. Lokacja 1400, dostajemy je od rybaków po wykonaniu zadania dla nich
    • Komentarz: Mocniejsza wersja Bransolet ochrony, niestety niewiele lepsza od poprzednich. Można je dać naszemu magowi, jeśli ten ma słabą zręczność.

    Bransolety ochrony KP 6 "Bransolety Śmierci"

    Przez dekady bransolety te posiadał niepokonany gladiator, który z powodzeniem używał ich podczas walk. Ze śmiercią czempiona wiąże się zniknięcie tego przedmiotu. Jeśli jednak wierzyć plotkom, bransolety po dziś dzień używane są podczas walk.

      PARAMETRY:
    • Klasa pancerza: 6
    • Waga: 2
    • Miejsce: Kopalnia w Kniei Otulisko, ma je Davaeorn na ostatnim piętrze
    • Komentarz: Kolejne Bransolety ochrony w grze, te jednak dają już zauważalny bonus do KP. Zbroi nie zastąpią, ale mogą obronić naszego maga przed paroma urazami. Przydatne są dopóki nie zdobędziemy szaty (dobrego/neutralnego/złego) Arcymaga, która podnosi KP do 5.

    Bransolety łucznictwa "Obrońca Dolin"

    Podczas niebezpiecznych spotkań z rywalem, król Wielkiej Doliny zażyczył sobie ochrony najlepszych łuczników, którzy mieli wesprzeć jego zwykłą gwardię. Wszyscy łucznicy byli wyposażeni w zaczarowane łuki i bransolety, a ukryli się w pewnej odległości od miejsca spotkania. Jak przewidywano, wrogie oddziały próbowały pojmać króla, nie spodziewały się jednak tak zadziwiającej celności ukrytych łuczników, którzy zabili przeciwników. Król zdołał umknąć nie draśnięty, bowiem żadnemu z wrogów nie udało się nawet do niego zbliżyć.

      PARAMETRY:
    • TraK0: +2 (tylko broń strzelecka)
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan
    • Miejsce: Lokacja 5300 (Chmurne Szczyty), ma je zabójca Zal
    • Komentarz: Bransolety niezwykle przydatne dla łucznika, gdyż podnoszą jego umiejętności strzeleckie.

    Rękawice biegłości "Drugie Zbrojne Ramię Xarrnousta"

    Chyba najsłynniejszym posiadaczem tych rękawic był najemnik imieniem Xarrnous. Specjalizował się on w szmuglu, a czasem pożyczał te rękawice klientom, którzy z nim podróżowali. Jego zdaniem drugie zbrojne ramię zawsze mogło się przydać.

      PARAMETRY:
    • TraK0: +1
    • Waga: 2
    • Miejsce: Wrota Baldura, Spłoniona Syrena, ma je ogr LarzeWrota Baldura, w skrzyni obok Domu Królowej Wód
    • Komentarz: Dobre rękawice, ponieważ zwiększają szansę trafienia przeciwnika. Warto "ubrać" w nie wojów.

    Bransolety mistrzostwa "Dziedzictwo Mistrzów"

    Te rękawice - poszukiwane przez młodych wojowników - były niegdyś własnością królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one czcią legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki w starciu. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nienajlepiej skończyła. Cóż, zapewniają one umiejętności, ale nie mądrość.

      PARAMETRY:
    • TraK0: +1
    • Obrażenia: +2
    • Waga: 1
    • Miejsce: Most Firewine, ma je Mailum w północno-wschodniej części lokacji
    • Komentarz: Bardzo dobre bransolety. Dużo lepsze od Rękawic biegłości, gdyż oprócz poprawionej szansy trafienia, zwiększają o 2 zadawane obrażenia.

    Rękawice zręczności "Zwinne Ręce"

    Te rękawice stworzono w Kara-Tur z myślą o mistrzach sztuk walki, których potęgę miały zwiększyć. Niezbyt szczegółowe legendy powiadają o wielu mistrzach z dalekiego wschodu, którzy podczas podróży przynieśli ze sobą te przedmioty.

      PARAMETRY:
    • Zręczność: 18
    • Waga: 2
    • Miejsce: Twierdza gnolli, ma je jeden z ogrillionów pilnujących mostu
    • Komentarz: Rękawice dodają bonus do KP, szansy trafienia i uniku, poprawiają modyfikatory złodziejskie. Są one świetne dla postaci, które mają niską zręczność. Warto je dać Kagainowi, Ajantisowi, Yeslickowi, Minscowi lub Jaheirze.

    Rękawice siły ogra "Ręce Takkoka"

    Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry.

      PARAMETRY:
    • Siła: 18/00
    • Waga: 2
    • Nie może używać: Złodziej, Mag
    • Miejsce: Wrota Baldura, Pochyła latarnia, ma je Desreta
    • Komentarz: Bardzo dobre rękawice dla wojowników i postaci z niską siłą, a jak wiadomo wpływa ona na udźwig, zadawane obrażenia, szansę na rozbicie zamka i trafienie. Przydatne dla takich postaci jak Kagain oraz Montaron, Coran i Tiax ponieważ dają możliwość dobrego ataku z zaskoczenia.

    Przeklęte

    Bransolety pętania

    Te bransolety wyglądają jak Bransolety Specjalizacji, jednak kiedy się je założy nie pozwalają rozłączyć nadgarstków, co bardzo utrudnia posługiwanie się bronią i rzucanie czarów. Mroczne elfy często dają te bransolety jako nagrodę za wykonanie jakiegoś zadania. Obdarowana osoba zakłada je myśląc, że jest to potężny magiczny przedmiot. Wtedy mroczne elfy dla zabawy przyzywają kolczaste koszmary.

      PARAMETRY:
    • Specjalne: 75% szansa niepowodzenia rzucanego czaru
    • TraK0: -5
    • Zadawane obrażenia: -5
    • Waga: 2
    • Miejsce: Wyspa Wilkołaków, wrak statku
    • Komentarz: Nie radzę ubierać tych bransolet, ponieważ są przeklęte. Można je zdjąć tylko przy użyciu czaru Zdjęcie klątwy.

    Rękawice niezdarności "Elandera Rękawice Przemieszczania"

    Porywczy Elander opracowań te przeklęte rękawice z myślą o pokonaniu rywala. Na nieszczęście zwróciły się one przeciwko niemu, kiedy pomylił je z inną parą.

      PARAMETRY:
    • TraK0: -10
    • Zręczność: -2
    • Waga: 2
    • Miejsce: Lokacja 3700, ma je Bassilus
    • Komentarz: To są przeklęte rękawice, radzę trzymać się od nich jak najdalej. Można zdjąć tylko przy użyciu czaru Zdjęcie klątwy.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Reynevan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.08.2007 o 16:59  

    nieźle nieźle 8/10 bo nie ma obrazków :D

    Reynevan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.08.2007 o 17:00  

    a daję 5/6 w ocenie :D

    Balzac
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.08.2007 o 20:10  

    Dzięki. :D Obrazków nie ma, tak samo jak w całej zbrojowni. W każdej chwili mogę je dostarczyć.

    hertek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.07.2008 o 13:03  

    Bransolety mistrzostwa "Dziedzictwo Mistrzów" można też zdobyć zabijając tazoka w obozie bandytów

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 19
    Temat: tak, jest to ważna sprawa! ...
    Dodany: 14.07.2010 o 14:35  

    tak, jest to ważna sprawa! - nigdzie w żadnej solucji ani spisie przedmiotów nie znalazłem tej informacji - Tazok ma DRUGIE bransolety mistrzostwa - gram dwuosobową drużyną - ja (wojownik/mag) i imoen to przydały się jak znalazł :D

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 12
    Temat: No tak, tylko znowu zabijaj...
    Dodany: 26.04.2012 o 17:32  

    No tak, tylko znowu zabijając Tazoka fabuła troszkę się przez to zepsuje, bo przecież trzeba znowu zabić go w finale. :P



    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw