Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Deus Ex • Laboratoria VersaLife poz. 2 • INSIMILION
    Deus Ex Bunt Ludzkości

    Deus Ex » Solucja


    Laboratoria VersaLife poz. 2

    Działy gier » Deus Ex » Poradniki » Solucja
    Autor: Orick
    Utworzono: 21.07.2010
    Aktualizacja: 21.07.2010

    Na początek udaj się do świątyni, tuż obok budynku Luminous Path. Wejdź do środka, będziesz świadkiem pojednania dwóch przeciwnych grup, otrzymasz 150 punktów doświadczenia. Ich przywódcy zaproszą Cię na drinka, w zamian za to, że udało Ci się doprowadzić do pokoju między nimi - jeżeli nie masz co robić z wolnym czasem, możesz tam się udać, ale nie przyniesie to żadnych korzyści - poza paroma butelkami wina. Udaj się teraz do Tonga, który znów wyśle Cię do budynku VersaLife, tym razem będziesz musiał zbadać drugi poziom laboratorium. Zamiast jednak przebijać się przez główne wejście, Tong poleci nam iść przez tunel w Canal Road i wyjawi kod 55655, który otworzy przejście. Udaj się teraz do wskazanej dzielnicy, do samego końca tunelem, po lewej stronie znajdziesz drzwi, na panelu wpisz poznany kod. Otwórz studzienkę, wskocz do środka. Na południowo-zachodniej ścianie znajdziesz otwarty szyb, wdrap się do niego. Przeczytaj datacube'a z kodem 768, przyda się niedługo. Ruszaj dalej, skontaktuje się z Tobą Daedalus i Tong. Znajdziesz się pod drabiną, lecz jeżeli nie chcesz sobie na siłę utrudniać zabawy i walczyć z robotem i MJ12 Commando, lepiej po prostu wklepać szyfr 768 na panelu po prawej stronie, iść do końca otwartym korytarzem i guzikiem obniżyć rampę. Ruszaj po schodach do góry, włam się do terminala ochrony i wyłącz kamery. Wróć na dół, guzikiem podnieś rampę, wejdź do laboratorium. Uważaj na MJ12 Commando oraz na lasery - jeżeli je przekroczysz, wszystkie roboty stojące w korytarzu rzucą się na Ciebie. Najlepiej dezaktywować je, łamiąc zabezpieczenia panelu po prawej lub użyć EMP Grenade - ta opcja jest ryzykowna, bowiem może obudzić roboty. Zdejmij naukowca przy komputerze. Idź do pomieszczenia po prawej, przeszukaj je uważnie. Włam się do security terminal, wyłącz kamery. Otwórz także wszystkie drzwi. Włam się teraz do komputera, przy którym stał naukowiec (mchow/damocles). Zgraj schemat wirusa i otwórz UC Chamber. Idź teraz korytarzem po prawej, zejdź po drabinie i wejdź do komnaty na środku. Znajdziesz tam wszczepy oraz Augmentation Upgrade Canister. Znalezione modyfikacje możesz zainstalować za pomocą medical bota na samym dole. Niestety, czeka tam też... Maggie Chow! Zabij ją, po czym wpisz na klawiaturze kod 525. Yay, właśnie wyłączyłeś fabrykę Gray Death! Niestety, włączy się alarm, trzeba nam będzie uciekać. Zajmij się najpierw robotami lub od razu zeskocz do jednego z otworów, znajdującego się na środku pomieszczenia - najpierw jednak załóż Hazmat Suit lub włącz Enviromental Resistance. Uważaj, bowiem wylądujesz w kwasie czy innej żrącej substancji. Wskocz teraz do otworu, gdzie znajduje się woda. Płyń tak długo, aż wypłyniesz na powierzchnię - jesteś w kanałach! Weź jeszcze tylko klucz z północnej części pomieszczenia i uciekaj. Wróć teraz do Tonga. Spotkasz się tam z Paulem, z rozmowy nie wyniknie jednak zbyt dużo. Porozmawiaj z Tracerem. Dowiesz się, że teraz, gdy udało się skutecznie zatrzymać proces tworzenia wirusa, trzeba jeszcze zlokalizować statek z załadunkiem Gray Death. W tym celu będziesz musiał odnaleźć niejakiego Stantona Dowda... w Nowym Jorku! Wyjdź na dziedziniec, czeka tam już Jock, który zabierze Cię prosto w paszczę lwa...




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw