Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divine Divinity • Jaszczury • INSIMILION

    Divine Divinity » Bestiariusz


    Jaszczury

    Działy gier » Divine Divinity » Opisy » Bestiariusz
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 23.07.2010
    Aktualizacja: 03.05.2011

    Jaszczur arcymag

    • Poziom: 35
    • Odporność na ogień: -15
    • Odporność na elektryczność: -15
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 50
    • Atak: 77
    • Obrona: 73
    • Obrażenia: 27-87
    • Minimalne punkty obrażeń: 197
    • Maksymalne punkty obrażeń: 295
    • Pancerz: 148
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12

    Komentarz: Jeden z groźniejszych jaszczurów. Dysponuje przeciętnym czarem ofensywnym (Wyniszczenie), ale jest za to niezwykle skuteczny w walce wręcz - wysoka wartość ataku, solidny pancerz i naprawdę spore zadawane obrażenia czynią z niego twardego przeciwnika. Znajomość zaklęcia Odnowa sił pozwala mu na leczenie ran. W walce z nim polecam atak z dystansu bądź skorzystanie z czarów opartych na ogniu/elektryczności.

    Jaszczur fanatyk

    • Poziom: 29
    • Odporność na ogień: -21
    • Odporność na elektryczność: -21
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 59
    • Obrona: 56
    • Obrażenia: 8-24
    • Minimalne punkty obrażeń: 227
    • Maksymalne punkty obrażeń: 340
    • Pancerz: 123
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Obok Smoka fanatyka najbardziej irytujący przedstawiciel swej rasy. Atakuje z dystansu wybuchającymi strzałami, których nie da się uniknąć w żaden sposób i przed którymi nie chronią nawet najwyższe wartości obrony. Zadają one spore obrażenia od żywiołów. Jedynym sposobem ułatwiającym przeżycie spotkania z fanatykiem jest skorzystanie z umiejętności Ochrona przed magią.

    Jaszczur gromu

    • Poziom: 35
    • Odporność na ogień: -40
    • Odporność na elektryczność: 100
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: -40
    • Atak: 70
    • Obrona: 66
    • Obrażenia: 9-29
    • Minimalne punkty obrażeń: 272
    • Maksymalne punkty obrażeń: 408
    • Pancerz: 148
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12

    Komentarz: Ulepszona wersja Porażającego jaszczura. Posiada trochę lepsze od tamtego statystyki i znacznie więcej punktów życia. Gdyby podczas walki wystąpiły jakieś trudności, możemy w ostateczności uciec się do ataków z dystansu bądź skorzystania z pomocy przyzywańców.

    Jaszczur mag

    • Poziom: 31
    • Odporność na ogień: -19
    • Odporność na elektryczność: -19
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 46
    • Atak: 62
    • Obrona: 59
    • Obrażenia: 8-26
    • Minimalne punkty obrażeń: 108
    • Maksymalne punkty obrażeń: 162
    • Pancerz: 131
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12

    Komentarz: Czarodziej jaszczurów atakuje z dystansu Uderzeniem meteoru, zadając Wybrańcowi obrażenia od ognia, poza tym korzysta z czaru Wyniszczenie (obniża odporności) i Odnowa sił (leczy się). Jest odporny (i podatny) na te same żywioły, co reszta jego pobratymców, można to wykorzystać.

    Jaszczur wojownik

    • Poziom: 25
    • Odporność na ogień: -25
    • Odporność na elektryczność: -25
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: -50
    • Atak: 45
    • Obrona: 42
    • Obrażenia: 7-21
    • Minimalne punkty obrażeń: 142
    • Maksymalne punkty obrażeń: 213
    • Pancerz: 106
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12

    Komentarz: Jeden z najczęściej spotykanych przez nas jaszczurów. Nie charakteryzuje się niczym specjalnym. Walczy wręcz, jest podatny na ogień oraz elektryczność, atak, obrona i pancerz stoją na średnim poziomie. Problem może sprawić jedynie wtedy, gdy naszej postaci brak jeszcze doświadczenia. Podobnie jak większość przedstawicieli tej rasy, spotkamy go w kanałach i na południowym zachodzie Mrocznej puszczy.

    Jaszczur zabójca

    • Poziom: 23
    • Odporność na ogień: -27
    • Odporność na elektryczność: -27
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: -52
    • Atak: 48
    • Obrona: 46
    • Obrażenia: 6-20
    • Minimalne punkty obrażeń: 131
    • Maksymalne punkty obrażeń: 196
    • Pancerz: 97
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Wróg o przeciętnej sile. Obok Jaszczura wojownika najsłabszy przedstawiciel swej rasy. Jest nieznacznie podatniejszy od tamtego na elektryczność, ogień i obrażenia duchowe. Atakuje z dystansu.

    Porażający jaszczur

    • Poziom: 33
    • Odporność na ogień: -42
    • Odporność na elektryczność: 100
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: -42
    • Atak: 66
    • Obrona: 63
    • Obrażenia: 9-27
    • Minimalne punkty obrażeń: 186
    • Maksymalne punkty obrażeń: 279
    • Pancerz: 140
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12

    Komentarz: Jaszczur całkowicie odporny na elektryczność i zadający od niej obrażenia. Przed jego atakami obronić nas może czar Ochrona przed magią. Magom doradzam wykorzystanie podatności tego przeciwnika na ogień i obrażenia duchowe.

    Smok fanatyk

    • Poziom: 35
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: 100
    • Atak: 70
    • Obrona: 66
    • Obrażenia: 9-29
    • Minimalne punkty obrażeń: 272
    • Maksymalne punkty obrażeń: 408
    • Pancerz: 148
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Starszy brat Jaszczura fanatyka. Podobnie jak tamten, atakuje z dystansu wybuchającymi strzałami. Spotkanie z grupą tego typu przeciwników może okazać się opłakane w skutkach nawet dla najbardziej doświadczonego bohatera.

    Smok wojownik

    • Poziom: 34
    • Odporność na ogień: -41
    • Odporność na elektryczność: 100
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: -41
    • Atak: 68
    • Obrona: 64
    • Obrażenia: 9-29
    • Minimalne punkty obrażeń: 264
    • Maksymalne punkty obrażeń: 396
    • Pancerz: 144
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Analogicznie do fanatyków, Smok wojownik jest ulepszoną wersją Jaszczura wojownika. Choć posiada więcej punktów obrażeń, wyższe współczynniki ataku i obrony oraz solidniejszy pancerz, jest podatniejszy od tamtego na ogień i obrażenia duchowe, co ułatwi walkę magowi albo łotrowi posługującemu się wybuchającymi strzałami.

    Smok zabójca

    • Poziom: 33
    • Odporność na ogień: -42
    • Odporność na elektryczność: 100
    • Odporność na trucizny: 100
    • Odporność na obrażenia duchowe: -42
    • Atak: 66
    • Obrona: 63
    • Obrażenia: 9-27
    • Minimalne punkty obrażeń: 257
    • Maksymalne punkty obrażeń: 385
    • Pancerz: 140
    • Wzrok: 12
    • Słuch: 14

    Komentarz: Tak jak wszystkie Smoki, zabójca jest bardziej podatny na ogień i obrażenia duchowe niż jego jaszczurzy odpowiednik. Ma sporo punktów życia, atakuje z dystansu. Walka z nim nie różni się zbytnio od walki z innymi przedstawicielami tej rasy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw