Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divine Divinity • Orkowie • INSIMILION

    Divine Divinity » Bestiariusz


    Orkowie

    Działy gier » Divine Divinity » Opisy » Bestiariusz
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 12.10.2010
    Aktualizacja: 03.05.2011

    Dobosz wojownik

    • Poziom: 15
    • Odporność na ogień: -35
    • Odporność na elektryczność: -35
    • Odporność na trucizny: -35
    • Atak: 27
    • Obrona: 15
    • Obrażenia: 16-40
    • Minimalne punkty obrażeń: 744
    • Maksymalne punkty obrażeń: 876
    • Pancerz: 93
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Tego osobnika z olbrzymim bębnem wyróżnia pośród orków jedna rzecz - gdy zagra na instrumencie, leczy siebie i znajdujących się w pobliżu sojuszników. Z tego powodu należy starać się zacząć eksterminację przeciwników od wyeliminowania właśnie jego.

    Elita orków

    • Poziom: 37
    • Odporność na ogień: -13
    • Odporność na elektryczność: -13
    • Odporność na trucizny: -13
    • Odporność na obrażenia duchowe: -38
    • Atak: 73
    • Obrona: 62
    • Obrażenia: 17-35
    • Minimalne punkty obrażeń: 366
    • Maksymalne punkty obrażeń: 549
    • Pancerz: 231
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Jeden z najtwardszych przedstawicieli orkowej rasy. Wysoka wartość pancerza sprawia, że przez wiele poziomów doświadczenia nie będzie nam łatwo go zranić. Magom pójdzie łatwiej, za sprawą jego podatności na żywioły i obrażenia duchowe. Za pomocą stalowych skorpionów już we wczesnych etapach gry można zdobywać na przeciwnikach tego typu spore ilości punktów doświadczenia.

    Elitarny kusznik orków

    • Poziom: 37
    • Odporność na ogień: -13
    • Odporność na elektryczność: -13
    • Odporność na trucizny: -13
    • Odporność na obrażenia duchowe: -38
    • Atak: 66
    • Obrona: 52
    • Obrażenia: 13-27
    • Minimalne punkty obrażeń: 287
    • Maksymalne punkty obrażeń: 430
    • Pancerz: 231
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Odmiana elitarnego żołnierza orków, rażąca z dystansu. Zadaje mniejsze obrażenia i nie ma tak wielu punktów życia, co wersja walcząca wręcz, ale to nadal przeciwnik, którego należy respektować.

    Elitarny wódz orków

    • Poziom: 39
    • Odporność na ogień: -11
    • Odporność na elektryczność: -11
    • Odporność na trucizny: -11
    • Odporność na obrażenia duchowe: -36
    • Atak: 77
    • Obrona: 63
    • Obrażenia: 42-84
    • Minimalne punkty obrażeń: 302
    • Maksymalne punkty obrażeń: 453
    • Pancerz: 87
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Jeszcze twardszy, jeszcze większy, jeszcze lepszy. To zdecydowanie jeden z najpotężniejszych żołnierzy w szeregach armii orków. Pod prawie każdym względem przewyższa zwykłego elitarnego wojownika, za jednym wyjątkiem - wartość jego pancerza jest niższa, przez co może nam być łatwiej go zranić.

    Gigantyczny ork

    • Poziom: 23
    • Odporność na ogień: -27
    • Odporność na elektryczność: -27
    • Odporność na trucizny: -27
    • Odporność na obrażenia duchowe: -52
    • Atak: 55
    • Obrona: 45
    • Obrażenia: 30-66
    • Minimalne punkty obrażeń: 1428
    • Maksymalne punkty obrażeń: 2046
    • Pancerz: 143
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Ork, którego sam widok może przestraszyć najdzielniejszych. Jak sama nazwa wskazuje, jest naprawdę pokaźnych rozmiarów, do tego w łapach dzierży potężny topór bojowy równie imponującej wielkości. T, co wyróżnia go pośród współbraci, to ilość punktów życia. Położenie tego przeciwnika trupem wymaga wielu ciosów. Warto wykorzystać jego podatności na wszystkie rodzaje obrażeń.

    Olbrzymi ork

    • Poziom: 19
    • Odporność na ogień: -31
    • Odporność na elektryczność: -31
    • Odporność na trucizny: -31
    • Odporność na obrażenia duchowe: -56
    • Atak: 41
    • Obrona: 29
    • Obrażenia: 27-57
    • Minimalne punkty obrażeń: 196
    • Maksymalne punkty obrażeń: 294
    • Pancerz: 118
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Ork, który nie wyróżnia się niczym, oprócz rozmiarów. Jak większość przeciwników tej rasy, walczy wręcz i jest podatny na wszystkie rodzaje ataków. Całkiem wysoka wartość pancerza może czynić zranienie go wyzwaniem dla początkujących wybrańców.

    Ork kusznik

    • Poziom: 11
    • Odporność na ogień: -39
    • Odporność na elektryczność: -39
    • Odporność na trucizny: -39
    • Odporność na obrażenia duchowe: -64
    • Atak: 19
    • Obrona: 8
    • Obrażenia: 4-10
    • Minimalne punkty obrażeń: 95
    • Maksymalne punkty obrażeń: 142
    • Pancerz: 24
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Jeden z pierwszych przeciwników, z jakimi przyjdzie nam się potykać w grze. Po raz pierwszy spotkamy go już za bramami Aleroth. Warto uważać, wystrzeliwane przez niego bełty mogą być zabójcze dla postaci pierwszopoziomowej, ale z drugiej strony już będąc na poziomie 4-5, nie powinniśmy mieć z nim większych kłopotów.

    Ork szaman

    • Poziom: 29
    • Atak: 52
    • Obrona: 39
    • Obrażenia: 10-30
    • Minimalne punkty obrażeń: 164
    • Maksymalne punkty obrażeń: 246
    • Pancerz: 181
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Ork szaman stanowi pewne urozmaicenie pośród, ogólnie rzecz biorąc, mało zróżnicowanych przedstawicieli tej rasy. Nie tylko zadaje solidne obrażenia w walce wręcz i posiada wysoką wartość pancerza, ale ponadto dysponuje zaklęciem przywołującym do pomocy orków wojowników/kuszników. I jak to ze wszystkimi wrogami jest - początkowo zapewne będziemy go unikać, a już niedługo później kłaść zaledwie kilkoma ciosami.

    Ork weteran

    • Poziom: 19
    • Odporność na ogień: -31
    • Odporność na elektryczność: -31
    • Odporność na trucizny: -31
    • Odporność na obrażenia duchowe: -56
    • Atak: 41
    • Obrona: 32
    • Obrażenia: 9-19
    • Minimalne punkty obrażeń: 196
    • Maksymalne punkty obrażeń: 294
    • Pancerz: 118
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Jeden z dość wcześnie spotykanych przedstawicieli zielonoskórych. Może być zmorą niskopoziomowych wojowników, za to magowie nie powinni mieć z nim większych problemów, charakteryzuje się bowiem całkiem sporą podatnością na wszelkie rodzaje obrażeń. Wojom i łotrom zaczynającym swe przygody polecam skorzystanie z broni dystansowej.

    Ork wojownik

    • Poziom: 9
    • Odporność na ogień: -41
    • Odporność na elektryczność: -41
    • Odporność na trucizny: -41
    • Odporność na obrażenia duchowe: -66
    • Atak: 16
    • Obrona: 5
    • Obrażenia: 4-8
    • Minimalne punkty obrażeń: 80
    • Maksymalne punkty obrażeń: 136
    • Pancerz: 56
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Podstawowa jednostka liniowa w armii orków. Słaby pod każdym względem - zadaje tragicznie niewielkie obrażenia, jest w znacznym stopniu podatny na wszelkie rodzaje ataków, posiada niskie wartości ataku, obrony oraz pancerza. Nikomu nie powinien sprawić najmniejszych problemów.

    Ork łucznik berserker

    • Poziom: 19
    • Odporność na ogień: -31
    • Odporność na elektryczność: -31
    • Odporność na trucizny: -31
    • Odporność na obrażenia duchowe: -56
    • Atak: 34
    • Obrona: 22
    • Obrażenia: 7-15
    • Minimalne punkty obrażeń: 196
    • Maksymalne punkty obrażeń: 294
    • Pancerz: 90
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Ulepszona wersja orka kusznika. Również atakuje z dystansu (co oczywiste), poza tym jest pod każdym względem lepszy od tamtego. Po szczegóły odsyłam do statystyk.

    Ork wojownik berserker

    • Poziom: 17
    • Odporność na ogień: -33
    • Odporność na elektryczność: -33
    • Odporność na trucizny: -33
    • Odporność na obrażenia duchowe: -58
    • Atak: 30
    • Obrona: 18
    • Obrażenia: 8-18
    • Minimalne punkty obrażeń: 177
    • Maksymalne punkty obrażeń: 301
    • Pancerz: 106
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Sytuacja analogiczna do łucznika berserkera - ten ork jest po prostu silniejszym, bardziej żywotnym, wytrzymalszym i w mniejszym stopniu podatnym na wszelakie ataki orkowym wojownikiem. Nie należy do najtrudniejszych przeciwników.

    Ork Zabijaka

    • Poziom: 31
    • Odporność na ogień: -19
    • Odporność na elektryczność: -19
    • Odporność na trucizny: -19
    • Odporność na obrażenia duchowe: -44
    • Atak: 62
    • Obrona: 52
    • Obrażenia: 14-30
    • Minimalne punkty obrażeń: 309
    • Maksymalne punkty obrażeń: 463
    • Pancerz: 193
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Jedyny w swym rodzaju ork, a to za sprawą oryginalnego modelu. Przeciwnik ten dzierży dwa olbrzymie miecze, za pomocą których potrafi zadawać solidne ciosy. Posiada sporo punktów życia i wysoką wartość pancerza, ale w momencie, w którym natkniemy się na pierwszych tego typu przeciwników, nie powinni sprawić nam najmniejszych problemów.

    Wielki dobosz

    • Poziom: 21
    • Odporność na ogień: -29
    • Odporność na elektryczność: -29
    • Odporność na trucizny: -29
    • Odporność na obrażenia duchowe: -54
    • Atak: 37
    • Obrona: 35
    • Obrażenia: 10-20
    • Minimalne punkty obrażeń: 167
    • Maksymalne punkty obrażeń: 250
    • Pancerz: 131
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Podrasowany (pod kilkoma względami) dobosz wojownik. Posiada wyższe wartości ataku, obrony oraz pancerza niż tamten, ponadto jest w mniejszym stopniu podatny na żywioły i pozostałe rodzaje ataków. Gdy uderza w swój bęben, leczy siebie i znajdujących się w pobliżu sojuszników.

    Wielki ork

    • Poziom: 13
    • Odporność na ogień: -37
    • Odporność na elektryczność: -37
    • Odporność na trucizny: -37
    • Odporność na obrażenia duchowe: -62
    • Atak: 23
    • Obrona: 12
    • Obrażenia: 6-14
    • Minimalne punkty obrażeń: 140
    • Maksymalne punkty obrażeń: 210
    • Pancerz: 81
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Typ orka, który może stanowić wyzwanie tylko przez kilka pierwszych godzin gry. Posiada całkiem sporo punktów życia, ale charakterystyczna dla wszystkich orków podatność na ataki niefizyczne czyni z niego łatwy cel dla magów. Pozostałym postaciom polecam atak zatrutą bronią z dystansu, do czasu, gdy nie będziemy musieli unikać walki wręcz.

    Wielki ork kusznik

    • Poziom: 15
    • Odporność na ogień: -35
    • Odporność na elektryczność: -35
    • Odporność na trucizny: -35
    • Odporność na obrażenia duchowe: -60
    • Atak: 34
    • Obrona: 25
    • Obrażenia: 6-12
    • Minimalne punkty obrażeń: 123
    • Maksymalne punkty obrażeń: 184
    • Pancerz: 33
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Etap przejściowy atakującego z dystansu orka pomiędzy kusznikiem a łucznikiem berserkerem. Naprawdę trudno wiele o nim powiedzieć. Z całą pewnością strzela z kuszy.

    Wielki ork wojownik

    • Poziom: 17
    • Odporność na ogień: -33
    • Odporność na elektryczność: -33
    • Odporność na trucizny: -33
    • Odporność na obrażenia duchowe: -58
    • Atak: 37
    • Obrona: 28
    • Obrażenia: 8-18
    • Minimalne punkty obrażeń: 138
    • Maksymalne punkty obrażeń: 234
    • Pancerz: 106
    • Wzrok: 10
    • Słuch: 12
    • Komentarz: Przeciwnik prawie w niczym nieróżniący się od wojownika berserkera - posiada więcej niż tamten punktów życia i wyższe wartości ataku oraz obrony, to wszystko. W znacznym stopniu podatny na ataki duchowe, można spróbować Polimorfii albo innych zabawnych zaklęć.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw