Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Dragon Age: Początek • Amunicja • INSIMILION

    Dragon Age: Początek


    Amunicja

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 31.12.2014
    Aktualizacja: 31.12.2014

    Strzały

    Strzały są amunicją do długich i krótkich łuków.

    Strzały
    Właściwości: Brak.
    Znajdowane: Automatycznie po wyekwipowaniu w krótki lub długi łuk.
    Komentarz: Zwykłe strzały.

    Strzały lodowe
    Właściwości: +2 obrażenia od zimna.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Strzały występujące na tyle często, że właściwie nie musimy się o nie martwić i możemy mieć je wyekwipowane cały czas. Oczywiście, jeśli wróg wykazuje odporność na zimno, należy je schować i użyć innych.

    Strzały ogniste
    Właściwości: +2 obrażenia od ognia.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Jak wyżej, tylko zadają obrażenia od ognia.

    Strzały zepsucia
    Właściwości: +3 obrażenia od sił natury.
    Znajdowane: W zasadzie wszędzie.
    Komentarz: Niby strzały trochę lepsze od powyższych, ale to tylko róznica punktu obrażeń - stąd w zasadzie można strzelać ile wlezie.

    Elfickie strzały
    Właściwości: +6 atak, szansa na ogłuszenie.
    Znajdowane: W wielu miejscach; na pewno znajdziemy je w Wieży Kręgu, Lesie Brecilian, Zamku Redcliff i Zrujnowanej Świątyni.
    Komentarz: Rzadziej (w porównaniu z powyższymi) występujące strzały. Należałoby je już trochę oszczędzać, mimo że nie mają porywających właściwości.

    Strzały Andrasty
    Właściwości: Przerywają rzucanie zaklęć.
    Znajdowane: Można je kupić u kupca w wiosce Azyl i znaleźć podczas Prób.
    Komentarz: Bardzo rzadko występujące strzały do zadań specjalnych - polowań na magów. Jest ich tylko 40 w całej grze (przy czym 30 możemy nawet nie zdążyć kupić), więc trzeba oszczędzać i używać wyłącznie przeciwko silnym czarodziejom.

    Bełty

    Bełty są amunicją do kusz.

    Bełty
    Właściwości: Brak.
    Znajdowane: Automatycznie po wyekwipowaniu w kuszę.
    Komentarz: Zwykłe bełty.

    Bełty lodowe
    Właściwości: +3 obrażenia od zimna.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Jak strzały lodowe, tyle że do kusz.

    Bełty ogniste
    Właściwości: +3 obrażenia od ognia.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Jak strzały ogniste, tyle że do kusz.

    Bełty wybuchowe
    Właściwości: +4 obrażenia od ognia.
    Znajdowane: W zasadzie wszędzie.
    Komentarz: Jak strzały zepsucia, tyle że do kusz i zadające obrażenia od ognia - jakby wbrew nazwie, tylko jednemu przeciwnikowi.

    Bełty przewracające
    Właściwości: Szansa na przewrócenie.
    Znajdowane: W wielu miejscach.
    Komentarz: Swego rodfzaju odpowiednik elfickich strzał, tyle że gorszy - bez premii do ataku i z mniej szkodliwym statusem. Używać tylko na silniejszych wrogów.

    Celne bełty
    Właściwości: +10-20 obrażeń zadawanych mrocznym pomiotom.
    Znajdowane: Rzadko losowo; po 20 sztuk sprzedają Faryn w Przełęczy Mroźnego Grzbietu i Bohdan Feddic przez ostateczną bitwą.
    Komentarz: Bełfty niszczycielskie przeciwko mrocznym pomiotom i zupełnie nieszkodliwe wobec innych przeciwników. Warto naszpikować nimi jakiegoś pomiotowego bossa, np. takiego na Głębokich Ścieżkach lub podczas bitwy o Denerim. Nie jest potwierdzone, czy zadają dodatkowe obrażenia Arcydemonowi.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw