Materiał | Obrażenia | Przebicie | Krytyk | Zasięg | Wymagania | Runy |
---|---|---|---|---|---|---|
Wiąz (poz. 1) | 8.00 | 5.00 | 2.00% | 40.00 m | Siła 10 | 0 |
Jesion (poz. 2) | 8.80 | 6.00 | 2.20% | 42.00 m | Siła 12 | 0 |
Cis (poz. 3) | 9.60 | 7.00 | 2.40% | 44.00 m | Siła 14 | 0 |
Świerk (poz. 4) | 10.40 | 8.00 | 2.60% | 46.00 m | Siła 18 | 0 |
Żelazodrzewo (poz. 5) | 11.20 | 9.00 | 2.80% | 48.00 m | Siła 24 | 0 |
Sylwanodrzewo (poz. 6) | 12.00 | 10.00 | 3.00% | 50.00 m | Siła 26 | 0 |
Smoczy cierń (poz. 7) | 12.80 | 11.00 | 3.20% | 52.00 m | Siła 30 | 0 |
Premia do obrażeń: BRAK Szybkość ataku: 1.00 Czas celowania: 0.8 |
Kusza
Poziom: 1. - 7.
Właściwości: brak.
Runy: 0.
Znajdowane: Masowo wszędzie.
Komentarz: Zdecydowanie najgorsza broń dystansowa i najgorsza broń w grze. Co z tego, że zadaje wysokie obrażenia i ma łatwe krytyki, skoro po pierwsze nie czerpie premii do obrażeń z atrybutu (a spokojnie można skończyć grę np. z 60-70 Zręczności i 30-40 Siły, co równa się +70-90 do obrażeń łuków), po drugie wystrzał z niej zajmuje wieki, a po trzecie do używania wymaga innego atrybutu niż do trafiania? Dno i metr mułu, tyle z mojej strony.
Antiviańska kusza
Poziom: 1. - 7.
Właściwości: brak.
Runy: 0.
Znajdowane: Sprzedawana przez Alimara w Orzammarze (Kurzowisko) i Cesara w Denerim.
Komentarz: Zwykła kusza, tyle że wykonana w Antivii. Cieszycie się, co?
Kusza pomiotów
Poziom: 1. - 3.
Właściwości: +0.5 przebicie pancerza, -1 Zręczność.
Runy: 0.
Znajdowane: Na terenach mrocznych pomiotów oraz przy ich zwłokach.
Komentarz: Kara do Zręczności i broń dystansowa - te statystyki ze sobą nie koresponduję. Odradziłbym, gdybym juz tego nie zrobił dla całej kategorii.
Starożytna kusza Strażników
Poziom: 3. - 7.
Właściwości: +1 obrażenia, szybkie celowanie.
Runy: 0.
Znajdowane: DLC Twierdza Strażnika; przy zwłokach pierwszego zwiadowcy.
Komentarz: Jedna z najlepszych kusz w grze (coś w rodzaju najuczciwszego polityka), o ile przechodzimy Twierdzę Strażnika na wysokim poziomie doświadczenia. Uwaga: można ją ulepszyć sprzedając i odkupując, ale to wykorzystywanie bugów, czyli prawie to samo, co wpisywanie kodów.
Kusza żeglarza
Poziom: 6.
Właściwości: Szybkie celowanie.
Runy: 0.
Znajdowane: Lothering; sprzedaje ją Barlin za około 2,5 suwerena.
Komentarz: Kusza stawiająca na szybkość: szybko się ją uzyskuje (o ile ma się kasę) i szybko (jak na kuszę) strzela. Jednakże, wolę Kuszę Imperium, uzyskiwaną na tym samym etapie.
Doskonała kusza
Poziom: 6.
Właściwości: +1.5 przebicie pancerza, +4 atak.
Runy: 0.
Znajdowane: Denerim; nagroda za wykonanie jednego z zadań Mistrza Ignatio.
Komentarz: Archetypiczna kusza, celna i łatwo przebijająca zbroję. Na tym etapie jednak prawdopodobnie będziemy już mogli użyć Kuszy Imperium.
Kusza Imperium
Poziom: 7.
Właściwości: Zwiększone obrażenia zadawane demonom.
Runy: 0.
Znajdowane: Lothering; można ją ukraść kupcowi, o ile go nie przepędzimy.
Komentarz: Szybko uzyskiwana kusza, obdarzona wysokim poziomem. Jeśli używamy broni tej kategorii i dopakujemy się do tej, możliwe, że już jej nigdy nie odłożymy.