Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Dragon Age: Początek • Kusze • INSIMILION

    Dragon Age: Początek


    Kusze

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 31.12.2014
    Aktualizacja: 31.12.2014

    Materiał Obrażenia Przebicie Krytyk Zasięg Wymagania Runy
    Wiąz (poz. 1) 8.00 5.00 2.00% 40.00 m Siła 10 0
    Jesion (poz. 2) 8.80 6.00 2.20% 42.00 m Siła 12 0
    Cis (poz. 3) 9.60 7.00 2.40% 44.00 m Siła 14 0
    Świerk (poz. 4) 10.40 8.00 2.60% 46.00 m Siła 18 0
    Żelazodrzewo (poz. 5) 11.20 9.00 2.80% 48.00 m Siła 24 0
    Sylwanodrzewo (poz. 6) 12.00 10.00 3.00% 50.00 m Siła 26 0
    Smoczy cierń (poz. 7) 12.80 11.00 3.20% 52.00 m Siła 30 0
    Premia do obrażeń: BRAK
    Szybkość ataku: 1.00       Czas celowania: 0.8

    Kusza
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Zdecydowanie najgorsza broń dystansowa i najgorsza broń w grze. Co z tego, że zadaje wysokie obrażenia i ma łatwe krytyki, skoro po pierwsze nie czerpie premii do obrażeń z atrybutu (a spokojnie można skończyć grę np. z 60-70 Zręczności i 30-40 Siły, co równa się +70-90 do obrażeń łuków), po drugie wystrzał z niej zajmuje wieki, a po trzecie do używania wymaga innego atrybutu niż do trafiania? Dno i metr mułu, tyle z mojej strony.

    Antiviańska kusza
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Sprzedawana przez Alimara w Orzammarze (Kurzowisko) i Cesara w Denerim.
    Komentarz: Zwykła kusza, tyle że wykonana w Antivii. Cieszycie się, co?

    Kusza pomiotów
    Poziom: 1. - 3.
    Właściwości: +0.5 przebicie pancerza, -1 Zręczność.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Na terenach mrocznych pomiotów oraz przy ich zwłokach.
    Komentarz: Kara do Zręczności i broń dystansowa - te statystyki ze sobą nie koresponduję. Odradziłbym, gdybym juz tego nie zrobił dla całej kategorii.

    Starożytna kusza Strażników
    Poziom: 3. - 7.
    Właściwości: +1 obrażenia, szybkie celowanie.
    Runy: 0.
    Znajdowane: DLC Twierdza Strażnika; przy zwłokach pierwszego zwiadowcy.
    Komentarz: Jedna z najlepszych kusz w grze (coś w rodzaju najuczciwszego polityka), o ile przechodzimy Twierdzę Strażnika na wysokim poziomie doświadczenia. Uwaga: można ją ulepszyć sprzedając i odkupując, ale to wykorzystywanie bugów, czyli prawie to samo, co wpisywanie kodów.

    Kusza żeglarza
    Poziom: 6.
    Właściwości: Szybkie celowanie.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Lothering; sprzedaje ją Barlin za około 2,5 suwerena.
    Komentarz: Kusza stawiająca na szybkość: szybko się ją uzyskuje (o ile ma się kasę) i szybko (jak na kuszę) strzela. Jednakże, wolę Kuszę Imperium, uzyskiwaną na tym samym etapie.

    Doskonała kusza
    Poziom: 6.
    Właściwości: +1.5 przebicie pancerza, +4 atak.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Denerim; nagroda za wykonanie jednego z zadań Mistrza Ignatio.
    Komentarz: Archetypiczna kusza, celna i łatwo przebijająca zbroję. Na tym etapie jednak prawdopodobnie będziemy już mogli użyć Kuszy Imperium.

    Kusza Imperium
    Poziom: 7.
    Właściwości: Zwiększone obrażenia zadawane demonom.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Lothering; można ją ukraść kupcowi, o ile go nie przepędzimy.
    Komentarz: Szybko uzyskiwana kusza, obdarzona wysokim poziomem. Jeśli używamy broni tej kategorii i dopakujemy się do tej, możliwe, że już jej nigdy nie odłożymy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw