Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Dragon Age: Początek • Sztylety • INSIMILION

    Dragon Age: Początek


    Sztylety

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 27.12.2014
    Aktualizacja: 27.12.2014

    Materiał Obrażenia Przebicie Krytyk Zasięg Wymagania Runy
    Żelazo (poz. 1) 4.00 4.00 3.00% Wręcz Zręczność 10 0
    Żeliwo (poz. 2) 4.40 4.60 3.30% Wręcz Zręczność 12 0
    Stal (poz. 3) 4.80 5.20 3.60% Wręcz Zręczność 14 1
    Veridium (poz. 4) 5.20 5.80 3.90% Wręcz Zręczność 18 1
    Czerwona stal (poz. 5) 5.60 6.40 4.20% Wręcz Zręczność 24 2
    Srebrnoryt (poz. 6) 6.00 7.00 4.50% Wręcz Zręczność 26 2
    Smocza kość (poz. 7) 6.4o 8.00 4.80% Wręcz Zręczność 30 3
    Premia do obrażeń: + ( ( Siła - 10 ) * 50%  + ( Zręczność - 10 ) * 50% ) * 85%
    Szybkość ataku: 1.50

    Sztylet
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Broń, która jako jedyna może być bez specjalnego treningu dzierżona w lewej ręce, stąd używają ich głównie szermierze walczący dwiema broniami. Małe obrażenia raczej czynią sztylet kiepską bronią główną, chociaż trzeba tutaj zwrócić uwagę na wysoką szansę na trafienie krytyczne oraz świetne przebijanie pancerza.

    Dar'Misu
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Okolice Lasu Brecilian.
    Komentarz: Zwykły sztylet, tyle że wykuty przez elfy.

    Sztylet Kruków
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: +15% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: W różnych miejsach, na ogół przy lub u postaci związanych z Antiviańskimi Krukami (jak np. Zevran); przykładowo można go kupić od Alimara w orzammarskim Kurzowisku.
    Komentarz: Dość rzadko (w skali gry) znajdowany sztylet, idealny dla wszelkich zabójców. Przydatny, jeśli dorwiesz go wtedy, kiedy jeszcze nie masz dobrego sztyletu magicznego.

    Sztylet pomiotów
    Poziom: 1. - 3.
    Właściwości: +0.5 przebicie pancerza, -1 Zręczność.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Na terenach mrocznych pomiotów oraz przy ich zwłokach.
    Komentarz: Jeszcze gorsza broń niż reszta orężą pomiotów - sztylet bardziej niż np. miecz polega na Zręczności, stąd kara do tego atrybutu będzie bardziej dotkliwa.

    Szlachecki sztylet
    Poziom: 2.
    Właściwości: +1 obrażenia od elektryczności.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Początek krasnoludzkiego szlachcica; bohater dostaje go na uczcie od sprzedawcy broni lub znajduje przy jego ciele.
    Komentarz: Śmieszna broń. Nie to, że jest słaba, bo nie jest, ale jak większość ekwipunku krasnoludzkiego szlachcica jest ona tracona przy końcu jego Początku, więc niezbyt jej sobie poużywamy.

    Zaklęty sztylet
    Poziom: 2.
    Właściwości: +4 atak.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Głusza Korcari; przy ciele hurloka alfy. Ma go też Leliana podczas swojego przyłączenia.
    Komentarz: Dobry sztylet na początek, kiedy to premia do ataku jest bardzo przydatna. Broń ta jest jednak ogólnie zbyt słaba i w końcu zostanie sprzedana.

    Cierń Martwych Bogów
    Poziom: 2., 3. lub 6.
    Właściwości: +2 obrażenia, +2 przebicie pancerza (poziom 2.); +1 obrażenia, +1 przebicie pancerza (poziom 3.), +3 obrażenia, +3 przebicie pancerza (poziom 6.).
    Runy: 0, 1 lub 2.
    Znajdowane: Lothering; w sklepie Barlina za około 2 suwereny (poziom 2.).  Głębokie Ścieżki - Thaig Aeducan; można go ukraść (dwukrotnie, drugi raz po powrocie do Orzammaru) Anwerowi Dace (poziom 3.). Głębokie Ścieżki - Rozstaje Cardina; w wyniku zadania "Skrytka włóczęgów" (poziom 6.).
    Komentarz: Świetny sztylet, zwłaszcza na poziomie 6, kiedy to ma naprawdę wysokie premie do obrażeń i przebicia pancerza. Szkoda tylko, że wszystkie znajduje się w okolicach Orzammaru, przez niektórzy gracze położą nań łapki dużo wcześniej niż inni.

    Dar'Misu Varathorna
    Poziom: 4.
    Właściwości: +2 przebicie pancerza, +6 atak.
    Runy: 1.
    Znajdowane: Las Brecillian; przy zwłokach Varathorna, jeśli wraz z wilkołakami zabijemy elfy.
    Komentarz: Całkiem niezły sztylet, ale znajdą go tylko ci obdarzeni największą żądzą krwi. Sam zawsze godzę elfy z wilkołakami, więc tego sztyletu na oczy nie widziałem.

    Kieł
    Poziom: 4. (PC) lub 4. - 7. (konsole).
    Właściwości: +6 atak, +6 obrażenia zadawane bestiom (PC); +3 spryt, +5% szansa na krytyka, +6 atak, +10% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy, +1 obrażenia od sił natury (konsole).
    Runy: 1 - 3 (zależnie od poziomu).
    Znajdowane: Denerim (druga wizyta) - Obcowisko; otrzymywany przez miejskiego elfa od Cyriona po uratowaniu go z transportu niewolników (o ile ten pierwszy nie wziąłw Początku łapówki od Vaughana).
    Komentarz: Na PC ten sztylet to kiepski żart - kiedy otrzymałem go posiadając Cierń Martwych Bogów, myślałem, że padnę ze śmiechu. Na konsolach jest dużo lepiej, zwłaszcza dla łotrzyka, ale i tak wolę Cierń.

    Sztylet Władcy Bestii
    Poziom: 5.
    Właściwości: +10% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Wieża Kręgu; zamknięta skrzynia w kwaterach templariuszy.
    Komentarz: Szczerze mówiąc, nie za bardzo widzę sens tego sztyletu - lepsze, a podobne statystyki ma chociażby Sztylet Kruków. Jedyny więc sens posiadania broni Władcy Bestii to runy, bo bez nich jest bardzo przeciętny.

    Cenny nóż Olafa do sera
    Poziom: 5.
    Właściwości: +1 przebicie pancerza.
    Runy: 2.
    Znajdowane: DLC Kamienny Więzień; skrzynia w Hommleath.
    Komentarz: Jeśli tak jak jak masz DLC Kamienny Więzień i odwiedzisz Hommleath zaraz po Lothering, będzie to pierwszy znaleziony przez ciebie poważny sztylet. Warto się po niego szybko wybrać, skoro przy okazji zyskuje się świetnego towarzysza, bo inaczej nóż Olafa może nie sprawić zbyt pozytywnego wrażenia, bo jego właściwość specjalna jest bardzo przeciętna.

    Sztylet Duncana
    Poziom: 5. - 7.
    Właściwości: +4 Zręczność, +10% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy, +10 obrażenia zadawane smokom.
    Runy: 2 lub 3 (zależnie od poziomu).
    Znajdowane: DLC Powrót do Ostagaru; przy zwłokach ożywionego ogra.
    Komentarz: Bardzo dobra broń, jeśli w miarę wcześnie odwiedzimy Ostagar. Premia do Zręczności to świetna sprawa dla nożownika, podobnie jak obrażenia ciosu w plecy dla łotrzyka. Warto także wziąć ten sztylet wtedy, kiedy idzie się polować na smoki, np. do wioski Azyl.

    Krawędź
    Poziom: 6.
    Właściwości: +5 obrażenia, +3% szansa na krytyka, +4 atak.
    Runy: 2.
    Znajdowane: DLC Krawędź; od razu mamy go w ekwipunku.
    Komentarz: Już sam fakt, że sztylet ten otrzymujemy w sprzętowym DLC sprawia, że nie darzę go sympatią - nie lubię dodatków tego rodzaju. Jeśli masz inne zdanie i Ultimate Edition, warto się w Krawędź zaopatrzyć - jak na sztylet zadaje olbrzymie obrażenia.

    Martwy Mieszkaniec Thaigu
    Poziom: 6.
    Właściwości: +5 Spryt, +0.5 przebicie pancerza, +6 atak, przerywa rzucanie zaklęć.
    Runy: 2.
    Znajdowane: DLC Kamienny Więzień; skrzynia w thaigu Cadash.
    Komentarz: Świetna broń na magów i słaba broń na wszystkich innych - znajdując go, na pewno mamy już Cierń Martwych Bogów, który o wiele lepiej się sprawdzi w walce z wojownikami, łotrzykami i potworami.

    Dar Straży
    Poziom: 6.
    Właściwości: +5% szansa na krytyka.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Denerim (druga wizyta) - Obcowisko; otrzymywany przez bohatera innego niż miejski elf od Valendriana po uratowaniu go z transportu niewolników.
    Komentarz: Kolejna broń otrzymywana w tym samym miejscu, co Kieł i kolejny żart - no bo jak inaczej można nazwać fakt, że lepszą broń zdobywa więcej bohaterów? Tak czy owak, mimo że Dar Straży jest lepszy niż wspomniany Kieł, i tak nie jest zbyt dobry, chyba że nie mamy Kamiennego Wieźnia.

    Cierń Róży
    Poziom: 7.
    Właściwości: +2 Zręczność, +1/+2 regeneracja zdrowia w walce, +3 obrażenia, +5% szansa na krytyka, +30% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy.
    Runy: 3.
    Znajdowane: Orzammar - Kurzowisko; w sklepie Garina za około 150 suwerenów.
    Komentarz: Kapitalna broń dla łotrzyka. Pal sześć poziom, runy, czy Zręczność, ale zwiększenie obrażeń ciosu w plecy o 30% uczyni z naszego złodzieja prawdziwego mordercę. O ile weźmie go do głównej ręki, bo tylko tą się sztyletuje - jeśli nie masz takiego zamiaru, to nie warto wydawać nań tyle pieniędzy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw