Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Dragon Age: Początek • Topory • INSIMILION

    Dragon Age: Początek


    Topory

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 27.12.2014
    Aktualizacja: 27.12.2014

    Materiał Obrażania Przebicie Krytyk Zasięg Wymagania Runy
    Żelazo (poz. 1) 6.00 2.00 1.00% Wręcz Siła 11 0
    Żeliwo (poz. 2) 6.60 2.30 1.10% Wręcz Siłą 13 0
    Stal (poz. 3) 7.20 2.60 1.20% Wręcz Siła 15 1
    Veridium (poz. 4) 7.80 2.90 1.30% Wręcz Siła 19 1
    Czerwona stal (poz. 5) 8.40 3.20 1.40% Wręcz Siła 25 2
    Srebrnoryt (poz. 6) 9.00 3.50 1.60% Wręcz Siłą 27 2
    Smocza kość (poz. 7) 9.6o 4.00 1.80% Wręcz Siła 31 3
    Premia do obrażeń: + ( Siła - 10 ) * 110%
    Szybkość ataku: 1.10

    Topór
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Zwykły topór, jakich wiele. Początkowe bronie tego rodzaju niewiele odstają od mieczy, ale różnica powiększa się wraz z poziomami. Oręż ten najlepiej spisuje się w rękach bardzo silnych postaci, jako że nieco zwiększa premię z Siły do obrażeń.

    Krasnoludzki topór
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy:  zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Okolice Orzammaru.
    Komentarz: Zwykły topór, tle że wykuty przez krasnoludy.

    Dal'Thanu
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Okolice Lasu Brecilian.
    Komentarz: Zwykły topór, tyle że wykuty przez elfy.

    Topór Popielnych Wojowników
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: +2 atak.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Topór nieco lepszy od przeciętnego. Jeśli szybko znajdziemy dobry egzemplarz z miejscami na runy, tom trochę go poużywamy.

    Topór pomiotów
    Poziom: 1. - 3.
    Właściwości: +0.5 przebicie pancerza, -1 Zręczność.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Na terenach mrocznych pomiotów oraz przy ich zwłokach.
    Komentarz: Jak cały sprzęt pomiotów, do niczego - kara do Zręczności to dla walczących bronią strzał w stopę.

    Dal'Thanu Deygana
    Poziom: 4.
    Właściwości: +10% odporność na siły natury, +4 atak.
    Runy: 1.
    Znajdowane: Las Brecilian; przy nieprzytomnym Deyganie lub też jego zwłokach.
    Komentarz: Najsłabszy z magicznych toporów - niestety, znajdziemy go w Lesie Brecillan, który jest gorszym celem szybkiej podróży niż np. Wieża Kręgów czy Orzammar. Jeśli masz już porządny standardowy topór z miejscem na runy, możesz olać opisywaną broń, bo jej specjalne właściwości nie zachwycają.

    Linia Krwi
    Poziom: 5., 6. lub 7.
    Właściwości: +3 Zręczność, +10% odporność na siły duchowe, +1 przebicie pancerza, +4 obrażenia zadawane mrocznym pomiotom.
    Runy: 2 lub 3 (zależnie od poziomu).
    Znajdowane: Głębokie Ścieżki - Thaig Ortana; przy ciele królowej skażonych pająków.
    Komentarz: Świetny topór, zwłaszcza jeśli uda się dorwać wersję 6. lub 7.-poziomową - w tym wypadku może nam służyć do końca gry. Warto zwrócić uwagę na bonus do Zręczności, który poza atakiem zwiększy także obronę użytkownika.

    Toporomierz
    Poziom: 6.
    Właściwości: +2 obrażenia, +10% obrażenia krytyczne, +4 obrażenia zadawane smokom, szczęśliwy.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Bardzo rzadkie losowe spotkanie na mapie.
    Komentarz: Ekstremalnie rzadko znajdowany topór - sam nie miałem szczęścia nań natrafić, więc nazwa to moje własne tłumaczenie. Szkoda, że nie jest w stałym miejscu, bo zadaje wysokie obrażenia i bardzo przydaje się na smoki. Aha - nie mam bladego pojęcia, cóż znaczy właściwość "szczęśliwy".

    Aodh
    Poziom: 6.
    Właściwości: +3% szansa na krytyka, +20% odporność na ogień, -5% odporność na zimno, +1 obrażenia od ognia.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Denerim; jedno z losowych spotkań w mieście po wykonaniu zadania "Perły przed wieprze".
    Komentarz: Topór, który poprzez oryginalną nazwę strasznie utkwił w mojej głowie - byłem nawet pewny, że zdobywa się go dużo wcześniej. Wielu magów w grze używa ognia, więc przyznawana przezeń ochrona przed tym żywiołem bardzo się przyda, a i pozostałe statystyki ma całkiem niezłe.

    Gryzący Topór
    Poziom: 6.
    Właściwości: +1.5 przebicie pancerza, +15% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy; tylko łotrzyk.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Denerim (przed Zjazdem Możnych); przy zwłokach Arla Howe.
    Komentarz: Broń, jak zresztą widać, specjalnie dla łotrzyka: nie tylko wyłącznie on może jej używać, ale i właśnie on najbardziej skorzysta na zwiększonych obrażeniach krytycznych. Dla wojownika jednak wybrałbym Aodha.

    Topór Straży
    Poziom: 6.
    Właściwości: +3% szansa na krytyka, +2 przebicie pancerza, +6 obrażenia zadawane mrocznym pomiotom.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Denerim (druga wizyta); w skrytce Strażników.
    Komentarz: Najpóźniej znajdowany z 6.-poziomowych toporów. Świetnie spisuje się przeciwko pomiotom, ale do reszty zastosowań lepiej nadają się dwa powyższe.

    Veshialle
    Poziom: 7.
    Właściwości: +2 Siła, +5% szansza na krytyka, +1/+2 regeneracja wytrzymałości w walce, +10% obrażenia krytyczne/ciosu w plecy, +2 obrażenia od sił natury.
    Runy: 3.
    Znajdowane: Obóz drużyny; sprzedaje go Bodahn za około 131 suwerenów.
    Komentarz: Topór ostateczny, broń nie tylko obdarzona najwyższym poziomem spośród nich, ale i najlepszymi właściwościami specjalnymi; jeśli nie mamy DLC, to ogólnie jedna z najlepszych broni w grze, którą przebija chyba jedynie Zawodzące Ostrze. Jednakże, żeby położyć na niej łapki, trzeba oddać Bohdanowi sporą szkatułkę złotych monet.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw