Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Dragon Age: Początek • Wielkie miecze • INSIMILION

    Dragon Age: Początek


    Wielkie miecze

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 27.12.2014
    Aktualizacja: 27.12.2014

    Materiał Obrażenia Przebicie Krytyk Zasięg Wymagania Runy
    Żelazo (poz. 1) 11.00 3.00 1.50% Wręcz Siła 18 0
    Żeliwo (poz. 2) 12.10 3.45 1.65% Wręcz Siłą 20 0
    Stal (poz. 3) 13.20 3.90 1.80% Wręcz Siła 22 1
    Veridium (poz. 4) 14.30 4.35 1.95% Wręcz Siła 26 1
    Czerwona stal (poz. 5) 15.40 4.80 2.10% Wręcz Siła 32 2
    Srebrnoryt (poz. 6) 16.50 5.25 2.25% Wręcz Siłą 34 2
    Smocza kość (poz. 7) 17.60 6.00 2.40% Wręcz Siła 38 3
    Premia do obrażeń: + ( Siła - 10 ) * 110%
    Szybkość ataku: 1.00

    Wielki miecz
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: brak.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Masowo wszędzie.
    Komentarz: Dwuręczny odpowiednik długiego miecza, jednak jako że bronie dwuręczne są bardziej zrównoważone, nie ma aż takiej przewagi. Na pewno zadaje największe bazowe obrażenia i jest najszybszy, ale już szanse na krytyka i penetrację ma przeciętną. Jeśli zdecydujesz się na walkę bronią dwuręczną, swoje narzędzie mordu będziesz musiał wybrać wedle własnego uznania.

    Wielki miecz pomiotów
    Poziom: 1. - 7.
    Właściwości: +0.5 penetracja pancerza, -1 Zręczność.
    Runy: zależnie od poziomu.
    Znajdowane: Na terenach mrocznych pomiotów oraz przy ich zwłokach.
    Komentarz: Standardowa, nieopłacalna do użycia broń pomiotów. Kara do Zręczności to nie to, na co powinni się godzić wojownicy.

    Wyważony wielki miecz
    Poziom: 1.
    Właściwości: Brak wymaganej wielkości Siły.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Ostagar; jest weń wyposażony ser Jory.
    Komentarz: Miecz zdatny tylko do tego, by móc używać broni dwuręcznej, jeśli jakimś cudem zaniedbałeś do tej pory rozwój Siły. Napraw ten błąd jak najszybciej, bo skończysz ze słabą bronią!

    Chasyndzkie płaskie ostrze
    Poziom: 2.
    Właściwości: +1% szansa na krytyka, +1 przebicie pancerza.
    Runy: 0.
    Znajdowane: Głusza Korcari; w skrzyni misjonarza na koniec zadania o tej samej nazwie.
    Komentarz: Pierwszy magiczny miecz dwuręczny. Jego specjalne właściwości tylko nieznacznie zwiększają jego parametry, ale przy tak szybko znajdowanej broni to wystarczy.

    Asala
    Poziom: 3.
    Właściwości: +1 Siła woli, +1.5 przebicie pancerza, +12 atak.
    Runy: 1.
    Znajdowane: Nagroda za wykonanie zadania Stena.
    Komentarz: Broń Stena, w naszym ekwipunku zaczynająca jako prezent dla tej postaci. Moim zdaniem, powinna się skalować do jego poziomu, bo w obecnym stanie zbyt często jest po prostu nieużywana, bo już się ma dla niego lepszy oręż.

    Miecz Qunari
    Poziom: 5.
    Właściwości: brak.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Sklepy Faryna na Przełęczy Gór Mroźnego Grzbietu i Cesara w Denerim - w obu kosztuje ok 1,75 suwerena; także przy ciele przywódcy spotykanym podczas wykonywania zadania Leliany (losowe spotkanie na mapie).
    Komentarz:  Ciekawe ostrze, bo niby nie ma żadnych specjalnych właściwości, ale wysoki poziom i stałe miejsce występowania czynią go czymś w rodzaju ostatniejs szansy, jeśli długo nie znajdujemy niczego lepszego.

    Yusaris
    Poziom: 6.
    Właściwości: +20% odporność na ogień, +10 obrażenia zadawane smokom.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Wieża Kręgu; przy ciele ostatniego przeciwnika w zadaniu "Straż w Kresowisku" (uwaga! jest mała szansa, że się nie pojawi, w którym to wypadku radzę wczytać grę).
    Komentarz: Wymarzona broń na smoki (np. te w Zrujnowanej Świątyni przy wiosce Azyl) - odporność pomoże na ich oddech, a zwiększenie obrażeń na ich szybką śmierć. Do codziennych prac bardziej nada się jednak inna broń.

    Wieczny
    Poziom: 6.
    Właściwości: Osłabia pobliskie mroczne pomioty, zwiększa wrogość i zdolność do zastraszania, +0.25 regeneracja wytrzymałości w walce, +4 obrażenia zadawane mrocznym pomiotom.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Orzammar - pałac królewski; przy zwłokach smoka, który pojawia się, gdy jednocześnie wciśniesz trzy płyty naciskowe (jedną zaraz przy wejściu do pałacu i dwie w sali tronowej), po czym zbadasz tron (nie ma możliwości jego zdobycia, jeśli już wcześniej zrobiłeś tę ostatnią rzecz).
    Komentarz: Miecz będący swoistym easter eggiem, o którym wielu nawet nie wie (np. ja, kiedy grałem ostatnio). Oręż całkiem niezły, ale nie genialny, za to miarę łatwo dostępny.

    Błogosławieństwo Skulptorium
    Poziom: 6.
    Właściwości: +2.5 przebicie pancerza, +6 atak.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Orzammar - Skulptorium; po zdobyciu wszystkich wpisów kodeksu nt. "Życia Rzeźbiarza" (pierwszy - Orzammarskie Kurzowisko, drugi - Rozstaje Cardina, trzeci - Okopy Umarłych) można ją wyjąć z jednego z "proporców".
    Komentarz: Kolejny 6.-poziomowy wielki miecz, ale w przeciwieństwie do poprzednich sprawuje się równie dobrze niezależnie od rasy przeciwnika - już samo to wystarcza, by go polecić.

    Letni Miecz
    Poziom: 6.
    Właściwości: +20 odporność fizyczna, szansa na przewrócenie celu.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Denerim (druga wizyta); przy zwłokach ser Cauthrien.
    Komentarz: Miecz, który całym sobą krzyczy: "odporność fizyczna!" - pomaga wykonywać jej testy i zmusza przeciwników do tego samego. Niestety, musimy dla niego zabić ser Cauthrien, co nie każdemu (np. mnie) musi się spodobać - a że są inne wielkie miecze, to nie jest to wielka strata.

    Meteorytowy miecz
    Poziom: 6.
    Właściwości: +2 Siła, +3 obrażenia, -25 odporność na siły duchowe.
    Runy: 2.
    Znajdowane: Denerim; w sklepie Gorima po ukończeniu zadania "Zjazd Możnych". Można go także ukraść Ruckowi w thaigu Ortana.
    Komentarz: Potężny miecz, który zadaje olbrzymie obrażenia - 6. poziom, bonus do obrażeń i wzmocnienie siły. Kara do odporności na siły duchowe jest co prawda bardzo wysoka, ale wrodzy magowie w miarę rzadko ich używają (jednakże, walczy przy ich pomocy Arcydemon, a po zdobyciu tego miecza do owego smoka zwykle jest niedaleko).

    Gwiezdny Kieł
    Poziom: nieformalny 8. (obrażenia 18.70, przebicie 6.30, szansa na krytyka 2.55%, wymaga 38 Siły).
    Właściwości: +3 Siła, +2.5 przebicie pancerza, +8 atak.
    Runy: 3.
    Znajdowane: DLC Twierdza Strażnika; trzeba dostarczyć Mikhaelowi Drydenowi metal z meteorytu (uzyskiwany podczas losowego spotkania na mapie).
    Komentarz: Najlepsza broń dwuręczna w grze i jedyna 8. poziomu. Świetny oręż, w miarę łatwo dostępny. Jedyną jego wadą jest to, że uniemożliwia wykucia długiego miecza o tej samej nazwie - zdecyduj się na ten, którego będziesz częściej używał.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw