Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Przebudzenie • Zadania dla towarzyszy • INSIMILION

    Dragon Age: Początek » Solucja


    Zadania dla towarzyszy

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Przebudzenie » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 27.07.2010
    Aktualizacja: 27.07.2010

    Anders

    Towarzysze – Wolność dla Andersa
    Aby rozpocząć to zadanie, porozmawiaj z Namayą (Miasto Amarant [21]), przyjaciółką Andersa. Jak się okazuje, udało jej się odkryć, gdzie znajduje się filakterium maga [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Anders]. Twój kompan będzie niezwykle wdzięczny, jeśli pomożesz mu je zniszczyć.
    Udajcie się do opuszczonego magazynu (Miasto Amarant [32]). Wewnątrz okaże się, iż zastawiono na was zasadzkę. Możesz wydać maga przedstawicielom zakonu, wówczas na zawsze opuści on drużynę, albo też stanąć w jego obronie – wtedy czeka cię walka z dwoma templariuszami i dowodzącą nimi Rylok [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Anders].
    Gdy będzie po wszystkim, nie zapomnij przeszukać pomieszczenia – na półce na książki spoczywa tom Lyrium: Głos Stwórcy (prezent dla Justyniana) oraz receptura na mocny okład leczniczy. W jednej ze skrzyń znajdziesz butelkę trunku Aqua Magus (podarunek dla Oghrena), kostur Piorunochron oraz Amulet cichej wody, w kolejnej zaś – pas Klamrę Wiatrów. W szafie pozostawiono szatę Krwawa Obietnica oraz zestaw Opiekuna Wiedzy, na który składają się rękawice, buty oraz kaptur. Jeśli Anders pozostał w drużynie, nowy ekwipunek okaże się dla niego idealny.

    Justynian

    Towarzysze – Sprawiedliwość dla Kristoffa
    Gdy tylko wkroczysz do Twierdzy Czuwania z Justynianem u boku, podbiegnie do was Aura, żona Kristoffa. Kobieta szybko oddali się jednak, zarazem przerażona i oburzona faktem, że jakiś obcy duch przejął ciało jej męża. Zgódź się pomóc Justynianowi w odszukaniu Aury, by twój kompan mógł w spokoju z nią porozmawiać [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Justynian].
    Kobieta przebywa w Świątyni Naszej Pani Odkupicielki (Miasto Amarant [65]). Duch Sprawiedliwości obieca jej pomścić śmierć Kristoffa. Utwierdź go w decyzji, iż postąpił właściwie, a zostaniecie przyjaciółmi.

    Nathaniel Howe

    Towarzysze – Więzień
    Szeregowa (Twierdza Czuwania [8]) opowie ci o mężczyźnie przetrzymywanym w lochu. Udaj się więc do więzienia i porozmawiaj ze strażnikiem, a potem z uwięzionym Nathanielem Howe [wpis do Kodeksu – Nathaniel]. Jego dalszy los zależy od twojej decyzji – możesz dołączyć go do drużyny, przepędzić albo kazać powiesić. Z ostatnią opcją nie wiążą się żadne profity, egzekucja zostanie bezzwłocznie wykonana. Jeśli wybierzesz wygnanie, spotkasz ponownie Nathaniela po pewnym czasie i będziesz mieć kolejną szansą zwerbowania go do Szarej Straży.

    Towarzysze – Dołączenie Nathaniela
    Po tym, jak przyłączysz Nathaniela Howe do swej drużyny (niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na to przy pierwszym, czy przy drugim spotkaniu), porozmawiaj z seneszalem Varelem i zarządź przeprowadzenie rytuału. Od tego momentu Nathaniel należy do Szarych Strażników [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Nathaniel].

    Towarzysze – Ród Howe
    We wschodniej części Twierdzy Czuwania podejdzie do was Samuel (Twierdza Czuwania [15]), dawny gospodarz arla Howe. Według jego słów siostra Nathaniela, Delilah, przeżyła wojnę, wyszła za mąż za kupca i mieszka w Amarancie. Pomóż towarzyszowi odszukać kobietę.
    Gdy tylko zbliżycie się do jej straganu (Miasto Amarant [28]), rozpocznie się rozmowa między rodzeństwem. Przysłuchuj się, a potem zapewnij Nathaniela, iż nigdy nie poznał prawdziwej natury swego ojca oraz nie ponosi winy za to, co się stało [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Nathaniel].

    Oghren

    Towarzysze – Oghren, głowa rodziny
    Jeśli zdobyłeś co najmniej 40 punktów przychylności u Oghrena, po wejściu do sali tronowej Twierdzy Czuwania natkniesz się na Felsi, wściekłą na twego kompana. Okazuje się, że krasnolud zostawił żonę i dziecko, by wstąpić do Szarej Straży [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Oghren]. Porozmawiaj z towarzyszem o jego wyborze, a następnie wręcz Zabawkowego konika, którego można znaleźć we włościach Baronowej (Czarne Mokradła [9]). Wówczas Oghren zacznie traktować cię jak przyjaciela i opowie o wątpliwościach dotyczących ustatkowania się. Przekonaj go, że nawet jako Szary Strażnik może być częścią życia swego potomka [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Oghren].

    Sigrun

    Towarzysze – Dołączenie Sigrun
    Jeśli wykonałeś zadanie Główny wątek – Ostatnia z Legionu i zaproponowałeś Sigrun dołączenie do Szarej Straży, krasnoludka przystała na twoją propozycję. Udaj się więc do Twierdzy Czuwania i porozmawiaj z seneszalem Varelem, a przygotuje on rytuał dołączenia [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Sigrun].

    Towarzysze – Złodziejska przeszłość Sigrun
    Przechadzając się po mieście, Sigrun wpadnie na Miszę (Miasto Amarant [12]) – krasnoludkę, którą niegdyś oszukała. Rozmowa nie będzie należeć do najprzyjemniejszych, okaże się bowiem, iż przeszłość twej towarzyszki nie jest zbyt chwalebna [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Sigrun].
    Po powrocie do Twierdzy Czuwania porozmawiaj z Sigrun i przekonaj, że pobyt w Legionie Umarłych zmienił ją na lepsze. Zgódź się na odszukanie Miszy, która wciąż powinna przebywać w Amarancie [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Sigrun].
    Krasnoludkę spotkacie w gospodzie Pod Koroną i Lwem. Sigrun zaoferuje jej pierścień – warto wtrącić, że to niezwykle cenny przedmiot dla twej towarzyszki, a spotkanie zakończy się w przyjaźni [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Sigrun].

    Velanna

    Towarzysze – Dołączenie Velanny
    Jeśli wykonałeś zadanie Główny wątek – Słuszna droga i zgodziłeś się, by Velanna dostąpiła zaszczytu dołączenia do Szarej Straży, wróć do Twierdzy Czuwania i poproś seneszala Varela o przygotowanie rytuału. Szeregi Straży wzbogacą się dzięki temu o kolejną osobę [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Velanna].

    Towarzysze – Wygnanie Velanny
    Podczas jednej z podróży do Amarantu, już po tym, jak Velanna zostanie Szarą Strażniczką, zatrzymacie się na niedostępnej polanie. Podejdą do was dalijczycy – członkowie klanu, do którego niegdyś należała twa towarzyszka, zanim została wygnana. Po krótkiej rozmowie każdy pójdzie w swoją stronę [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Velanna].
    Po powrocie do Twierdzy Czuwania porozmawiaj z Velanną i spróbuj dowiedzieć się czegoś więcej o przeszłości elfki. Jeśli okażesz jej swoje wsparcie, zyskasz przychylność dalijki.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    fan Dragon age wszystkie dodatki i części
     

    Wędrowiec
    Temat: Szkoda że nie ma Zeva i Lel...
    Dodany: 30.09.2010 o 21:25  

    Szkoda że nie ma Zeva i Leliany.Po opisie i zdjęciu już lubię Andersa



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw