Gothic 2
Oko Innosa
To, że Bezimienny jest Ulubieńcem Bogów wiadomo było od dawna. Od początku Gothic II można go nazywać także Wybrańcem Innosa. Sugeruje to pierwszy Xardas każąc mu odnaleźć i wejść w posiadanie niezwykłego artefaktu Oka Innosa, by móc pokonać wielce niebezpieczne smoki. Nie wierząc w słowa Nekromanty bezimienny przyjmuje zadanie rozpoczynając nową przygodę.
Pochodzenie Artefaktu
Według podań, Oko Innosa jest amuletem wykutym i nasyconym mocą przez samego Innosa - Boga Światła. Artefakt ten został stworzony by wspomóc w walce z potworami Beliara pierwszego Wybrańca na początku świata. Po zwycięstwie światłości nad mrokiem amulet przechowywany był w tajemnicy przez Zakon Magów Ognia na Wyspie Khorinis. Miał tam przeczekać w spokoju na kolejnego Wybrańca Innosa, który użyje go do walki z Beliarem.
Moc Oka Innosa
Moc artefaktu pozwala jego posiadaczowi rozmawiać ze smokami. Z założonym Okiem Innosa można spokojnie podejść do smoka, który nie zaatakuje, tylko poczeka na rozmowę, po której dopiero rozpocznie walkę. Jest to istotny element gry, ponieważ za pomocą Oka Innosa skłaniamy Smoki do ujawnienia wszystkich planów i rozkazów wydanych im przez Smoka Ożywieńca i Beliara. Po każdej zakończonej rozmowie należy zabić smoka i wyjąć z niego serce by za jego pomocą nasycić ponownie amulet.
Odszukać Artefakt
Odnalezienie amuletu nie jest trudne, gdyż dochodzimy do niego wraz z linią fabularną i głównymi zadaniami, ale dokładniej. Za przyniesienie Lordowi Hagenowi wieści z Górniczej Doliny dostajemy pisemne przyzwolenie wejścia do Klasztoru Magów Ognia i zabranie amuletu. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że jeden z Nowicjuszy zdradził bractwo i ukradł artefakt. Podążamy za nim aż na północ do Słonecznego Kręgu, gdzie odnajdujemy kilku Poszukiwaczy i zniszczone Oko Innosa. Po rozprawieniu się z "heretykami" zabieramy amulet do Pyrokara po więcej informacji. Okazuje się, że artefakt został poważnie uszkodzony i wymaga naprawy złotej osłonki oraz ponownego magicznego nasycenia klejnotu. Osłonkę naprawi dla nas Bennet - kowal z Farmy Onara. Wykonujemy zadanie związane z wydostaniem go z więzienia, po dotarciu na farmę dajemy mu amulet i czekamy jeden dzień. Po upływie tego czasu wracamy do niego po kompletnie odnowiony amulet. Pozostaje tylko kwestia nasycenia. Do tego rytuału potrzebujemy pomocy Pyrokara, Vatrasa i Xardasa. I tu leży problem, bowiem Vatras w dodatku Noc Kruka uda się do Słonecznego Kręgu tylko jeśli wykonany dodatkową kampanię i przyślemy mu do pomocy Myxira, w standardowym Gothic II tego problemu nie ma, Pyrokar nie przekonany o dobrych intencjach Xardasa sprzeciwi się rytuałowi. Pozostaje Xardas, który zdenerwowany słowami Pyrokara każe nam przynieść z Farmy Sekoba pewną księgę zabraną z Klasztoru wiele lat temu, a sam uda się do Słonecznego Kręgu. Po walce na farmie z Poszukiwaczami bierzemy księgę i wracamy z nią do Pyrokara, który zdziwiony wyruszy wreszcie do kręgu. Na miejscu dajemy amulet magom i czekamy aż go nasycą. Po wszystkim dostajemy w pełni sprawne Oko Innosa.
Nasycanie Oka Innosa
Sprawa wygląda prosto, przy stole alchemicznym mając przy sobie wyładowany amulet, smocze serce i menzurkę wybieramy opcję "Naładuj Oko Innosa". Tej techniki nasycania uczy nas Pyrokar zaraz po magicznym naprawieniu artefaktu w Słonecznym Kręgu. Nauka nie kosztuje nic, a nawet postać nie znająca alchemii dobrze wykonuje to zadanie.
Statystyki Artefaktu
UWAGA: Oko Innosa nie jest wybitnie doskonałym amuletem, dlatego nie sugeruj się, że jest to najlepsza dostępna w grze biżuteria. Są od niego lepsze amulety, więc mając taki radzę zakładać Oko Innosa tylko przed walką ze smokiem.
Ochrona przed Bronią +10
Ochrona przed Pociskami +10
Ochrona przed Smoczym Ogniem +30
Ochrona przed Magią +20
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 57 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
żal niedzialasom te jeba ne kody na hu ja innosa
żal niedzialasom te jeba ne kody na hu ja innosa
pomyżcie
pomyżcie
jak zdobyc to oko innosa pomużcie
jak zdobyc to oko innosa pomużcie
kto ma problem z okiem innosa?powiem jak zdobyc oko innosa
wpisz w konsoli kodow insert sh wyskoczy chlopek nacisnij na niego myszkom .
bedom numerki 1 2 3 4 5 6 nacisnij na numerek 5 i bendziesz mial oko innosa
kto ma problem z okiem innosa?powiem jak zdobyc oko innosa
wpisz w konsoli kodow insert sh wyskoczy chlopek nacisnij na niego myszkom .
bedom numerki 1 2 3 4 5 6 nacisnij na numerek 5 i bendziesz mial oko innosa
i jak zadzialo czekam na odpowiedz
i jak zadzialo czekam na odpowiedz
jaki jest kod na oko inosa
jaki jest kod na oko inosa
Gdzie uciekl Pedro jak skradl oko innosa?
Gdzie uciekl Pedro jak skradl oko innosa?
ścieżką na północ, w stronę czarnego trolla. podążaj drogą, będziesz odnajdywać znaki, które doprowadzą cię do celu.
ścieżką na północ, w stronę czarnego trolla. podążaj drogą, będziesz odnajdywać znaki, które doprowadzą cię do celu.
kod na oko innosa ItMi_InnosEye_mis
kod na oko innosa ItMi_InnosEye_mis
napiszcie jakie sa jeszcze fajne kody do gothic2 noc kruka pliska bo potrzebuje prosze napiszcie:))))
napiszcie jakie sa jeszcze fajne kody do gothic2 noc kruka pliska bo potrzebuje prosze napiszcie:))))
jaki jest kod na szybkosc dam za ten kod na aligatora albo na pantere
jaki jest kod na szybkosc dam za ten kod na aligatora albo na pantere
kody na woreczek złota z 1000 złotem:insert gold
kody na woreczek złota z 1000 złotem:insert gold
Pedro pobiegł do kamiennego kręgu tam gdzie jest czarny troll i idzie się do magów wody
Pedro pobiegł do kamiennego kręgu tam gdzie jest czarny troll i idzie się do magów wody
(Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert'')
Postacie
Kod:
Rezultat:
Najemnicy Na Farmie Onara:
SLD_805_CORD
Cord
SLD_801_TORLOF
Torlof
SLD_800_LEE
Lee
SLD_823_KHALED
Khaled
SLD_803_CIPHER
Cipher
SLD_807_BULLCO
Bullko
SLD_808_JARVIS
Jarvis
SLD_806_SYLVIO
Sylvio
SLD_814_SENTENZA
Sentenza
SLD_804_ROD
Rod
SLD_810_DAR
Dar
SLD_822_RAOUL
Raoul
Farmerzy Na Farmie Onara:
BAU_903_BODO
Bodo
BAU_913_THEKLA
Thekla
BAU_912_PEPE
Pepe
BAU_934_BABERA
Babera
BAU_900_ONAR
Onar
Farmerzy Na Farmie Akila:
BAU_945_EGILL
Egill
BAU_944_EHNIM
Ehnim
BAU_940_AKIL
Akil
BAU_942_RANDOLPH
Randolph
BAU_941_KATI
Kati
SLD_841_ENGARDO
Engardo (Najemnik na farmie Akila)
SLD_840_ALVARES
Alvares (Najemnik na farmie Akila)
Khorinis:
VLK_432_MOE
Moe
VLK_415_MELDOR
Meldor
VLK_405_FERNANDO
Fernando
VLK_402_RICHTER
Sędzia
PAL_200_HAGEN
Lord Hagen
PC_THIEF_NW
Diego
Magowie w Klasztorze:
PC_MAGE_NW
Milten
KDF_504_PARLAN
Parlan
KDF_505_MARDUK
Marduk
KDF_500_PYROKAR
Pyrokar
KDF_501_SERPENTES
Serpentes
KDF_502_ULTHAR
Ulthar
KDF_508_GORAX
Gorax
KDF_506_NEORAS
Neoras
KDF_507_TALAMON
Talamon
Nowicjusze w Klasztorze:
NOV_605_OPOLOS
Opolos
NOV_604_DYRIAN
Dyrian
NOV_603_AGON
Agon
NOV_612_BABO
Babo
NOV_601_IGARAZ
Igaraz
NOV_608_GARWIG
Garwig
PAL_299_SERGIO
Sergio (Paladyn w Klasztorze)
VLK_4250_JORGEN
Jorgen (Obywatel w Klasztorze)
Inne:
NONE_100_XARDAS
Xardas
KDF_509_ISGAROTH
Isgaroth
Zwierzęta i Potwory
Kod:
Rezultat:
SHADOWBEAST
Cieniostwór
BLOODFLY
Krwiopijca
ORCWARRIOR_HARAD
Ork Zwiadowca
GIANT_RAT
Olbrzymi Szczór
GIANT_BUG
Polna Bestia
TROLL
Troll
TROLL_BLACK
Czarny Troll
WOLF
Wilk
SCAVENGER
Ścierwojad
SHEEP
Owca
HAMMEL
Owca Samiec
DMT_DEMENTORAMBIENTWALKER6
Poszukiwacz
Jedzenie i Rośliny
Kod:
Rzecz:
ITPL_HEALTH_HERB_01
Roślina Lecznicza
ITPL_HEALTH_HERB_02
Ziele Lecznicze
ITPL_HEALTH_HERB_03
Korzeń Leczniczy
ITPL_PERM_HERB
Szczaw królewski
ITPL_WEED
Chwast
ITFO_WINE
Wino
Bronie
Kod:
Rzecz:
ITMW_2H_ORCAXE_01
Lekki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_02
Średni Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_03
Ciężki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_04
Ogromny Orkowy Topór
ITMW_2H_SPECIAL_01
Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_02
Ciężki Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_03
Ciężkie Magiczne Ostrze Bojowe
ITMW_2H_SPECIAL_04
Duże Magiczne Ostrze Na Smoki
ITMW_1H_MISC_SWORD
Zardzewiały Krótki Miecz
ITMW_2H_SLD_SWORD
Kiepski Miecz Dwuręczny
ITMW_1H_VLK_AXE
Topór
ITMW_DOPPELAXT
Topór Obusieczny
HOLY_HAMMER_MIS
Święty Młot
Pancerze
Kod:
Rzecz:
ITAR_DJG_L
Lekki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_M
Średni Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_H
Ciężki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_SLD_L
Lekki Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_M
Średni Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_H
Ciężki Pancerz Najemnika
ITAR_PAL_H
Pancerz Paladyna
ITAR_DEMENTOR
Mroczny Płaszcz
ITAR_DJG_CRAWLER
Zbroja z Pancerzy Pełzaczy
ITAR_JUDGE
Szata Sędziego
ITAR_KDF_L
Szata Maga Ognia
ITAR_KDF_H
Ciężka Szata Ognia
ITAR_NOV_L
Szata Nowicjusza
Przedmioty
Kod:
Rzecz:
ITMI_NUGGET
Bryłka Rudy
ITMI_HAMMER
Młotek
ITMI_GOLD
Złoto
ITMI_BROOM
Miotła
ITMISWORDRAW
Surowa Stal
ITAT_SHEEPFUR
Owcza Skóra
ITMI_INNOSEYE_MIS
Oko Innosa
ITMI_INNOSEYE_BROKEN_MIS
Oko Innosa - Pozbawione Mocy
Runy
Kod:
Rzecz:
Runy Teleportacyjne:
ITRU_TELEPORTXARDAS
Teleportacja Do Xardasa
ITRU_TELEPORTSEAPORT
Teleportacja Do Miasta Portowego
ITRU_TELEPORTFARM
Teleportacja Do Majątku Ziemskiego
ITRU_TELEPORTTAVERNE
Teleportacja Do Tawerny
ITRU_TELEPORTMONASTERY
Teleportacja Do Klasztoru
ITRU_TELEPORTPASSOW
Teleportacja Do Przełęczy Górniczej Do
ITRU_TELEPORTOC
Teleportacja Do Zamku
ITRU_TELEPORTPASSNW
Teleportacja Do Przełęczy Khorinis
Inne Runy:
ITMI_RUNEBLANK
Pusta Runa
Kody zamieszczone na stronie to jest mała część kodów jaka znajduję się w grze.
(Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert'')
Postacie
Kod:
Rezultat:
Najemnicy Na Farmie Onara:
SLD_805_CORD
Cord
SLD_801_TORLOF
Torlof
SLD_800_LEE
Lee
SLD_823_KHALED
Khaled
SLD_803_CIPHER
Cipher
SLD_807_BULLCO
Bullko
SLD_808_JARVIS
Jarvis
SLD_806_SYLVIO
Sylvio
SLD_814_SENTENZA
Sentenza
SLD_804_ROD
Rod
SLD_810_DAR
Dar
SLD_822_RAOUL
Raoul
Farmerzy Na Farmie Onara:
BAU_903_BODO
Bodo
BAU_913_THEKLA
Thekla
BAU_912_PEPE
Pepe
BAU_934_BABERA
Babera
BAU_900_ONAR
Onar
Farmerzy Na Farmie Akila:
BAU_945_EGILL
Egill
BAU_944_EHNIM
Ehnim
BAU_940_AKIL
Akil
BAU_942_RANDOLPH
Randolph
BAU_941_KATI
Kati
SLD_841_ENGARDO
Engardo (Najemnik na farmie Akila)
SLD_840_ALVARES
Alvares (Najemnik na farmie Akila)
Khorinis:
VLK_432_MOE
Moe
VLK_415_MELDOR
Meldor
VLK_405_FERNANDO
Fernando
VLK_402_RICHTER
Sędzia
PAL_200_HAGEN
Lord Hagen
PC_THIEF_NW
Diego
Magowie w Klasztorze:
PC_MAGE_NW
Milten
KDF_504_PARLAN
Parlan
KDF_505_MARDUK
Marduk
KDF_500_PYROKAR
Pyrokar
KDF_501_SERPENTES
Serpentes
KDF_502_ULTHAR
Ulthar
KDF_508_GORAX
Gorax
KDF_506_NEORAS
Neoras
KDF_507_TALAMON
Talamon
Nowicjusze w Klasztorze:
NOV_605_OPOLOS
Opolos
NOV_604_DYRIAN
Dyrian
NOV_603_AGON
Agon
NOV_612_BABO
Babo
NOV_601_IGARAZ
Igaraz
NOV_608_GARWIG
Garwig
PAL_299_SERGIO
Sergio (Paladyn w Klasztorze)
VLK_4250_JORGEN
Jorgen (Obywatel w Klasztorze)
Inne:
NONE_100_XARDAS
Xardas
KDF_509_ISGAROTH
Isgaroth
Zwierzęta i Potwory
Kod:
Rezultat:
SHADOWBEAST
Cieniostwór
BLOODFLY
Krwiopijca
ORCWARRIOR_HARAD
Ork Zwiadowca
GIANT_RAT
Olbrzymi Szczór
GIANT_BUG
Polna Bestia
TROLL
Troll
TROLL_BLACK
Czarny Troll
WOLF
Wilk
SCAVENGER
Ścierwojad
SHEEP
Owca
HAMMEL
Owca Samiec
DMT_DEMENTORAMBIENTWALKER6
Poszukiwacz
Jedzenie i Rośliny
Kod:
Rzecz:
ITPL_HEALTH_HERB_01
Roślina Lecznicza
ITPL_HEALTH_HERB_02
Ziele Lecznicze
ITPL_HEALTH_HERB_03
Korzeń Leczniczy
ITPL_PERM_HERB
Szczaw królewski
ITPL_WEED
Chwast
ITFO_WINE
Wino
Bronie
Kod:
Rzecz:
ITMW_2H_ORCAXE_01
Lekki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_02
Średni Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_03
Ciężki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_04
Ogromny Orkowy Topór
ITMW_2H_SPECIAL_01
Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_02
Ciężki Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_03
Ciężkie Magiczne Ostrze Bojowe
ITMW_2H_SPECIAL_04
Duże Magiczne Ostrze Na Smoki
ITMW_1H_MISC_SWORD
Zardzewiały Krótki Miecz
ITMW_2H_SLD_SWORD
Kiepski Miecz Dwuręczny
ITMW_1H_VLK_AXE
Topór
ITMW_DOPPELAXT
Topór Obusieczny
HOLY_HAMMER_MIS
Święty Młot
Pancerze
Kod:
Rzecz:
ITAR_DJG_L
Lekki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_M
Średni Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_H
Ciężki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_SLD_L
Lekki Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_M
Średni Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_H
Ciężki Pancerz Najemnika
ITAR_PAL_H
Pancerz Paladyna
ITAR_DEMENTOR
Mroczny Płaszcz
ITAR_DJG_CRAWLER
Zbroja z Pancerzy Pełzaczy
ITAR_JUDGE
Szata Sędziego
ITAR_KDF_L
Szata Maga Ognia
ITAR_KDF_H
Ciężka Szata Ognia
ITAR_NOV_L
Szata Nowicjusza
Przedmioty
Kod:
Rzecz:
ITMI_NUGGET
Bryłka Rudy
ITMI_HAMMER
Młotek
ITMI_GOLD
Złoto
ITMI_BROOM
Miotła
ITMISWORDRAW
Surowa Stal
ITAT_SHEEPFUR
Owcza Skóra
ITMI_INNOSEYE_MIS
Oko Innosa
ITMI_INNOSEYE_BROKEN_MIS
Oko Innosa - Pozbawione Mocy
Runy
Kod:
Rzecz:
Runy Teleportacyjne:
ITRU_TELEPORTXARDAS
Teleportacja Do Xardasa
ITRU_TELEPORTSEAPORT
Teleportacja Do Miasta Portowego
ITRU_TELEPORTFARM
Teleportacja Do Majątku Ziemskiego
ITRU_TELEPORTTAVERNE
Teleportacja Do Tawerny
ITRU_TELEPORTMONASTERY
Teleportacja Do Klasztoru
ITRU_TELEPORTPASSOW
Teleportacja Do Przełęczy Górniczej Do
ITRU_TELEPORTOC
Teleportacja Do Zamku
ITRU_TELEPORTPASSNW
Teleportacja Do Przełęczy Khorinis
Inne Runy:
ITMI_RUNEBLANK
Pusta Runa
Kody zamieszczone na stronie to jest mała część kodów jaka znajduję się w grze.
jak wydostać się z gurniczej doliny
jak wydostać się z gurniczej doliny
a na czym polega ta kampania z zastępcą Vatrasa?
a na czym polega ta kampania z zastępcą Vatrasa?
Na Oko Innosa jest taki kod : Insert Graj_Bez_Kodów_01 :D Tylko się trzeba zastosować.
Na Oko Innosa jest taki kod : Insert Graj_Bez_Kodów_01 :D Tylko się trzeba zastosować.
Ten artykuł skomentowano 57 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.