Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 2 • Rozdział 5 • INSIMILION

    Gothic 2 » Solucja


    Rozdział 5

    Działy gier » Gothic 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Polinick
    Utworzono: 01.02.2009
    Aktualizacja: 26.06.2009

    Kolejny rozdział rozpoczyna się tradycyjnie po przejściu przez przełęcz i, również tradycyjnie, pierwsze kroki powinieneś skierować ku wieży Xardasa. Niestety, nie zastaniesz maga, ale natkniesz się na Lestera, który pełni rolę jego posłańca. Przyjaciel wręczy Ci list od nekromanty, zawierający instrukcje potrzebne do otwarcia księgi „Dwór Irdorath”, którą niedawno podarowałeś Pyrokarowi.

    Ruszaj do klasztoru i porozmawiaj z arcymagiem. Dowiesz się, że nikt nie potrafił otworzyć księgi, więc zrezygnowany sługa Innosa pozwoli Ci obejrzeć wolumin. Jest przechowywany w klasztornych piwnicach, w pomieszczeniu, którego strzeże Talomon. Książkę znajdziesz na stole alchemicznym. Otwórz ją, wypowiadając zaklęcie, a otrzymasz klucz i kartkę z napisem: „Lampa rzuca światło na podziemne korytarze”. Nietrudno się domyślić, że należy „użyć” jedynej lampy w tym pomieszczeniu. Okaże się, że pełni ona rolę przełącznika, a regał – drzwi.

    Stoisz właśnie przed wejściem do tajemnej biblioteki Xardasa. Początek eksploracji nie będzie zbyt trudny, bo jedyni przeciwnicy to szkielety, ze szkieletem-magiem na czele, który broni dostępu do drzwi. Po zabiciu kościotrupów otwórz drzwi kluczem z księgi i przygotuj się na ciężką walkę; ostatniego pomieszczenia strzeże książę demonów w towarzystwie dwóch sług. Nie ma powodów do obaw, jeśli nie czujesz się na siłach, by pokonać tak wymagających przeciwników. Demony nie mieszczą się w futrynie, więc możesz je beztrosko ostrzeliwać zza ściany. W komnacie znajdziesz mapę morską wyspy Irdorath, buteleczkę ze Łzami Innosa oraz Almanach. Treść tego ostatniego jest zależna od Twojej przynależności do którejś z gildii, zatem Łowca Smoków znajdzie tam przepis na wspaniałą zbroję i miecz, Paladyn dowie się, jak stworzyć runę teleportacji, która przeniesie go do pomieszczenia z równie wspaniałą zbroją, i ponownie konsekrować swój miecz, a Mag Ognia przeczyta wzmianki o Łzach Innosa. Dla Łowcy Smoków Łzy są bezużyteczne, natomiast Mag i Paladyn mogą zrobić z nich użytek. Ten pierwszy po wypiciu otrzyma bonus +5 do siły i zręczności, a drugi za ich pomocą może konsekrować swój miecz, co znacznie doda mu mocy.

    Po splądrowaniu biblioteki ruszaj zdać raport Pyrokarowi, jednak nie mów, że Xardas powiedział Ci, jak otworzyć księgę. Rozpoczną się teraz trzy główne misje tego rozdziału:

    Potrzebuję okrętu

    Banalne zadanie. Jak wiadomo, w Khorinis okręt jest tylko jeden, więc pierwszy problem załatwiony, teraz wystarczy już tylko dostać się na pokład. Dostępu do statku broni dwóch paladynów, którym możesz rozkazać, by Cię wpuścili, jeśli jesteś Magiem Ognia lub Paladynem. Łowca Smoków będzie potrzebował upoważnienia od Sędziego, który wyda Ci je, jeśli wykonałeś misję zleconą przez Lee.

    Nie można podróżować bez załogi

    Kolejny banał. Musisz znaleźć co najmniej pięć osób (jednak nie więcej niż 10), które zgodzą się z Tobą popłynąć. Za każdego członka otrzymasz 500 punktów doświadczenia, więc warto trochę pobiegać i zaprosić maksymalną ilość osób.Możesz zabrać Vatrasa, Miltena, Lee, Gorna, Diego, Lestera, Benneta, Angara, Giriona, Maria, Biffa, Wilka i Laresa (dokładny opis towarzyszów znajdziesz tutaj). Każda osoba będzie mogła pomóc Ci w inny sposób, dlatego najlepiej zaopatrzyć się w jakiegoś maga, złodzieja, wojownika i kowala. Reszta dowolnie.

    Kto będzie dowodził moim okrętem

    Najciekawsze zadanie tego rozdziału. Kandydatów na kapitana jest trzech:
    Torlof – zgodzi się na dowodzenie Twoim okrętem, jeśli dasz mu 2000 sztuk złota oraz wykonasz drobne zadanie. Twoim celem jest otwarcie bramy do zamku w Górniczej Dolinie. Jest to doskonała okazja do zdobycia dużych ilości doświadczenia, dlatego najpierw pozbądź się orków oblegających twierdzę, a dopiero potem otwórz wrota (kolejni wrogowie pojawią się po otwarciu). Klucz do pomieszczenia z kołowrotem ma ktoś, kogo nigdy byśmy o to nie podejrzewali – Strażnik Bramy. Wystarczy umiejętność kradzieży kieszonkowej i kilka punktów zręczności, żeby go zwinąć. Po skończonej walce uważaj na Parcivala, który wie, że to Ty otworzyłeś bramę.
    Jorgen – znajdziesz go w klasztorze Magów Ognia. Bardzo chętnie pokieruje statkiem, jednak musisz przekonać Pyrokara. Arcymag zgodzi się, jeśli wykonałeś zadanie Powrót do wieży, polegające na zabiciu demonów, znajdujących się w wieży Xardasa.
    Jack – latarnik z Khorinis. Zgodzi się, jeśli wcześniej oczyściłeś jego latarnię z bandytów.
    Wybór kapitana nie jest zbyt istotny; dotrzesz do celu z każdym z nich. Jednak weź pod uwagę, że najbardziej w walce może pomóc Ci Torlof, dlatego to jego polecam. W dodatku wykonasz klimatycznego questa, a 2000 sztuk złota na tym etapie gry nie powinno stanowić problemu.

    To już wszystko, co zaproponowali nam twórcy w piątym rozdziale, prócz misji pobocznych. Pamiętaj, żeby załatwić wszystkie sprawy na Khorinis przed wypłynięciem, bo nie będziesz miał możliwości powrotu.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 29 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    czs
     

    Wędrowiec
    Temat: lipe mam na tym
    Dodany: 13.02.2009 o 21:21  

    zrobiłem juz wszystko chyba i gadałem hagenowi ze potrzebuje statku... a ten ze jak oni zrobia swoje i stoja i czekają na posilki zcy na zywnosc a ja nie moge nic zrobic ,,,, pomooocy

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Nie musisz nic mówić Hageno...
    Dodany: 14.02.2009 o 14:19  

    Nie musisz nic mówić Hagenowi. Idź na przystań i pomów z kapitanem.

    nie
     

    Wędrowiec
    Temat: nie
    Dodany: 10.04.2009 o 14:18  

    a jak sie powiedziało dla pyrokara że xardas ci powiedział . i nagle wszyszczy znikneli kiedy jh nie widziałem bo byłem w bibliotece

    jomal
     

    Wędrowiec
    Temat: kfj
    Dodany: 26.06.2009 o 18:59  

    Ja polecam jacka a zastępce do latarni znajdziemy w porcie jest go najłatwiej zwerbować a najlepiej być magiem ognia choć najtrudniej się nim staje.

    LordHagen
     

    Wędrowiec
    Temat: assa
    Dodany: 29.07.2009 o 11:55  

    ehhh zobacze wlaczam gre xd

    Parowa
     

    Wędrowiec
    Temat: POmocy
    Dodany: 09.09.2009 o 18:54  

    Powiedzilem Pyrokarowi o tym ze Xardas mi dal klucz itp. gadalem z kapitanem o tym statku w porcie a dalej nie moge pytac sie ( np:jacka , czy Vatrasa ) czy bedzie moja załoga i nie wiem co robic , stoje w miejscu

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Obejrzyj mapę koniecznie.
    Dodany: 09.09.2009 o 19:36  

    Obejrzyj mapę koniecznie.

    urizjel
     

    Wędrowiec
    Temat: jakie skladniki musze miec ...
    Dodany: 27.11.2009 o 2:06  

    jakie skladniki musze miec zeby zrobic tajemnice biblioteki bedac magiem?

    ZIOMEKxD
     

    Wędrowiec
    Temat: ODPOWIEDZI
    Dodany: 23.12.2009 o 14:08  

    Parowa jak już wspomniane było musisz OBEJRZEĆ mape wyspy morskiej IRDORATH ,

    urizjel potrzebujesz :

    - runy ( zwykłej )
    - żuwaczki
    - wody święconej

    kamilos
     

    Wędrowiec
    Temat: xD
    Dodany: 28.12.2009 o 14:30  

    Ja już skoniczyłem Dzięki poradnikowi.To naprawde świetna pomoc. Myśle teraz grać w GOTHIC III !!! Także dziękuje i nara

    Bury Zenek
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie moge otworzyć bramy do ...
    Dodany: 10.03.2010 o 9:51  

    Nie moge otworzyć bramy do smoka. Mam oba Oka (mocy i Innosa) czytam zwoj i nic. Pomocy!!!

    tictac
     

    Wędrowiec
    Temat: JA to przeszedłem w 1:30 go...
    Dodany: 27.03.2010 o 17:41  

    JA to przeszedłem w 1:30 godz.
    łatwe to jak niewiem

    hehehahabuabuahaha
     

    Wędrowiec
    Temat: czs nie przeczytales uwazni...
    Dodany: 27.04.2010 o 1:00  

    czs nie przeczytales uwaznie idz do sedziego ale najpierw zrob dla niego misje

    Godevil
     

    Wędrowiec
    Temat: A dlaczego nie można mówić ...
    Dodany: 30.06.2010 o 18:19  

    A dlaczego nie można mówić Pyrokarowi, że to Xardas nam powiedział jak otworzyć Dwór Irdorath i co się dzieje jeśli nie powiemy?

    Dagor
     

    Wędrowiec
    Temat: Chyba nie ma to żadnych kos...
    Dodany: 25.12.2010 o 22:41  

    Chyba nie ma to żadnych kosekwencji oprócz tego, że na nas nakrzyczy :)

    lolo112
     

    Wędrowiec
    Temat: ejj a co jeśli nie mam żadn...
    Dodany: 18.02.2011 o 17:51  

    ejj a co jeśli nie mam żadnej misji u Lee ?
    ide do sędzi a tam tylko:jak leci ?
    !! HELP

    Doswiadczony XD
     

    Wędrowiec
    Temat: Hej. Ja wam pomoge... wcisn...
    Dodany: 08.03.2011 o 20:04  

    Hej. Ja wam pomoge... wcisnijcie klawisz B a potem wpiszcie MARVIN. Nastepnie wylaczcie okienko i bedzie pisac: marvin_mode... wcisnijcie klawisz F2 a potem wpiszcie cheat god. bardzo uzyteczne niekonczace sie zycie.

    Doswiadczony XD MACIE KODY milej gry XD
     

    Wędrowiec
    Temat: cheat god - Nieśmierteln...
    Dodany: 08.03.2011 o 20:06  

    cheat god - Nieśmiertelność
    cheat full - Odnawia życie i mana
    insert ch - Przywołanie edytora postaci
    insert sh - Przywołanie edytora rozdziałów
    insert fh - Przywołanie edytora wyglądu postaci
    kill - Zabija podświetloną postać. Kod nie działa na nieśmiertelne NPC powiązane z wątkiem fabularnym.
    set time #:# - Zmiana czasu w grze (Zamiast # wstawiamy interesujące nas liczby; Np: 13:13)
    toggle time - Kod pokazuje aktualny czas w grze
    toggle frame - Ilość klatek (FPS) na sekundę
    edit abilities - Okienko w którym mozna zmodyfikować prawie wszystkie cechy prowadzonej przez gracza postaci
    set throw - Zwiększa zasięg podnoszenia przedmiotów
    edit focus - Edycja cech dowolnego NPC (Trzeba go zaznaczyć przed wpisaniem kodu)
    witness attack - Odnawia życie wybranemu NPC'owi

    insert # - Z pomocą tego kodu możemy otrzymać dowolny przedmiot występujący w grze. Zamiast # wpisujemy nazwę interesującej nas rzeczy.

    .::LISTA PRZEDMIOTÓW::.

    .::AMULETY::.
    ITAM_PROT_FIRE_01 Amulet ognia
    ITAM_PROT_EDGE_01 Opanowanie amuletu
    ITAM_PROT_POINT_01 Amulet dębowej skóry
    ITAM_PROT_MAGE_01 Amulet duchowej siły
    ITAM_PROT_TOTAL_01 Amulet magicznego pancerza
    ITAM_DEX_01 Amulet zwinności
    ITAM_STRG_01 Amulet siły
    ITAM_HP_01 Amulet życia
    ITAM_MANA_01 Amulet magii
    ITAM_DEX_STRG_01 Amulet mocy
    ITAM_HP_MANA_01 Amulet oświecenia

    .::BROŃ::.
    ITMW_1H_BLESSED_01 Kiepskie ostrze magiczne
    ITMW_1H_ BLESSED _02 Błogosławione ostrze magiczne
    ITMW_1H_ BLESSED _03 Gniew Innosa
    ITWM_1H_COMMON_01 Samodzielnie wykuty miecz
    ITMW_1H_MIL_SWORD Kiepski szeroki miecz
    ITMW_1H_PAL_SWORD Miecz paladyna
    ITMW_1H_SLD_AXE Kiepski tasak
    ITMW_1H_SLD_SWORD Kiepski miecz
    ITMW_1H_SPECIAL_02 Magiczny miecz półtoraręczny
    ITMW_1H_SWORD_L_03 Nóż na wilki
    ITMW_1H_VLK_SWORD Miecz
    ITMW_2H_ORCAXE_01 Lekki orkowy topór
    ITMW_2H_ORCAXE_02 Średni orkowy topór
    ITMW_2H_ORCAXE_03 Ciężki orkowy topór
    ITMW_2H_ORCAXE_04 Ogromny orkowy topór
    ITMW_2H_ORCSWORD_01 Jaszczurzy miecz
    ITMW_2H_ORCSWORD_02 Orkowy miecz wojenny
    ITMW_2H_PAL_SWORD Miecz dwuręczny paladyna
    ITMW_2H_SLD_AXE Kiepski topór bojowy
    ITMW_2H_SLD_SWORD Kiepski miecz dwuręczny
    ITMW_2H_SPECIAL_02 Ciężki magiczny miecz dwuręczny
    ITMW_2H_SPECIAL_04 Duże magiczne ostrze na smoki
    ITMW_2H_SWORD_M_01 Zardzewiały miecz dwuręczny
    ITMW_BARTAXT Wielki topór
    ITMW_DOPPELAXT Wielki topór
    ITMW_DOPPELAXT Topór obosieczny
    ITMW_ELBASTARDO El Bastardo
    ITMW_FOL TERAXT Katowski topór
    ITMW_HELLEBARDE Halabarda
    ITMW_INQUISITOR Inkwizytor
    ITMW_STEINBRECHER Oskard
    ITMW_KRIEGSHAMMER1 Młot wojenny
    ITMW_KRIEGSHAMMER2 Ciężki młot wojenny
    ITMW_KRIEGSKEULE Pałka bojowa
    ITMW_KRUMMSCHWERT Kordelas
    ITMW_MEISTERDEGEN Miecz mistrzowski
    ITMW_MORGENSTERN Buława i łańcuch
    ITMW_RUBINKLINGE Rubinowe ostrze
    ITMW_RUNENSCHWERT Miecz runiczny
    ITMW_SCHLACHTAXT Topór wojenny
    ITMW_SCHWERT1 Dobry miecz
    ITMW_SCHWERT2 Długi miecz
    ITMW_SCHWERT3 Kiepski miecz półtoraręczny
    ITMW_SCHWERT4 Dobry długi miecz
    ITMW_SCHWERT5 Dobry miecz półtoraręczny
    ITMW_SHORTSWORD1 Krótki miecz straży
    ITMW_SHORTSWORD2 Kiepski krótki miecz
    ITMW_SHORTSWORD3 Krótki miecz
    ITMW_SHORTSWORD4 Wilczy kieł
    ITMW_SHORTSWORD5 Dobry krótki miecz
    ITMW_STREITKOLBEN Buława
    ITMW_STURMBRINGER Ostrze Burzy
    ITMW_ZWEIHAENDER1 Lekki miecz dwuręczny
    ITMW_ZWEIHAENDER2 Miecz dwuręczny
    ITMW_ZWEIHAENDER4 Ciężki miecz dwuręczny

    .::JEDZENIE I NAPOJE::.
    ITFO_APPLE Jabłko
    ITFO_CHEESE Ser
    ITFO_BACON Szynka
    ITFO_BREAD Chleb
    ITFO_FISH Ryba
    ITFO_MUTTONRAW Surowe mięso
    ITFO_MUTTON Smażone mięso
    ITFO_STEW Gulasz
    ITFO_XPSTEW Gulasz Thekli
    ITFO_CORAGONSBEER Piwo
    ITFO_FISHSOUP Zupa rybna
    ITFO_SAUSAGE Kiełbasa
    ITFO_HONEY Miód
    ITFO_WATER Woda
    ITFO_BEER Piwo
    ITFO_BOOZE Gin
    ITFO_WINE Wino
    ITFO_MILK Mleko

    .::KLUCZE::.
    ITKE_LOCKPICK wytrych
    ITKE_KEY_01 klucz 1
    ITKE_KEY_02 klucz 2
    ITKE_KEY_03 klucz 3
    ITKE_CITY_TOWER_01 klucz do wieży w mieście 1
    ITKE_CITY_TOWER_02 klucz do wieży w mieście 2
    ITKE_CITY_TOWER_03 klucz do wieży w mieście 3
    ITKE_CITY_TOWER_04 klucz do wieży w mieście 4
    ITKE_CITY_TOWER_05 klucz do wieży w mieście 5
    ITKE_CITY_TOWER_06 klucz do wieży w mieście 6

    .::ŁUKI I KUSZE::.
    ITRW_ARROW Strzała
    ITRW_BOLT Bełt
    ITRW_BOW_H_01 Kościany łuk
    ITRW_BOW_H_02 Łuk dębowy
    ITRW_BOW_H_03 Łuk wojenny
    ITRW_BOW_H_04 Smoczy łuk
    ITRW_BOW_L_01 Krótki łuk
    ITRW_BOW_L_02 Łuk wierzbowy
    ITRW_BOW_L_03 Łuk myśliwski
    ITRW_BOW_M_01 Łuk kompozytowy
    ITRW_BOW_M_02 Łuk jesionowy
    ITRW_BOW_M_03 Długi łuk
    ITRW_BOW_M_04 Łuk bukowy
    ITRW_SLD_BOW Łuk
    ITRW_CROSSBOW_H_01 Ciężka kusza
    ITRW_CROSSBOW_H_02 Kusza łowcy smoków
    ITRW_CROSSBOW_L_01 Kusza myśliwska
    ITRW_CROSSBOW_L_02 Lekka kusza
    ITRW_CROSSBOW_M_01 Kusza
    ITRW_CROSSBOW_M_02 Kusza bojowa
    ITRW_DRAGOMIRSARMBRUST_MIS Kusza Dragomira
    ITRW_MIL_CROSSBOW Kusza

    .::RÓŻNE::.
    GOLD Woreczek z monetami
    ITMI_NUGGET Bryłka rudy
    ITMI_STOMPER Rozdrabniacz
    ITMI_RUNEBLANK Runa
    ITMI_PLIERS Żuwaczka
    ITMI_FLASK Menzurka
    ITMI_HAMMER Młotek
    ITMI_SCOOP Łyżka
    ITMI_PAN Patelnia
    ITMI_PANFULL Patelnia (z zawartością)
    ITMI_SAW Piła
    ITMI_SWORDRAW Surowa stal
    ITMI_SWORDRAWHOT Gorąca stal
    ITMI_SWORDBLADEHOT Gorące ostrze
    ITMI_SWORDBLADE Ostrze
    ITMI_RAKE Grabie
    ITMI_BROOM Miotła
    ITMI_LUTE Lutnia
    ITMI_BRUSH Szczotka
    ITMI_JOINT Łodyga bagiennego ziela
    ITMI_PACKET Paczka
    ITMI_POCKET Skórzany mieszek
    ITMI_OLDCOIN Stara moneta
    ITMI_GOLDCANDLEHOLDER Złoty świecznik
    ITMI_GOLDNECKLACE Złoty naszyjnik
    ITMI_SILVERRING Srebrny pierścień
    ITMI_SILVERCUP Srebrny puchar
    ITMI_SILVERPLATE Srebrny talerz
    ITMI_GOLDPLATE Złoty talerz
    ITMI_GOLDCUP Złoty puchar

    .::RUNY::.
    ITRU_PALLIGHT Święty płomień
    ITRU_PALLIGHTHEAL Pomniejsze uleczenie
    ITRU_PALMEDIUMHEAL Średnie uleczenie
    ITRU_PALFULLHEAL Większe uleczenie
    ITRU_PALHOLYBOLT Święta strzała
    ITRU_PALREPELEVIL Szkodzenie złu
    ITRU_PALDESTROYEVIL Zniszczenie zła
    ITRU_PALTELEPORTSECRET Teleportacja do podziemi klasztoru
    ITRU_TELEPORTSEAPORT Teleport do miasta portowego
    ITRU_TELEPORTMONASTERY Teleport do klasztoru
    ITRU_TELEPORTFARM Teleport do majątku ziemskiego
    ITRU_TELEPORTXARDAS Teleport do wieży Xardasa
    ITRU_TELEPORTPASSNW Teleportacja do przełęczy Khorinis
    ITRU_TELEPORTPASSOW Teleportacja do przełeczy Górniczej Doliny
    ITRU_TELEPORTOC Teleportacja do zamku
    ITRU_TELEPORTOWDEMONTOWER Teleportacja do wieży demonów
    ITRU_TELEPORTTAVERNE Teleport do tawerny
    ITRU_LIGHT Światło
    ITRU_FIREBOLT Ognista strzała
    ITRU_ZAP Błyskawica (krąg 1)
    ITRU_LIGHTHEAL Leczenie lekkich ran
    ITRU_SUMGOBSKEL Tworzenie szkieletu-goblina
    ITRU_INSTANTFIREBALL Kula ognia
    ITRU_ICEBOLT Lodowa strzała
    ITRU_SUMWOLF Przyzwanie wilka
    ITRU_WINDFIST Pięść wichru
    ITRU_SLEEP Sen
    ITRU_MEDIUMHEAL Leczenie średnich ran
    ITRU_LIGHTNINGFLASH Błyskawica (krąg 4)
    ITRU_CHARGEFIREBALL Duża kula ognia
    ITRU_SUMSKEL Tworzenie szkieletu
    ITRU_FEAR Strach
    ITRU_ICECUBE Bryła lodu
    ITRU_THUNDERBALL Piorun kulisty
    ITRU_SUMGOL Obudzenie golema
    ITRU_HARMUNDEAD Zniszczenie ożywieńca
    ITRU_PYROKINESIS Duża burza ognista
    ITRU_FIRESTORM Mała burza ognista
    ITRU_ICEWAVE Lodowa fala
    ITRU_SUMDEMON Przyzwanie demona
    ITRU_FULLHEAL Leczenie ciężkich ran
    ITRU_FIRERAIN Deszcz ognia
    ITRU_BREATHOFDEATH Tchnienie śmierci
    ITRU_MASSDEATH Śmiertelna fala
    ITRU_MASTEROFDISASTER Święty pocisk
    ITRU_ARMYOFDARKNESS Armia ciemności
    ITRU_SHRINK Zmniejszenie potwora
    ITRU_DEATHBOLT Pocisk śmierci
    ITRU_DEATHBALL Śmiertelna kula
    ITRU_CONCUSSIONBOLT Pocisk nieprzytomności

    .::RUNY PALADYNA::.
    ITSC_PALLIGHT Święty płomień
    ITSC_PALLIGHTHEAL Pomniejsze uleczenie
    ITSC_PALHOLYBOLT Święta strzała
    ITSC_PALMEDIUMHEAL Średnie uleczenie
    ITSC_PALREPELEVIL Szkodzenie złu
    ITSC_PALFULLHEAL Większe uleczenie
    ITSC_PALDESTROYEVIL Zniszczenie zła

    .::TROFEA ZWIERZCE::.
    ITAT_MEATBUGFLESH owadzie mięso
    ITAT_SHEEPFUR owcza skóra
    ITAT_WOLFFUR wilcza skóra
    ITAT_BUGMANDIBLES żuwaczki polnej bestii
    ITAT_CLAW pazury
    ITAT_LURKERCLAW pazur topielca
    ITAT_TEETH kły
    ITAT_CRAWLERMANDIBLES żuwaczki pełzacza
    ITAT_WING skrzydła
    ITAT_STING żądło
    ITAT_LURKERSKIN skóra topielca
    ITAT_WARGFUR skóra warga
    ITAT_DRGSNAPPERHORN róg smoczego zębacza
    ITAT_CRAWLERPLATE płyty pancerza pełzacza
    ITAT_SHADOWFUR skóra cieniostwora
    ITAT_SHARKSKIN skóra błotnego węża
    ITAT_TROLLFUR skóra trolla
    ITAT_TROLLBLACKFUR skóra czarnego trolla
    ITAT_WARANFIRETONGUE język ognistego jaszczura
    ITAT_SHADOWHORN róg cieniostwora
    ITAT_SHARKTEETH kły błotnego węża
    ITAT_TROLLTOOTH kieł trolla
    ITAT_STONEGOLEMHEART serce kamiennego golema
    ITAT_FIREGOLEMHEART serce ognistego golema
    ITAT_ICEGOLEMHEART serce lodowego golema
    ITAT_GOBLINBONE kość goblina
    ITAT_SKELETONBONE kości szkieleta
    ITAT_DEMONHEART serce demona
    ITAT_UNDEADDRAGONSOULSTONE kamień duszy smoka-ożywieńca
    ITAT_ICEDRAGONHEART serce lodowego smoka
    ITAT_ROCKDRAGONHEART serce kamiennego smoka
    ITAT_SWAMPDRAGONHEART serce bagiennego smoka
    ITAT_FIREDRAGONHEART serce ognistego smoka
    ITAT_DRAGONBLOOD smocza krew
    ITAT_DRAGONSCALE smocze łuski

    .::ZBROJE::.
    ITAR_GOVERNOR Kaftan gubernatora
    ITAR_JUDGE Szata sędziego
    ITAR_SMITH Strój kowala
    ITAR_BARKEEPER Strój ziemianina
    ITAR_VLK_L Strój obywatela
    ITAR_VLK_M Strój obywatela
    ITAR_VLK_H Strój obywatela
    ITAR_VLKBABE_L Strój obywatela 1 (kobiecy strój)
    ITAR_VLKBABE_M Strój obywatela 2 (kobiecy strój)
    ITAR_VLKBABE_H Strój obywatela 3 (kobiecy strój)
    ITAR_MIL_L Lekki pancerz straży
    ITAR_MIL_M Ciężki pancerz straży
    ITAR_PAL_M Pancerz rycerza
    ITAR_PAL_H Pancerz paladyna
    ITAR_BAU_L Strój farmera 1
    ITAR_BAU_M Strój farmera 2
    ITAR_BAUBABE_L Suknia farmerki 1
    ITAR_BAUBABE_M Suknia farmerki 2
    ITAR_SLD_L Lekki pancerz najemnika
    ITAR_SLD_M Średni pancerz najemnika
    ITAR_SLD_H Ciężki pancerz najemnika
    ITAR_DJG_CRAWLER Zbroja z pancerzy pełzaczy
    ITAR_DJG_L Lekki pancerz łowcy smoków
    ITAR_DJG_M Średni pancerz łowcy smoków
    ITAR_DJG_H Ciężki pancerz łowcy smoków
    ITAR_DJG_BABE Kobiecy pancerz łowcy smoków
    ITAR_NOV_L Szata nowicjusza
    ITAR_KDF_L Szata Maga Ognia
    ITAR_KDF_H Ciężka szata ognia
    ITAR_LEATHER_L Skórzany pancerz
    ITAR_BDT_M Średni pancerz bandyty
    ITAR_BDT_H Ciężki pancerz bandyty
    ITAR_XARDAS Szata Mrocznej Magii
    ITAR_LESTER Szata Lestera
    ITAR_DIEGO Pancerz Diega
    ITAR_CORANGAR Pancerz Cor Angara
    ITAR_DEMENTOR Mroczny płaszcz
    ITAR_KDW_H Szata Maga Wody
    ITAR_PRISONER Łachy skazańca

    .::ZWOJE Z CZARAMI::.
    ITSC_LIGHT Światło
    ITSC_FIREBOLT Ognista strzała
    ITSC_ICEBOLT Lodowa strzała
    ITSC_LIGHTHEAL Leczenie lekkich ran
    ITSC_SUMGOBSKEL Tworzenie szkieletu-goblina
    ITSC_INSTANTFIREBALL Kula ognia
    ITSC_ZAP Błyskawica
    ITSC_SUMWOLF Przyzwanie wilka
    ITSC_WINDFIST Pięść wichru
    ITSC_SLEEP Sen
    ITSC_CHARM Otchłań
    ITSC_MEDIUMHEAL Leczenie średnich ran
    ITSC_LIGHTNINGFLASH Błyskawica
    ITSC_CHARGEFIREBALL Duża kula ognia
    ITSC_SUMSKEL Tworzenie szkieletu
    ITSC_FEAR Strach
    ITSC_ICECUBE Bryła lodu
    ITSC_THUNDERBALL Piorun kulisty
    ITSC_SUMGOL Obudzenie golema
    ITSC_HARMUNDEAD Zniszczenie ożywieńca
    ITSC_PYROKINESIS Duża burza ognista
    ITSC_FIRESTORM Mała burza ognista
    ITSC_ICEWAVE Lodowa fala
    ITSC_SUMDEMON Przyzwanie demona
    ITSC_FULLHEAL Leczenie ciężkich ran
    ITSC_FIRERAIN Deszcz ognia
    ITSC_BREATHOFDEATH Tchnienie śmierci
    ITSC_MASSDEATH Śmiertelna fala
    ITSC_ARMYOFDARKNESS Armia ciemności
    ITSC_SHRINK Zmniejdzenie potwora
    ITSC_TRFSHEEP Przemiana w owcę
    ITSC_TRFSCAVENGER Przemiana w ścierwojada
    ITSC_TRFGIANTRAT Przemiana w wielkiego szczura
    ITSC_TRFGIANTBUG Przemiana w polną bestię
    ITSC_TRFWOLF Przemiana w wilka
    ITSC_TRFWARAN Przemiana w jaszczura
    ITSC_TRFSNAPPER Przemiana w zębacza
    ITSC_TRFWARG Przemiana w warga
    ITSC_TRFFIREWARAN Przemiana w ognistego jaszczura
    ITSC_TRFLURKER Przemiana w topielca
    ITSC_TRFSHADOWBEAST Przemiana w cieniostwora
    ITSC_TRFDRAGONSNAPPER Przemiana w smoczego zębacza


    .::LISTA POTWORÓW::.
    lurker = pojawienie się Lurkera
    more snapper = pojawienie się Snappera
    troll = pojawienie się Trolla
    warg = pojawienie się Warga
    sheep = pojawienie się Owcy
    draconain = pojawienie się Echsenmenscha
    icegolem = Lodowy Golem
    firegolem = Ognisty Golem
    stonegolem = Kamienny Golem
    more scavenger = pojawienie się Scavengera
    wolf = pojawienie się Wilka
    blackwolf = pojawienie się Czarnego Wilka

    Doswiadczony XD
     

    Wędrowiec
    Temat: Milego gothica II
    Dodany: 08.03.2011 o 20:13  

    Milego gothica II

    sandalexx
     

    Wędrowiec
    Temat: pff z kodami to nooby graja
    Dodany: 05.05.2011 o 13:33  

    pff z kodami to nooby graja



    Ten artykuł skomentowano 29 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw