Gothic 2
Smoki
Co to jest smok?
Według mitologii jest to olbrzymi, latający gad mogący zionąć ogniem i mówić ludzkim językiem. Przez wielu uznawany jest za symbol potęgi, gdyż według podań nie ma sobie równych.
Gothicowe smoki z tymi mitologicznymi mają wiele wspólnego. Są wielkie, potrafią latać, zionąć ogniem, mówić ludzkim głosem (przemówią tylko do Wybrańca Innosa, który będzie miał przy sobie Oko Innosa) i przedstawiają pięć żywiołów świata. Wszystkie przybyły do Górniczej Doliny w odpowiedzi na rozpaczliwe wołanie Śniącego. Zagnieździły się w strategicznych miejscach i pustoszą dolinę, jednocześnie zbierając potężną armię ciemności gotową do podbicia reszty wyspy. W sumie w grze spotykamy sześć smoków (cztery w Górniczej Dolinie i dwa w Dworze Irdorath), każdy potężniejszy od poprzedniego.
» Mapa - smoki w Górniczej Dolinie
Pandrodor - Żywioł Ziemi
Najsłabszy ze smoków, uwił sobie gniazdko na bagnie tuż obok zamku Starego Obozu. Jego obstawę stanowią nieodzownie Jaszczuroludzie, Węże Błotne, Bagienne Trutnie oraz Bagienne Szczury. Sam smok nie jest zbyt dużym wyzwaniem, raczej treningiem przed następnymi. Przy jego pokonaniu pomagają nam dwaj Łowcy Smoków - Cipher i Rod, siedzący przy wejściu na bagno. W jego skarbie nie znajduje się nic szczególnego.
» Screen
Statystyki z Gothic II:
- Poziom: 350
- Siła: 120
- Zręczność: 100
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 500
- Ochrona: Broń-90 Pociski-90 Smoczy Ogień-60 Magia-60
Statystyki z Gothic II Noc Kruka:
- Poziom: 301
- Siła: 200
- Zręczność: 200
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 1012
- Ochrona: Broń-150 Pociski-150 Smoczy Ogień-150 Magia-150
Pedrakhan - Żywioł Skalny
Pierwszy smok, który może przysporzyć kłopotu. Znajduje się w Górskiej Fortecy otoczony hordą Jaszczuroludzi, Harpii i Skalnych Golemów. W dotarciu do niego pomaga nam Gorn, ale ze smokiem musimy poradzić sobie sami. Nieodzowną bronią jest tu czar przemiany w Smoczego Zębacza, który jest praktycznie odporny na ataki smoków, a jego cios robi więcej szkód niż najlepsza dostępna broń. W skarbie Pedrakhana można wyróżnić sekstans jako bardziej cenny przedmiot.
» Screen
Statystyki z Gothic II:
- Poziom: 400
- Siła: 130
- Zręczność: 100
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 600
- Ochrona: Broń-95 Pociski-95 Smoczy Ogień-70 Magia-70
Statystyki z Gothic II Noc Kruka:
- Poziom: 400
- Siła: 200
- Zręczność: 200
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 1000
- Ochrona: Broń-160 Pociski-160 Smoczy Ogień-160 Magia-160
Feomathar - Żywioł Ognia
Ucieleśnienie żywiołu ognia zamieszkujące wulkan. Na drodze do niego staje nam kilku Jaszczuroludzi i dwa Ogniste Golemy. O ile droga do niego jest prosta, tyle walka z nim jest trudna, gdyż sprytnie blokuje on jedyną drogę ucieczki z wulkanu. Mądrym posunięciem jest użycie na nim zaklęcia zmniejszającego, ale również ryzykownym, ponieważ rzucenie tego czaru bardzo długo trwa. Po zmniejszeniu Feomathar jest praktycznie bezbronny i zaczyna uciekać. Jego skarb znajduje się wyżej, na skałach.
» Screen
Statystyki z Gothic II:
- Poziom: 450
- Siła: 140
- Zręczność: 100
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 700
- Ochrona: Broń-100 Pociski-100 Smoczy Ogień-50 Magia-50
Statystyki z Gothic II Noc Kruka:
- Poziom: 500
- Siła: 200
- Zręczność: 200
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 1000
- Ochrona: Broń-170 Pociski-170 Smoczy Ogień-170 Magia-170
Finkregh - Żywioł Lodu
Najsilniejszy ze smoków zamieszkujących Górniczą Dolinię. Zadomowił się w Nowym Obozie, który obstawił ogromną liczbą Jaszczuroludzi, Lodowych Wilków i Lodowych Golemów. Przed wejściem na jego teren spotykamy Sylvia i Bulka gotowych wspomóc nas w walce. Są to jednak próżne słowa, gdyż obaj idą za Bezimiennym kilka metrów po czym wystawiają nas na pastwę smoczej armii. Finkregha można pokonać łatwą taktyką atakowania czarem Ognistego Deszczu. Zaklęcia te należy rzucać w szybkim tempie, ponieważ smok błyskawicznie regeneruje swoje punkty życia (jeżeli gracie Wojownikiem to postarajcie się zakupić od Magów kilka zwojów z tym zaklęciem). W jego skarbie najcenniejszą rzeczą jest Smocze Jajo.
» Screen
Statystyki z Gothic II:
- Poziom: 500
- Siła: 150
- Zręczność: 100
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 800
- Ochrona: Broń-105 Pociski-105 Smoczy Ogień-70 Magia-70
Statystyki z Gothic II Noc Kruka:
- Poziom: 600
- Siła: 200
- Zręczność: 200
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 1000
- Ochrona: Broń-180 Pociski-180 Smoczy Ogień-180 Magia-180
Feodaron - Żywioł Ognia
Jest to brat spotkanego wcześniej Feomathara, dlatego jest tak podobny. Feodaron to pierwszy ze smoków w Dworze Irdorath. Sprawa jest poważna, ponieważ dojścia do niego strzegą przeogromne armie Orków i Jaszczuroludzi. Sam smok jest już tylko małym przerywnikiem po ciężkiej walce. Nie powinien sprawić kłopotu, ale na wszelki wypadek nie zaszkodzi wziąć ze sobą kilku zwojów zmniejszenia lub przemiany w Smoczego Zębacza. Nie ma tak określonego skarbu jak jego poprzednicy, lecz kilka przedmiotów poukrywanych po skrzyniach w jaskini i całe mnóstwo Smoczych Jaj.
» Screen
Statystyki z Gothic II:
- Poziom: 450
- Siła: 140
- Zręczność: 100
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 700
- Ochrona: Broń-100 Pociski-100 Smoczy Ogień-50 Magia-50
Statystyki z Gothic II Noc Kruka:
- Poziom: 500
- Siła: 200
- Zręczność: 200
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 1000
- Ochrona: Broń-170 Pociski-170 Smoczy Ogień-170 Magia-170
Smok Ożywieniec - Żywioł Śmierci
Ostatni smok w grze, a zarazem ostateczny BOSS. Drogi do niego bronią resztki Orków, Nieumarli w różnych postaciach oraz mnóstwo Poszukiwaczy. Utrudnieniem dla bohatera są jeszcze cztery zasuwy z drzwi, które trzeba otworzyć by dostać się do głównej komnaty świątyni. Bezimienny Smok jest potężny, więc do walki z nim najlepiej zabrać najsilniejsze zaklęcia i broń. Walkę utrudniać będą Nieumarli Orkowie wybiegający z klatek naokoło jaskini. Taktyka walki polega na ciągłym ruchu, unikaniu ataków smoka (zwłaszcza ataku w zwarciu) i kontratakowaniu. Najlepszą bronią są tu właśnie zaklęcia, które szybko uszkadzają przeciwnika bez potrzeby podchodzenia do niego. Po wygranej możemy obejrzeć ciekawy filmik i wrócić z tajemniczym Kamieniem Duszy Smoka Ożywieńca na statek i zakończyć przygodę.
» Screen
Statystyki z Gothic II:
- Poziom: 1000
- Siła: 170
- Zręczność: 170
- Mana: 1000
- Punkty trafień: 1000
- Ochrona: Broń-150 Pociski-150 Smoczy Ogień-150 Magia-150
Statystyki z Gothic II Noc Kruka:
- Poziom: 1000
- Siła: 400
- Zręczność: 400
- Mana: 2000
- Punkty trafień: 2000
- Ochrona: Broń-200 Pociski-200 Smoczy Ogień-200 Magia-200
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 91 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Próbuje i próbuje ale zabić nie mogę bo on pierwszy mnie zabija macie radę
Próbuje i próbuje ale zabić nie mogę bo on pierwszy mnie zabija macie radę
zdobadz lepszy poziom ;]
zdobadz lepszy poziom ;]
Lub graj na kodach
Lub graj na kodach
On jest troszkę silniejszy, ale wypuść jednego demona, poczekaj, az ten do niego doleci po czym puść 2. Teraz kup popcorn i patrz.
Możesz oczywiście puścić jeszcze 3 demona i kilka golemów ale chyba nie będzie potrzeby.
Pamiętaj tylko, ze na niego w ogole nie działa szpon Beliara - wręcz przeciwnie to ty dostajesz po tyłku jak go atakujesz tą bronią
On jest troszkę silniejszy, ale wypuść jednego demona, poczekaj, az ten do niego doleci po czym puść 2. Teraz kup popcorn i patrz.
Możesz oczywiście puścić jeszcze 3 demona i kilka golemów ale chyba nie będzie potrzeby.
Pamiętaj tylko, ze na niego w ogole nie działa szpon Beliara - wręcz przeciwnie to ty dostajesz po tyłku jak go atakujesz tą bronią
Gdziedzie jest po pokonaniu smoka na bagnie Gorn i gdzie jest smok skalny
Gdziedzie jest po pokonaniu smoka na bagnie Gorn i gdzie jest smok skalny
Rafael dobrze mówił mi wystarczył 1 demon a resztę sam załatwiłem w gothicu 2 bez nocy kruka załatwiłem go bez żadnych problemów po prostu duży miecz na smoki i wysoka siła
Rafael dobrze mówił mi wystarczył 1 demon a resztę sam załatwiłem w gothicu 2 bez nocy kruka załatwiłem go bez żadnych problemów po prostu duży miecz na smoki i wysoka siła
Ludzie ale czy Wy potraficie czytać? Napisałem gdzie każdy ze smoków się znajduje a tu lecą pytania, "gdzie jest dany smok?" Okej, ale dalej, Gorn siedzi sobie razem z kolegą na takim małłym skalnym cypelku po drodze jak się idzie do skalnego smoka. Też tam za pierwszym razem nie trafiłem, ale wystarczy się rozejrzeć i po sprawie.
Ludzie ale czy Wy potraficie czytać? Napisałem gdzie każdy ze smoków się znajduje a tu lecą pytania, "gdzie jest dany smok?" Okej, ale dalej, Gorn siedzi sobie razem z kolegą na takim małłym skalnym cypelku po drodze jak się idzie do skalnego smoka. Też tam za pierwszym razem nie trafiłem, ale wystarczy się rozejrzeć i po sprawie.
Jeżeli dalej ktoś nie wie co to znaczy "skalna Forteca" i nie wie gdzie to jest, to zapraszam do mapki Górniczej Doliny z G1, niby inne częśći gry, ale miejsce te samo.
Jeżeli dalej ktoś nie wie co to znaczy "skalna Forteca" i nie wie gdzie to jest, to zapraszam do mapki Górniczej Doliny z G1, niby inne częśći gry, ale miejsce te samo.
Czesc!
Mam dwa pytania.
1.Do czego sluzy kamiem duszy smoka ozywienca?
2.Tu troche nie na temat:Czy istnieje kod na szpon Beliara/
Z gory thx
Lord hagen
Czesc!
Mam dwa pytania.
1.Do czego sluzy kamiem duszy smoka ozywienca?
2.Tu troche nie na temat:Czy istnieje kod na szpon Beliara/
Z gory thx
Lord hagen
Ostatniego smoka nie da rady zabić 2 demonami, to po pierwsze... (w nocy kruka oczywiście) Najlepiej go zamrozić i dokończyć sprawę np. deszczem ognia. Po drugie tylko buraki grają na kodach...
Ostatniego smoka nie da rady zabić 2 demonami, to po pierwsze... (w nocy kruka oczywiście) Najlepiej go zamrozić i dokończyć sprawę np. deszczem ognia. Po drugie tylko buraki grają na kodach...
ktoś moze mi powiedziec jaki jest kod na smoki aby stwozyc smoka z kodami;]
ktoś moze mi powiedziec jaki jest kod na smoki aby stwozyc smoka z kodami;]
poco demony szpon beliara wszystko pomoze
poco demony szpon beliara wszystko pomoze
nie ma poco atwazac demony 5 czy 10 nic to nie pomoze wszystko zalatwi jeden kod insetr itmw_beliarweapon_fire ;];];];] to kod na szpona ognika
nie ma poco atwazac demony 5 czy 10 nic to nie pomoze wszystko zalatwi jeden kod insetr itmw_beliarweapon_fire ;];];];] to kod na szpona ognika
[img] poczebuje kod na oka zeby stwozyc orka jak cos to pisac
[img] poczebuje kod na oka zeby stwozyc orka jak cos to pisac
Ja sie mocno wkurzyłem, yak zobaczyłem Finkregha, który zrobił sobie legowisko w samym środku Nowego Obozu. Zburzyli karczme na jeziorze! I gdzie ja teraz na piwo pójde?
Ja sie mocno wkurzyłem, yak zobaczyłem Finkregha, który zrobił sobie legowisko w samym środku Nowego Obozu. Zburzyli karczme na jeziorze! I gdzie ja teraz na piwo pójde?
A Feomathar jest bardzo trudny do zabicia. Nie działała na niego żaden topór, ani kusza. Nawet jak sie wkurzyłem i wpisałem sobie kod na duże magiczne ostrze na smoki to też gucio z tego wyszło, a miałem 30 poziom i 90% w walce bronią dwuręczną. Czy ktoś wie, yaka broń na niego działa, albo kto sprzedaje zwój z czarem zmniejszenia potwora?
A Feomathar jest bardzo trudny do zabicia. Nie działała na niego żaden topór, ani kusza. Nawet jak sie wkurzyłem i wpisałem sobie kod na duże magiczne ostrze na smoki to też gucio z tego wyszło, a miałem 30 poziom i 90% w walce bronią dwuręczną. Czy ktoś wie, yaka broń na niego działa, albo kto sprzedaje zwój z czarem zmniejszenia potwora?
Jak to mozna grac na kodach?Kody sa dla gracza który sie boi ze go ktos lub cos zabije.A tak jak całą grę grasz na kodach to to nie jest gra tylko bezsensowne zbaijanie bo wiesz ze i tak cie nic nie zabije.
Choć jest w gothicku II z Noca Kruka cos takiego ze nawet jak masz kod na niesmiertelnosc kod wpisany to i tak ci zabierze zycie
jest to posąg beliara jest ich kilka w tej grze jeden z nich jest na wiezy Xardasa.
Jak to mozna grac na kodach?Kody sa dla gracza który sie boi ze go ktos lub cos zabije.A tak jak całą grę grasz na kodach to to nie jest gra tylko bezsensowne zbaijanie bo wiesz ze i tak cie nic nie zabije.
Choć jest w gothicku II z Noca Kruka cos takiego ze nawet jak masz kod na niesmiertelnosc kod wpisany to i tak ci zabierze zycie
jest to posąg beliara jest ich kilka w tej grze jeden z nich jest na wiezy Xardasa.
Nie powiedziałem, że całą gre przechodze na kodach. Po prostu nie mogłem znaleźć żadnego sposobu na zabicie Feomathara i musiałem jakoś sobie pomóc, ale nic z tego nie wyszło. Mogłem też użyć kodu na zabicie, ale to już kompletne lamerstwo i nie dostaje sie doświadczenia.
Nie powiedziałem, że całą gre przechodze na kodach. Po prostu nie mogłem znaleźć żadnego sposobu na zabicie Feomathara i musiałem jakoś sobie pomóc, ale nic z tego nie wyszło. Mogłem też użyć kodu na zabicie, ale to już kompletne lamerstwo i nie dostaje sie doświadczenia.
Dzisiaj mi sie poszczęściło i udało mi sie zabić i Feomathara i Finkregha. Nie byli wcale tacy trudni, tylko zależało to od postaci. Wcześniej grałem łowcą smoków, a teraz magiem i Feomathara zabiłem dużą kulą ognia, a Finkregha błyskawicami.
Dzisiaj mi sie poszczęściło i udało mi sie zabić i Feomathara i Finkregha. Nie byli wcale tacy trudni, tylko zależało to od postaci. Wcześniej grałem łowcą smoków, a teraz magiem i Feomathara zabiłem dużą kulą ognia, a Finkregha błyskawicami.
słuchajcie żeby zabić niektórych smokow potrzebójecie oko innosa bo bez tego artefaktu nie można ich zabić poprostu kłamieci że zabiliście smoka za pomocą demonów to bzdura!!!!!!!
słuchajcie żeby zabić niektórych smokow potrzebójecie oko innosa bo bez tego artefaktu nie można ich zabić poprostu kłamieci że zabiliście smoka za pomocą demonów to bzdura!!!!!!!
Ten artykuł skomentowano 91 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.