Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 2 • Smoki • INSIMILION

    Gothic 2


    Smoki

    Działy gier » Gothic 2 » Opisy
    Autor: Speedwagon
    Utworzono: 02.11.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Co to jest smok?
    Według mitologii jest to olbrzymi, latający gad mogący zionąć ogniem i mówić ludzkim językiem. Przez wielu uznawany jest za symbol potęgi, gdyż według podań nie ma sobie równych.

    Gothicowe smoki z tymi mitologicznymi mają wiele wspólnego. Są wielkie, potrafią latać, zionąć ogniem, mówić ludzkim głosem (przemówią tylko do Wybrańca Innosa, który będzie miał przy sobie Oko Innosa) i przedstawiają pięć żywiołów świata. Wszystkie przybyły do Górniczej Doliny w odpowiedzi na rozpaczliwe wołanie Śniącego. Zagnieździły się w strategicznych miejscach i pustoszą dolinę, jednocześnie zbierając potężną armię ciemności gotową do podbicia reszty wyspy. W sumie w grze spotykamy sześć smoków (cztery w Górniczej Dolinie i dwa w Dworze Irdorath), każdy potężniejszy od poprzedniego.

    » Mapa - smoki w Górniczej Dolinie

    Pandrodor - Żywioł Ziemi

    Najsłabszy ze smoków, uwił sobie gniazdko na bagnie tuż obok zamku Starego Obozu. Jego obstawę stanowią nieodzownie Jaszczuroludzie, Węże Błotne, Bagienne Trutnie oraz Bagienne Szczury. Sam smok nie jest zbyt dużym wyzwaniem, raczej treningiem przed następnymi. Przy jego pokonaniu pomagają nam dwaj Łowcy Smoków - Cipher i Rod, siedzący przy wejściu na bagno. W jego skarbie nie znajduje się nic szczególnego.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 350
    • Siła: 120
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 500
    • Ochrona: Broń-90 Pociski-90 Smoczy Ogień-60 Magia-60

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 301
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1012
    • Ochrona: Broń-150 Pociski-150 Smoczy Ogień-150 Magia-150

    Pedrakhan - Żywioł Skalny

    Pierwszy smok, który może przysporzyć kłopotu. Znajduje się w Górskiej Fortecy otoczony hordą Jaszczuroludzi, Harpii i Skalnych Golemów. W dotarciu do niego pomaga nam Gorn, ale ze smokiem musimy poradzić sobie sami. Nieodzowną bronią jest tu czar przemiany w Smoczego Zębacza, który jest praktycznie odporny na ataki smoków, a jego cios robi więcej szkód niż najlepsza dostępna broń. W skarbie Pedrakhana można wyróżnić sekstans jako bardziej cenny przedmiot.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 400
    • Siła: 130
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 600
    • Ochrona: Broń-95 Pociski-95 Smoczy Ogień-70 Magia-70

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 400
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-160 Pociski-160 Smoczy Ogień-160 Magia-160

    Feomathar - Żywioł Ognia

    Ucieleśnienie żywiołu ognia zamieszkujące wulkan. Na drodze do niego staje nam kilku Jaszczuroludzi i dwa Ogniste Golemy. O ile droga do niego jest prosta, tyle walka z nim jest trudna, gdyż sprytnie blokuje on jedyną drogę ucieczki z wulkanu. Mądrym posunięciem jest użycie na nim zaklęcia zmniejszającego, ale również ryzykownym, ponieważ rzucenie tego czaru bardzo długo trwa. Po zmniejszeniu Feomathar jest praktycznie bezbronny i zaczyna uciekać. Jego skarb znajduje się wyżej, na skałach.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 450
    • Siła: 140
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 700
    • Ochrona: Broń-100 Pociski-100 Smoczy Ogień-50 Magia-50

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 500
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-170 Pociski-170 Smoczy Ogień-170 Magia-170

    Finkregh - Żywioł Lodu

    Najsilniejszy ze smoków zamieszkujących Górniczą Dolinię. Zadomowił się w Nowym Obozie, który obstawił ogromną liczbą Jaszczuroludzi, Lodowych Wilków i Lodowych Golemów. Przed wejściem na jego teren spotykamy Sylvia i Bulka gotowych wspomóc nas w walce. Są to jednak próżne słowa, gdyż obaj idą za Bezimiennym kilka metrów po czym wystawiają nas na pastwę smoczej armii. Finkregha można pokonać łatwą taktyką atakowania czarem Ognistego Deszczu. Zaklęcia te należy rzucać w szybkim tempie, ponieważ smok błyskawicznie regeneruje swoje punkty życia (jeżeli gracie Wojownikiem to postarajcie się zakupić od Magów kilka zwojów z tym zaklęciem). W jego skarbie najcenniejszą rzeczą jest Smocze Jajo.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 500
    • Siła: 150
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 800
    • Ochrona: Broń-105 Pociski-105 Smoczy Ogień-70 Magia-70

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 600
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-180 Pociski-180 Smoczy Ogień-180 Magia-180

    Feodaron - Żywioł Ognia

    Jest to brat spotkanego wcześniej Feomathara, dlatego jest tak podobny. Feodaron to pierwszy ze smoków w Dworze Irdorath. Sprawa jest poważna, ponieważ dojścia do niego strzegą przeogromne armie Orków i Jaszczuroludzi. Sam smok jest już tylko małym przerywnikiem po ciężkiej walce. Nie powinien sprawić kłopotu, ale na wszelki wypadek nie zaszkodzi wziąć ze sobą kilku zwojów zmniejszenia lub przemiany w Smoczego Zębacza. Nie ma tak określonego skarbu jak jego poprzednicy, lecz kilka przedmiotów poukrywanych po skrzyniach w jaskini i całe mnóstwo Smoczych Jaj.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 450
    • Siła: 140
    • Zręczność: 100
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 700
    • Ochrona: Broń-100 Pociski-100 Smoczy Ogień-50 Magia-50

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 500
    • Siła: 200
    • Zręczność: 200
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-170 Pociski-170 Smoczy Ogień-170 Magia-170

    Smok Ożywieniec - Żywioł Śmierci

    Ostatni smok w grze, a zarazem ostateczny BOSS. Drogi do niego bronią resztki Orków, Nieumarli w różnych postaciach oraz mnóstwo Poszukiwaczy. Utrudnieniem dla bohatera są jeszcze cztery zasuwy z drzwi, które trzeba otworzyć by dostać się do głównej komnaty świątyni. Bezimienny Smok jest potężny, więc do walki z nim najlepiej zabrać najsilniejsze zaklęcia i broń. Walkę utrudniać będą Nieumarli Orkowie wybiegający z klatek naokoło jaskini. Taktyka walki polega na ciągłym ruchu, unikaniu ataków smoka (zwłaszcza ataku w zwarciu) i kontratakowaniu. Najlepszą bronią są tu właśnie zaklęcia, które szybko uszkadzają przeciwnika bez potrzeby podchodzenia do niego. Po wygranej możemy obejrzeć ciekawy filmik i wrócić z tajemniczym Kamieniem Duszy Smoka Ożywieńca na statek i zakończyć przygodę.

    » Screen

    Statystyki z Gothic II:

    • Poziom: 1000
    • Siła: 170
    • Zręczność: 170
    • Mana: 1000
    • Punkty trafień: 1000
    • Ochrona: Broń-150 Pociski-150 Smoczy Ogień-150 Magia-150

    Statystyki z Gothic II Noc Kruka:

    • Poziom: 1000
    • Siła: 400
    • Zręczność: 400
    • Mana: 2000
    • Punkty trafień: 2000
    • Ochrona: Broń-200 Pociski-200 Smoczy Ogień-200 Magia-200




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 91 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · .. · 5 · Nowsze »

    MASA
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.07.2007 o 20:03  

    Próbuje i próbuje ale zabić nie mogę bo on pierwszy mnie zabija macie radę

    corey
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.07.2007 o 16:40  

    zdobadz lepszy poziom ;]

    TomS
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2007 o 15:01  

    Lub graj na kodach

    Rafael
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.07.2007 o 18:20  

    On jest troszkę silniejszy, ale wypuść jednego demona, poczekaj, az ten do niego doleci po czym puść 2. Teraz kup popcorn i patrz.
    Możesz oczywiście puścić jeszcze 3 demona i kilka golemów ale chyba nie będzie potrzeby.
    Pamiętaj tylko, ze na niego w ogole nie działa szpon Beliara - wręcz przeciwnie to ty dostajesz po tyłku jak go atakujesz tą bronią

    kiler
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.08.2007 o 14:52  

    Gdziedzie jest po pokonaniu smoka na bagnie Gorn i gdzie jest smok skalny

    fokus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.08.2007 o 12:52  

    Rafael dobrze mówił mi wystarczył 1 demon a resztę sam załatwiłem w gothicu 2 bez nocy kruka załatwiłem go bez żadnych problemów po prostu duży miecz na smoki i wysoka siła

    Dignitius
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.09.2007 o 22:40  

    Ludzie ale czy Wy potraficie czytać? Napisałem gdzie każdy ze smoków się znajduje a tu lecą pytania, "gdzie jest dany smok?" Okej, ale dalej, Gorn siedzi sobie razem z kolegą na takim małłym skalnym cypelku po drodze jak się idzie do skalnego smoka. Też tam za pierwszym razem nie trafiłem, ale wystarczy się rozejrzeć i po sprawie.

    Dignitius
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.09.2007 o 22:41  

    Jeżeli dalej ktoś nie wie co to znaczy "skalna Forteca" i nie wie gdzie to jest, to zapraszam do mapki Górniczej Doliny z G1, niby inne częśći gry, ale miejsce te samo.

    Hagen
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.10.2007 o 18:39  

    Czesc!
    Mam dwa pytania.
    1.Do czego sluzy kamiem duszy smoka ozywienca?
    2.Tu troche nie na temat:Czy istnieje kod na szpon Beliara/

    Z gory thx

    Lord hagen

    Qrol
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.10.2007 o 1:43  

    Ostatniego smoka nie da rady zabić 2 demonami, to po pierwsze... (w nocy kruka oczywiście) Najlepiej go zamrozić i dokończyć sprawę np. deszczem ognia. Po drugie tylko buraki grają na kodach...

    lee
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.01.2008 o 13:47  

    ktoś moze mi powiedziec jaki jest kod na smoki aby stwozyc smoka z kodami;]

    lee
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.01.2008 o 13:48  

    poco demony szpon beliara wszystko pomoze

    lee
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.01.2008 o 13:52  

    nie ma poco atwazac demony 5 czy 10 nic to nie pomoze wszystko zalatwi jeden kod insetr itmw_beliarweapon_fire ;];];];] to kod na szpona ognika

    lee
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.01.2008 o 14:32  

    [img] poczebuje kod na oka zeby stwozyc orka jak cos to pisac








    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.02.2008 o 18:36  

    Ja sie mocno wkurzyłem, yak zobaczyłem Finkregha, który zrobił sobie legowisko w samym środku Nowego Obozu. Zburzyli karczme na jeziorze! I gdzie ja teraz na piwo pójde?

    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.02.2008 o 22:23  

    A Feomathar jest bardzo trudny do zabicia. Nie działała na niego żaden topór, ani kusza. Nawet jak sie wkurzyłem i wpisałem sobie kod na duże magiczne ostrze na smoki to też gucio z tego wyszło, a miałem 30 poziom i 90% w walce bronią dwuręczną. Czy ktoś wie, yaka broń na niego działa, albo kto sprzedaje zwój z czarem zmniejszenia potwora?

    Daro-pl
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.02.2008 o 19:20  

    Jak to mozna grac na kodach?Kody sa dla gracza który sie boi ze go ktos lub cos zabije.A tak jak całą grę grasz na kodach to to nie jest gra tylko bezsensowne zbaijanie bo wiesz ze i tak cie nic nie zabije.
    Choć jest w gothicku II z Noca Kruka cos takiego ze nawet jak masz kod na niesmiertelnosc kod wpisany to i tak ci zabierze zycie
    jest to posąg beliara jest ich kilka w tej grze jeden z nich jest na wiezy Xardasa.

    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.02.2008 o 22:37  

    Nie powiedziałem, że całą gre przechodze na kodach. Po prostu nie mogłem znaleźć żadnego sposobu na zabicie Feomathara i musiałem jakoś sobie pomóc, ale nic z tego nie wyszło. Mogłem też użyć kodu na zabicie, ale to już kompletne lamerstwo i nie dostaje sie doświadczenia.

    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.02.2008 o 18:09  

    Dzisiaj mi sie poszczęściło i udało mi sie zabić i Feomathara i Finkregha. Nie byli wcale tacy trudni, tylko zależało to od postaci. Wcześniej grałem łowcą smoków, a teraz magiem i Feomathara zabiłem dużą kulą ognia, a Finkregha błyskawicami.

    vatras
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.02.2008 o 20:03  

    słuchajcie żeby zabić niektórych smokow potrzebójecie oko innosa bo bez tego artefaktu nie można ich zabić poprostu kłamieci że zabiliście smoka za pomocą demonów to bzdura!!!!!!!



    Ten artykuł skomentowano 91 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · .. · 5 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw