Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 2 • Wodny Krąg • INSIMILION

    Gothic 2 » Solucja


    Wodny Krąg

    Działy gier » Gothic 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Ingmar
    Utworzono: 02.11.2006
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Wodny Krąg, a właściwie Wodny Pierścień to zbrojne ramię Magów Wody. Jednak w przeciwieństwie do Paladynów to organizacja tajna. Zwykły człowiek nawet nie wie o jej istnieniu. Jednak Bezimienny nie jest taką sobie zwyczajną postacią i o zrzeszeniu dowiaduje się stosunkowo szybko.

    Członkostwo w organizacji zapewnia prawną ochronę od Magów, dzięki czemu skazańcy, którzy wstąpili w szeregi Kręgu nie są ścigani, ani więzieni. Doskonałym tego przykładem może być Cavalorn, pierwszy członek, jakiego spotykamy na swojej drodze. Niegdyś był skazańcem w Kolonii Karnej, Cieniem ze Starego Obozu, teraz zaś żyje jako zupełnie inny człowiek. Może udzielić ci on kilku informacji na temat Kręgu, jednak nie powie niczego konkretnego dopóki nie pomożemy mu wyrównać rachunków. Napadli go okoliczni bandyci zabierając cały ekwipunek i ważną przesyłkę dla Vatrasa - Maga Wody z Khorinis. Przyłącz się do niego i razem ruszcie stawić czoło bandytom, jako przygotowanie do walki otrzymasz Nóż na Wilki i 2 Miksturki Lecznicze. Kieruj się za Cavalornem w stronę górskiej jaskini i wybijcie razem wszystkich jej mieszkańców. Teraz przeszukaj ciała złoczyńców oraz okoliczne skrzynie. Twój kompan da ci teraz kolejne zadanie do wykonania i furtkę do członkostwa w Kręgu - list dla Vatrasa, którego samemu nie ma czasu dostarczyć.

    Wodny Krąg niesie słowa Adanosa, walczy o utrzymanie równowagi między siłami dobra i zła pod postacią Innosa i Beliara. Zwycięstwo jednego z nich oznaczałoby rządy chaosu lub utratę wolnego wyboru.

    Vatras, którego spotkasz w świątyni Adanosa, ma ci bardzo dużo do zaoferowania, wyjaśni na czym polega członkostwo w Kręgu i co musisz zrobić, aby się do niego dostać. Po dostarczeniu przesyłki otrzymasz trzy kolejne zadania. Pierwsze będzie polegało na spotkaniu się z Martinem i ustaleniu, kto sprzedaje broń bandytom. Drugie to dołączenie do jednej z wpływowych gildii, dostanie się do Górnego Miasta i dostarczenie wiadomości o zagrożeniu i Smokach, Paladynowi Lordowi Hagenowi i wreszcie trzecie, to wywęszenie kto stoi za porwaniami ludzi z Wyspy i Miasta Portowego. Dla ułatwienia otrzymasz Amulet z Ognikiem, który pomoże ci odnajdywać najrozmaitsze przedmioty oraz ornament, który ma trafić w ręce Laresa.

    Każdy z członków Wodnego Kręgu zostaje odpowiednio przygotowany do walki o równowagę. Poza charakterystyczną bronią - Bojową Piką i pancerzem, otrzymuje również specjalny pierścień z Akwamarynem, znak, że dana osoba jest w Kręgu. Stąd też wywodzi się potoczna nazwa: Wodny Pierścień.

    Lares może cię wesprzeć na różne sposoby. Zaoferuje ci pomoc w dołączeniu do jednej z ważniejszych organizacji, przybliży ci też sprawę Kręgu i priorytetowe zadanie, jakie spoczywa na twoich barkach - wyjaśnienie tajemniczych zniknięć. Może także doprowadzić cię do ruin, które obecnie badają Magowie Wody lub na farmę Onara, niestety musi patrolować nabrzeże i bez zastępstwa się stamtąd nie ruszy. Twoim zadaniem będzie odnalezienie zmiennika, a w tym celu otrzymasz kolejny przydatny podarunek - Pierścień z Akwamarynem.

    Odwiedź teraz kwatermistrza Martina i opowiedz mu o swoim zadaniu powiązanym z handlarzem bronią. Od tej pory ów strażnik będzie twoim przełożonym i to właśnie jemu masz zdawać relacje z postępów.

    Najwyższy czas zabrać się za wykonywanie zadań.

    Handlarz Bronią

    To wymaga trochę doświadczenia lub sprytu. Wyposaż się w kilka magicznych zwojów (najlepiej jakieś przywołania), przyzwoitą broń i pancerz. Na początek udaj się do karczmy Orlana - Martwej Harpii, to właśnie w jej okolicach spoczywają wszystkie dowody. Miń ją i udaj się na most. Czeka tam już na ciebie szajka bandytów: trzech siepaczy i dwóch łuczników, samemu sobie możesz nie poradzić, dlatego polecam wywabić ich, a kiedy rzucą się za tobą w pogoń, biec jak najszybciej w stronę karczmy. Bywalcy stanowią wspaniałe mięso armatnie, zaś karczmarz jest niezgorszym wojownikiem. Po rozgromieniu tej bandy, przeszukaj jej członków i zachowaj dla siebie ich rapiery - to pierwszy dowód.

    Teraz idź na farmę Bengara (to ta na płaskowyżu). Przejdź przez pastwiska i skieruj się do pobliskiej dolinki po schodkach. Na dole czeka kolejna grupa opryszków. Jeśli nie jesteś dość silny, to znów wykorzystaj wspomnianą taktykę. Po pozbyciu się bandytów przeszukaj ich ciała, jeden z łuczników powinien mieć Zdobiony Pierścień Zamorskiej Gildii Araxos - właśnie wszedłeś w posiadanie drugiego dowodu.

    Ostateczny dowód jest najtrudniejszy do zdobycia, gdyż droga do niego jest wyjątkowo niebezpieczna. Musisz dojść do farmy Sekoba, a za nią wejść w las, teraz odbić na lewo i dalej już prosto, przed siebie. W lesie grasują orkowie i nieumarli, zatem zachowaj szczególną ostrożność i nie zapuszczaj się w głębsze ostępy (to jest to wspomniane niebezpieczeństwo). Wkrótce powinieneś ujrzeć dużą jaskinię strzeżoną przez bandytów. Istnieje też druga, łatwiejsza droga: wróć się do Martwej Harpii i skieruj swe kroki w głąb puszczy (na rozwidleniu - ścieżka w lewo). Miń obozowisko łowców (spotkasz w nim kusznika Dragomira) i dojdź aż do skarpy. Teraz kilka skoków po skalnych półkach i jesteś już przy bandyckiej pieczarze. Czeka cię trudna walka, gdyż wydawałoby się, że nie możesz liczyć na niczyją pomoc... właśnie po to pisałem o zwojach wzywających rozmaite bestie. Przed walką wykorzystaj jeden z nich (najlepszy będzie Szkielet-goblin). Rozpraw się z ową bandycką szajką (liczy pięcioro oprychów, z czego każdy jest uzbrojony w łuk). Uważnie przeszukaj cały obóz, przy dużej stercie broni powinien znajdować się list zatytułowany "Dostawa" - trzeci i ostatni dowód. Najwyższy czas powrócić do Martina i przekazać mu informacje.

    Wszystko wskazuje na jedną osobę - zamorskiego kupca pracującego dla Araxos (pierścień), którego imię zaczyna się na "F" (rapiery) i brzmi Fernando (list dostawczy). Na dodatek, po upadku bariery stracił on jedyne źródło dochodów, czyli zaczął pracować na czarno. Opowiedz o tym wszystkim Kwatermistrzowi, a on skieruje cię prosto do Vatrasa. Zadanie wykonane.

    Fala porwań

    Najpierw kup jakąś porządną mapę, potem ruszaj w świat.
    Zacznij od udania się do miejscowego rybaka, wyjawi ci on, że jego kolega miał szemrane interesy z piratami, konkretniej ze Skipem, który rozbił obóz obok Khorinis. Czas go odnaleźć. Wskakuj czym prędzej do wody i płyń przed siebie (równolegle do przystani), wkrótce ujrzysz zatokę, w której zaszył się pirat . Ów jegomość jest wyjątkowo sympatyczną osobą, jeśli go poprosisz zaznaczy ci na mapie, gdzie ukrywa się Dexter i opowie wszystko co wie o porwaniach. Bandyci potrzebowali niewolników do pracy, zatem zapłacili piratom za przewiezienie ich statkiem. Dowódcą bandytów z tego rejonu jest właśnie Dexter i tylko on wie, gdzie są zaginieni ludzie.

    A zatem w drogę. Podczas podróży do kryjówki banitów odwiedź farmę Akila i popytaj o zaginionych. Zaczep również Grega (stoi przy karczmie Martwa Harpia) i wyjaw mu położenie kryjówki oprychów.
    Czas na rozróbę, bandyci ufortyfikowali się jednak cholernie mocno. Aby nie wzbudzać podejrzeń, podejdź do strażnika i wyjaw mu imię przywódcy (Dexter), teraz możesz udać się na audiencję. Koleżka z Górniczej Doliny siedzi sobie w największym domu w obozie, nic nie podejrzewając. Porozmawiaj z nim - oczywiście da ci ostatnią szansę na ucieczkę, ale nie "kieruj się na z góry upatrzone pozycje w celu odwrotu taktycznego", tylko przyszykuj broń i stań do walki. Nie jest wymagającym przeciwnikiem, ale powinieneś uważać na jego ciosy, wyprowadza je wyjątkowo szybko. Kiedy już będzie leżał martwy, wybiegnij z domu i wspomóż Grega, gdyż walczy samotnie przeciw całej szajce. Wspólnymi siłami powinno się wam udać. Następnie przeszukaj ciało Dextera i zabierz list wysłany przez Kruka. Masz już wszystkie potrzebne ci dowody, czas wracać do Vatrasa.

    Mag Wody będzie niezmiernie ucieszony z pomyślnego wykonania powierzonych ci zadań i przyjmie cię w skład Wodnego Kręgu.

    Uroczystość inicjacji odbędzie się w karczmie Martwa Harpia. Tam poznasz wszystkich członków Kręgu, otrzymasz swój własny pierścień, wytrzymałą zbroję i pikę. Teraz musi cię zaakceptować nie kto inny jak Saturas. Jednak zanim Vatras wyda ci list polecający, musisz dołączyć do jednej z wpływowych gildii.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 34 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Dark
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.09.2007 o 18:47  

    A jeżeli dołączę do magów ognia i zostanę tam magiem to mogę być magiem wody???
    plis odpowiedzcie.

    Saturas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.09.2007 o 16:56  

    Jak zostaniesz magiem ognia to również możesz byc magiem wody.Ja wlasnie tak jestem

    Saturas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.09.2007 o 16:58  

    Wie ktos moze gdzie jest Saturas??Bo musze z nim przejsc przez portal aby śledzić Kruka.


    PLZ ODPOWIEDZCIE!!!!

    Saturas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.09.2007 o 18:56  

    Jak by co mozecie odpowiedziec na moje GG
    mój nr GG to 1481596

    XYZ :]
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.10.2007 o 15:24  

    nie jesteś magiem wody, a członkiem wodnego kręgu
    a Saturas jest na północnym zachodzie

    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.02.2008 o 22:35  

    Właśnie! Nie da sie zostać magiem wody. Można być tylko w wodnym kręgu. W ogóle to mam wątpliwości co do wszystkich tych zadań. Ja najpierw dołączyłem do najemników, a potem yak chciałem do wodnego kręgu to musiałem wykonać tylko to zadanie z porwaniami i nic więcej.

    J.R.R.omir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.03.2008 o 10:12  

    Jak dostaćzadanie handlarz bronią gadałem z vatrasem ale nic tylko dostałem to zadanie o zaginionych.
    Nie należałem do żadnej gildi jeszcze
    [cytat=autor]

    wodnego kręgu to musiałem wykonać tylko to zadanie z porwaniami i nic więcej.

    tak samo u mnie

    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.03.2008 o 18:32  

    Naprawdę nie można zostać Magiem Wody? Mi kolega co przeszedł Gothica II i Noc Kruka mówił że po zabiciu Kruka można zostać Magiem, ale nie podał mi szczegółów, więc nie wiem za bardzo yak to zrobić. Prosiłbym o pomoc, jeśli zostanie Magiem jest możliwe.

    żal
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.03.2008 o 15:35  

    nie można zostać magiem wody w gothic nocy kruka ani nekromantom pisze tylko w profesi mag i nie jest napisane jaki więc możecie sie bawić w magów wody czy nekromantów na czitach kodem na szaty wody nekromanty itp

    Sentenza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.03.2008 o 21:07  

    Wielka szkoda

    ziom
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.03.2008 o 15:06  

    magiem wody da sie zostać na czitach trzeba bmarvib i w f2 napisać guilds czy jakoś tak bo mag wody jest dostępny bo jak ma sie kod bmarvinb to można podejść np do saturasa i wcisnąć o a w postaci jest mag wod

    morfi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 31.03.2008 o 16:42  

    nie moge znalesc niewolnikow dextera a mozna zostac magiem wody

    Bezelus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.04.2008 o 23:56  

    jak już było pisane w gothic2 ani w dodatku noc kruka można zostać magiem ale tylko ognia, jedynym blizszym kontaktem z magami wody jest wstąpienie do wodnego kręgu. było coś o uzyciu kodów do zostania magiem wody ale według mnie mija to się z celum gry. jak ktośma jakieś pytania odnośnie gothic1-2 to chętnie pomoge moje gg-12669125

    lol
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.05.2008 o 14:20  

    jak zostac magiem ognia

    lol
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.05.2008 o 14:21  

    prosze powiedzcie

    nika
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.05.2008 o 17:42  

    ale jak wpakować sedziego za kratki a wogule to jak wykonac misję od lee z dowodami na sędziego

    maceijboss
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.06.2008 o 15:00  

    jak się teleportować po zabiciu kruka !!! plz odp. !!!!!! 866404 mój nr. GG pisać jakby coś na ten nr !!

    Enuś ;p
     

    Wędrowiec
    Temat: Chcę zostać Magiem Ognia
    Dodany: 16.02.2009 o 18:36  

    Chciałbym zostać magiem ognia. Nie wiem gdzie znaleść golema bo mam młot. Jak ktoś chciałby pomóc to prosze pisać na nr gg 8951144
    pls ;p

    Enuś ;p
     

    Wędrowiec
    Temat: Mag Ognia
    Dodany: 16.02.2009 o 18:38  

    Oczywiście w dodatku Noc Kruka ;p Bo w normalnym jest on w drodze to czarnego trolla z tego co słyszałem prosze o szybką odpowiedź ;p

    Ciekawski xd
     

    Wędrowiec
    Temat: Wędrowiec
    Dodany: 16.02.2009 o 18:54  

    Golem znajduje sie niedaleko pierwszego mostu, ktory wisi nad rzeka a do czarnego trola to ma daleko, wracajac do tematu to jest za drzewami, dziwne, że go nie widziales.
    Za to ja mam problem z dodatkiem noc kruka, dolaczylem do gildi najemnikow niby wszystko pieknie ale gdy gadam z ktoryms z magow wody to nic nie mowia zebym szukal jakiegos ornamentu czy kamiennych teleportow w Korinis, a juz wczesniej przeszedlem dodatek jako straznik i niemialem takich problemow. Jak wiecie jak mi pomoc to piszcie ;p ...



    Ten artykuł skomentowano 34 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw