Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Broń dwuręczna • INSIMILION

    Gothic 3 » Ekwipunek


    Broń dwuręczna

    Działy gier » Gothic 3 » Opisy » Ekwipunek
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 10.03.2008
    Aktualizacja: 22.12.2008

    Oto bronie dla nieustraszonego, silnego jak byk i wielkiego jak szafa wojownika, zabijaki z prawdziwego zdarzenia. Jeśli podziwiasz barbarzyńców z północy albo orkowych przywódców, możesz podobnie jak oni zainwestować w broń o dużym zasięgu i zadającą najwięcej obrażeń. Nikt nie oprze się silnemu zamachowi miecza czy topora, a większość wrogów twoje ciosy dosłownie będą zwalały z nóg.

    Gniew Innosa

    Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż

    Wymagania:

    • Siła: 300
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 160
    Dodatkowo: Paladyn
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 75000
    Cena sprzedaży: 22500

    Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Moc przodków

    Opis: Potężny oręż z czystej rudy

    Wymagania:

    • Siła: 270
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 135
    Ochrona przed pociskami +8
    Ochrona przed uderzeniami +8
    Ochrona przed ostrzami +8

    Cena kupna: 60000
    Cena sprzedaży: 18000

    Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.


    Miecz demona

    Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz

    Wymagania:

    • Siła: 666
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 135
    Ochrona przed pociskami +8
    Ochrona przed uderzeniami +8
    Ochrona przed ostrzami +8

    Cena kupna: 1
    Cena sprzedaży: 1

    Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.


    Wielki inkwizytor

    Wymagania:

    • Siła: 260
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 140
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 45000
    Cena sprzedaży: 13500

    Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Miecz katowski

    Wymagania:

    • Siła: 220
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 110

    Cena kupna: 30000
    Cena sprzedaży: 9000

    Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Miecz dwuręczny z rudy

    Wymagania:

    • Siła: 210
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 105

    Cena kupna: 20000
    Cena sprzedaży: 6000

    Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.


    Miecz zakonu

    Wymagania:

    • Siła: 180
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 100
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 10000
    Cena sprzedaży: 3000

    Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Miecz dwuręczny

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 75

    Cena kupna: 500
    Cena sprzedaży: 150

    Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.


    Zardzewiały miecz dwuręczny

    Wymagania:

    • Siła: 120
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 60

    Cena kupna: 60
    Cena sprzedaży: 18


    Ogrowy morgenstern

    Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.

    Wymagania:

    • Siła: 500
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od uderzeń: 250

    Cena kupna: 300
    Cena sprzedaży: 90

    Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.


    Krush Tarach

    Wymagania:

    • Siła: 400
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 200

    Cena kupna: 800
    Cena sprzedaży: 240

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Krush Irmak

    Opis: Halabarda Irmaka

    Wymagania:

    • Siła: 400
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 200

    Cena kupna: -
    Cena sprzedaży: 450

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.


    Krush Agash

    Wymagania:

    • Siła: 350
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 175

    Cena kupna: 900
    Cena sprzedaży: 270

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Gniew berserkera

    Wymagania:

    • Siła: 290
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 150

    Cena kupna: 65000
    Cena sprzedaży: 19500

    Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Krush Pach

    Wymagania:

    • Siła: 300
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 150

    Cena kupna: 600
    Cena sprzedaży: 180

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Krush Morok

    Wymagania:

    • Siła: 300
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 150

    Cena kupna: 700
    Cena sprzedaży: 210

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Topór berserkera

    Wymagania:

    • Siła: 270
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 135

    Cena kupna: 55000
    Cena sprzedaży: 16500

    Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Krush Varok

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 125

    Cena kupna: 500
    Cena sprzedaży: 150

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Topór bojowy barbarzyńcy

    Opis: Nawet ork bałby się tej broni

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 120
    Dodatkowo: Zabójca Orków

    Cena kupna: 35000
    Cena sprzedaży: 10500

    Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Młot wojenny

    Wymagania:

    • Siła: 240
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od uderzeń: 120

    Cena kupna: 15000
    Cena sprzedaży: 4500

    Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Topór bojowy

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 100
    Dodatkowo: Duży oręż III

    Cena kupna: 21000
    Cena sprzedaży: 6300

    Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Toporek do mięsa

    Wymagania:

    • Siła: 170
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 85
    Dodatkowo: Duży oręż II

    Cena kupna: 10000
    Cena sprzedaży: 3000

    Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Wielki topór

    Wymagania:

    • Siła: 160
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 80

    Cena kupna: 7000
    Cena sprzedaży: 2100


    Kolczasta pałka

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od uderzeń: 75

    Cena kupna: 150
    Cena sprzedaży: 45

    Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.


    Halabarda

    Wymagania:

    • Siła: 70
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 70

    Cena kupna: 700
    Cena sprzedaży: 210


    Nabijana kolcami pałka

    Wymagania:

    • Siła: 130
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od uderzeń: 65

    Cena kupna: 100
    Cena sprzedaży: 30


    Krush Milok

    Opis: Stary miecz Miloka

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 60

    Cena kupna: -
    Cena sprzedaży: 150

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.


    Zardzewiały topór bojowy

    Wymagania:

    • Siła: 120
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 60

    Cena kupna: 150
    Cena sprzedaży: 45





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 59 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · Nowsze »

    Colapsor
     

    Wędrowiec
    Temat: Miecze wykute własnoręcznie
    Dodany: 12.11.2008 o 21:35  

    zadają wyższe obrażenia. Dodatkowo każdy miecz można naostrzyć, pobłogosławić i zatruć. Dopisałbym więc, iż obrażenia ww. są obrażeniami bez modyfikatorów.

    Amix
     

    Wędrowiec
    Temat: Topór bojowy barbarzyńcy
    Dodany: 07.12.2008 o 20:56  

    Czegoś tu nie rozumiem, jak można zdobyć Topór bojowy barbarzyńcy od Hogara skoro jak go zdobędziemy to ten będzie zużyty i będzie zadawał mniejsze obrażenia? Są jakieś inne sposoby prócz skrzyń na zdobycie nie zużytego topora? Proszę o odpowiedź

    DqpDragon
     

    Wędrowiec
    Temat: poprawa: GNIEW INNOSA
    Dodany: 15.12.2008 o 15:52  

    Siła: 300
    Zdolność: Duży oręż III
    Obrażenia od ostrza: 160
    Dodatkowo: Paladyn
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 75000
    Cena sprzedaży: 23500

    dodatek: dodatkowe obrażenia dla sług Beliara

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 7
    Temat: Mam sposób na bogactwo
    Dodany: 26.12.2008 o 0:12  

    Amix ten topór na początku gry ma też gorn i za każdyn razem jak go bijesz broń znowu się pojawia mu na plecach a to ma dużą wartość

    Michu
     

    Wędrowiec
    Temat: ???????
    Dodany: 06.01.2009 o 21:18  

    O co chodzi z tymi skrzyniami o.O?

    Bezi
     

    Wędrowiec
    Temat: Poprawka : Topór bojowy barbarzyńcy
    Dodany: 06.02.2009 o 20:03  

    Moźemy też go kupić u kowala z klanu wilka, cena sroga ale warto szczególnie jak jest się po stronie buntowników

    M.K.
     

    Wędrowiec
    Temat: Gniew Innosa gdzie on jest?...
    Dodany: 11.03.2009 o 9:19  

    Gniew Innosa gdzie on jest?????????

    bobco42
     

    Wędrowiec
    Temat: gniew innosa
    Dodany: 17.03.2009 o 10:11  

    gniew innosa jest u larsona w klanie wilka. jest u niego w kufrze.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Nie jest u Larsona, tylko w...
    Dodany: 11.06.2009 o 12:33  

    Nie jest u Larsona, tylko w ostatniej, czterdziestej ósmej Skrzyni. Nieistotne jest ich położenie, tylko kolejność. W każdej następnej otwartej są lepsze fanty.

    Timex
     

    Wędrowiec
    Temat: Skrzynie
    Dodany: 18.06.2009 o 12:16  

    No, ale żeby je uzbierać to trzeba się nieźle nachodzić... ciekaw jestem, czy ktoś je zebrał bez użycia mapek? Tych z opisem postaci, itd.

    HUJ
     

    Wędrowiec
    Temat: miecz demona
    Dodany: 19.07.2009 o 23:28  

    GDZIE JEST MIECZ DEMONA PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŻ

    Szklana
     

    Wędrowiec
    Temat: ogrowy monstergem
    Dodany: 23.07.2009 o 1:18  

    Ogrowy morgenstern

    Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.

    Wymagania:
    Siła: 500
    Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od uderzeń: 250

    Cena kupna: 300
    Cena sprzedaży: 90

    Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.


    gdzie go znajde w nienaruszonym stanie czyli nie zuzytego ?

    Pomocnik
     

    Wędrowiec
    Temat: Bronie
    Dodany: 12.08.2009 o 14:03  

    Po całej mapie porozrzucanych jest 48 skrzyń z brońmi. Tu macie liste, jaka broń jest w jakiej skrzyni :

    #01 Nóż Asasyna 350G
    #02 Łuk Asasyna 400G
    #03 Kościany łuk 800G
    #04 Sztylet 800G
    #05 Kusza łowcy nagród 1.000G
    #06 Miecz Asasyna 1.250G
    #07 Łuk kompozytowy 1.600G
    #08Śmierć niewolnika 1.750G
    #09 Kusza najemnika 3.200G
    #10 tarcza czaszki 4.500G
    #11 Łuk wojenny 5.000G
    #12 Krwawe żniwa 6.400G
    #13 Bartaxt 7.000G
    #14 Katana 8.000G
    #15 Miecz Paladyna 8.000G
    #16 Rubinowe ostrze 8.000G
    #17 Nóż na wilki 9.500G
    #18 Miecz zakonu 10.000G
    #19 Toporek do mięsa 10.000G
    #20 Lodowa Klinga 10.000G
    #21 Eichenbogen 12.000G
    #22 Kordelas 12.000G
    #23 Kusza nordmarczyka 12.800G
    #24 Młot wojenny 15.000G
    #25 Łuk wojskowy 15.000G
    #26 Miecz dwuręczny z rudy 22.000G
    #27 Runiczna tarcza 20.000G
    #28 Rogaty łuk 20.000G
    #29 plan (Miecz runiczny) 25.000G
    #30 Rhinotöter 25.500G
    #31 Inquisitor 27.500G
    #32 El Bastardo 27.500G
    #33 Miecz sędziego 30.000G
    #34 Nimroder 30.000G
    #35 Wielki miecz 30.000G
    #36 Mistrzowski miecz 30.000G
    #37 Topór barbarzyńcy 35.000G
    #38 Ciężka kusza 35.000G
    #39 plan (Miecz przodków) 50.000G
    #40 Łuk runiczny 42.000G
    #41 Wielki inquisitor 45.000G
    #42 Kusza wojownika 45.000G
    #43 plan (Moc przodków) 50.000G
    #44 Demoniczny łuk 52.000G
    #45 Topór Berserkera 55.000G
    #46 Krash Morra 60.000G
    #47 Gniew Berserkera 65.000G
    #48 Gniew Innosa 75.000G

    Mi zostało jeszcze 6 skrzyń do Gniewu Innosa (NO CHEATS !!!). Nieważne w jakiej kolejności otwieramy skrzynie. Gniewu Innosa nie ma w kufrze Larsona (chyba, że to będzie ostatnia otwarta przez was skrzynia).

    Miecz Demona można zdobyć przywołując czarem demona i wypedzając go. Zostaną po nim zwłoki z mieczem, ale nie placa ci się jak grasz bez kodów, bo aby go użyć musisz mieć 666 siły. Autorzy sobie zażartowali ;)

    pudzian
     

    Wędrowiec
    Temat: mapa
    Dodany: 13.08.2009 o 11:59  

    daj ktos link do mapy ze skrzyniami w
    myrtanie z góry dzięks

    PrzeszedlemG38razy
     

    Wędrowiec
    Temat: miecz demona
    Dodany: 17.08.2009 o 11:59  

    można mieć 666 siły, jak sie wali wszystko w siłe a i na pewno gdzieś sie znajdzie zwój z przywołaniem demona, a poza tym i tak najlepszy jest krush tarach, bo jak sie pokona ogra to ogrowy morgensztern jest zużyty i ma 125 dmg

    GNIEW INNOSA
     

    Wędrowiec
    Temat: GNIEW INNOSA
    Dodany: 21.08.2009 o 18:13  

    ja w dodatku znalazlem w jaskini razem z najlepszymi mieczami dodatku szukalem go w zwyklej 3 i go nie bylo a w tej 49 skrzyni nie chcemi sie szukac al wierze

    Avenroth
     

    Wędrowiec
    Temat: Broń to największa chyba po...
    Dodany: 26.09.2009 o 12:32  

    Broń to największa chyba porażka tej gry... Ten system z ostatnią skrzyneczką to idiotyzm w czystej postaci(no bo na takiej mapie!!!), brak jakiś fajniejszych artefaktów no i różnorodność... w jedynce było chyba więcej broni, była fajniejsza, miała lepsze nazwy, i cholera czułeś się jak bohater bo miałeś unikalny Uriziel na plecach, a nie pospolitą orkowy berdysz... Rzekłem.

    jex
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam pytanie dlaczego mi z d...
    Dodany: 14.03.2010 o 21:36  

    Mam pytanie dlaczego mi z demonem nie działa? wzywam go i mowie wracaj a on nic nie zostawia prosze o odpowiedz bede wdzieczny

    jex oto twoja odp.
     

    Wędrowiec
    Temat: Demon musi kogos zabic i wt...
    Dodany: 16.04.2010 o 16:04  

    Demon musi kogos zabic i wtedy miecz bedzie :)

    sadziuu
     

    Wędrowiec
    Temat: Macie tu umieszczenie skrzy...
    Dodany: 17.04.2010 o 10:02  

    Macie tu umieszczenie skrzyń:

    Myrtana:
    1. Tunel w Redock przy pierwszym pełzaczu jakiego spotkamy
    2. Jaskinia pod Cape Dun, za drugim smokiem na samym dole, na końcu plaży
    3. Przed Ardea w drodze do Kręgów gdzie siedzi Chris, koło ogniska - siedzą tam bandyci
    4. W faring skrzynia Alego na piętrze w gospodzie
    5. Idąc wzdłuż bariery przy Vengard i dalej na północ pod góre, napotkamy wiele Ogrów, tam też przy ogniskach jest jedna ze skrzyń, łączy się tam myrtana z nordmarem
    6. W Gotha na drugim wewnetrznym dziedzincu po prawej stronie gdzie tron szamana orków
    7. Za Jaskinia za zlodziejami zboża koło Montery
    8. Pagórek po lewej stronie przed zlodziejamy zboża koło Montery
    9. Cape Dun gdzie uwięziony był paladyn Wenzel
    10. Między drogą z Cape Dun do Montery po lewej jaskinia z 3 cieniostworami
    11. Za wilczą jaskinią dalej prosto i po zabiciu 3 troli normalnych leży skrzynia
    12. Po pkt 11 idziemy dalej na północ aby wejść na górę z lewej, tam znajdziemy berło cienia a jeszcze dalej cofając się na południe (będąc na tej górze) zabijamy 2 trole normalne i 1 czarny i jest kolejna skrzynia
    13. W Trelis co mamy misję zabić Ogry, w tej grocie koło kapliczki Beliara
    14. W Okara w grocie gdzie siedzi paladyn Roland
    15. W Trelis w domu kupca assasyna Khabir'a
    16. W Okara po wyjściu zaraz w lewo przy dwóch cieniostworach (tych co misja z nimi była)
    17. W północnym namiocie orków oblężenia Vengardu
    18. W skarbcu w Geldern pilnowanym przez dwóch orków.
    19. Gdzie buntownik Charles, dwie drogi, pierwsza na przeciwko miejsca gdzie walczyliśmy razem z gońcem leśnym z orkami trzeba przejść i po lewej jest jaskinia, druga droga to od świątyni w Trelis iść zaraz w lewo przy ścianie i dojdzie się do spalonego domu i obozu buntowników, dalej prosto i na prawo jest ta jaskinia.
    20. Na północ od Trelis, na farmie gdzie ukrywa się alchemik na A... i siedzi złodziej Peps, pod nimi jest jaskinia z rozpruwaczami, tam jest kolejna skrzynia.
    21. W Geldern nad kopalnią siarki koło zburzonej wierzy i smoka (trzeba wchodzić od strony kopalni na południu gdzie brat jednego kupca działał)
    22. W domu pierwszego dowódcy oblężenia Vengard wewnątrz bariery, po wyjściu ze świątyni zaraz po prawej stronie.
    23. Vengard, sala tronowa nad salą gdzie siedzi król, a dokładniej na tarasie w stronę morza.

    Varant

    24: Na północny wschód od świątyni Al-Shedim przy 4 ograch ( miejsce to wyraźnie widać - jest na wzgórzu, z dużą szubienicą )
    25: Jaskina lwów na północ od Isthar. Trzeba dojść do oazy z czterema assasynami (nr. 52 na mapie) i wtedy skręcić na zachód, przejść jeszcze ładny kawałek. W środku rozkładające się bestie i lwy ( skóry tych pierwszych potrzebne były w zadaniu w Isthar )
    26: W domku Daro w Ben Sali
    27: W komnatach Zubena
    28: Przy 3 gargulcach w ruinach biblioteki Al-Shedim
    29: W świątyni Al-Shedim
    30: W Isthar - przy arenie jest wejście do piwnicy, w jednym z pomieszczeń jest skrzynia
    31: W świątyni Mora-Sul
    32: W pałacu Gonzalesa
    33: Na północ od Bragi przy bandytach - w zamaskowanej jaskini - idąc od strony Bragi po prawej stronie od ścieżki w momencie gdy mijamy miejsce w którym był Paladyn Kurt.
    34: Na północ od Bakareshu na wybrzeżu w obozie wrogo nastawionych orków.
    35: Daleko na zachód od Mora Sul, w sumie to blizej do Isthar. Od nr. 37 na mapie trzeba kierować się na zachód, aż dojdziemy do gór - trzeba się przebiec wzdłuż i poszukać jaskini w której będzie skrzynia.
    36: Przy pierwszym rozwidleniu drogi z Bragi do Isthar - w ruinach z trzema ogrami
    37: Północny zachód od Isthar, przy studniach trzeba skręcić w lewo i iść kawałek pod góre. W jaskini z szakalami.
    38: Na największej wyspie Varantu, na piedestale we wschodniej części wysepki

    Nordmar

    39. W domu Pedara (nr 18; niedaleko grobowca Ejnara )
    40. W grobowcu Ejnara ( czarny nr. 5 na mapie )
    41 i 42. W domu Kalana ( w Klanie Ognia ) przez buga tutaj są dwie skrzynie jedna na drugiej. Przed otwieraniem zróbcie save'a bo raz mi się gra tu zwiesiła. Za drugim razem otworzyłem bez problemu.
    43. W grobowcu Angira ( czarny nr. 6 na mapie )
    44. W grobowcu Akaschy ( czarny nr. 1 na mapie )
    45. Skrzynia Tjalfa - szefa klanu młota. Klucz dostajemy po oczyszczeniu kopalni.
    46. W domu Ingvara ( w Klanie Młota )
    47. Któryś z obozów orków na północ od Klanu Młota - tej kropki na mapie nie jestem pewien.
    48. W domu Larsona ( w Klanie Wilka )



    Ten artykuł skomentowano 59 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw