Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Faring • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Faring

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 06.08.2009

    1. Polowanie na trolle z Mitchem

    Pomóż Mitchowi zabić trzy trolle, do których cię zaprowadzi (zadanie nr 2).
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    2. Zabij 3 trolle na wzgórzach w pobliżu Faring

    Na wzgórzu w pobliżu mostu prowadzącego do Faring kręcą się trzy trolle. Zabij je.
    Reputacja w Faring: +12
    Punkty Doświadczenia: 1500

    3. Jaskinia Rocko

    Rocko da ci bryłkę rudy, jeśli oczyścisz dla niego jaskinię z goblinów. Znajdziesz ją niedaleko Mojoka, przy wieży broniącej wejścia na przełęcz. Wróć do zleceniodawcy po nagrodę i dodatkowe 500 PD.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Zamek w Faring

    Gorok jasno da ci do zrozumienia, że nawet nie masz co liczyć na wejście do zamku, jeśli nie uzyskasz zgody jego, Mojoka i Gnara. Po pierwsze, porozmawiaj z Flintem i rozprowadź alkohol pomiędzy orków (zadanie nr 5). Po drugie, idź do Connora. Za 100 sztuk złota od każdego z najważniejszych orków, powie ci, jak przekonać do siebie każdego z nich. Teraz musisz wykonać zadania nr 6, 9 i 15 oraz zdobyć minimum 75% reputacji. Kiedy to zrobisz, idź do Gnara, by wpuścił cię do zamku.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    5. Rozprowadź alkohol wśród orków

    Jest to część zadania nr 4. Flint twierdzi, że nic tak dobrze nie przekona do ciebie orków, jak dobra gorzałka. Rozdaj ją Gnarowi, Gorokowi i Mojokowi. Wróć do Flinta (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Faring: +12
    Punkty Doświadczenia: 1500

    6. Wóda dla Mojoka

    Przy wykonywaniu zadania nr 5 okaże się, że Mojok ma wysokie wymagania jeśli chodzi o alkohol. Aby pozyskać jego szacunek musisz mu dostarczyć dwie butelki Nordmarskiej Starki. Flint jej nie ma, ale powie ci, żebyś poszedł do Tipplera, który swoją chatę ma w pobliskim lesie. Uwaga na trolle. Niestety, łowca również nie ma dostatecznej ilości tego trunku, dlatego musisz załatwić mu składniki do potrzebne do jego wytworzenia (patrz zadanie nr 7). Drugą butelkę musisz kupić od niego za 200 sztuk złota. Możesz też ów alkohol zdobyć od Mitcha. Wróć do Mojoka, za Starkę otrzymasz 500 sztuk złota i jego szacunek.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    7. Ważenie wódy z Tipplerem

    Jest to część zadania nr 3. Tippler da ci przepis - są to dwa ziela lecznicze i dziesięć alkojagód. Być może masz je w swoim ekwipunku. Jeśli nie - poszukaj ich w okolicy.
    Alchemia: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    8. Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring

    Tippler może cię uczyć, jeśli zlikwidujesz dla niego lokatorów z pobliskich ruin - gobliny. Wybij je i wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    9. Wilcze skóry dla Gnara

    Od Connora dowiesz się (po uprzednim opłaceniu tej informacji), że Gnar potrzebuje wilczych skór. Oczywiście naszym zadaniem jest dostarczenie ich orkowi. Jeśli nie jesteś w posiadaniu wystarczającej ilości (20), najprostszym sposobem jest upolowanie wilków, pamiętając o konieczności nauki umiejętności Pozyskiwanie skór.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 2000

    10. Myśliwi z Faring

    Jedynym sposobem przekroczeniem przełęczy wiodącej do Nordmaru w pokojowy sposób, jest przyłączenie się do myśliwych, o czym poinformuje cię Mojok. Zanim jednak zgodzą się oni, byś stał się jednym z nich, musisz się zasłużyć - wykonać zadania nr 11, 13 i 14.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    11. Zanieś Tomowi artefakt Alego

    Tomowi, jednemu z myśliwych, zależy na tym, byś odebrał dla niego artefakt znajdujący się aktualnie w posiadaniu Alego - konkretnie w jego skrzyni. Idź na piętro karczmy, znajdź odpowiedni kufer i otwórz go - wymagana umiejętność Otwieranie trudnych zamków, możesz też skorzystać z czaru Otwieranie zamków.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    12. Artefakt Alego

    To część zadania nr 11. Idź na piętro karczmy, znajdź odpowiedni kufer i otwórz go - wymagana umiejętność Otwieranie trudnych zamków, możesz też skorzystać z czaru Otwieranie zamków.
    Kradzież: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    13. Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota

    Wilson poleci ci sprzedać Gnarowi skórę cieniostwora za 500 sztuk złota. Uwaga - to test na uczciwość. Powiedz prawdę Gnarowi, skąd masz skórę. A następnie powiedz Wilsonowi, ile Gnar ci za nią zapłacił.
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 2000

    14. Zapoluj z Wilsonem na topielce

    Kiedy już wypełnisz zadania nr 11 i 13, Wilson zabierze cię na polowanie. Walka z topielcami to nie będzie spacerek, więc bądź czujny. Następnie porozmawiaj z Wilsonem.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    15. Zabij topielce!

    Część zadania nr 14. Zabij topielce, do których zaprowadzi cię Wilson. Porozmawiaj z Gorokiem (dodatkowe 500 PD).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Pokonaj Gorana na arenie

    Goran to pierwszy przeciwnik na arenie najemników, której szefuje Curtis. Pamiętając o zasadach, wejdź na nią i pokonaj go. Pogadaj z Curtisem (50 sztuk złota zysku i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 1000

    17. Pokonaj Moffa na arenie

    Moff to drugi przeciwnik na arenie najemników, której szefuje Curtis. Pamiętając o zasadach, wejdź na nią i pokonaj go. Pogadaj z Curtisem (50 sztuk złota zysku i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Pokonaj Spike'a na arenie

    Spike to trzeci i ostatni przeciwnik na arenie najemników, której szefuje Curtis. Pamiętając o zasadach, wejdź na nią i pokonaj go. Pogadaj z Curtisem (100 sztuk złota zysku i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 2000

    19. Zostań mistrzem areny w Faring

    Kiedy już dostaniesz się do zamku, okaże się, że orkowie również mają swoją arenę. Jednak aby na niej powalczyć czeka cię nie lada zadanie - podróż do Mora Sul i zdobycie mistrzostwa na tamtejszej arenie. Dopiero wtedy możesz wejść i pokonać czterech kolejnych przeciwników.
    Punkty Doświadczenia: 3500

    20. Pokonaj Vigo na arenie

    Kiedy już Tarok pozwoli ci walczyć na arenie w zamku Faring (patrz zadanie nr 19), wejdź na nią i pokonaj Vigo.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 3500

    21. Pokonaj Tukasha na arenie

    Drugim twoim przeciwnikiem na arenie w zamku Faring jest Tukash. Wejdź na nią i pokonaj go.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 4000

    22. Pokonaj Mortisa na arenie

    Twoim trzecim przeciwnikiem na arenie w zamku Faring jest Mortis. Wejdź na nią i pokonaj go.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 4500

    23. Pokonaj Rozhova na arenie

    Czwartym i ostatnim twoim przeciwnikiem na arenie w zamku Faring jest Rozhov. Wejdź na nią i pokonaj go.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 5000

    24. Zanieś Ur-Goshowi 3 szczawie królewskie

    Ur-Gosh będzie z tobą handlował i nauczał cię, kiedy przyniesiesz mu trzy szczawie królewskie. Sam zdecyduj, czy się opłaca.
    Alchemia: +1
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    25. Kowal z Faring

    Zakosh będzie cię nauczał, jeśli podniesiesz leżący w pobliżu kamień młyński. Potrzebujesz do tego minimum 250 siły.
    Reputacja u Orków: +1
    Punkty Doświadczenia: 2500

    26. Uwolnij Faring od orków

    Standard - jeśli współpracujesz z buntownikami, oczyść Faring z orków i całej reszty ich sojuszników. Pamiętaj, aby uprzednio odebrać kamień przodków Tomowi!
    Reputacja u Buntowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 10000

    27. Złam opór Morr

    Zadanie to zleca nam Kan, kiedy już orkowie pozwolą nam zobaczyć się z nim. Należy zabić króla Rhobara, a także przywódców buntowników: Anoga, Javiera, Rolanda i Russela.
    Reputacja u Orków: +7
    Punkty Doświadczenia: 5000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 40 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    zak
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam pytanie : czy zadani...
    Dodany: 05.02.2009 o 12:46  

    Ja mam pytanie : czy zadanie "uwolnij Faring od orków" ktoś nam zleca, czy sami "od siebie" zdobywamy to miasto ? Proszę o szybką odpowiedź. Pozdro

    Husky
     

    Wędrowiec
    Temat: re:
    Dodany: 31.03.2009 o 13:43  

    Każde odbicie miasta to zaliczone zadanie, jakie co prawda dostaniemy w przyszłości, jeżeli postanowimy ukończyć grę po stronie innosa. on nam każe oczyścić wszystkie miasta z orków, czym samym odbijając miasta będzie nam zaliczało zadanie, którego jeszcze nie dostaliśmy - bug w grze.

    Timex
     

    Wędrowiec
    Temat: uwalnianie miast
    Dodany: 25.06.2009 o 18:34  

    No właśnie też mam taki sam problem... gram po stronie beliara, ale myśląc, pomagam buntownikom:) bo i tak orków trzeba wybić. I tyle. Co do faring, może być jakaś pomoc od buntowników/niewolników? Poza tym, mam problem z Trelis, idę z 2 buntownikami na atak na Trelis. Podbijam zamek, on gada coś o orkach i tyle, a nie tak jak w innych miastach, że do przywódcy (tu Nemory) i są już buntownicy w mieście... najlepsze to, że mam grę od kumpla, on też zniszczył Trelis, ale buntownicy są w Trelis, a z nikim nie gadał... Czyli nie bug wersji, może ktoś może mi pomóc?

    xxx
     

    Wędrowiec
    Temat: Mój przedmówca
    Dodany: 18.07.2009 o 8:15  

    Żeby ludzie pojawili się w Trelis musisz się teleportować do byle jakiego miasta lub pogadać z przywódcą Nemory. A zniszczenie Farning zleca chyba Rhobar (król buntowników), niestety nie orientuje się zbytnio gdyż jestem po stronie orków :)

    Quchi
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam błąd odnośnie Wóda d...
    Dodany: 23.07.2009 o 20:16  

    Ja mam błąd odnośnie Wóda dla Mojoka, ide do tego kolesia w lesie i jak wybiore pomoc w zbieraniu składników to mi anuluje kupno za 200 złota i odwrotnie...a musze dwie butelki zanieść

    XxX
     

    Wędrowiec
    Temat: XxX
    Dodany: 24.07.2009 o 8:56  

    Musisz wziąć przepis, dać mu te składniki, a potem znów je uzbierać i sam zrobić Nordmarską Starkę w kociołku :P. O ile pamiętam potrzebne jest: 10 alkojagód, 2 zioła lecznicze i 1 butelka :). Także potrzebujesz podwójnej ilości tego co napisałem i połowę dajesz temu kolesiowi w lesie a z pozostałej połowy robisz sam.

    Quchi
     

    Wędrowiec
    Temat: Dzięki...w solucji jest nap...
    Dodany: 24.07.2009 o 16:42  

    Dzięki...w solucji jest napisane że drugą kupić trzeba i myślałem że to jakiś błąd...no to teraz juz luźno...dzięki..

    Kolor
     

    Wędrowiec
    Temat: mam 220 siły i nadal nie mo...
    Dodany: 26.07.2009 o 23:50  

    mam 220 siły i nadal nie moge podniesc tego kamienia?? co jest grane. gram na community patch 1,72

    ziomek
     

    Wędrowiec
    Temat: gothic 3
    Dodany: 01.08.2009 o 3:57  

    czy trzeba w czasie gry odbić wszystkie miasta dla buntowników

    ja
     

    Wędrowiec
    Temat: 300 siły
    Dodany: 01.08.2009 o 13:12  

    o ile pamietam trzeba miec 300 sily

    G3
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam dla Was 2 informację:1....
    Dodany: 14.08.2009 o 17:51  

    Mam dla Was 2 informację:

    1.Kiedy dostarczymy Tiplerowi 10 alkojagód i 2 ziela lecznicze dostaniemy nordmarską starkę ale potrzebujemy jeszcze jednej wiec bijemy Tiplera i zabieramy mu to co daliśmy i na stole alchemicznym ważymy 2 starkę bez konieczności zbierania składników.

    2.Do podniesienia kamienia jest potrzebne 250 siły.

    emperex
     

    Wędrowiec
    Temat: druga starka
    Dodany: 29.08.2009 o 23:27  

    A ja kupilem druga stare u goscia w zamku w farig, chyba sie zwal mitch, za chyba 200 golda. Ale gram na patchu bodajze 1.72 więc nie wiem czy tak jest na niższych
    Pozdro.

    marcio
     

    Wędrowiec
    Temat: bug?
    Dodany: 16.11.2009 o 20:36  

    elo mam pytanie czy jak najpierw zostalem mysliwym to nie moge juz rozprowadzać alkoholu u orków ?, jeśli mogę to napiszcie i jak to zrobić

    Wojciechu
     

    Wędrowiec
    Temat: Kan
    Dodany: 27.12.2009 o 14:44  

    Ej słuchajcie mam problem w Faring w G III.
    Wykonałem wszystkie misje i mam rep u orków za mało.( Brakuje mi dokładnie 34%)
    Czy moge wepchnąć sie do Kana i go od razu zabić?( jestem buntownikiem )

    Dragu
     

    Wędrowiec
    Temat: Kan
    Dodany: 23.01.2010 o 13:19  

    [cytat]Ej słuchajcie mam problem w Faring w G III.
    Wykonałem wszystkie misje i mam rep u orków za mało.( Brakuje mi dokładnie 34%)
    Czy moge wepchnąć sie do Kana i go od razu zabić?( jestem buntownikiem )[cytat]

    Rozpocznij rewolucję i go zabij. ;p

    Falek
     

    Wędrowiec
    Temat: Bład w Faring
    Dodany: 30.01.2010 o 10:20  

    Zwiedzałem sobie całą Myrtanę i doszedł aż do Faring i tu zaczyna się problem ;/ przechodzę przez most prowadzący do miasta i orkowie już są w kolorze czerwonym i atakują mnie. Wie ktoś może o co chodzi??

    Elek
     

    Wędrowiec
    Temat: Kłopoty w faring
    Dodany: 04.02.2010 o 16:40  

    Mam problem, bo jeden gostek w faring za każdym razem jak przychodze, dopieprza sie do mnie atakując i jak on mnie uderzy to rzuca się na mnie cała reszta, bo jestem podobno podejrzany o pobicie i kradzież, ale nic nie moge z tym zrobić. Wiec co robić ?

    fanaticoSZ
     

    Wędrowiec
    Temat: Budżet Klubu:
    Dodany: 14.02.2010 o 23:08  

    Orkowie Cię atakują w Faring bo widocznie wyzwoliłeś za dużo miast, można maksimum 2 miasta wyzwolić ja wyzwoliłem Ardee i Cape Dun i już przy tym są sapy więcj jeśli więcej niż 2 miasta wyzwoliłeś to lapiej gre od nowa zacznij bo będziesz miał problemy w Trelis a to jest ważne miasto do ukończenia dla płynności gry, podsumowując orkowie są czerwoni I Cie atakuja bo im ponad 2 miasta odebrałeś dla buntowników pozdro :), a ty Elek omijaj jakoś tego gościa albo wez go za miasto wyprowadz i tam go obij albo w ogole zabij :], ale pobij go i powinien Ci dac spokoj tylko zeby swiadkow nie bylo

    Aran
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam buga ze szawiami ;(
    Dodany: 12.03.2010 o 14:47  

    Ja mam buga ze szawiami ;(

    wojpas
     

    Wędrowiec
    Temat: odbilem juz chyba wszystkie...
    Dodany: 22.03.2010 o 22:31  

    odbilem juz chyba wszystkie miasta orkow oprocz faring. a w geldern juz orkowie sami mnie atakowali. czy w faring tez tak bedzie? i jeszcze jak samemu mozna zrobic nordmardzka starke?



    Ten artykuł skomentowano 40 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw