Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Klan Ognia • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Klan Ognia

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    1. Kamień przodków dla Rathgara

    Przechodząc przez przełęcz wiodącą do Nordmaru, natkniesz się na Rathgara. Ściga złodzieja imieniem Ali, którego już widziałeś w Faring. Asasyn ukradł mu kamień przodków i Nordmarczyk chce go odzyskać. W zależności od tego, jakie zadania wypełniłeś w tamtej wiosce, masz go ty lub Tom, lub wciąż jest w kufrze Alego.
    Reputacja w Klanie Ognia: +3
    Punkty Doświadczenia: 2000

    2. Towarzysz Rathgarowi do jaskini z grobowcem

    Zaproponuj Rathgarowi wspólną podróż do grobu Ejnara. Po drodze czeka was wcale trudna walka z wilkami i włochatymi nosorożcami.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    3. Hełm Ejnara

    Jest to kontynuacja zadania nr 2. Rathgar opowie ci o hełmie Ejnara. Chce, żebyśmy go mu przynieśli. Znajdziemy go rzecz jasna przy samym pokonanym duchu Ejnara. Idziemy z hełmem do zleceniodawcy, który pozwala zatrzymać nam go w charakterze nagrody.
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    4. Pojedynek z Sivertem

    Stojący na straży Sivert zapyta cię "swój czy wróg?". Jeśli odpowiesz "wróg", wyzwie cię na pojedynek i będziesz musiał go pokonać.
    Reputacja w Nordmarze: +3
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    5. Polowanie na orków z Kaelinem

    Kaelin zechce, abyś poszedł z nim zapolować na orki. Patrz zadanie nr 6.
    Punkty Doświadczenia: 1250

    6. Zabijanie orków

    W pobliżu Klanu Ognia jest obóz orków. Możesz iść tam z Kaelinem (zadanie nr 5). Podczas walki uważaj na szamanów.
    Reputacja w Nordmarze: +3
    Reputacja w Klanie Ognia: +10
    Punkty Doświadczenia: 2500

    7. 10 zębów szablozębów dla Leifa

    Leif będzie cię uczył, jeśli dasz mu 10 zębów szablozęba. Idź więc na polowanie, pamiętając o nauczeniu się umiejętności Zęby, szpony i rogi (chyba że już masz je w ekwipunku).
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    8. Polowanie z Leifem

    Leif zaprosi nas do wspólnego polowania. Nie będzie ono łatwe, dlatego jeśli chcesz, by Leif przeżył, polecam najpierw samemu się uporać przynajmniej z częścią wilków (ich stado znajduje się w pobliżu ścieżki wiodącej do Klanu Ognia).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    9. Pancerz dla Thoralda

    Thorald chce, byś załatwił mu jakiś pancerz. Musisz udać się do Stejnara z Klanu Młota i kupić specjalny rozmiar za 1000 sztuk złota. W nagrodę Thorald będzie mógł ci towarzyszyć.
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    10. Kamień teleportacyjny dla Lee

    Lee chce zabić Rhobara. Jeśli ma to mu się udać, musisz mu w tym dopomóc. Potrzebujecie dwóch kamieni teleportacyjnych - pierwszy znalazłeś w Gocie, drugi jest w zamku Vengard, w wieży Karrypto.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    11. Materiały dla Kalana

    Kalan będzie nas uczył, jeśli załatwimy 30 sztabek stali i młot kowalski. Przejdź się po kilku kowalach i kup, co potrzeba.
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    12. Moc przodków

    Kerth, wódz Klanu Ognia, opowie ci o mocy kamieni przodków i da ci mapę z zaznaczonymi grobowcami. Będziesz musiał wykonać zadania nr 13, 14, 15, 16, 19 i 20.
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +10
    Punkty Doświadczenia: 5000

    13. Grobowiec Baldara

    Grobowiec Baldara to ten w pobliżu Klanu Ognia (idąc drogą do Klanu Młota, skręć w lewo i idź wzdłuż zbocza gór). Po kamień będziesz musiał przejść się nieco dalej, jest on bowiem w brzuchu cieniostwora. Następnie rozprawiamy się z tym, co w środku grobowca i kładziemy kamień na piedestał.
    Siła: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    14. Grobowiec Bereka

    Grobowiec Bereka znajduje się na szczycie góry na południowy zachód od grobowca Baldara. Najpierw musimy stoczyć walkę z grupą orków, z nekromantą i demonem na czele. Kamień ma trup leżący na głazie. Rozprawiamy się w nieumarłymi wewnątrz grobowca i kładziemy go na piedestale.
    Zdolności myśliwskie: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    15. Grobowiec Ejnara

    W grobowcu Ejnara już zapewne byłeś. Kamień ma Rathgar. Wybijamy nieumarłych i umieszczamy go na piedestale.
    Zdolności myśliwskie: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    16. Grobowiec Angira

    Aby dostać się do grobowca Angira, możesz spróbować po odwiedzeniu grobowca Ejnara zsunąć się po zboczu na lewo od mostu i tam poszukać Osmunda. Ten opowie ci, jak orkowie zastawili na niego i jego towarzysza pułapkę i odebrali kamień przodków. Zaatakuj razem z nim i odbierz szamanowi artefakt (zadania nr 12 i 15). UWAGA! Koniecznie najpierw dopadnij szamana, bo po zabiciu większości orków, zacznie uciekać. Następnie rozpraw się z nieumarłymi wewnątrz grobowca i umieść go na piedestale.
    Kowalstwo: +8
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    17. Znajdź szamana orków

    Część zadania nr 16. Udaj się z Osmundem do obozu orków.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Zabij szamana orków

    Kontynuacja zadania nr 17. Zabij szamana orków. UWAGA! Koniecznie najpierw dopadnij szamana, bo po zabiciu większości orków, zacznie uciekać.
    Reputacja w Klanie Ognia: +7
    Punkty Doświadczenia: 2500

    19. Grobowiec Snorre'a

    Grobowiec Snorre'a znajduje się na zachód od Klanu Młota. Wewnątrz trwa walka. Należy uporać się zarówno z orkami, jak i nieumarłymi. Kamień ma szaman - umieszczamy go na piedestale.
    Siła: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    20. Kamień przodków Akashy

    Grobowiec Akaschy znajdziesz na północnym-wschodzie. Czeka cię niełatwa przeprawa, by się do niego przedostać - musisz zabić grupę orków, w której jest aż trzech szamanów obok siebie. Jeden z nich ma kamień. Dalej postępujemy standardowo - oczyszczamy grobowiec i kładziemy artefakt na piedestale.
    Prastara wiedza: +10
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    21. Oswobodź Nordmar

    Kiedy już zdobędziemy moc przodków, Kerth zechce, byśmy uwolnili Nordmar od orków. Mamy zniszczyć pięć ich najważniejszych obozów, a także odbić kopalnię Klanu Młota. Walki te nie będą łatwe (poszukiwania obozów też - są rozsiane po całym Nordmarze), pamiętaj, aby nie rzucać się od razu w największy tłum, tylko starać się pokonywać przeciwników pojedynczo, a zwłaszcza zachodzić szamanów, skracając odległość do nich. Za każdy rozbity obóz otrzymasz 2500 PD i +2 do reputacji w Nordmarze. Po wykonaniu zadania porozmawiaj z Kerthem (dodatkowe 1500 PD). W nagrodę będziesz miał do wyboru: Miecz Nordmarczyka, 10000 sztuk złota lub sztabkę czystej rudy.
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +10
    Punkty Doświadczenia: 5000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 35 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    TAK!
     

    Wędrowiec
    Temat: 21!
    Dodany: 06.06.2009 o 16:25  

    zadanie oswoboź nordmar: zabilem wszystkich orkow według mapy takmi sie wydaje i nic:) czy moze gdzies jest ukryta jakas banda orkow ktorej niemoge znalezc???????? czy ktos moze pomoc??

    Fallout2_fan
     

    Wędrowiec
    Temat: 11. Materiały dla Kalana
    Dodany: 13.07.2009 o 17:21  

    Ten q nigdy mi sie u niego niepokazał, znalazłem jego młot mam wystarczająco stali i nic. Gram na najnowszym comunity patchu 1.70

    Fallout2_fan
     

    Wędrowiec
    Temat: 6. Zabijanie orków
    Dodany: 13.07.2009 o 17:24  

    przed wzięciem tego q najlepiej wytępić wszystich orków ponieważ jeśli tego niezrobimy zespawnuje tam sie 2 grupa i bedziemy musieli walczyć z 2 szamanami i niezłą grupką, a w ten sposób nasz kolega zginie

    Fallout2_fan
     

    Wędrowiec
    Temat: walka
    Dodany: 14.07.2009 o 16:31  

    "pamiętaj, aby nie rzucać się od razu w największy tłum, tylko starać się pokonywać przeciwników pojedynczo, a zwłaszcza zachodzić szamanów"
    Co do tego niebył bym taki pewien przynajmniej walcząc z miecza, najpierw trzeba zajmować się szamanami o ile są, a całą reszte orków zebrać w jak najciaśniejsza grupke (najlepiej w przejsciu jak sie da) wtedy udeżamy wielu na raz pojedyńczo cały czas się obraniają w grupie tylko 1 czy 2 reszta tak jakby czeka na swoją kolej nieobraniając sie wiec mozna ich młucić do woli i to wszystkich na raz

    xD
     

    Wędrowiec
    Temat: Kamień teleportacyjny dla Lee
    Dodany: 16.08.2009 o 10:27  

    jak się dostać do Vengard i nie ma takiego miasta Gota chyba ze chodzi ci o Gothe

    urtas
     

    Wędrowiec
    Temat: dffa
    Dodany: 03.09.2009 o 7:25  

    ta, chodzi o Gothę, gratuluję spostrzegawczości

    Żul z pod ULA
     

    Wędrowiec
    Temat: oraj pole na traktore
    Dodany: 25.09.2009 o 17:35  

    Ale tempaki z was

    Bard
     

    Wędrowiec
    Temat: "oraj pole na traktore" Co to???
    Dodany: 25.09.2009 o 17:38  

    Ja bym go zabił za to co powiedział , idź się leczyć.Nie grasz w Gothica 3 , to idź spać...
    DOBRANOC!!!

    GothicMaster
     

    Wędrowiec
    Temat: ciekawe
    Dodany: 29.11.2009 o 14:52  

    A da sie ta nagrode najpierw wzasc 10000 sztuk złota a potem pobic tego kolesia i wziąść resztę?

    kupsko
     

    Wędrowiec
    Temat: uuuruk-hai
    Dodany: 05.12.2009 o 10:20  

    Żall nie umiem znaleść grobowca Snorr''e

    dziwne bo na mapie to wcale niejest na zachód od klanu młota tam jest Angir ŻŻŻŻŻŻŻŻŻAaaaaaaaaaaaaaaaaaLLLLLLLL

    Potrzebujacy
     

    Wędrowiec
    Temat: szukam grobowca snorre'a
    Dodany: 23.12.2009 o 23:16  

    Ok, a jak dostac sie do grobowca snorr'a, mam taki problem , ze nigdzie nie ma dogodnej drogi do tego miejsca ( a to ze jest na zach. od klanu mlota to g**** daje), probowanem juz dostac sie tam od strony kl. wilka ( 2 sciezkami) oraz od klanu mlota (3 sciezkami) i nic, po grobowcu ani sladu, prosze o pomoc

    cincinatti
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie te obozowiska
    Dodany: 27.12.2009 o 12:50  

    wiecie może gdzie dokładnie te obozowiska orków, oblazłem już chyba cały nordmar i znalazlem i rozwaliłem tylko 3 obozy(te duże xD) w pobliżu czego szukac tych obozów, wie ktos może ?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Grobowiec Ejnera
    Dodany: 30.12.2009 o 1:41  

    Potrzebna mi Pomoc ;/ Gdzie mam szukać tego fiuta Rathgar. tylko tego zrobić nie mogę . powie ktoś

    Tia
     

    Wędrowiec
    Temat: DO PREFEKTOS
    Dodany: 02.01.2010 o 2:03  

    @up
    Rathgar siedzi przy ognisku na przełęczy Faring z Nordmarem. Po prostu przejdź do Nordmaru idąc przez Faring.

    Pomocy
     

    Wędrowiec
    Temat: Pomoc
    Dodany: 04.02.2010 o 13:54  

    Gdzie jest ten cieniostwór co ma kamień przodków ? :/

    wogrsz
     

    Wędrowiec
    Temat: śmieszny temat
    Dodany: 18.02.2010 o 19:53  

    wiem jak mam dojść do klanu wilka i klanu młota znaczy byłem juśż tam ale śe zaklinowałem i hćałem stamtont wyjść ale nie mogłem wienc skasowałem mui zapis ale zapomniałem że natym

    zapiśe miałem zapisane wszystkie moje pobyty w rużnyh klanah wienc ja wienc jak mogę dojść do klanu ognia

    herc
     

    Wędrowiec
    Temat: pomoc
    Dodany: 06.03.2010 o 1:16  

    wykonalem wszystkie zadania w nordmarze i nikt mi nie mowil gdzie mam sie teraz udac . pomocy!!

    lol
     

    Wędrowiec
    Temat: wiekszosc z was wogole nie ...
    Dodany: 10.03.2010 o 15:52  

    wiekszosc z was wogole nie powinna w to grac... urok tej gry polega na tym ze nic nie jest proste...sam musze przyznac ze nawet z mapa grobowce stanowia problem...jest duzo gor,przeleczy....a co do ostatniego kolesia...xardas chyba dal ci zadanie??artefakty adanosa ...

    POMOCY
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdy mamy wybrac jedna z trz...
    Dodany: 13.03.2010 o 14:20  

    Gdy mamy wybrac jedna z trzech nagrod za oswobodzenie nordmaru od kertha to gdy go zabije moge zabrac wszystkie??

    POMOCY
     

    Wędrowiec
    Temat: znaczy pobije
    Dodany: 13.03.2010 o 14:22  

    znaczy pobije



    Ten artykuł skomentowano 35 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw