1. Kamień przodków dla Rathgara
Przechodząc przez przełęcz wiodącą do Nordmaru, natkniesz się na Rathgara. Ściga złodzieja imieniem Ali, którego już widziałeś w Faring. Asasyn ukradł mu kamień przodków i Nordmarczyk chce go odzyskać. W zależności od tego, jakie zadania wypełniłeś w tamtej wiosce, masz go ty lub Tom, lub wciąż jest w kufrze Alego.
Reputacja w Klanie Ognia: +3
Punkty Doświadczenia: 2000
2. Towarzysz Rathgarowi do jaskini z grobowcem
Zaproponuj Rathgarowi wspólną podróż do grobu Ejnara. Po drodze czeka was wcale trudna walka z wilkami i włochatymi nosorożcami.
Punkty Doświadczenia: 1000
3. Hełm Ejnara
Jest to kontynuacja zadania nr 2. Rathgar opowie ci o hełmie Ejnara. Chce, żebyśmy go mu przynieśli. Znajdziemy go rzecz jasna przy samym pokonanym duchu Ejnara. Idziemy z hełmem do zleceniodawcy, który pozwala zatrzymać nam go w charakterze nagrody.
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2000
4. Pojedynek z Sivertem
Stojący na straży Sivert zapyta cię "swój czy wróg?". Jeśli odpowiesz "wróg", wyzwie cię na pojedynek i będziesz musiał go pokonać.
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2000
5. Polowanie na orków z Kaelinem
Kaelin zechce, abyś poszedł z nim zapolować na orki. Patrz zadanie nr 6.
Punkty Doświadczenia: 1250
6. Zabijanie orków
W pobliżu Klanu Ognia jest obóz orków. Możesz iść tam z Kaelinem (zadanie nr 5). Podczas walki uważaj na szamanów.
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Ognia: +10
Punkty Doświadczenia: 2500
7. 10 zębów szablozębów dla Leifa
Leif będzie cię uczył, jeśli dasz mu 10 zębów szablozęba. Idź więc na polowanie, pamiętając o nauczeniu się umiejętności Zęby, szpony i rogi (chyba że już masz je w ekwipunku).
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2000
8. Polowanie z Leifem
Leif zaprosi nas do wspólnego polowania. Nie będzie ono łatwe, dlatego jeśli chcesz, by Leif przeżył, polecam najpierw samemu się uporać przynajmniej z częścią wilków (ich stado znajduje się w pobliżu ścieżki wiodącej do Klanu Ognia).
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 1500
9. Pancerz dla Thoralda
Thorald chce, byś załatwił mu jakiś pancerz. Musisz udać się do Stejnara z Klanu Młota i kupić specjalny rozmiar za 1000 sztuk złota. W nagrodę Thorald będzie mógł ci towarzyszyć.
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2000
10. Kamień teleportacyjny dla Lee
Lee chce zabić Rhobara. Jeśli ma to mu się udać, musisz mu w tym dopomóc. Potrzebujecie dwóch kamieni teleportacyjnych - pierwszy znalazłeś w Gocie, drugi jest w zamku Vengard, w wieży Karrypto.
Punkty Doświadczenia: 2000
11. Materiały dla Kalana
Kalan będzie nas uczył, jeśli załatwimy 30 sztabek stali i młot kowalski. Przejdź się po kilku kowalach i kup, co potrzeba.
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2000
12. Moc przodków
Kerth, wódz Klanu Ognia, opowie ci o mocy kamieni przodków i da ci mapę z zaznaczonymi grobowcami. Będziesz musiał wykonać zadania nr 13, 14, 15, 16, 19 i 20.
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +10
Punkty Doświadczenia: 5000
13. Grobowiec Baldara
Grobowiec Baldara to ten w pobliżu Klanu Ognia (idąc drogą do Klanu Młota, skręć w lewo i idź wzdłuż zbocza gór). Po kamień będziesz musiał przejść się nieco dalej, jest on bowiem w brzuchu cieniostwora. Następnie rozprawiamy się z tym, co w środku grobowca i kładziemy kamień na piedestał.
Siła: +3
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
14. Grobowiec Bereka
Grobowiec Bereka znajduje się na szczycie góry na południowy zachód od grobowca Baldara. Najpierw musimy stoczyć walkę z grupą orków, z nekromantą i demonem na czele. Kamień ma trup leżący na głazie. Rozprawiamy się w nieumarłymi wewnątrz grobowca i kładziemy go na piedestale.
Zdolności myśliwskie: +3
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
15. Grobowiec Ejnara
W grobowcu Ejnara już zapewne byłeś. Kamień ma Rathgar. Wybijamy nieumarłych i umieszczamy go na piedestale.
Zdolności myśliwskie: +3
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
16. Grobowiec Angira
Aby dostać się do grobowca Angira, możesz spróbować po odwiedzeniu grobowca Ejnara zsunąć się po zboczu na lewo od mostu i tam poszukać Osmunda. Ten opowie ci, jak orkowie zastawili na niego i jego towarzysza pułapkę i odebrali kamień przodków. Zaatakuj razem z nim i odbierz szamanowi artefakt (zadania nr 12 i 15). UWAGA! Koniecznie najpierw dopadnij szamana, bo po zabiciu większości orków, zacznie uciekać. Następnie rozpraw się z nieumarłymi wewnątrz grobowca i umieść go na piedestale.
Kowalstwo: +8
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
17. Znajdź szamana orków
Część zadania nr 16. Udaj się z Osmundem do obozu orków.
Punkty Doświadczenia: 1500
18. Zabij szamana orków
Kontynuacja zadania nr 17. Zabij szamana orków. UWAGA! Koniecznie najpierw dopadnij szamana, bo po zabiciu większości orków, zacznie uciekać.
Reputacja w Klanie Ognia: +7
Punkty Doświadczenia: 2500
19. Grobowiec Snorre'a
Grobowiec Snorre'a znajduje się na zachód od Klanu Młota. Wewnątrz trwa walka. Należy uporać się zarówno z orkami, jak i nieumarłymi. Kamień ma szaman - umieszczamy go na piedestale.
Siła: +3
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
20. Kamień przodków Akashy
Grobowiec Akaschy znajdziesz na północnym-wschodzie. Czeka cię niełatwa przeprawa, by się do niego przedostać - musisz zabić grupę orków, w której jest aż trzech szamanów obok siebie. Jeden z nich ma kamień. Dalej postępujemy standardowo - oczyszczamy grobowiec i kładziemy artefakt na piedestale.
Prastara wiedza: +10
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
21. Oswobodź Nordmar
Kiedy już zdobędziemy moc przodków, Kerth zechce, byśmy uwolnili Nordmar od orków. Mamy zniszczyć pięć ich najważniejszych obozów, a także odbić kopalnię Klanu Młota. Walki te nie będą łatwe (poszukiwania obozów też - są rozsiane po całym Nordmarze), pamiętaj, aby nie rzucać się od razu w największy tłum, tylko starać się pokonywać przeciwników pojedynczo, a zwłaszcza zachodzić szamanów, skracając odległość do nich. Za każdy rozbity obóz otrzymasz 2500 PD i +2 do reputacji w Nordmarze. Po wykonaniu zadania porozmawiaj z Kerthem (dodatkowe 1500 PD). W nagrodę będziesz miał do wyboru: Miecz Nordmarczyka, 10000 sztuk złota lub sztabkę czystej rudy.
Reputacja w Nordmarze: +5
Reputacja w Klanie Ognia: +10
Punkty Doświadczenia: 5000