Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Kody • INSIMILION

    Gothic 3


    Kody

    Działy gier » Gothic 3 » Varia
    Autor: Orish
    Utworzono: 29.10.2006
    Aktualizacja: 25.10.2009



    Odejdź stąd człowieku marny, jeśli nie chcesz sobie zepsuć zabawy. Ostrzegam, że jeżeli zaczniesz wpisywać kody, to cała przyjemność z gry pryśnie, a ty zaczniesz bić się po głowie, czemu to zrobiłeś. Lepiej chwyć kufel z chłodnym piwem i idź gdzie indziej. Jeżeli jesteś pewien, to no cóż. Nie przeszkadzam...


    Źródło: WorldOfGothic.de
    Tłumaczenie: Cord, Ingmar, Orish

    Aby uaktywnić możliwość wpisywania kodów musimy wejść w statystyki postaci i wpisać "marvin" (bez cudzysłowów).
    Następnie naciskamy tyldę ~ i wpisujemy któryś z poniższych kodów. Ponieważ wiele z nich wywołuje dziwne efekty, w pierwszej tabeli zostały zebrane te najpowszechniejsze.



    Tipsy
    KomendaSkutek
    clearUsuwa dotychczasowe efekty uzyskane za pomocą konsoli
    disposeRozporządzanie przedmiotami z ekwipunku
    fullhealthRegeneracja życia
    giveUmieszcza np. dane przedmioty w ekwipunku
    godWłączenie/wyłączenie nieśmiertelności (nieskończenie wiele energii i many)
    gotoWcielamy się w daną istotę
    idkfaUzyskanie wszystkich przedmiotów/zdolności, jakie istnieją w grze
    spawnWyświetlenie wszystkich wrogów i przedmiotów specjalnych
    teachNaucza specyficznych zaklęć i/lub zdolności
    teach allNaucza wszystkich zaklęć i/lub zdolności



    Kody klawiszowe
    KomendaSkutek
    F6Przyspiesza/hamuje czas gry
    F7Włączenie ruchu spowolniony (gracza)
    NUM 7OnIncEnclaveTheftCount
    NUM 8OnIncEnclaveMurderCount
    NUM 9OnIncPoliticalCrimeCount
    F12Wyjście z aplikacji
    LEFT CTRL+SPrzełącznik ogólnych statystyk
    LEFT CTRL+MPrzełącznik statystyk pamięci
    RIGHT CTRL+MStatystyki pamięci screenów
    F1Zrobienie screena
    F2Przełącznik do trybu pełnoekranowego
    F3Włączenie trybu symulacji
    LEFT CTRL+NUM 1Przełącznik AvS Solid
    LEFT CTRL+NUM 2Przełącznik AvS Object Overdraw
    LEFT CTRL+NUM 3Przełącznik AvS Pixel Overdraw
    LEFT CTRL+NUM 4Przełącznik Performance Solid
    LEFT CTRL+NUM 5Przełącznik Performance Object Overdraw
    LEFT CTRL+NUM 6Przełącznik Performance Pixel Overdraw
    LEFT CTRL+OPrzełącznik Object Overdraw
    LEFT CTRL+PPrzełącznik Pixel Overdraw
    LEFT CTRL+CPrzełącznik Color Mapping
    LEFT CTRL+UPrzełącznik Solid Plus Wireframe
    LEFT CTRL+GWyświetlenie skrótów klawiszowych gry
    LEFT CTRL+RWłączenie promieni
    LEFT CTRL+RETURNRozpoczęcie rozgrywki
    LEFT CTRL+BACKSPACEZakończenie rozgrywki
    LEFT CTRL+F4Pauza
    LEFT CTRL+QKształty zderzenia
    LEFT CTRL+FKontrola ostrości
    LEFT CTRL+WObejrzenie ostrości
    LEFT CTRL+SPACEEdytor przełączników
    F8Reset postaci gracza
    LEFT CTRL+VPrzełącznik roślinności
    LEFT CTRL+ECykl Postprocessing
    LEFT CTRL+ICykl Lightningmodes
    LEFT CTRL+LCykl Moving Light
    SHIFT+SPrzełącznik SpeedTree
    LEFT CTRL+BPrzełącznik Bounding Boxes
    LEFT CTRL+PAGE UPIdź do kamery
    LEFT CTRL+INSERTUwolnienie kamery
    LEFT CTRL+HOMEPrzytwierdzenie kamery
    LEFT CTRL+KCiągły bieg w przód
    LEFT CTRL+SCROLLPojedynczy krok
    LEFT CTRL+HIdź do pozycji wyjściowej
    LEFT CTRL+AWłączenie naprawy AI
    LEFT CTRL+RProfiluj wszystko
    LEFT CTRL+NWyświetl nawigacji
    LEFT CTRL+N+PWstrzymanie nawigacji
    LEFT CTRL+N+MReset nawigacji
    LEFT CTRL+H+CURSOR LEFTPrzemieść wyjściowy punkt nawigacji w lewo
    LEFT CTRL+H+CURSOR RIGHTPrzemieść wyjściowy punkt nawigacji w prawo
    LEFT CTRL+H+CURSOR UPPrzemieść wyjściowy punkt nawigacji do góry
    LEFT CTRL+H+CURSOR DOWNPrzemieść wyjściowy punkt nawigacji w dół
    LEFT CTRL+J+CURSOR LEFTPrzemieść docelowy punkt nawigacji w lewo
    LEFT CTRL+J+CURSOR RIGHTPrzemieść docelowy punkt nawigacji w prawo
    LEFT CTRL+J+CURSOR UPPrzemieść docelowy punkt nawigacji do góry
    LEFT CTRL+J+CURSOR DOWNPrzemieść docelowy punkt nawigacji w dół
    LEFT CTRL+0Zmiksowanie animacji chodu



    Kody w konsoli Marvin
    KomendaSkutek
    godWłączenie/wyłączenie nieśmiertelności (nieskończenie wiele energii i many)
    fullhealthRegeneracja życia
    idkfaUzyskanie wszystkich przedmiotów/zdolności, jakie istnieją w grze
    defeatCoś, czego nie powinieneś używać!
    audio.fAmbientVolumeUstawienie głośności otoczenia
    audio.fEffectVolumeUstawienie głośności efektów
    audio.fMasterVolumeUstawienie głównej głośności
    audio.fMusicVolumeUstawienie głośności muzyki
    audio.fVoiceVolumeUstawienie głośności dźwięków
    camera.fAziSpeedScaleSkaluje azymut prędkości kątowej dookoła celu (domyślnie: 1.0f)
    camera.fElevSpeedScaleSkaluje wznoszenie prędkości kątowej dookoła celu (domyślnie: 1.0f)
    camera.fFieldOfViewPrzełącznik pola widzenia kamery (domyślnie: 90)
    camera.fMaxDistToPlayerUstawienie maksymalnej odległości przytwierdzenia kamery od postaci gracza
    camera.fMoveSpeedUstawienie szybkości przemieszczania uwolnionej kamery (domyślnie: 300.0f)
    camera.fMoveSpeedAccelUstawienie modyfikatora szybkości przemieszczania, jeśli wciśnięty SHIFT (domyślnie: 3.0f)
    camera.fMoveSpeedDeccelUstawienie modyfikatora szybkości przemieszczania, jeśli wciśnięty CTRL (domyślnie: 0.5f)
    camera.fRelaxCamerasets the camera pos relax factor
    camera.fRelaxDistsets the camera dist relax factor
    camera.fRelaxFOVsets the camera fov relax factor
    camera.fRelaxPlayersets the player pos relax factor
    camera.fRelaxXAxissets the camera x axis relax factor
    camera.fRelaxYAxissets the camera y axis relax factor
    camera.SetModeUstawienie aktualnego trybu kamery
    camera.ShowPositionUkazanie aktualnej pozycji kamery
    camera.ToggleModeChangeAktywowanie/dezaktywowanie trybu zmian kamery
    caps.DisableAlphaRendering
    caps.DisableModuleRendering
    caps.DisableStencilTesting
    caps.EnableDynamic
    VisualsRendering
    caps.EnableLightMaps
    caps.EnableObjectVPTHCCulling
    caps.EnableOcclusionCulling
    caps.EnableStaticVisualsRendering
    caps.EntityProcessingRangeSphereZmienia zasięg EnterProcessing, musi być większy niż zasięg przetwarzania
    caps.EntityROIZmienia zasięg przetwarzania, musi być mniejszy niż zasięg EnterProcessing
    caps.FarClippingPlanechanges far clipping plane
    caps.FarClippingPlaneLowPolychanges far clipping plane for lowpoly mesh
    caps.GlobalVisualLoDFactorGlobal property for visual mesh lodding: 1.0f = default value & 1.0 use only for high end systems, & 1.0 for slower machines
    caps.OCCheckThreshold
    caps.OCPixelOverdrawThreshold
    caps.RenderDebugWłącza symulację informacji o jednostkowych naprawach
    caps.ScreenObjectDistanceCullingSimple distance screen metric object distance culling used. Culls all objects under threshold
    compile navigation(re)kompiluje nawigację otoczenia!
    console.fontDefiniuje czcionkę okna tworzenia
    console.dimyZdefiniowanie wysokości y konsoli (domyślnie: 250)
    console.dimxZdefiniowanie szerokości x konsoli (domyślnie: szerokość wykonawcy)
    console.posyZdefiniowanie pozycji y (piksele) konsoli (domyślnie: 0)
    console.posxZdefiniowanie pozycji x (piksele) konsoli (domyślnie: 0)
    console.filterleveldefines the spy filter level (default 5)
    console.outputlinesDefiniuje liczbę zbuforowanych wykonanych linii w konsoli (domyślnie: 5000)
    colorschemeWybiera następne ustawienie kolorystyki
    controlKontroluje daną jednostkę lub jednostkę ośrodka/edytora, jeśli nie została nadana nazwa (przypisane do: LEFT CTRL+F)
    DebugShowDiffMemshows memory diff output in zspy and traceview
    DebugShowMemshows memory output in zspy and traceview
    DisablePrefetcherDisables prefetcher
    disposeRozporządzanie przedmiotami z ekwipunku
    dViewGameKeys()Wyświetla wszystkie aktywne skróty klawiszowe gry i akcje naprawcze na ekranie (przypisane do: LEFT CTRL+G)
    editEdytuje bieżący podmiot
    EnablePrefetcherEnable prefetcher
    focus.ShowTA()Włącza tryb naprawczy ośrodka AI (przypisane do: LEFT CTRL+A)
    game.bTestModeWłącza/wyłącza tryb testowy, 0: wyłączone, 1: włączone (domyślnie: 1)
    game.Chat()Rozpoczyna sesję irc chatu
    game.ForceCrashZgadnij co!
    game.ForceFloatExceptioncauses a floating point exception!
    game.SetTimeUstawienie czasu świata gry
    game.ShowVersionWyświetla aktualną wersję gry
    game.WatchFPSOtwiera kontrolę statystyk z wydajnością fps
    giveUmieszcza np. dane przedmioty w ekwipunku
    gotoWcielamy się w daną istotę
    gotocamerabeams player to camera position (assigned to key: LEFT CTRL+PAGE UP)
    illumination.CycleLightningModescycles through all lightning modes (assigned to key: LEFT CTRL+I)
    illumination.CycleMovingLightcycles through all moving light modes (assigned to key: LEFT CTRL+L)
    illumination.SetPixel
    HemispherePixelLightning
    Ustawienie oświetlenia na tryb półkuli pikselowej
    illumination.SetSimpleLightningUstawienie oświetlenia na tryb prosty
    illumination.SetVertex
    HemispherePixelLightning
    Ustawienie oświetlenia na tryb półkuli wierzchołkowej
    illumination.SetVertex
    HemisphereVertexLightning
    Ustawienie oświetlenia na tryb półkuli wierzchołkowej
    invisibilityCoś, czego nie powinieneś tego używać!
    killCoś, czego nie powinieneś tego używać!
    music.bEnableAutoUpdateenables or disables automatic updates
    music.bEnableTriggersenables or disables accepting triggers
    music.sDayTimeUstawienie czasu dziennego
    music.sLocationUstawienie lokacji
    music.sSituationUstawienie sytuacji
    PhysicFPSsteps the physicscene at [n] fps
    physics.dToggleActorAxesToggles the visualization of the axes of the physic actors
    physics.dToggleBodyAxesToggles the visualization of the axes of the bodies of the physic actors
    physics.dToggleContactForceToggles the visualization of the contact forces acting on the bodies of the physic actors
    playani syntax: play ani [a1] [a2] [ib] [name] plays the ani [a1] to [a2] with optional blending [ib]
    player.fForwardSpeedMaxUstawienie maksymalnej szybkości (naprzód) postaci gracza w m/s (domyślnie: 300.0)
    player.GotoStartPosition()beams the player to the starting point (assigned to key: LEFT CTRL+H)
    spawnWyświetlenie wszystkich wrogów i przedmiotów specjalnych
    triggerWywołuje daną jednostkę lub jednostkę ośrodka/edytora, jeśli nie została nadana nazwa
    versionWyświetla wersję silnika
    quitZamyka okno aplikacji
    historyWyświetla historię wpisanych komend
    helpWyświetla linię pomocy dla każdej komendy
    clearUsuwa dotychczasowe efekty uzyskane za pomocą konsoli
    physics.dToggleBodyMassAxesToggles the visualization of the mass-axes of the bodies of the physic actors
    physics.dToggleRaysPokazuje promień naprawionych linii (przypisane do: LEFT CTRL+R)
    physics.dToggleStatisticsShows some physics debug output
    Remotedebuggerstarts a remote debugging session on the target machine [localhost], if nothing entered
    show positionPokazuje aktualną pozycję kamery
    spy.AddCommentDodaje linię komentarza w podglądzie
    stats.dToggleGlobal()Toggles global scene-debug-output (assigned to key: LEFT CTRL+S)
    teachNaucza specyficznych zaklęć i/lub zdolności
    timer.fTimeScaleUstawienie wartości skali czasu (domyślnie: 1.0)
    toggle memdebugTestuje pamięć dla wykrycia błędów (powolne!)
    untriggeruntriggers the given entity or the focus/editor entity if no name given
    view.dShowLabels()visualizes all relevant label psets
    view.dShowLights()visualizes all relevant light psets
    view.dShowNavigation()visualizes all relevant navigation psets (assigned to key: LEFT CTRL+N)
    watchKontroluje daną jednostkę lub jednostkę ośrodka/edytora, jeśli nie została nadana nazwa (przypisane do: LEFT CTRL+W)
    world.ToggleFolderAktywacja/dezaktywacja danego folderu sektora
    world.ToggleSectorAktywacja/dezaktywacja danego sektora




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 52 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    czolgista
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeszcze jedna sprawa, kody....
    Dodany: 24.07.2011 o 2:23  

    Jeszcze jedna sprawa, kody.
    Nim zacznę: nie interesuje mnie Twoje zdanie nt. psucia klimatu gry, muszę użyć jednego z kodów z powodu błędów gry.
    Kiedy zamieniam false na true, otwieram konsolę wpisuję kod na przywołanie postaci i... nie mogę zatwierdzić, tak jakby enter nie działał. Kiedy nie zamieniam false na true i wpisuje tylko marvin, pojawia się info marvin mode activated, otwieram konsolę i także nie mogę zatwierdzić, znów niedziałający enter. Ktoś miał podobny problem?

    assasyn
     

    Wędrowiec
    Temat: mi działa kod idkfa i god a...
    Dodany: 01.08.2011 o 18:19  

    mi działa kod idkfa i god ale goto nie wie kots moze co jes nie tak

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: jak wpisałem \"marvina\" i ...
    Dodany: 09.08.2011 o 19:57  

    jak wpisałem "marvina" i pojawił mi się napis o aktywacji konsoli to konsola nie włączała się
    a jak zmieniłem TestMode na true to też nic się nie stało. Mam normalną wesje Gothica 3
    CZY KOS MA POMYSŁ JAK MOGE WŁĄCZYĆ KODY?!!!!?!?!?!?! P.S. Jedyny kod jaki mi działa to f8.

    Pocisk
     

    Wędrowiec
    Temat: @assasyn: O ile dobrze pami...
    Dodany: 15.08.2011 o 1:33  

    @assasyn: O ile dobrze pamietam to po komendzie goto trzeba bylo wpisac miejsce albo postac do ktorej chcesz sie przeteleportowac(nie pamietam czy miejsce czy postac wiec musisz poprobowac);
    A do autorow: Zaznaczcie przy ktorych kodach trzeba cos dopisac(jak spawn, kill czy goto), bo w ten sposob wprowadzacie ludzi w blad.

    Ensibarth
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam. Mam taki problem, ch...
    Dodany: 28.08.2011 o 19:17  

    Witam. Mam taki problem, chociaż nie wiem czy jest to problem... czy po prostu mój błąd... Znajduję się w Myrtanie, podbiłem już wszystkie miasta, oprócz Silden oraz Faring i problem w tym, że nie mogę tam wykonywać żadnych misji, ponieważ imiona prawie wszystkich ludzi są zaznaczone "na czerwono" ... Nie mam pojęcia czy to wynik wpisywania kodów, choć nie sądzę... Czy ktoś wie, co tutaj zrobić, ponieważ na tym forum nie znalazłem takiego problemu... może po podbiciu tylu miast, jestem "znany" w tamtych dwóch pozostałych... ;/

    Krl
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja nie mogę wpisać tych kod...
    Dodany: 05.09.2011 o 14:59  

    Ja nie mogę wpisać tych kodów, bo u mnie nie ma pliku ge3.ini, ja wpisuję 'marvin' to nic się nie dzieje, może ktoś wie o co chodzi ?

    NataliaJx
     

    Wędrowiec
    Temat: podam parę wyjaśnień waszyc...
    Dodany: 16.09.2011 o 12:45  

    podam parę wyjaśnień waszych problemów i nie tylko:
    A i jeśli wam podaję to co wiecie czyli np. jak na dole pisze jak się otwiera konsolę to się nie gniewajcie ja tylko staram się pomagać...
    Do gracza Krl : Najpierw kliknij b wpisz marvin i ponownie b. Jeśli dobrze wpiszesz to w lewym górnym rogu pojawi ci się napis Marvin-mode activated czy jakoś tak.
    Do gracza Ensibarth: Może po prostu nie lubią cię w tamtych miastach. Możliwe że kiedyś im coś zrobiłeś.
    Do gracza Tisaman: kliknij b, wpisz marvin i znów kliknij b. Jak nie działa to znajdź ten plik g3.ini (czy jakoś tak) i zamień test mode=false na test mode=true i koniecznie zapisz.
    Do gracza czolgista: przeczytaj wyjaśnienie od gracza Tisaman, może ci się przydać a ty może coś źle wpisujesz :( a z enterem to nie wiem co ci szwankuje...
    A komenda spawn to się tworzy przedmiot, a goto to się po tym wpisuje imię kogoś z gry i się do niego teleportuje, po prostu ci co pisali kody się pomylili...
    Cieszę się jeś;i mogłam pomóc...Pozdro

    Violf
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam, mam pytanie. Jak wył...
    Dodany: 26.08.2012 o 20:08  

    Witam, mam pytanie. Jak wyłączyć kody? bo zmieniam z true na false i nic się nie dzieje. Z góry dziękuje za odpowiedz!

    Viran 123
     

    Wędrowiec
    Temat: Do niektorych komend trzeba...
    Dodany: 18.11.2014 o 23:05  

    Do niektorych komend trzeba cos dopisac. Jezeli chodzi o komende 'goto' trzeba wpisac postac,lub miejsce np. goto Silden , goto Marik.
    Komenda 'kill' to taka jajko niespodzianka niewiadomo kiedy zabije nasz cel a kiedy nas.
    Z 'edit' jest juz ciezko , to raczej dla zaawansowanych wiec moze kiedy idziej to opisze.
    Komenda 'spawn' mozemy zespawnowac budynek,obiekt itp.
    np. spawn Kan
    Mam nadzieje ze troche pomoglem ;) .

    Viran 123
     

    Wędrowiec
    Temat: Widze ze zapomnialem paru k...
    Dodany: 18.11.2014 o 23:20  

    Widze ze zapomnialem paru komend.

    Jezeli chodzi o komebde 'spawn' mozna tez przywolac budynki oto komendy:
    spawn G3_Myrtana_ (naciskamy tab aby miec reszte, zamiast Myrtana moze byc Varant i Nordmar)
    spawn G3_Object_ (tab)
    spawn G3_Object_Interact_ (tab)

    A to komendy na postacie bez imienia:
    d
    spawn Reb_ (tab)
    spawn Ass_ (tab)
    spawn Nrd_ (tab)
    spawn Out_ (tab)
    spawn Orc_ (tab)
    spawn Merc_ (tab)
    spawn EliteMerc_ (tab)
    spawn Paladin (tab)
    spawn Novice (tab)
    spawn KDF (tab)
    spawn Nomad (tab)
    spawn WaterMage (tab)
    spawn VangardKingsGuards (tab)

    Pamietajcie ze po komendzie wciskacie TAB (tab). Czasami trzenba TAB nacisnac dwa razy.

    Teraz na pewno pomoglem :D

    Viran 123
     

    Wędrowiec
    Temat: A jezeli chodzi o wlaczenie...
    Dodany: 18.11.2014 o 23:30  

    A jezeli chodzi o wlaczenie konsoli to kiedy macie Quest Pack 4 musicie wlaczyc gre i napisac w szybko 'marvin'. Oczywiscie robimy to podczas eksploracji swiata. Na ekranie powinien pojawic sie napis 'marvin mode activated' jezeli sie nie pojawil piszemy to jeszcze raz, do skutku.

    W normalnej wersji wchodzimy w pliki gry. Otwieramy folder INI wysxukujemy tam G3.ini i wiecie co dalej bo jest wszystko napisane u góry :b .

    Wiem ze nie pisze znakow interponkcyjnych ale to dlatego ze pisze na telefonie.

    PS. Subujcie mój kanal na YouTube :)

    Milix
     

    Wędrowiec
    Temat: @czolgista: a może któryś z...
    Dodany: 06.12.2014 o 15:00  

    @czolgista: a może któryś z nich ci uciekł?



    Ten artykuł skomentowano 52 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw