Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Kostury • INSIMILION

    Gothic 3 » Ekwipunek


    Kostury

    Działy gier » Gothic 3 » Opisy » Ekwipunek
    Autor: Speedwagon
    Utworzono: 11.09.2007
    Aktualizacja: 13.09.2013

    Kostur Wiecznego Wędrowca

    Opis: Kostur Wiecznego Wędrowca
    Wymagania:

    • Brak

    Obrażenia od uderzeń: 10
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 33,000
    Cena (Targowanie): Brak
    Wartość sprzedaży: 30,000
    Cena: Brak
    Komentarz: Jak można wywnioskować po opisie, jest to legendarny Kostur Wiecznego Wędrowca.

    Berło Varantu

    Opis: Legendarne Berło Varantu
    Wymagania:

    • Brak

    Obrażenia od uderzeń: 10
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 33,000
    Cena (Targowanie): Brak
    Wartość sprzedaży: 30,000
    Cena: Brak
    Komentarz: Questowy przedmiot, będący zarazem bronią. Jest jednak w swojej roli mało skuteczny.

    Kostur maga

    Opis: Kostur czarnoksięstwa
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 50
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 20
    Właściwości:
    Mana +25
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 1,320
    Cena (Targowanie): 6,300
    Wartość sprzedaży: 1,200
    Cena: 4,000
    Komentarz: Pierwszy z magicznych kosturów, nie za duże wymagania, ale także nie za duże profity z użytkowania go.

    Kostur maga

    Opis: Kostur wody
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 80
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 25
    Właściwości:
    Mag Wody
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
    Cena (Targowanie): 13,500
    Wartość sprzedaży: 4,500
    Cena: 15,000
    Komentarz: Kolejny początkowy kostur dający umiejętność Mag Wody, ale mający o wiele większe wymagania.

    Kostur maga

    Opis: Kostur obrony
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 60
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 25
    Właściwości:
    Ochrona przed ogniem +15
    Ochrona przed pociskami +15
    Ochrona przed uderzeniami +15
    Ochrona przed ostrzami +15
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,125
    Cena (Targowanie): 11,250
    Wartość sprzedaży: 3,750
    Cena: 12,500
    Komentarz: Jeden z najlepszych „początkowych” kosturów, mający w miarę niskie wymagania i potężne właściwości, warty do zainwestowania.

    Kostur maga

    Opis: Kostur ognia
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 50
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 25
    Właściwości:
    Mag Ognia
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
    Cena (Targowanie): 13,500
    Wartość sprzedaży: 4,500
    Cena: 15,000
    Komentarz: Ognista alternatywa dla kostura Maga Wody, ma jednak mniejsze wymagania niż jego bliźniaczy kostur.

    Kostur maga

    Opis: Kostur mroku
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 80
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 25
    Właściwości:
    Mroczny Mag
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 4,950
    Cena (Targowanie): 13,500
    Wartość sprzedaży: 4,500
    Cena: 15,000
    Komentarz: Kolejny, tym razem Mroczny, bliźniak kostura Maga Wody.

    Kostur maga

    Opis: Kostur magii
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 30
    Właściwości:
    Mana +50
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 3,960
    Cena (Targowanie): 10,800
    Wartość sprzedaży: 3,600
    Cena: 12,000
    Komentarz: Niekoniecznie korzystny kostur mający w miarę duże wymagania i niewielkie profity.

    Kostur Druida

    Opis: Kostur natury
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 30
    Właściwości:
    Energia życiowa +25
    Mana +25
    Druid
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 3,960
    Cena (Targowanie): 10,800
    Wartość sprzedaży: 3,600
    Cena: 12,000
    Komentarz: Bardzo ciekawy kostur, dający wiele dobrego swemu użytkownikowi.

    Kostur maga

    Opis: Kostur ochrony
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 35
    Właściwości:
    Ochrona przed ogniem +30
    Ochrona przed pociskami +30
    Ochrona przed uderzeniami +30
    Ochrona przed ostrzami +30
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,075
    Cena (Targowanie): 24,750
    Wartość sprzedaży: 8,250
    Cena: 27,500
    Komentarz: Kolejny z „kosturów maga”, jednak pierwszy z tych potężniejszych, zwiększających obronę.

    Kostur maga

    Opis: Kostur Maga Wody
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 160
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 40
    Właściwości:
    Ochrona przed lodem: +40
    Mana +50
    Mag Wody
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
    Cena (Targowanie): 27,000
    Wartość sprzedaży: 9,000
    Cena: 30,000
    Komentarz: Udoskonalona wersja Kostura Maga Wody, mająca jednak bardzo duże wymagania, jak na swoje profity.

    Kostur maga

    Opis: Kostur mocy
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 150
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 40
    Właściwości:
    Regeneracja many
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 8,580
    Cena (Targowanie): 23,400
    Wartość sprzedaży: 7,800
    Cena: 26,000
    Komentarz: Pierwszy kostur dający jakże ważną umiejętność regeneracji many, która dla maga jest nieodzowna.

    Kostur maga

    Opis: Kostur Maga Ognia
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 40
    Właściwości:
    Ochrona przed ogniem +40
    Mana +50
    Mag Ognia
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
    Cena (Targowanie): 27,000
    Wartość sprzedaży: 9,000
    Cena: 30,000
    Komentarz: „Ognista” alternatywa dla potężniejszego kostura Maga Wody, ten ma jednak mniejsze wymagania, dlatego jest bardzo rozsądnym wyborem.

    Kostur maga

    Opis: Kostur mrocznego maga
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 160
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 40
    Właściwości:
    Ochrona przed energią +40
    Mana +50
    Mroczny Mag
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 9,900
    Cena (Targowanie): 27,000
    Wartość sprzedaży: 9,000
    Cena: 30,000
    Komentarz: Kolejna, tym razem mroczna, alternatywa kostura Maga Wody.

    Kostur maga

    Opis: Kostur niewrażliwości
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 140
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 45
    Właściwości:
    Ochrona przed ogniem +40
    Ochrona przed pociskami +40
    Ochrona przed uderzeniami +40
    Ochrona przed ostrzami +40
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 17,490
    Cena (Targowanie): 47,700
    Wartość sprzedaży: 15,900
    Cena: 53,000
    Komentarz: Ostatni z kosturów zwiększających tylko współczynniki ochronne, nieodzowny jeśli boimy się o swoje tyły.

    Szamański kostur

    Opis: Ten kostur należał do nekromanty
    Wymagania:

    • Brak

    Obrażenia od uderzeń: 50
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 33
    Cena (Targowanie): Brak
    Wartość sprzedaży: 30
    Cena: Brak
    Komentarz: Prosty, lecz zadający duże obrażenia, oto krótka charakterystyka tego kostura.

    Kostur maga

    Opis: Kostur równowagi
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 260
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 60
    Właściwości:
    Regeneracja many
    Mag Wody
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
    Cena (Targowanie): 54,000
    Wartość sprzedaży: 18,000
    Cena: 60,000
    Komentarz: Maksymalnie ulepszona wersja kostura Maga Wody, duże wymagania, lecz także duże profity.

    Kostur maga

    Opis: Kostur dominacji
    Wymagania:

    • Prastara widza: 260
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 60
    Właściwości:
    Regeneracja many
    Mag Ognia
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
    Cena (Targowanie): 54,000
    Wartość sprzedaży: 18,000
    Cena: 60,000
    Komentarz: „Ognista” wersja Kostura równowagi, dla Maga Ognia nieodzowna broń.

    Kostur maga

    Opis: Kostur śmierci
    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 260
    • Umiejętność: Kostury magiczne

    Obrażenia od uderzeń: 60
    Właściwości:
    Regeneracja many
    Mroczny Mag
    Wartość sprzedaży (Targowanie): 19,800
    Cena (Targowanie): 54,000
    Wartość sprzedaży: 18,000
    Cena: 60,000
    Komentarz: Najpotężniejszy kostur, jeśli chodzi o Nekromantów, posiada jednak adekwatne do potęgi wymagania.


    Uzupełnione przez Oceansoul.

    Kostur sędziego

    Wymagania:

    • brak

    Obrażenia od uderzeń: 80

    Cena kupna: 2000
    Cena sprzedaży: 600


    Kostur z ostrzem

    Opis: Dzięki dwóm ostrzom jest to przerażający oręż.
    Wymagania:

    • Siła: 140
    • Walka kosturem II

    Obrażenia od uderzeń: 70

    Właściwości:
    Walka kosturem III

    Cena kupna: 18000
    Cena sprzedaży: 5400


    Okuty kostur

    Wymagania:

    • brak

    Obrażenia od uderzeń: 50

    Cena kupna: 180
    Cena sprzedaży: 54




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Timex
     

    Wędrowiec
    Temat: Kostury magiczne
    Dodany: 20.06.2009 o 16:21  

    Gdzie mogę znaleźć dobry kostur magiczny, mam 63 lvl i chodzę tylko ze zwykłym kosturem obronnym, który ma +15 do każdego. Help

    Bezi
     

    Wędrowiec
    Temat: kostury magiczne
    Dodany: 24.06.2009 o 16:48  

    Możesz znaleść rózne kostury w skrzyniach,
    albo pobij druida który jest koło Gelder i bendziesz miał kostur druida. ;)

    Ateras
     

    Wędrowiec
    Temat: Male sprostowanie
    Dodany: 23.11.2009 o 16:13  

    Kostur z ostrzem (sędziego chyba też) zadają obrażenia od ostrzy a nie od uderzeń.Przy golemach,nieumarłych i niektórych zwierzakach robi to sporą różnice.Stwory te maja większą odporność na ostrza niż uderzenia.W wersji bez patcha z 100 siły i z okutym kosturem szkielety z gothy idą na 2-3 ciosy lub 8-12 mieczem(obie bronie 50 obr.)W wersjach 1.7x to poprawiono ale różnica nadal jest.
    Zaletą kosturów z ostrzem jest natomiast możliwość naostrzenia i zatrucia.

    NoName
     

    Wędrowiec
    Temat: Sprostowanie do malego sprostowania
    Dodany: 14.12.2009 o 17:17  

    Ateras, wiesz będąc magiem raczej inwestuje sie punkty w zdolności magiczne, kostur zaś nosi się ze wzgledu na bonusy do obrony oraz dodatkowe perki a nie obrażenia jakie zadaje, więc jaki jest sens wyjaśniania tego wszystkiego w tym temacie?

    TheCrow
     

    Wędrowiec
    Temat: Chce kupic/zdobyć kostur śm...
    Dodany: 22.04.2010 o 23:06  

    Chce kupic/zdobyć kostur śmierci (najlepszy dla nekromanty) ale nie wiem skąd... Help :P

    Milten
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja bym chciał najlepszy - K...
    Dodany: 02.06.2010 o 19:22  

    Ja bym chciał najlepszy - Kostór Równowagi ale też nie wiem gdzie ...

    Czy są tylko w STARYCH SKRZYNIACH ??

    Urander
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam all. Mam pytanko wie ...
    Dodany: 16.10.2010 o 22:39  

    Witam all. Mam pytanko wie ktos gdzie moge znalesc/kupic kostur maga dajacy +40 do obrony ?

    Z gory thx ;)

    saz
     

    Wędrowiec
    Temat: Dla tych co myślą że magowi...
    Dodany: 20.08.2011 o 23:12  

    Dla tych co myślą że magowie są słabi bo kostury dają mało obrażeń: Kostur nosi się po to, aby mieć zawarte w nich bonusy a uzywać magii jak na maga przystało, a nie napiepszać z kosturu. Walka kosturem to tak jakby "ostateczność".

    KAKA 9
     

    Wędrowiec
    Temat: supćio
    Dodany: 10.11.2011 o 17:11  

    supćio

    Sherrax
     

    Wędrowiec
    Temat: Jaka ostatecznoś jak się op...
    Dodany: 28.10.2012 o 11:33  

    Jaka ostatecznoś jak się opanuje walkę kosturami to można wokol siebie stowrzyć taki wir ciosów i uderzen ze spokojnie roznieise sie nawet sporą grupkę przeciwników. Pozatym kostury fajnie sprawdzają sie na zombie urywajac im głowy : ) Kostur to taka dworeczna bron o szybkosci 1h



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw