1. W Okarze potrzebują więcej ludzi
Mannig powie ci, że w Okarze brakuje ludzi. Zaproponuj ich sprowadzenie. Czeka cię trochę poszukiwań. W sumie możesz pozyskać następujące osoby: Candelę, Frasera, Randalla, Owena, Kenta i Rakusa. Każ im iść do Okary, a później zgłoś ich Mannigowi. Otrzymasz w sumie 2300 sztuk złota i dodatkowe 3000 PD.
Reputacja w Okarze: +12
Punkty Doświadczenia: 1750
2. Polowanie na cieniostwory
Candela nie dowierza twoim osiągnięciom. Udowodnij mu to, zabijając dwa "paskudne cieniostwory" wałęsające się nieopodal. Wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000
3. Dwa rogi cieniostwora dla Candeli
Kiedy już zabijesz "paskudne cieniostwory", Candela zechce odkupić od ciebie ich rogi. Jeśli nie masz jeszcze odpowiedniej zdolności, musisz się jej nauczyć. Z zabitymi przed chwilą bestiami już nic nie możesz zrobić, trzeba więc poszukać innych. W zamian dostaniesz 200 sztuk złota i 2 mikstury leczenia).
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 750
4. Candela powinien iść do Okary
Jest to część zadania nr 1. Powiedz Candeli, żeby poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000
5. Polowanie na agresywne dziki
Fraser powie ci o groźnych dzikach. Możesz iść na polowanie z nim (patrz zadanie nr 6). Zabij "paskudne dziki".
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 750
6. Zapoluj z Fraserem na dziki
Część zadania nr 5. Podążaj za Fraserem i zabij "paskudne dziki". Następnie pogadaj z myśliwym - dostaniesz 2 mikstury leczenia i dodatkowe 500 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 750
7. Fraser powinien udać się do Okary
Jest to część zadania nr 1. Powiedz Fraserowi, żeby poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000
8. Oczyść kopalnię z wojownikiem Randallem
Randall opowie ci o bogatej w złoża kopalni zamieszkałej przez pełzacze. Pomóż mu ją oczyścić. Uważaj na mrok panujący w jaskiniach, który może znacznie utrudnić walkę.
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000
9. Bogata kopalnia
Kontynuacja zadania nr 8. Randall chce, byś oczyścił z pełzaczy pozostałą część kopalni. Zrób to i zgłoś mu wykonanie zadania (dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1500
10. Randall powinien udać się do Okary
Jest to część zadania nr 1. Będziesz musiał dać Randallowi 300 sztuk złota, żeby oderwał się od kopania i poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000
11. Alkohol dla poszukiwacza
Owen poprosi cię o wódę. Daj mu ją.
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 250
12. Bezdomny poszukiwacz
Jest to część zadania nr 1. Owen jest bezdomnym górnikiem. Zaproponuj mu schronienie się w Okarze.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000
13. Agresywne rozpruwacze
Kent ma problem z agresywnymi rozpruwaczami wałęsającymi się wokół jego jaskini. Zabij je i wróć do buntownika (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000
14. Kent powinien iść do Okary
Jest to część zadania nr 1. Będziesz musiał "przekonać" Kenta, aby poszedł do Okary. Albo groźbą, albo złotem.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000
15. Uwolnij maga ognia Rakusa od ożywieńców
Rakus opowie ci o swoim problemie. Pomóż mu wydostać się z jaskini.
Prastara wiedza: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000
16. Zabij ożywieńców, których przywołał Rakus
Jest to część zadania nr 15. Wybij wszystkich ożywieńców w jaskini i wróć do Rakusa (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Prastara wiedza: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000
17. Mag ognia powinien udać się do Okary
Jest to część zadania nr 1. Powiedz Rakusowi, żeby poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000
18. Przynieś Manningowi rudę żelaza
Mannig potrzebuje 5 bryłek rudy żelaza. Jeśli ich nie masz, możesz je zdobyć w jaskini, którą oczyszczasz z Randallem (zadania nr 8 i 9). Za wykonanie tego i 1. zadania dostaniesz 2000 sztuk złota.
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1500
19. Zniszcz Okarę
Jeśli współpracujesz z orkami, zaproponuj Varekowi (orkowemu dowódcy w Monterze) zniszczenie Okary. Powinno ci pójść łatwiej niż z Reddock - zacznij od Rolanda, a później pojedynczo eliminuj kolejnych buntowników. Uważaj na łuczników i unikaj walki na otwartej przestrzeni. Po wykonaniu zadania wróć do Vareka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1500 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500