Gothic 3 » Solucja
Spis zadań - Nordmar
Klan Ognia
- Kamień teleportacyjny dla Lee.
- Towarzysz Rathgarowi do jaskini grobowców.
- Kamień przodków Akaschy.
- Kamień przodków dla Rathgara.
- Grób Angira.
- Zbroja dla Thoralda.
- Grób Baldara.
- Grób Bereka.
- Pojedynek z Sivertem.
- Hełm Ejnara.
- Grób Ejnara.
- Znajdź orkowych szamanów.
- Polowanie na orki Kaelinem.
- Polowanie z Leifem.
- Zabij orkowych szamanów!
- Zabijanie orków!
- Uwolnij Nordmar!
- Obóz orków zmieciony z powierzchni ziemi!!!
- Obóz orków zmieciony z powierzchni ziemi!!!
- Obóz orków zmieciony z powierzchni ziemi!!!
- Obóz orków zmieciony z powierzchni ziemi!!!
- Obóz orków zmieciony z powierzchni ziemi!!!
- Surowce dla Kalana.
- Grób Snorrego.
- Ten sabertooth teeth for Leif.
- Moc przodków.
Klan Młota
- Róg cieniostwora dla Pedara.
- Pochwała od przetapiacza rudy.
- Most orków.
- Znajdź żołnierzy do ataku na kopalnię
- Podążaj za Mortem do Fire Clan.
- Podążaj za Mortem do niższego wejścia do kopalni.
- Podążaj za Mortem do Wolf Clan.
- Oswobódź piec.
- Idź do obozu poszukiwaczy z Haukem.
- Hauke potrzebuje rudy.
- Ukryta ruda.
- Hjalte jest głodny.
- Hjalte jest spragniony.
- Ingvar chce miecza.
- Ketil potrzebuje 12 skór dzika.
- Zabij szefa doliny.
- Zabij kopalniane pełzacze w obozie poszukiwaczy.
- Pędzenie alkoholu z Ugolfem.
- Ruda dla Ugolfa.
- Zbroja Stejnara.
- Zaopatrzenie dla Pedara.
- Skrzynia Tjalfa.
- Tunnelrumbler
Klasztor
- Przekaż Aidanowi tajemnicę druidów.
- Znajdź grób Akaschy!
- Rośliny many dla klasztoru.
- Mikstury many dla Pyrana.
Klan Wilka
- Upoluj jelenie na płaskowyżu!
- Pojedynek z Hogarem.
- Wyeliminuj oddział orków!
- Podążaj za Graypeltem do wieży Xardasa.
- Uwolnij most na północy.
- Garik potrzebuje alkoholu.
- Idź do południowego mostu z Hogarem.
- Atak goblinów!
- Szynka dla drwali.
- Upoluj białego cieniostwora!
- Jorn potrzebuje eksplodujących strzał.
- Zabij the sabertooths na zewnątrz obozu drwali!
- Zabij Białego Brzytwiaka!
- Poszukiwania rudy z Larsonem.
- Mięso dla Graypelta.
- Futra dla Jensgara.
- Zabierz Ronara do jego myśliwskiej chaty.
- Zabierz skóry lodowych wilków do Wolf Clan.
- Druidzki kamień wilka.
Okolice Nordmaru
- Zrób to dla Nordmaru!
- Gruby bękart jest martwy!
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 41 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
wkurzacie mnie dzieci! ,,jak wpisac kody'' ;;jakie znacie kody'' co trzeba zrobic zebyweszly kody''? poprosut nie umiecie grac i musicie korzystac z kodow? z kodami nie ma przyjemnosci i graja z nimi tylko debilee :P
wkurzacie mnie dzieci! ,,jak wpisac kody'' ;;jakie znacie kody'' co trzeba zrobic zebyweszly kody''? poprosut nie umiecie grac i musicie korzystac z kodow? z kodami nie ma przyjemnosci i graja z nimi tylko debilee :P
Masz racje Matiass z kodami nie ma przyjemności gry... Kiedyś też grałem z kodami gothica 1 i 2 , ale w gothicu 3 nie wpisuje kodów... Teraz dopiero rozumiem co to znaczy grać w Gothica ...
Masz racje Matiass z kodami nie ma przyjemności gry... Kiedyś też grałem z kodami gothica 1 i 2 , ale w gothicu 3 nie wpisuje kodów... Teraz dopiero rozumiem co to znaczy grać w Gothica ...
Nie podoba mi się w gothicu to że nie moge zrobić zadania z tymi ognistymi pucharami, bo oddałem 11 pucharów a ten ostatni nie można nikomu oddać.
A ty Matiass zrobiłeś tą misję?
Nie podoba mi się w gothicu to że nie moge zrobić zadania z tymi ognistymi pucharami, bo oddałem 11 pucharów a ten ostatni nie można nikomu oddać.
A ty Matiass zrobiłeś tą misję?
Ej macie jakas db stronke gdzie sa mniejwiecej opisane zadania go gothica 3 bo nie wiem jak zrobic nieko0trte zadania xd
Ej macie jakas db stronke gdzie sa mniejwiecej opisane zadania go gothica 3 bo nie wiem jak zrobic nieko0trte zadania xd
http://www.insimilion.pl/gothic-3/solucja/419a
Najciemniej pod latarnią...
http://www.insimilion.pl/gothic-3/solucja/419a
Najciemniej pod latarnią...
ostatni paladyn to frithjow obok kapliczki innosa chyba klan ognia
ostatni paladyn to frithjow obok kapliczki innosa chyba klan ognia
Ja oddałem wszystkie puchary, nie oddawałem temu frithjotowi. Dyżo palladynów jest w poblizu nemory, i u buntowników. W Vengardzie tez jest chyba z 4.
Ja oddałem wszystkie puchary, nie oddawałem temu frithjotowi. Dyżo palladynów jest w poblizu nemory, i u buntowników. W Vengardzie tez jest chyba z 4.
!!!!!!!!!!!!!!POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ej gdzie się schowali paladyni
byłam już chyba wszędzie
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ej gdzie się schowali paladyni
byłam już chyba wszędzie
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Wenzel (Cape Dun)
2. Javier (Reddock)
3. Roland (Okara)
4. Karlen (Nemora)
5. Konrad (Trelis)
6. Makrus (Vengard - Świątynia)
7. Thordir (Vengard - Zamek)
8. Georg (Vengard - Zamek)
9. Cobryn (Vengard - Zamek)
10. Cruz (obozowisko na pustynii koło Mora Sul)
11. Frithjof (Klan Ognia)
12. Olivier (Klasztor Magów Ognia)
1. Wenzel (Cape Dun)
2. Javier (Reddock)
3. Roland (Okara)
4. Karlen (Nemora)
5. Konrad (Trelis)
6. Makrus (Vengard - Świątynia)
7. Thordir (Vengard - Zamek)
8. Georg (Vengard - Zamek)
9. Cobryn (Vengard - Zamek)
10. Cruz (obozowisko na pustynii koło Mora Sul)
11. Frithjof (Klan Ognia)
12. Olivier (Klasztor Magów Ognia)
mam jeszcze jedno pytanie
1. Rozmawiamy z Bandaro o Ramirezie.
2. Odszukujemy Mezira w ruinach Mora Sul, dajemy się mu zaprowadzić do Ramireza, a raczej tego co z niego zostało.
3. Wracamy do Bandaro i mówimy mu o Ramirezie.
4. Następnie musimy porozmawiać z Ningalem, czarnym magiem przebywającym w pałacu Gonzalesa. Żeby się tam dostać potrzebujemy 75 reputacji w Mora Sul. Ów osobnik zleci nam dowiedzenie się kto zabił Ramireza i wymierzenie mordercy odpowiedniej kary.
5. Udajemy się do kowala Ismaela - otwieramy okno handlu. Ismael bedzie miał do zaoferowania sztabę magicznej rudy. W tym momencie odblokuje sie możliwość zapytania go o to, skąd ja ma - on opowie nam o Hassanie.
6. Odnajdujemy Hassana w ruinach Mora Sul, rozmawiamy z nim do samego końca, a następnie zabijamy. Dopiero po wykonaniu wszystkich czynności wymienionych wyzej dostaniemy za to reputacje u asasynow.
7. Zanosimy Ningalowi szczęśliwą wiadomość.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---7. gdzie go znajdę żeby zanieś szczęśliwą wiadomość
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muszę to zadanie wykonać bo mam 73 reputacji u asasynów a muszę mieć 75 aby się dostać Ishtar
pomocy
mam jeszcze jedno pytanie
1. Rozmawiamy z Bandaro o Ramirezie.
2. Odszukujemy Mezira w ruinach Mora Sul, dajemy się mu zaprowadzić do Ramireza, a raczej tego co z niego zostało.
3. Wracamy do Bandaro i mówimy mu o Ramirezie.
4. Następnie musimy porozmawiać z Ningalem, czarnym magiem przebywającym w pałacu Gonzalesa. Żeby się tam dostać potrzebujemy 75 reputacji w Mora Sul. Ów osobnik zleci nam dowiedzenie się kto zabił Ramireza i wymierzenie mordercy odpowiedniej kary.
5. Udajemy się do kowala Ismaela - otwieramy okno handlu. Ismael bedzie miał do zaoferowania sztabę magicznej rudy. W tym momencie odblokuje sie możliwość zapytania go o to, skąd ja ma - on opowie nam o Hassanie.
6. Odnajdujemy Hassana w ruinach Mora Sul, rozmawiamy z nim do samego końca, a następnie zabijamy. Dopiero po wykonaniu wszystkich czynności wymienionych wyzej dostaniemy za to reputacje u asasynow.
7. Zanosimy Ningalowi szczęśliwą wiadomość.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---7. gdzie go znajdę żeby zanieś szczęśliwą wiadomość
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muszę to zadanie wykonać bo mam 73 reputacji u asasynów a muszę mieć 75 aby się dostać Ishtar
pomocy
obeszłam się bez tego zadania, no i skończyła :)
obeszłam się bez tego zadania, no i skończyła :)
Jest błąd przy Klanie wilka...
13. Zabij białego ROZPRUWACZA
Jest błąd przy Klanie wilka...
13. Zabij białego ROZPRUWACZA
kody są też do zabawy...
kody są też do zabawy...
zgadzam się z Willem.
zgadzam się z Willem.
Kody według mnie powinno się używać dopiero po przejściu gry uczciwie. Za pierwszym razem oczywiście również bez solucji. Ja gram już 4 raz w Gothic 3 i jeszcze ani razu nie użyłem ani jednego kodu, choć przyznam, że niezła była by zabawa przez to, ale jeszcze wytrzymam.
Kody według mnie powinno się używać dopiero po przejściu gry uczciwie. Za pierwszym razem oczywiście również bez solucji. Ja gram już 4 raz w Gothic 3 i jeszcze ani razu nie użyłem ani jednego kodu, choć przyznam, że niezła była by zabawa przez to, ale jeszcze wytrzymam.
ja gram z 5 raz w gothica 3 bez kodów nawet nie miałem zamiaru ich wpisywac po *** wpisywac kody jesli można gre przejsc bez gothic 3 to fajna gra hoc moze jest duzo chodzenia po mapie ale ja nie nazekam skonczylem gre na 89 l naprawde polecam te gre
ja gram z 5 raz w gothica 3 bez kodów nawet nie miałem zamiaru ich wpisywac po *** wpisywac kody jesli można gre przejsc bez gothic 3 to fajna gra hoc moze jest duzo chodzenia po mapie ale ja nie nazekam skonczylem gre na 89 l naprawde polecam te gre
plis ja che sei dowedziec jak wpisac kody pis :D
plis ja che sei dowedziec jak wpisac kody pis :D
Dzieci neo
Dzieci neo
Nie no szkoda was dzieci. Pozwolę sobie zacytować "powiedzcie jak wpisać kody plis". Jak nie wiesz jak wpisać to graj bez ! A co do przechodzenia. Myślę, że jeżeli ktoś korzysta z solucji ale gra bez kodów, to gra nie jest mniej ciekawa, a nawet lepsza gdyż nie musi się katować misjami których nijak nie może przejść. Oczywiście, jeżeli wszystkie Questy przechodzi się z solucją to gra robi się nudna.
Nie no szkoda was dzieci. Pozwolę sobie zacytować "powiedzcie jak wpisać kody plis". Jak nie wiesz jak wpisać to graj bez ! A co do przechodzenia. Myślę, że jeżeli ktoś korzysta z solucji ale gra bez kodów, to gra nie jest mniej ciekawa, a nawet lepsza gdyż nie musi się katować misjami których nijak nie może przejść. Oczywiście, jeżeli wszystkie Questy przechodzi się z solucją to gra robi się nudna.
W morde jeża nie ma rzadnej pustyni. wy debile przeczytaliście że są takie misje. I sie popisujecie tam jest niewidzialna bariera. nie da sie przeznią przejść i piepszycie że ktoś was tam zaprowadzi. nawet wydawcy piszą że to bujdy.
W morde jeża nie ma rzadnej pustyni. wy debile przeczytaliście że są takie misje. I sie popisujecie tam jest niewidzialna bariera. nie da sie przeznią przejść i piepszycie że ktoś was tam zaprowadzi. nawet wydawcy piszą że to bujdy.
Ten artykuł skomentowano 41 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.