Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Zdolności • INSIMILION

    Gothic 3


    Zdolności

    Działy gier » Gothic 3 » Opisy
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 10.03.2008
    Aktualizacja: 22.12.2008

    Zdolności bojowe

    Walka mieczem

    Wymagania:

    • Siła: 100

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Lepsza walka mieczem

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Walka mieczem

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Rubinowe Ostrze.


    Mistrz walki mieczem

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Lepsza walka mieczem

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc miecz El Bastardo.


    Walka dwoma ostrzami

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolności łowieckie: 150
    • Zdolność: Lepsza walka mieczem

    Nauczyciele:

    • Navaras w Ben Erai, gdy wykonamy zadania zlecane nam przez Sancho.
    • Daro w Ben Sala.
    • Achmed Zawodowiec w Bakaresh. Musimy zapłacić mu 500 sztuk złota, aby został naszym nauczycielem.
    • Silvio w Bakaresh.
    • Knut, przebywający w oazie koczowników niedaleko Bakareshu.
    • Kayor, koczownik ukrywający się w jaskini niedaleko Mora Sul.
    • Ugrasal w Ishtar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Mistrz dwóch ostrzy

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolności łowieckie: 200
    • Zdolność: Walka dwoma ostrzami

    Nauczyciel:

    • Ugrasal w Ishtar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%. Nauka u Ugrasala jest obowiązkowa, jeśli chcemy wykonać zadanie "Sprawdzian Asasynów".

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Miecz mistrzowski.


    Zabójca Orków

    Wymagania:

    • Siła: 150

    Działanie: Walcząc bronią białą, bohater zadaje orkom dodatkowe obrażenia.

    Nauczyciele:

    • Hogar z Klanu Wilka, gdy wygramy z nim pojedynek.
    • Ugolf z Klanu Młota, jeśli przyniesiemy mu pięćdziesiąt bryłek rudy.
    • Kaelin z Klanu Ognia.
    • Król Rhobar II, jeśli zdecydujemy się pójść drogą Innosa i złożymy na jego ołtarzu artefakty Adanosa.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc miecz Zabójca Orków, który bohater posiada od początku gry, lub Topór bojowy barbarzyńcy.


    Duży oręż

    Wymagania:

    • Siła: 150

    Działanie: Zdolność umożliwia posługiwanie się toporami bojowymi i mieczami dwuręcznymi.


    Duży oręż II

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Duży oręż

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Toporek do mięsa.


    Duży oręż III

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Nauczyciele:

    • Ugolf z Klanu Młota, jeśli przyniesiemy mu pięćdziesiąt bryłek rudy.
    • Hogar z Klanu Wilka, gdy wygramy z nim pojedynek.
    • Kaelin z Klanu Ognia.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Topór bojowy.


    Ciężka kusza

    Wymagania:

    • Siła: 100

    Działanie: Zdolność umożliwia posługiwanie się ciężkimi kuszami.


    Kusznik

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Ciężka kusza

    Mistrz łucznictwa

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Kusznik.

    Nauczyciele:

    • Marik w Monterze.
    • Roland, przywódca buntowników w Okarze.
    • Samuel w Geldern.
    • Cobryn, stojący w bramie prowadzącej na dziedziniec zamku w Vengardzie.
    • Tarok, ork z zamku w Faring.
    • Anog, rebeliant ukrywający się w pobliżu Silden.

    Parowanie tarczą

    Wymagania:

    • Siła: 125
    • Zdolności łowieckie: 100

    Działanie: Zdolność umożliwia parowanie ciosów tarczą.


    Silne parowanie tarczą

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolności łowieckie: 125
    • Zdolność: Parowanie tarczą

    Paladyn

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Prastara wiedza: 50

    Działanie: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.

    Nauczyciel:

    • Król Rhobar II, jeśli zdecydujemy się pójść drogą Innosa i złożymy na jego ołtarzu artefakty Adanosa.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc miecz Gniew Innosa.


    Regeneracja

    Wymagania:

    • Siła: 300

    Działanie: Bohater regeneruje swoje punkty życia nawet wtedy, gdy nie odpoczywa.

    Nauczyciele:

    • Król Rhobar II, jeśli zdecydujemy się pójść drogą Innosa i złożymy na jego ołtarzu artefakty Adanosa.
    • Kan, dowódca orków, przebywający na zamku w Faring. Aby uzyskać dostęp do niego, nasza reputacja u orków musi wynosić minimum 75%. Gdy zabijemy czterech przywódców rebeliantów oraz króla Rhobara II, Kan zostanie naszym nauczycielem.

    Zdolności myśliwskie

    Łuk

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 100

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Łucznik

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 150
    • Zdolność: Łuk

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Łuk bojowy.


    Mistrz łucznictwa

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 200
    • Zdolność: Łucznik

    Nauczyciele:

    • Candela, myśliwy, którego znajdziemy w ruinach niedaleko Okary. Zanim zostanie naszym nauczycielem, musimy poskromić mieszkające w pobliżu cieniostwory.
    • Falk, zamieszkujący domek myśliwski nieopodal Silden.
    • Myśliwy Wilson, przebywający w Faring. Zostanie naszym nauczycielem za 50 sztuk złota.
    • Myśliwy Bogir z Klanu Wilka.
    • Myśliwy Jorn z Klanu Wilka - znajdziemy go przy ognisku nieopodal miasta.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Łuk Runiczny.


    Myśliwy

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia, gdy szyje z łuku do zwierzyny łownej.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc łuk Wilczy rozpruwacz.


    Myśliwy (gruba zwierzyna)

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 150
    • Zdolność: Myśliwy

    Działanie: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia, gdy szyje z łuku do drapieżników.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Łuk Gońca Leśnego.


    Łowca Orków

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 200
    • Zdolność: Myśliwy (gruba zwierzyna)

    Działanie: Bohater zadaje orkom dodatkowe obrażenia, gdy szyje do nich z łuku.

    Nauczyciele:

    • Chris, którego spotkamy w kamiennym kręgu niedaleko Ardei. Najpierw musimy wykonać dla niego zadanie "Zabij płochliwego jelenia".
    • Candela, myśliwy, którego znajdziemy w ruinach niedaleko Okary. Zanim zostanie naszym nauczycielem, musimy poskromić mieszkające w pobliżu cieniostwory.
    • Rendell z Nemory.
    • Armon, którego znajdziemy w obozowisku niedaleko Montery.
    • Myśliwy Jorn z Klanu Wilka - znajdziemy go przy ognisku nieopodal miasta.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc łuk Orkowy rozpruwacz.


    Cichy łowca

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 150

    Działanie: Bohater może podkradać się do dzikich zwierząt.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać nosząc ubranie Gońca Leśnego.


    Pozyskiwanie skór

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 120

    Działanie: Bohater może oskórowywać zwierzęta.


    Pozyskiwanie skór gadów

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 130
    • Zdolność: Pozyskiwanie skór

    Działanie: Bohater może oskórowywać gady.


    Zęby, szpony i rogi

    Wymagania:

    • Zdolności łowieckie: 110

    Działanie: Bohater może pozyskiwać zęby, szpony i rogi zwierząt.


    Zdolności magiczne

    Walka kosturem

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może używać kosturów.


    Walka kosturem II

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 50
    • Zdolność: Walka kosturem

    Walka kosturem III

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100
    • Zdolność: Walka kosturem II

    Nauczyciele:

    • Shakyor Lew, którego spotkamy nieopodal Lago. Musimy mu pomóc w odbiciu miasta, pokonaniu Asasynów i uwolnieniu więzionego Vatrasa.
    • Ateras, przebywający w oazie koczowników niedaleko Bakareshu.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur z ostrzem.


    Kostury magiczne

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 50
    • Zdolność: Walka kosturem

    Działanie: Bohater może za pomocą kosturów magicznych odbijać wrogie zaklęcia.


    Ulepszanie szat

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100

    Działanie: Wartość ochronna wszystkich szat wzrasta dwukrotnie.


    Szybka nauka

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100

    Działanie: Przy awansie na kolejny poziom bohater otrzymuje dodatkowy punkt nauki.

    Nauczyciele:

    • Mag Ognia Sebastian w Reddock, gdy przyniesiemy mu rośliny lecznicze.
    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.
    • Mag Ognia Altus, mieszkający w Klasztorze.
    • Mag Wody Saturas, w ruinach świątyni Al Shedim.
    • Mag Wody Cronos, przebywający w jaskini w pobliżu Ben Sala.
    • Mag Wody Vatras, gdy uwolnimy go z więzienia w Lago.
    • Mag Wody Riordian, którego spotykany w pobliżu Bragi - o ile odprowadzimy go do pobliskiej jaskini koczowników.
    • Mag Wody Merdarion, przebywający w jaskini koczowników nieopodal Mora Sul.

    Druid

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 100

    Działanie: Czas trwania wszystkich przemian w zwierzęta zostaje podwojony.

    Nauczyciele:

    • Druid Torn, jeśli wykonamy zadanie "Ludzie z Geldern i kamień druidów".
    • Druid Runak, którego znajdziemy na północ od Geldern.
    • Druid Porgan, przebywający w jaskini, na drodze między Cape Dun, a Monterą.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur natury.


    Mag Ognia

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 200

    Działanie: Zaklęcia magii dominacji stają się bardziej skuteczne. Zadają niemal dwukrotnie większe obrażenia i działają półtorej razy dłużej.

    Nauczyciel:

    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur dominacji, Kostur Maga Ognia lub Kostur ognia.


    Mag Wody

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 200

    Działanie: Zaklęcia magii przemiany stają się bardziej skuteczne. Zadają niemal dwukrotnie większe obrażenia i działają półtorej razy dłużej.

    Nauczyciele:

    • Mag Wody Saturas, którego znajdziemy w ruinach świątyni Al Shedim.
    • Mag Wody Vatras, jeśli uwolnimy go z więzienia w Lago.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur równowagi, Kostur Maga Wody lub Kostur wody.


    Mroczny Mag

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 200

    Działanie: Zaklęcia magii przywołania stają się bardziej skuteczne. Zadają niemal dwukrotnie większe obrażenia i działają półtorej razy dłużej.

    Nauczyciel:

    • Mroczny Mag Tizgar w świątyni w Bakaresh. Aby móc się z nim spotkać, nasza reputacja w mieście Bakaresh musi wynosić minimum 75%.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc Kostur śmierci, Kostur mrocznego maga lub Kostur mroku.


    Regeneracja many

    Wymagania:

    • Prastara wiedza: 250

    Działanie: Bohater regeneruje punkty many, nawet gdy nie odpoczywa.

    Nauczyciele:

    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.
    • Mag Wody Saturas, w ruinach świątyni Al Shedim.
    • Mroczny Mag Sigmor w świątyni w Bakaresh. Zgodzi się nas nauczać, jeśli zapłacimy mu 1000 sztuk złota. Aby móc się z nim spotkać, nasza reputacja w mieście Bakaresh musi wynosić minimum 75%.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc jeden z kosturów: Kostur śmierci, Kostur dominacji, Kostur równowagi lub Kostur mocy.


    Zdolności kowalskie

    Kowal

    Wymagania: brak

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.

    Działanie: Bohater może wykuwać oręż z surowej stali.


    Kucie broni z rudy

    Wymagania:

    • Zdolności kowalskie: 25
    • Zdolność: Kowal

    Działanie: Bohater może wykuwać oręż z magicznej rudy.


    Kucie broni z czystej rudy

    Wymagania:

    • Zdolności kowalskie: 50
    • Zdolność: Kucie broni z rudy

    Działanie: Bohater może wykuwać oręż z czystej magicznej rudy.

    Nauczyciel:

    • Kowal Ingvar z Klanu Młota, po odbiciu kopalni z rąk orków i wykonaniu dla niego szeregu zadań.

    Poszukiwacz złóż

    Wymagania: brak

    Działanie: Z każdego złoża bohater wydobywa dwukrotnie więcej surowców.


    Ostrzenie oręża

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może ostrzyć swoją broń, zwiększając o dziesięć punktów ilość obrażeń nią zadawanych. Nie można ostrzyć broni magicznej, jak np. miecza ognistego.


    Ulepszanie pancerza

    Wymagania:

    • Zdolności kowalskie: 50

    Działanie: Bohater otrzymuje premię ochronną do wszystkich rodzajów pancerza.


    Zdolności złodzieja

    Otwieranie prostych zamków

    Wymagania: brak

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Otwieranie trudnych zamków

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 30
    • Zdolność: Otwieranie prostych zamków

    Otwieranie arcytrudnych zamków

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 60
    • Zdolność: Otwieranie trudnych zamków

    Nauczyciel:

    • Lares z Geldern

    Prosta kradzież kieszonkowa

    Wymagania: brak


    Trudna kradzież kieszonkowa

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 40
    • Zdolność: Prosta kradzież kieszonkowa

    Arcytrudna kradzież kieszonkowa.

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 80
    • Zdolność: Trudna kradzież kieszonkowa

    Nauczyciele:

    • Lares w Geldern
    • Peer, przebywający na farmie na północ od Trelis. Najpierw musimy zabić pochrząkujące rozpruwacze, żyjące w pobliskiej jaskini.

    Targowanie

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 70

    Działanie: Bohater sprzedaje towary o 10% drożej, a kupuje o 10% taniej.


    Tłumaczenie się

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 30

    Działanie: Bohater może próbować kłamać, gdy podejrzewany jest o dokonanie morderstwa lub kradzież.


    Obalenie

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 50

    Działanie: Bohater może od tyłu podkraść się do ofiary i za pomocą maczugi pozbawić ją przytomności.

    Nauczyciele:

    • Lares z Geldern.
    • Shawn z Okary. Możemy także spotkać go w Gothcie, jeśli pokonaliśmy demona i daliśmy Shawnowi pieniądze na odbudowę miasta.
    • Złodziej Hengley z Nemory.

    Morderstwo

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 90

    Działanie: Bohater może od tyłu podkraść się do przeciwnika i zabić go celnym pchnięciem.

    Nauczyciel:

    • Ugrasal w Ishtar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Mistrz złodziejstwa

    Wymagania:

    • Zdolności złodziejskie: 100

    Działanie: Bohater może podkraść się do śpiącej ofiary i okraść ją ze wszystkiego.


    Skradanie

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może się skradać.


    Zdolności alchemiczne

    Warzenie mikstur leczenia

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może warzyć mikstury leczenia i wytrzymałości, odtrutki oraz mikstury leczące choroby.

    Bohater posiada tę zdolność od początku gry.


    Warzenie mikstur many

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 20

    Mikstury o efektach stałych

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 40

    Wyrób trucizny

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 20

    Nauczyciele:

    • Alchemik Eusebio w Ben Erai, jeśli przyniesiemy mu dziesięć kwiatów kaktusa.
    • Aldo w Bakaresh.
    • Ogrodnik Rasul w Lago.
    • Alchemik Delazar w Isthar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Warzenie mikstur przemiany

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 60

    Nauczyciele:

    • Druid Porgan, przebywający w jaskini, na drodze między Cape Dun a Monterą.
    • Druid Runak, znajdujący się na północ od Geldern.

    Zatrute ostrze

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 40

    Nauczyciele:

    • Alchemik Eusebio w Ben Erai, jeśli przyniesiemy mu dziesięć kwiatów kaktusa.
    • Aldo w Bakaresh.
    • Ogrodnik Rasul w Lago.
    • Alchemik Delazar w Isthar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.
    • Szaman orków Grompel, przebywający w Silden. Zostanie on naszym nauczycielem, jeśli zdobędziemy w mieście reputację wynoszącą minimum 75%.
    • Alchemik Esiel z Cape Dun, jeśli przyniesiemy mu tuzin ziół leczniczych.
    • Alchemik Peratur, mieszkający w Geldern.

    Wyrób zatrutych strzał

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 40

    Nauczyciele:

    • Alchemik Eusebio w Ben Erai, jeśli przyniesiemy mu dziesięć kwiatów kaktusa.
    • Aldo w Bakaresh.
    • Ogrodnik Rasul w Lago.
    • Alchemik Delazar w Isthar. Aby się dostać do stolicy Asasynów, nasza reputacja u nich musi wynosić minimum 75%.

    Wyrób strzał ognistych

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 20

    Nauczyciele:

    • Mag Ognia Sebastian z Reddock.
    • Mag Ognia Karrypto, przebywający w Vengardzie.
    • Alchemik Renwik, mieszkający w Geldern.
    • Mag Ognia Rakus, którego znajdziemy w jaskini niedaleko Okary. Musimy go obronić przed ożywieńcami, by został naszym nauczycielem.
    • Mag Ognia Treslott, przebywający w Nemorze.

    Wyrób strzał wybuchowych

    Wymagania:

    • Zdolności alchemiczne: 60
    • Zdolność: Wyrób strzał ognistych.

    Inne zdolności

    Akrobatyka

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater odnosi mniej obrażeń na skutek upadków, nie może też zginąć z tego powodu.

    Nauczyciele:

    • Niewolnik Harek, który uciekł z Cape Dun. Znajdziemy go blisko miasta, a jeśli zaoferujemy mu naszą pomoc i miast do Asasyna Gamala odprowadzimy go do domku myśliwego Jensa, będziemy mogli nauczyć się od niego tej zdolności.
    • Pavel - łowca, którego spotkamy w Silden. Jeśli zgodzimy się odprowadzić go do pobliskiego domku myśliwskiego, nauczy nas tej zdolności.

    Wytrzymałość wilka

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater może dwukrotnie dłużej biegać.

    Nauczyciele:

    • Pavel - łowca, którego spotkamy w Silden. Jeśli zgodzimy się odprowadzić go do pobliskiego domku myśliwskiego, nauczy nas tej zdolności.
    • Druid Torn - jeśli wypełnimy misję, którą nam zleca. Torna znajdziemy w połowie drogi między Geldern, a Trelis, w obozowisku Leśnych Gońców.
    • Myśliwy Bogir z Klanu Wilka.

    Odporność na chłód

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest niewrażliwy na działanie zimna i otrzymuje premię ochronną, dzięki której jego pancerz lepiej wytrzymuje ataki lodowe.

    Nauczyciele:

    • Lars, Nordmarczyk więziony przez orków w Silden. Jeśli wykupimy go od Zapoteka, nauczy nas odporności na chłód, a także pokaże drogę do swojej ojczyzny.
    • Myśliwy Bogir z Klanu Wilka.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc jedną ze zbroi: ciężki pancerz Nordmarczyka, pancerz Nordmarczyka, lekki pancerz Nordmarczyka bądź szatę ognia.


    Odporność na gorąco

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca i otrzymuje premię ochronną, dzięki której jego pancerz lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.

    Nauczyciel:

    • Asasyn Tufail, którego znajdziemy w oazie na północ od Bragi. Najpierw należy wykonać misję "Polowanie na nagrody: Malir", w której Tufail okaże się pomocny.
    • Sanuyem, przebywający w ruinach na zachód od Mora Sul.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc jedną ze zbroi: pancerz Zubena, elitarny pancerz Asasyna, ciężkie ubranie koczownika, pancerz Asasyna, ubranie koczownika, lekki pancerz Asasyna, lekkie ubranie koczownika.


    Odporność na choroby

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest odporny na choroby.

    Nauczyciel:

    • Alchemik Renwik, mieszkający w Geldern. Najpierw należy jednak wykonać zadanie, które nam zleca - przynieść mu szczaw królewski.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc szatę wody lub amulet druida.


    Odporność na trucizny

    Wymagania: brak

    Działanie: Bohater jest odporny na trucizny.

    Nauczyciel:

    • Alchemik Peratur, mieszkający w Geldern.

    Dodatkowo: Zdolność można uzyskać, nosząc pancerz Zubena lub elitarny pancerz Asasyna.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 47 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · Nowsze »

    Eljach
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.07.2008 o 12:51  

    Kto może nauczyć zdolności "Mistrz Złodziejstwa"??

    Oceansoul
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.07.2008 o 15:14  

    Jeśli nie jest to napisane w tekście - to nikt nie może. Pomimo kilku patchy G3 wciąż zawiera sporo błędów, dotyczy to także umiejętności.

    Guli:)
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.07.2008 o 9:43  

    Mistrza złodziejstwa uczy Diego w Bradze

    ???
     

    Wędrowiec
    Temat: A co to jest umiejętność ...
    Dodany: 02.01.2009 o 15:40  

    A co to jest umiejętność "???" ?

      
     

    Obywatelka Insimilionu | Komentarzy: 152
    Temat: \"???\" znika po zainstalow...
    Dodany: 03.01.2009 o 1:23  

    "???" znika po zainstalowaniu odpowiedniego patcha, jeśli dobrze pamiętam.

    Milten
     

    Wędrowiec
    Temat: ???
    Dodany: 23.02.2009 o 19:01  

    "???" to jest ścieżka, którą wybierzesz. Jak pójdziesz za Innosem to będzie zamiast "???" znak Innosa, a jak droge Beliara to będzie znak Beliara.

    JAcek
     

    Wędrowiec
    Temat: A kto uczy ulepszania pance...
    Dodany: 14.04.2009 o 1:29  

    A kto uczy ulepszania pancerza??

    Gość
     

    Wędrowiec
    Temat: Trucizna
    Dodany: 26.04.2009 o 18:19  

    Czy ostrze można zatruć Śmiertelną trucizną??

    maciex
     

    Wędrowiec
    Temat: xD
    Dodany: 10.06.2009 o 19:19  

    czy jak magiem wyczaruje soogie ognisty miecz to obrazenia miecza zaleza od many sily czy prastarej wiedzy?

    KZL
     

    Wędrowiec
    Temat: odp maciex
    Dodany: 20.06.2009 o 12:44  

    są takie same jak u zwykłego ognistego miecza

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Nie ma czegoś takiego jak \...
    Dodany: 20.06.2009 o 14:35  

    Nie ma czegoś takiego jak "zwykły ognisty miecz", jest tylko ten wyczarowany. Tak miało być od początku, znalazł się u kupców przez przypadek. Wydaje mi się, że to siła wpływa na jego obrażenia.

    Timex
     

    Wędrowiec
    Temat: Umiejętności
    Dodany: 26.06.2009 o 8:42  

    Ulepszanie pancerza uczy większość kowali, jednak trzeba mieć aż 50 um. kowalskich do tego. Mistrz złodziejstwa uczy też mistrz złodziejstwa:), tzn. Lares. Jeszcze nie znalazłem nigdzie receptury na śm. truciznę, jak ktoś wie gdzie kupić, niech napisze. Poza tym, mam problem. Kilka osób mówi nie, inni tak, mianowicie, czy np. zd. myśliwskie wpływają na obrażenia z łuku, a siła na obrażenia z miecza?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Oczywiście, wpływają. Mając...
    Dodany: 26.06.2009 o 15:06  

    Oczywiście, wpływają. Mając 500 punktów siły kładłem orkowych wojowników dwoma ciosami nawet kijem.

    Timex
     

    Wędrowiec
    Temat: -
    Dodany: 26.06.2009 o 22:28  

    Jeszcze zależy od poziomu, ale przypuszczam że na średnim grałeś...
    Ja serdecznie wszystkim polecam walkę dwoma mieczami i morderstwo, czyli chyba 2 najlepsze cechy. Walka dwoma mieczami - według mnie, najlepszy rodzaj walki, morderstwo... Rhobar którego trzeba lać "pół" godziny może paść za jednym ciosem.
    Zaś w Nordmarze akrobatyka to podstawowa cecha:)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Tak, grałem na średnim. Mor...
    Dodany: 26.06.2009 o 23:53  

    Tak, grałem na średnim. Morderstwo jest fajną umiejętnością, jednak tylko przy zabijaniu pojedynczego wroga; do wyzwalania miast raczej nieprzydatna.
    A walka dwoma mieczami chyba przegrywa jednak z mieczem i tarczą. Obie techniki są porównywalnie szybkie, obrażenia podobne, a tarczą można się osłaniać przed pociskami. Za to kompletnie nie wypaliła walka dwuręcznym orężem.

    Stawian
     

    Wędrowiec
    Temat: Zatrucie broni
    Dodany: 28.06.2009 o 12:41  

    Czy ktos do cholery wie jak mozna zatruc bron

    Tumi
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie mozna znalesc maczuge...
    Dodany: 07.07.2009 o 19:57  

    gdzie mozna znalesc maczuge xDD ???

    Gronek
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie mozna znalesc maczuge...
    Dodany: 08.07.2009 o 23:53  

    Maczugę można znaleźć w zwłokach goblinów, u niektórych niewolników i u większości bardzo słabych postaci. Maczuga to po prostu pałka (Jeśli chodzi ci o taką do obalania, ale innych nie znam).

    marcepanik
     

    Wędrowiec
    Temat: Mag ognia
    Dodany: 20.07.2009 o 13:42  

    U Karrypto nie mam możliwości nauczenia się umiejętności 'mag ognia'. Po prostu nie ma takiej opcji w rozmowie. Mam też buga odnośnie umiejętności wyrabianie trucizn - mimo zapłacenia i pokazania się komunikatu umiejętność nie pojawia się w statystykach . . .

    haah
     

    Wędrowiec
    Temat: o ile zwieksza obrazenia lowca orkow
    Dodany: 05.08.2009 o 18:00  

    o ile zwieksza obrazenia lowca orkow?



    Ten artykuł skomentowano 47 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw