Na początek przywita Cię Diego, od którego uzyskasz kilka ciekawych informacji. Potem rozejrzyj się ostrożnie po drewnianym podeście. Ostrożnie, bo przebiega tu granica bariery. Później idź ścieżką, którą podążył Diego i zbieraj po drodze roślinki.
Za podestem strażników spotkasz dwa chrząszcze, które ubij, a ich mięso zachowaj (przyda się do zadania Snafa). Przeszukaj wejście do kopalni i skrzynkę, potem wejdź ścieżką na górę. Po prawej, za mostem, masz miecz do wbicia w młodego kretoszczura, który wcina trawę obok. Po zabiciu go i przeszukaniu terenu idź z powrotem do ścieżki. Po lewej, koło drugiego wejścia jest skrzynia, a jak wejdziesz po półkach skalnych znajdziesz młodego ścierwojada, dwa młode kretoszczury i goblina. Potrenuj sobie machanie mieczem. Potem wróć na dół i podążaj dalej ścieżką.
Dotrzesz do myśliwych Ratforda i Draxa. Jeśli nie wyżłopałeś jeszcze całego znalezionego piwa, to daj butelkę Draxowi i słuchaj go uważnie, bo ma ważne informacje dotyczące polowania. Następnie łatwo trafisz już do Starego Obozu (dalej prosto ścieżką).
Tam się rozejrzyj, przyjmij wszystkie zadania, które Ci zaoferują, pohandluj, poducz się, etc. Następnie pogadaj z Baalem Parvezem na targowisku i poproś, żeby Cię zabrał do obozu bractwa.
Zapamiętaj trasę, bo Baal oczyści ją z potworów, więc będziesz mógł nią potem spokojnie biegać. Przez całą drogę możesz nie wyciągać miecza, bo doświadczenie za zabite potwory otrzymujesz Ty. Jeżeli Baal zostanie nieco poturbowany przez zwierzęta, możesz pokusić się o atak na niego pod koniec drogi. Owocuje to rudą i całkiem dobrą bronią, ale będzie ciężko.
Rozejrzyj się w Obozie Bractwa , wykonaj parę zadań (na bagnach omijaj węże błotne) i wróć do Starego Obozu. Tam pogadaj z Mordragiem i poproś, żeby Cię zabrał do Nowego Obozu (powiedz, że ma kłopot, a potem, jak możesz dołączyć do Nowego Obozu).
Tak samo jak poprzednio, zapamiętaj trasę. W Nowym Obozie idź do kopalni (przed wejściem do jaskini, gdzie jest Obóz skręć w prawo ścieżką), tam pogadaj z kopaczem Swineyem, a dostaniesz strój kopacza - może nie jest to świetna zbroja, ale wystarczy na początek, poza tym jest przepustką do karczmy na jeziorze.
Rozejrzyj się po obozie, poszukaj zadań i zastanów się, do którego stronnictwa chcesz dołączyć...
Gothic » Solucja
Pierwsze kroki w Górniczej Dolinie
Działy gier » Gothic » Poradniki » Solucja | |
Autor: Vrenth Idaho | |
Utworzono: 15.11.2005 | |
Aktualizacja: 21.09.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Obozy rządzą!
Wędrowiec
jak zabic zuki? chodzimi o zadania dla kucharza ... bo one sa strasznie male i mieczem ich nie siegam albo cos robie zle .... wie ktos moze?
Mieszkaniec
Musisz próbować do skutku, nie są łatwe do trafienia, ale w końcu się uda.
Wędrowiec
w koncu mi sie udalo ;D przedewszystkim nie wolno walic na przod.. trzeba na boki. noi jeszcze tak dziwnie stac obok nich ale sie udalo ;]
Wędrowiec
najlepiej chrzaszcze zabija sie kilofem
Wędrowiec
ja zuki zabijam piescmi
Zuki som niedobre :-)
Wędrowiec
to są chrząszcze, a nie żuki!!! ;D
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.