Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gry RPG • Ery gry • INSIMILION

    Gry RPG


    Ery gry

    Gry bez prądu » Gry RPG » Star Wars: The Roleplaying Game
    Autor: Tallos
    Utworzono: 08.09.2013
    Aktualizacja: 13.09.2013

    Ery gry

    Proponowane ery


    Powstanie Imperium                                            32 do 22 lat przed Nową Nadzieją
    Rebelia                                                                         0 do 5 lat po Nowej Nadziei
    Nowy Zakon Jedi                                                    25 lat po Nowej Nadziei

    Postacie główne


    Darth Vader (Epizod IV)                                           SW 19
    Średni człowiek Jedi 7/rycerz Jedi 5/as pilotażu 2/uczeń Sithów 2/ Lord Sithów 3
    Przeznaczenie 3; Moc 8, Silny Mocą; Ciemna strona 14
    Ini +17; Zmysły widzenie w słabym świetle; Percepcja +11
    Języki basic, binarny, huttański
    Obrony Ref 39 (nieprzygotowany 36), Wytr 36, Wola 33; Blok, Odbicie
    pw 181; Próg 36
    Odporności efekty strachu, zagrożenia atmosferyczne i wdychane trucizny
    Słabości podtrzymywanie życia
    Szybkość 6 pól
    Wręcz miecz świetlny +22 (2k8+17) lub
    Wręcz miecz świetlny +20 (3k8+17) z Gradem ciosów lub
    Wręcz miecz świetlny +17/+17 (2k8+17) z Podwójnym atakiem lub
    Wręcz miecz świetlny +15/+15 (3k8+17) z Gradem ciosów i Podwójnym atakiem
    Dystansowo z bronią +20
    Bazowy atk +17; Zwr +20
    Opcje atk Grad ciosów, Odcinający cios, Podwójny atak
    Akcje specjalne Djem So, Przekierowanie strzału, Walka w pojeździe, kuszenie
    Znane moce (Użycie Mocy +17): chwyt Mocą, dalekowzoczność, przesunięcie obiektu, rozbrojenie Mocą, pchnięcie Mocą, skarcenie, trzask Mocy, zanegowanie energii, zryw
    Tajniki Mocy Dalekosiężna moc, Wielocelowa moc
    Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy, Ulepszone poruszanie lekkimi przedmiotami, Ulepszone wyczucie Mocy
    Atrybuty S 16, Zr 16, Kon 17, Int 14, Roz 14, Cha 15
    Specjalne cechy podtrzymywanie życia
    Talenty Adept ciemnej strony, Blok, Djem so, Odbicie, Odcinający cios, Pancerna obrona, Pilotaż Mocą, Przekierowanie strzału, Specjalizacja w broni (miecz świetlny), Uchylanie w pojeździe, Ulepszona pancerna obrona
    Atuty Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne), Biegłość w pancerzu (lekkim), Grad ciosów, Podwójny atak (miecze świetlne), Silny Mocą, Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy (3), Walka w pojeździe, Wrażliwość na Moc
    Umiejętności Inicjatywa +17, Mechanika +16, Pilotaż +17, Użycie Mocy +17 (może przerzucić, kiedy używa mocy [ciemnej strony])
    Dobytek specjalna zbroja (traktuj jak opancerzony kombinezon lotniczy z pakietem hełmowym; zmodyfikowany, premia z pancerza +8), miecz świetlny (własnej konstrukcji), cybernetyczne protezy (4, obie ręce i nogi), szaty Sithów, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym
    Podtrzymywanie życia – Z powodu ran otrzymanych na Mustafar Darth Vader jest całkowicie zależny od podtrzymywania życia zapewnianego przez jego zbroję lub przez specjalną, zamkniętą komorę przeznaczoną konkretnie dla niego. Bez tego specjalnego systemu podtrzymywania życia Vader zaczyna się dusić.


    Obi–Wan Kenobi (Epizod III)                                 SW 14
    Średni człowiek Jedi 7/rycerz Jedi 5/mistrz Jedi 2
    Przeznaczenie 2; Moc 7
    Ini +15; Zmysły Percepcja +9
    Języki basic, shyriiwook
    Obrony Ref 30 (nieprzygotowany 27), Wytr 29, Wola 29; Blok, Odbicie, Soresu
    pw 129; Próg 29
    Odporności efekty strachu
    Szybkość 6 pól
    Wręcz miecz świetlny +20 (1k8+13) lub
    Wręcz miecz świetlny +15/+15 (1k8+13) z Podwójnym atakiem
    Dystansowo z bronią +16
    Bazowy atk +14; Zwr +17
    Opcje atk Odcinający cios, Podwójny atak
    Akcje specjalne Przekierowanie strzału, Równowaga, Zmysł walki, spokój
    Znane moce (Użycie Mocy +19): dalekowidzenie, przekazanie życia, przesunięcie obiektu, skarcenie, trzask Mocy (2), sztuczka umysłowa (2), zryw
    Tajniki Mocy Przyspieszona moc
    Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy (2), Ulepszone poruszanie lekkimi przedmiotami
    Atrybuty S 15, Zr 16, Kon 14, Int 13, Roz 14, Cha 15
    Talenty Blok, Odbicie, Odcinający cios, Przekierowanie strzału, Równowaga, Soresu, Specjalizacja w broni (miecze świetlne), Większe skupienie na broni (miecze świetlne)
    Atuty Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne), Biegłość w pancerzu (lekkim), Finezja w walce, Podwójny atak (miecze świetlne), Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Uzycie Mocy), Szkolenie w Mocy (3), Wrażliwość na Moc, Zmysł walki
    Umiejętności Akrobatyka +15, Inicjatywa +15, Użycie Mocy +19
    Dobytek miecz świetlny (własnej konstrukcji), komunikator (zaszyfrowany), szaty Jedi, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym


    Senator Padmé Amidala                                           SW 10
    Średni człowiek dostojnik 10
    Przeznaczenie 2; Moc 5, Silny Mocą
    Ini +12; Zmysły Percepcja +18
    Języki basic, grański, gungański, kalamariański, rodiański, wysokogalaktyczny
    Obrony Ref 24 (nieprzygotowany 22), Wytr 22, Wola 26
    pw 59; Próg 22
    Szybkość 6 pól
    Wręcz nieuzbrojony +7 (1k4+5)
    Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +9 (3k5+5) lub
    Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +4/+4 (3k5+5) z Podwójnym atakiem
    Bazowy atk +7; Zwr +9
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Podwójny atak, Precyzyjny strzał
    Akcje specjalne Inspirowanie pewności siebie, Koordynacja +1, Urodzony przywódca
    Atrybuty S 10, Zr 15, Kon 12, Int 15, Roz 16, Cha 18
    Talenty Bogactwo, Inspirowanie pewności siebie, Koordynacja, Urodzony przywódca, Zaufanie
    Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, Pistolety, Lingwista, Podwójny atak (pistolety), Precyzyjny strzał, Silny Mocą, Skupienie na umiejętności (Oszustwo, Percepcja, Perswazja, Wiedza [biurokracja], Zbieranie informacji), Ulepszone obrony
    Umiejętności Inicjatywa +12, Oszustwo +19, Percepcja +18, Perswazja +19, Wiedza (biurokracja) +19, Wiedza (galaktyka) +12, Wiedza (nauki społeczne) +19, Zbieranie informacji +19
    Dobytek sportowy pistolet blasterowy, komunikator, garderoba senatora, droid astromechaniczny (R2–D2)


    Luke Skywalker (Epizod VI)                                    SW 11
    Średni człowiek zwiadowca 1/Jedi 7/as pilotażu 2/rycerz Jedi 1
    Przeznaczenie 2; Moc 5, Silny Mocą; Ciemna strona 3
    Ini +13; Zmysły Percepcja +12
    Języki basic, huttański, shyriiwook
    Obrony Ref 26 (nieprzygotowany 23), Wytr 25, Wola 25; Blok, Odbicie, Uchylanie
    pw 99; Próg 25
    Szybkość 6 pól
    Wręcz miecz świetlny +14 (2k8+11) lub
    Wręcz miecz świetlny +9/+9 (2k8+11) z Podwójnym atakiem
    Dystansowo pistolet blasterowy +12 (3k6)
    Bazowy atk +9; Zwr +12
    Opcje atk Obrona w walce wręcz, Odcinający cios, Podwójny atak
    Akcje specjalne Przekierowanie strzału, Walka w pojeździe
    Znane moce (Użycie Mocy +16): przesunięcie obiektu, sztuczka umysłowa, zryw
    Atrybuty S 14, Zr 16, Kon 14, Int 14, Roz 14, Cha 15
    Talenty Blok, Odbicie, Odcinający cios, Przekierowanie strzału, Specjalizacja w broni (miecz świetlny), Uchylanie
    Atuty Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, miecze świetlne, pistolety), Obrona w walce wręcz, Finezja w walce, Podwójny atak (miecze świetlne), Silny Mocą, Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy, Walka w pojeździe, Wrażliwość na Moc
    Umiejętności Inicjatywa +13, Jeździectwo +13, Mechanika +12, Percepcja +12, Pilotaż +13, Przetrwanie +12, Użycie Mocy +16
    Dobytek pistolet blasterowy, miecz świetlny (własnej konstrukcji), cybernetyczna proteza (1, prawa dłoń), kombinezon lotniczy, szaty, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym


    Leia Organa (Epizod VI)                                           SW 10
    Średni człowiek dostojnik 8/żołnierz 2
    Przeznaczenie 2; Moc 5, Silny Mocą
    Ini +12; Zmysły Percepcja +18
    Języki basic, bothański, kalamiariański, shyriiwook, ubeski, wysokogalaktyczny
    Obrony Ref 23 (nieprzygotowany 21), Wytr 23, Wola 24
    pw 63; Próg 23
    Szybkość 6 pól
    Wręcz nieuzbrojony +9 (1k4+6)
    Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +10 (3k4+7) lub
    Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +5/+5 (3k4+7) z Podwójnym atakiem
    Bazowy atk +9; Zwr +11
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Podwójny atak, Precyzyjny strzał, Zabójcze oko
    Akcje specjalne Inspirowanie pewności siebie, Urodzony przywódca, Wzmocnienie sojusznika, Zbiórka
    Atrybuty S 13, Zr 14, Kon 13, Int 15, Roz 14, Cha 16
    Talenty Inspirowanie pewności siebie, Specjalizacja w broni (pistolety), Urodzony przywódca, Wzmocnienie sojusznika, Zbiórka
    Atuty Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pistolety), Bezpośredni strzał, Lingwista, Podwójny atak, Precyzyjny strzał, Silny Mocą, Skupienie na broni (pistolety), Skupienie na umiejętności (Oszustwo, Percepcja, Perswazja, Wiedza [taktyka]), Zabójcze oko
    Umiejętności Inicjatywa +12, Oszustwo +18, Percepcja +17, Perswazja +18, Wiedza (biurokracja) +12, Wiedza (galaktyka) +12, Wiedza (taktyka) +17, Zbieranie informacji +13
    Dobytek sportowy pistolet blasterowy, datapad, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym, mundur Rebelii


    Han Solo (Epizod VI)                                                SW 12
    Średni człowiek łajdak 5/żołnierz 2/as pilotażu 3/rewolwerowiec 2
    Przeznaczenie 2; Moc 6
    Ini +18; Zmysły Percepcja +12
    Języki basic, huttański, rodiański, shyriiwook
    Obrony Ref 28 (nieprzygotowany 26), Wytr 25, Wola 24
    pw 77; Próg 25
    Szybkość 6 pól
    Wręcz nieuzbrojony +10 (1k4+7)
    Dystansowo ciężki pistolet blasterowy +14 (3k8+6) lub
    Dystansowo ciężki pistolet blasterowy +12 (4k8+6) z Szybkim strzałem
    Bazowy atk +9; Zwr +11
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Podstępny atak +1k6, Precyzyjny strzał, Robienie spustem, Szybki strzał
    Akcje specjalne Gwiezdny wojownik, Na pełnym gazie, Szybkie dobywanie broni, Walka w pojeździe
    Atrybuty S 13, Zr 15, Kon 13, Int 14, Roz 12, Cha 14
    Talenty Gwiezdny wojownik, Na pełnym gazie, Kosmiczny pies, Podstępny atak +1k6, Robienie spustem, Specjalizacja w broni (pistolety), Utrzymanie stanu
    Atuty Biegłość w broni (bronie ciężkie, bronie proste, karabiny, pistolety), Bezpośredni strzał, Precyzyjny strzał, Skupienie na broni (bronie ciężkie, pistolety), Skupienie na umiejętności (Inicjatywa, Pilotaż), Szybki strzał, Szybkie dobywanie broni, Walka w pojeździe
    Umiejętności Inicjatywa +18, Oszustwo +13, Mechanika +13, Percepcja +12, Pilotaż +18, Wiedza (galaktyka) +13
    Dobytek ciężki pistolet blasterowy z przyrządem celowniczym, zestaw narzędzi, zmodyfikowany transporter YT–1300 (Sokół Milenium)

    Postacie poboczne


    Chewbacca (Epizod VI)                                            SW 10
    Średni Wookiee zwiadowca 6/łajdak 4
    Przeznaczenie 2; Moc 5
    Ini +6; Zmysły Percepcja +10
    Języki basic (tylko rozumienie), huttański (tylko rozumienie), shyriiwook
    Obrony Ref 24 (nieprzygotowany 22), Wytr 27, Wola 21
    pw 110; Próg 27; nadzwyczajna regeneracja
    Szybkość 6 pól
    Wręcz nieuzbrojony +11 (1k6+9) lub
    Wręcz nieuzbrojony +15 (1k6+14) z Potężną szarżą
    Dystansowo kusza energetyczna +8 (3k10+5) lub
    Dystansowo kusza energetyczna +6 (4k10+5) z Szybkim strzałem
    Bazowy atk +7; Zwr +11
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Ostrożny strzał, Potężna szarża, Precyzyjny strzał, Przyszpilenie, Szybki strzał, Zabójcze oko, Zmiażdżenie
    Akcje specjalne szał 2/dzień
    Atrybuty S 19, Zr 13, Kon 20, Int 12, Roz 10, Cha 10
    Talenty Ekstremalny wysiłek, Gwiezdny wojownik, Kosmiczny pies, Wyostrzone zmysły, Złota rączka
    Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pisolety), Dodatkowy szał, Ostrożny strzał, Potężna szarża, Precyzyjny strzał, Przyszpilenie, Sztuki walki I, Szybki strzał, Wyszkolenie w umiejętności (Programowanie), Zabójcze oko, Zmiażdżenie
    Umiejętności Wspinaczka +5 (może wziąć 10, kiedy jest rozproszony), Mechanika +10 (może przerzucić, kiedy wykonuje prowizoryczną naprawę), Percepcja +10 (traktuje zasięg jako o jedną kategorię mniejszy), Perswazja +5 (może przerzucić, kiedy zastrasza), Pilotaż +10, Programowanie +10 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat, kiedy wyznacza skok w nadprzestrzeń), Wytrzymałość +10
    Dobytek kusza energetyczna, bandolier, zestaw narzędzi


    Lando Carlissian                                                        SW 8
    Średni człowiek łajdak 8
    Przeznaczenie 1; Moc 4; Ciemna strona 1
    Ini +6; Zmysły Percepcja +10
    Języki basic, shyriiwook, sullustański
    Obrony Ref 22 (nieprzygotowany 20), Wytr 19, Wola 20; Ruchliwość, Uniki
    pw 50; Próg 19
    Szybkość 6 pól; Atak w biegu
    Wręcz nieuzbrojony +7 (1k4+5)
    Dystansowo pistolet blasterowy +9 (3k6+4) lub
    Dystansowo pistolet blasterowy +4/+4 (3k6+4) z Podwójnym atakiem
    Bazowy atk +6; Zwr +8
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Nikczemny cios, Podwójny atak
    Akcje specjalne Hazardzista, Łaskawe szczęście, Szczęście głupca, Walka w pojeździe
    Atrybuty S 12, Zr 14, Kon 12, Int 14, Roz 13, Cha 16
    Talenty Hazardzista, Łaskawe szczęście, Nikczemny cios, Szczęście głupca
    Atuty Atak w biegu, Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pistolety), Podwójny atak (pistolety), Skupienie na umiejętności (Oszustwo), Ruchliwość, Skupienie na broni (pistolety), Uniki, Walka w pojeździe
    Umiejętności Mechanika +11, Oszustwo +17, Percepcja +10, Perswazja +12, Pilotaż +11, Zbieranie informacji +12
    Dobytek pistolet blasterowy, komunikator, drogie ubrania


    R2–D2                                                                              SW 6
    Mały droid (2. kategorii) nieheroiczny 2/łajdak 6
    Przeznaczenie 1; Moc 4
    Ini +3; Zmysły widzenie w ciemnościach; Percepcja +9
    Języki basic, binarny, huttański, kalamariański, shyriiwook
    Obrony Ref 23 (nieprzygotowany 20), Wytr 16, Wola 18; Ruchliwość, Uniki
    pw 34; Próg 16
    Odporności cechy droidów
    Szybkość 4 pola (kołowy), 1 pole (pieszy), 6 pól (latający)
    Wręcz próbnik elektrowstrząsowy +10 (1k8+3 jonowe)
    Dystansowo z bronią +14
    Bazowy atk +5; Zwr +3
    Akcje specjalne Bezpośredni strzał, Obrona w walce wręcz, Trik
    Atrybuty S 8, Zr 16, Kon –, Int 16, Roz 10, Cha 7
    Talenty Mistrz hakerstwa, Rejestr, Trik
    Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste), Finezja w walce, Obrona w walce wręcz, Ruchliwość, Skupienie na umiejętności (Mechanika, Programowanie), Twardość, Ulepszone obrony, Uniki, Wyszkolenie w umiejętności (Percepcja)
    Umiejętności Mechanika +17, Oszustwo +7, Percepcja +9, Pilotaż +12, Programowanie +18 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat, kiedy ulepsza dostęp do komputera)
    Systemy kołowe poruszanie się, piesze poruszanie się, lotnicze poruszanie się (limitowane), magnetyczne stopy, 6 przydatków narzędziowych, 1 przydatek pazurzasty, pakiet diagnostyczny, wewnętrzny schowek (2 kg), widzenie w ciemnościach
    Dobytek piła tarczowa, próbnik elektroszokowy, miotacz ognia, wyzwalacz iskry elektrycznej, rejestrator hologramów, holoprojekor


    C–3PO                                                                               SW 5
    Mały droid (3. kategorii) nieheroiczny 2/dostojnik 5
    Przeznaczenie 1; Moc 4
    Ini –1; Zmysły Percepcja +0
    Języki basic, binarny, bocce, botański, huttański, kalamariański, shyriiwook, wysokogalaktyczy
    Obrony Ref 16 (nieprzygotowany 16), Wytr 15, Wola 19
    pw 26; Próg 15
    Odporności cechy droidów
    Szybkość 6 pól (pieszy)
    Wręcz nieuzbrojony +2 (1k3+1)
    Bazowy atk +3; Zwr +2
    Akcje specjalne Koordynacja +2
    Atrybuty S 8, Zr 9, Kon –, Int 12, Roz 12, Cha 16
    Talenty Koordynacja (2), Wykształcony
    Atuty Lingwista (2), Skupienie na umiejętności (Perswazja), Twardość, Ulepszone obrony, Wyszkolenie w umiejętności (Oszustwo, Percepcja, Wiedza [biurokracja], Wiedza [galaktyka])
    Umiejętności Oszustwo +11, Percepcja +9, Perswazja +16, Wiedza (biurokracja) +9, Wiedza (galaktyka) +9, Wiedza (nauki społeczne +9)
    Systemy piesze poruszanie się, procesor podstawowy, jednostka tłumacząca (ST 5), 2 przydatki dłoniowe, wokabulator
    Dobytek rejestrator audio


    Yoda (Epizod III)                                                            SW 20
    Mały Jedi 8/rycerz Jedi 7/mistrz Jedi 5
    Przeznaczenie 4; Moc 8, Silny Mocą
    Ini +18; Zmysły Użycie Mocy +24
    Języki basic, cereański, shyriiwook
    Obrony Ref 37 (nieprzygotowany 34), Wytr 33, Wola 38; Blok, Odbicie
    pw 174; Próg 33
    Odporności efekty strachu
    Szybkość 4 pola
    Wręcz krótki miecz świetlny +25 (2k6+16) lub
    Wręcz krótki miecz świetlny +24/+24 (2k6+16) z Podwójnym atakiem
    Wręcz krótki miecz świetlny +19/+19/+19 (2k6+16) z Potrójnym atakiem
    Dystansowo z bronią +23
    Bazowy atk +20; Zwr +14
    Opcje atk Akrobatyczny cios, Podwójny atak, Potrójny atak
    Akcje specjalne Odbicie strzału, Wykwalifikowany doradca, spokój
    Znane moce (Użycie Mocy +24): bitewne uderzenie (2), dalekowzroczność, pchnięcie Mocą, przekazanie życia, przesunięcie obiektu (2), rozbrojenie Mocą, trzask Mocy (2), skarcenie (3), sztuczka umysłowa (2), zanegowanie energii, zryw (2)
    Tajniki Mocy Dalekosiężna moc, Niszczycielska moc, Przyspieszona moc, Wielocelowa moc
    Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy (2), Ulepszone wyczucie Mocy
    Atrybuty S 8, Zr 16, Kon 11, Int 15, Roz 21, Cha 19
    Talenty Ataru, Biegłość w wielu atakach (miecze świetlne x2), Blok, Odbicie, Odcinający cios, Percepcja Mocą, Przekierowanie strzału, Przezorność, Wykwalifikowany doradca, Wizje
    Atuty Akrobatyczny cios, Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne), Finezja w walce, Podwójny atak, Potrójny atak, Silny Mocą, Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy, Silny Mocą, Wyszkolenie w umiejętności (Akrobatyka)
    Umiejętności Akrobatyka +18, Inicjatywa +18 (może wykorzystać punkt Mocy, by przerzucić i zachować lepszy rezultat), Wiedza (galaktyka) +17, Wiedza (taktyka) +17, Użycie Mocy +24 (może zastąpić testy Percepcji)
    Dobytek miecz świetlny (własnej konstrukcji), laska, szaty Jedi


    Imperator Palpatine (Epizod III)                                SW 20
    Średni człowiek dostojnik 6/Jedi 1/uczeń Sithów 8/Lord Sithów 5
    Przeznaczenie 4; Moc 8; Ciemna strona 20
    Ini +16; Zmysły Ulepszone wyczucie otoczenia; Użycie Mocy +24
    Języki basic, bothański, geonosiański, grański, neimodiański, rodiański, ryl, sithiański, wysokogalaktyczny, zabracki
    Obrony Ref 35 (nieprzygotowany 33), Wytr 34, Wola 38; Blok, Odbicie
    pw 132; Próg 34
    Niewrażliwość efekty strachu
    Szybkość 6 pól
    Wręcz miecz świetlny +21 (2k8+10/x3) lub
    Wręcz miecz świetlny +20/+20 (2k8+10/x3) z Podwójnym atakiem
    Wręcz miecz świetlny +15/+15/+15 (2k8+10/x3) z Potrójnym atakiem
    Dystansowo z bronią +20
    Bazowy atk +18; Zwr +20
    Opcje atk Mroczna plaga, Obrona w walce wręcz, Podwójny atak, Potrójny atak, Wirujący atak
    Akcje specjalne Przekierowanie strzału, kuszenie
    Znane moce (Użycie Mocy +24): błyskawica mocy (4), dalekowzroczność, mroczny szał, pchnięcie Mocą, przekazanie życia, przesunięcie obiektu (3), rozbrojenie Mocą, skarcenie (2), trzask Mocy, zryw (3)
    Tajniki Mocy Dalekosiężna moc, Niszczycielska moc, Przyspieszona moc, Wielocelowa moc
    Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy, Ulepszone poruszanie lekkimi przedmiotami, Ulepszone wyczucie Mocy, Ulepszone wyczucie otoczenia
    Atrybuty S 10, Zr 15, Kon 12, Int 18, Roz 20, Cha 19
    Talenty Adept Ciemnej Strony, Biegłość w wielu atakach (miecze świetlne x2), Blok, Bogactwo, Koneksje, Mroczna plaga, Odbicie, Percepcja Mocą, Przekierowanie strzału, Wizje.
    Atuty Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne, pistolety), Lingwista, Obrona w walce wręcz, Finezja w walce, Podwójny atak, Potrojony krytyk, Potrójny atak, Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy (3), Wirujący atak, Wrażliwość na Moc
    Umiejętności Inicjatywa +16, Oszustwo +19, Perswazja +19, Programowanie +19, Wiedza (biurokracja) +19, Wiedza (galaktyka) +19, Wiedza (nauki społeczne) +19, Wiedza (taktyka) +19, Użycie Mocy +24 (może przerzucić, kiedy używa mocy [ciemnej strony], może zastapić testy Percepcji), Zbieranie informacji +19
    Dobytek miecz świetlny (własnej konstrukcji), szaty Sithów, komunikator (zaszyfrowany)


    Boba Fett (Epizod IV)                                                    SW 15
    Średni człowiek zwiadowca 3/żołnierz 5/łowca nagród 5/elitarny żołnierz 2
    Przeznaczenie 3; Moc 6; Ciemna strona 7
    Ini +16; Zmysły widzenie w słabym świetle, Percepcja +16
    Języki basic, huttański, mando’a
    Obrony Ref 34 (nieprzygotowany 32), Wytr 33, Wola 27
    pw 122; RO 1; Próg 33
    Szybkość 6 pól, latanie 6 pól (plecak odrzutowy); Atak w biegu
    Wręcz nieuzbrojony +16 (1k6+9)
    Dystansowo karabinek blasterowy +18 (3k8+7) lub
    Dystansowo karabinek blasterowy +15/+15 (3k8+7) z Podwójnym atakiem lub
    Dystansowo rękawica blasterowa +18 (3k4+7) lub
    Dystansowo granatnik +18 (1k6+7, stłuczenia, 2–polowy wybuch) lub
    Dystansowo miotacz płomieni +18 (3k6+7, 6–polowy stożek) lub
    Dystansowo wyrzutnia rakiet +18 (6k6+7, 2–polowy wybuch) lub
    Dystansowo granat ogłuszający +18 (4k6+7, 2–polowy wybuch) lub
    Dystansowo linka +18 (pochwycenie)
    Bazowy atk +14; Zwr +18
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Czysty strzał, Podwójny atak, Precyzyjny strzał, Znak myśliwego
    Akcje specjalne Cel myśliwego, Szybkie dobywanie broni, znany wróg +2
    Atrybuty S 15, Zr 18, Kon 15, Int 14, Roz 14, Cha 13
    Talenty Biegłość w wielu atakach (karabiny), Cel myśliwego, Czysty strzał, Kolos, Osławiony, Pancerna obrona, Ulepszona pancerna obrona, Wyostrzone zmysły, Znak myśliwego
    Atuty Atak w biegu, Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie ciężkie, bronie proste, karabiny, pistolety), Biegłość w broni egzotycznej (miotacz płomieni), Biegłość w pancerzu (lekkim, średnim), Podwójny atak (karabiny), Precyzyjny strzał, Sztuki walki I, Szybkie dobywanie broni
    Umiejętności Inicjatywa +16, Percepcja +16, Perswazja +8 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat, kiedy zastrasza), Pilotaż +16, Przetrwanie +14, Ukrywanie +11, Wiedza (taktyka) +14, Wytrzymałość +14
    Dobytek mandaloriańskia zbroja (+8 pancerz, +2 przedmiot; jak pancerz bitewny z pakietem hełmowym; 4 załączone bronie), karabinek blasterowy z zamontowanym granatnikiem, 5 granaty ogłuszające, miotacz płomieni (5 strzałów), wyrzutnia rakiet, 4 rakiety, linka (traktuj jak sieć), rękawica blasterowa (traktuj jak ręczny blaster), plecak odrzutowy (10 ładunków), pas wielozadaniowy z pakietem medycznym


    Generał Grevious (Epizod III)                                     SW 14
    Średni Kaleesh (cyborg) żołnierz 8/elitarny żołnierz 3/oficer 3
    Przeznaczenie 2; Moc 6; Ciemna strona 10
    Ini +16; Zmysły widzenie w ciemnościach; Percepcja +14
    Języki basic, geonosiański, kaleeshański, muuński
    Obrony Ref 30 (nieprzygotowany 27), Wytr 28, Wola 28
    pw 101; RO 1; Próg 28
    Odporności zagrożenia atmosferyczne i wdychane trucizny
    Słabości wrażliwość na obrażenia jonowe i efekty ogłuszenia
    Szybkość 8 pól, wspinaczka 4 pola
    Wręcz miecz świetlny +21 (2k8+21) lub
    Wręcz miecz świetlny +19 (2k8+21) i miecz świetlny +19 (2k8+21) lub
    Wręcz miecz świetlny +14 (2k8+21) i miecz świetlny +14 (2k8+21) i miecz świetlny +14 (2k8+21) z Podwójnym atakiem lub
    Wręcz miecz świetlny +11 (2k8+21) i miecz świetlny +11 (2k8+21) i miecz świetlny +11 (2k8+21) i miecz świetlny +11 (2k8+21) z Potrójnym atakiem lub
    Dystansowo ciężki pistolet blasterowy +11 (3k8+7)
    Bazowy atk +13; Zwr +19
    Opcje atk Bezpośredni strzał, Mistrzostwo dwóch broni, Obrona w walce wręcz, Podwójny atak, Potrójny atak
    Akcje specjalne Analiza pola bitwy, Taktyki rozmieszczenia, Twardy jak stal, Wymanewrowanie
    Atrybuty S 22, Zr 19, Kon 11, Int 15, Roz 10, Cha 14
    Specjalne cechy rozkaz osłony +2, wspólny talent (Wymanewrowanie)
    Talenty Analiza pola bitwy, Pancerna obrona, Specjalizacja w broni (miecze świetlne), Taktyki rozmieszczenia, Twardy jak stal, Ulepszona pancerna obrona, Większe skupienie na broni (miecze świetlne), Wymanewrowanie
    Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pistolety, miecze świetlne), Biegłość w pancerzu (lekkim, średnim), Mistrzostwo dwóch broni I, Mistrzostwo dwóch broni II, Obrona w walce wręcz, Podwójny atak (miecze świetlne), Potrójny atak (miecze świetlne), skupienie na broni (bronie proste, miecze świetlne), Sztuki walki I
    Umiejętności Inicjatywa 16, Percepcja +14, Przetrwanie +7 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat w gorącym lub jałowym otoczeniu), Skakanie +13 (może wziąć 10, kiedy jest rozproszony, może przerzucić i zachować lepszy rezultat), Wiedza (taktyka) +14, Wspinaczka +8 (może wziąć 10, kiedy jest rozproszony, może przerzucić i zachować lepszy rezultat), Wytrzymałość +12
    Systemy piesze poruszanie się, pazury wspinaczkowe, serwomechanizmy skoku, 6 przydatków dłoniowych (nogi mogą być używane jako ręce), unikalna zbroja (+8 pancerz), ulepszony pakiet sensoryczny, widzenie w ciemnościach
    Dobytek 4 miecze świetlne, ciężki pistolet blasterowy, płaszcz
    Cyborg – Jako cyborg, Generał Grevious może używasz wszystkich typów systemów droida poza procesorem. Jego korpus zawiera system podtrzymywania życia, czyniąc go odpornym na zagrożenia atmosferyczne i wdychane trucizny



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw