Ery gry
Proponowane ery
Powstanie Imperium 32 do 22 lat przed Nową Nadzieją
Rebelia 0 do 5 lat po Nowej Nadziei
Nowy Zakon Jedi 25 lat po Nowej Nadziei
Postacie główne
Darth Vader (Epizod IV) SW 19
Średni człowiek Jedi 7/rycerz Jedi 5/as pilotażu 2/uczeń Sithów 2/ Lord Sithów 3
Przeznaczenie 3; Moc 8, Silny Mocą; Ciemna strona 14
Ini +17; Zmysły widzenie w słabym świetle; Percepcja +11
Języki basic, binarny, huttański
Obrony Ref 39 (nieprzygotowany 36), Wytr 36, Wola 33; Blok, Odbicie
pw 181; Próg 36
Odporności efekty strachu, zagrożenia atmosferyczne i wdychane trucizny
Słabości podtrzymywanie życia
Szybkość 6 pól
Wręcz miecz świetlny +22 (2k8+17) lub
Wręcz miecz świetlny +20 (3k8+17) z Gradem ciosów lub
Wręcz miecz świetlny +17/+17 (2k8+17) z Podwójnym atakiem lub
Wręcz miecz świetlny +15/+15 (3k8+17) z Gradem ciosów i Podwójnym atakiem
Dystansowo z bronią +20
Bazowy atk +17; Zwr +20
Opcje atk Grad ciosów, Odcinający cios, Podwójny atak
Akcje specjalne Djem So, Przekierowanie strzału, Walka w pojeździe, kuszenie
Znane moce (Użycie Mocy +17): chwyt Mocą, dalekowzoczność, przesunięcie obiektu, rozbrojenie Mocą, pchnięcie Mocą, skarcenie, trzask Mocy, zanegowanie energii, zryw
Tajniki Mocy Dalekosiężna moc, Wielocelowa moc
Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy, Ulepszone poruszanie lekkimi przedmiotami, Ulepszone wyczucie Mocy
Atrybuty S 16, Zr 16, Kon 17, Int 14, Roz 14, Cha 15
Specjalne cechy podtrzymywanie życia
Talenty Adept ciemnej strony, Blok, Djem so, Odbicie, Odcinający cios, Pancerna obrona, Pilotaż Mocą, Przekierowanie strzału, Specjalizacja w broni (miecz świetlny), Uchylanie w pojeździe, Ulepszona pancerna obrona
Atuty Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne), Biegłość w pancerzu (lekkim), Grad ciosów, Podwójny atak (miecze świetlne), Silny Mocą, Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy (3), Walka w pojeździe, Wrażliwość na Moc
Umiejętności Inicjatywa +17, Mechanika +16, Pilotaż +17, Użycie Mocy +17 (może przerzucić, kiedy używa mocy [ciemnej strony])
Dobytek specjalna zbroja (traktuj jak opancerzony kombinezon lotniczy z pakietem hełmowym; zmodyfikowany, premia z pancerza +8), miecz świetlny (własnej konstrukcji), cybernetyczne protezy (4, obie ręce i nogi), szaty Sithów, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym
Podtrzymywanie życia – Z powodu ran otrzymanych na Mustafar Darth Vader jest całkowicie zależny od podtrzymywania życia zapewnianego przez jego zbroję lub przez specjalną, zamkniętą komorę przeznaczoną konkretnie dla niego. Bez tego specjalnego systemu podtrzymywania życia Vader zaczyna się dusić.
Obi–Wan Kenobi (Epizod III) SW 14
Średni człowiek Jedi 7/rycerz Jedi 5/mistrz Jedi 2
Przeznaczenie 2; Moc 7
Ini +15; Zmysły Percepcja +9
Języki basic, shyriiwook
Obrony Ref 30 (nieprzygotowany 27), Wytr 29, Wola 29; Blok, Odbicie, Soresu
pw 129; Próg 29
Odporności efekty strachu
Szybkość 6 pól
Wręcz miecz świetlny +20 (1k8+13) lub
Wręcz miecz świetlny +15/+15 (1k8+13) z Podwójnym atakiem
Dystansowo z bronią +16
Bazowy atk +14; Zwr +17
Opcje atk Odcinający cios, Podwójny atak
Akcje specjalne Przekierowanie strzału, Równowaga, Zmysł walki, spokój
Znane moce (Użycie Mocy +19): dalekowidzenie, przekazanie życia, przesunięcie obiektu, skarcenie, trzask Mocy (2), sztuczka umysłowa (2), zryw
Tajniki Mocy Przyspieszona moc
Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy (2), Ulepszone poruszanie lekkimi przedmiotami
Atrybuty S 15, Zr 16, Kon 14, Int 13, Roz 14, Cha 15
Talenty Blok, Odbicie, Odcinający cios, Przekierowanie strzału, Równowaga, Soresu, Specjalizacja w broni (miecze świetlne), Większe skupienie na broni (miecze świetlne)
Atuty Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne), Biegłość w pancerzu (lekkim), Finezja w walce, Podwójny atak (miecze świetlne), Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Uzycie Mocy), Szkolenie w Mocy (3), Wrażliwość na Moc, Zmysł walki
Umiejętności Akrobatyka +15, Inicjatywa +15, Użycie Mocy +19
Dobytek miecz świetlny (własnej konstrukcji), komunikator (zaszyfrowany), szaty Jedi, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym
Senator Padmé Amidala SW 10
Średni człowiek dostojnik 10
Przeznaczenie 2; Moc 5, Silny Mocą
Ini +12; Zmysły Percepcja +18
Języki basic, grański, gungański, kalamariański, rodiański, wysokogalaktyczny
Obrony Ref 24 (nieprzygotowany 22), Wytr 22, Wola 26
pw 59; Próg 22
Szybkość 6 pól
Wręcz nieuzbrojony +7 (1k4+5)
Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +9 (3k5+5) lub
Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +4/+4 (3k5+5) z Podwójnym atakiem
Bazowy atk +7; Zwr +9
Opcje atk Bezpośredni strzał, Podwójny atak, Precyzyjny strzał
Akcje specjalne Inspirowanie pewności siebie, Koordynacja +1, Urodzony przywódca
Atrybuty S 10, Zr 15, Kon 12, Int 15, Roz 16, Cha 18
Talenty Bogactwo, Inspirowanie pewności siebie, Koordynacja, Urodzony przywódca, Zaufanie
Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, Pistolety, Lingwista, Podwójny atak (pistolety), Precyzyjny strzał, Silny Mocą, Skupienie na umiejętności (Oszustwo, Percepcja, Perswazja, Wiedza [biurokracja], Zbieranie informacji), Ulepszone obrony
Umiejętności Inicjatywa +12, Oszustwo +19, Percepcja +18, Perswazja +19, Wiedza (biurokracja) +19, Wiedza (galaktyka) +12, Wiedza (nauki społeczne) +19, Zbieranie informacji +19
Dobytek sportowy pistolet blasterowy, komunikator, garderoba senatora, droid astromechaniczny (R2–D2)
Luke Skywalker (Epizod VI) SW 11
Średni człowiek zwiadowca 1/Jedi 7/as pilotażu 2/rycerz Jedi 1
Przeznaczenie 2; Moc 5, Silny Mocą; Ciemna strona 3
Ini +13; Zmysły Percepcja +12
Języki basic, huttański, shyriiwook
Obrony Ref 26 (nieprzygotowany 23), Wytr 25, Wola 25; Blok, Odbicie, Uchylanie
pw 99; Próg 25
Szybkość 6 pól
Wręcz miecz świetlny +14 (2k8+11) lub
Wręcz miecz świetlny +9/+9 (2k8+11) z Podwójnym atakiem
Dystansowo pistolet blasterowy +12 (3k6)
Bazowy atk +9; Zwr +12
Opcje atk Obrona w walce wręcz, Odcinający cios, Podwójny atak
Akcje specjalne Przekierowanie strzału, Walka w pojeździe
Znane moce (Użycie Mocy +16): przesunięcie obiektu, sztuczka umysłowa, zryw
Atrybuty S 14, Zr 16, Kon 14, Int 14, Roz 14, Cha 15
Talenty Blok, Odbicie, Odcinający cios, Przekierowanie strzału, Specjalizacja w broni (miecz świetlny), Uchylanie
Atuty Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, miecze świetlne, pistolety), Obrona w walce wręcz, Finezja w walce, Podwójny atak (miecze świetlne), Silny Mocą, Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy, Walka w pojeździe, Wrażliwość na Moc
Umiejętności Inicjatywa +13, Jeździectwo +13, Mechanika +12, Percepcja +12, Pilotaż +13, Przetrwanie +12, Użycie Mocy +16
Dobytek pistolet blasterowy, miecz świetlny (własnej konstrukcji), cybernetyczna proteza (1, prawa dłoń), kombinezon lotniczy, szaty, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym
Leia Organa (Epizod VI) SW 10
Średni człowiek dostojnik 8/żołnierz 2
Przeznaczenie 2; Moc 5, Silny Mocą
Ini +12; Zmysły Percepcja +18
Języki basic, bothański, kalamiariański, shyriiwook, ubeski, wysokogalaktyczny
Obrony Ref 23 (nieprzygotowany 21), Wytr 23, Wola 24
pw 63; Próg 23
Szybkość 6 pól
Wręcz nieuzbrojony +9 (1k4+6)
Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +10 (3k4+7) lub
Dystansowo sportowy pistolet blasterowy +5/+5 (3k4+7) z Podwójnym atakiem
Bazowy atk +9; Zwr +11
Opcje atk Bezpośredni strzał, Podwójny atak, Precyzyjny strzał, Zabójcze oko
Akcje specjalne Inspirowanie pewności siebie, Urodzony przywódca, Wzmocnienie sojusznika, Zbiórka
Atrybuty S 13, Zr 14, Kon 13, Int 15, Roz 14, Cha 16
Talenty Inspirowanie pewności siebie, Specjalizacja w broni (pistolety), Urodzony przywódca, Wzmocnienie sojusznika, Zbiórka
Atuty Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pistolety), Bezpośredni strzał, Lingwista, Podwójny atak, Precyzyjny strzał, Silny Mocą, Skupienie na broni (pistolety), Skupienie na umiejętności (Oszustwo, Percepcja, Perswazja, Wiedza [taktyka]), Zabójcze oko
Umiejętności Inicjatywa +12, Oszustwo +18, Percepcja +17, Perswazja +18, Wiedza (biurokracja) +12, Wiedza (galaktyka) +12, Wiedza (taktyka) +17, Zbieranie informacji +13
Dobytek sportowy pistolet blasterowy, datapad, pas wielozadaniowy z pakietem medycznym, mundur Rebelii
Han Solo (Epizod VI) SW 12
Średni człowiek łajdak 5/żołnierz 2/as pilotażu 3/rewolwerowiec 2
Przeznaczenie 2; Moc 6
Ini +18; Zmysły Percepcja +12
Języki basic, huttański, rodiański, shyriiwook
Obrony Ref 28 (nieprzygotowany 26), Wytr 25, Wola 24
pw 77; Próg 25
Szybkość 6 pól
Wręcz nieuzbrojony +10 (1k4+7)
Dystansowo ciężki pistolet blasterowy +14 (3k8+6) lub
Dystansowo ciężki pistolet blasterowy +12 (4k8+6) z Szybkim strzałem
Bazowy atk +9; Zwr +11
Opcje atk Bezpośredni strzał, Podstępny atak +1k6, Precyzyjny strzał, Robienie spustem, Szybki strzał
Akcje specjalne Gwiezdny wojownik, Na pełnym gazie, Szybkie dobywanie broni, Walka w pojeździe
Atrybuty S 13, Zr 15, Kon 13, Int 14, Roz 12, Cha 14
Talenty Gwiezdny wojownik, Na pełnym gazie, Kosmiczny pies, Podstępny atak +1k6, Robienie spustem, Specjalizacja w broni (pistolety), Utrzymanie stanu
Atuty Biegłość w broni (bronie ciężkie, bronie proste, karabiny, pistolety), Bezpośredni strzał, Precyzyjny strzał, Skupienie na broni (bronie ciężkie, pistolety), Skupienie na umiejętności (Inicjatywa, Pilotaż), Szybki strzał, Szybkie dobywanie broni, Walka w pojeździe
Umiejętności Inicjatywa +18, Oszustwo +13, Mechanika +13, Percepcja +12, Pilotaż +18, Wiedza (galaktyka) +13
Dobytek ciężki pistolet blasterowy z przyrządem celowniczym, zestaw narzędzi, zmodyfikowany transporter YT–1300 (Sokół Milenium)
Postacie poboczne
Chewbacca (Epizod VI) SW 10
Średni Wookiee zwiadowca 6/łajdak 4
Przeznaczenie 2; Moc 5
Ini +6; Zmysły Percepcja +10
Języki basic (tylko rozumienie), huttański (tylko rozumienie), shyriiwook
Obrony Ref 24 (nieprzygotowany 22), Wytr 27, Wola 21
pw 110; Próg 27; nadzwyczajna regeneracja
Szybkość 6 pól
Wręcz nieuzbrojony +11 (1k6+9) lub
Wręcz nieuzbrojony +15 (1k6+14) z Potężną szarżą
Dystansowo kusza energetyczna +8 (3k10+5) lub
Dystansowo kusza energetyczna +6 (4k10+5) z Szybkim strzałem
Bazowy atk +7; Zwr +11
Opcje atk Bezpośredni strzał, Ostrożny strzał, Potężna szarża, Precyzyjny strzał, Przyszpilenie, Szybki strzał, Zabójcze oko, Zmiażdżenie
Akcje specjalne szał 2/dzień
Atrybuty S 19, Zr 13, Kon 20, Int 12, Roz 10, Cha 10
Talenty Ekstremalny wysiłek, Gwiezdny wojownik, Kosmiczny pies, Wyostrzone zmysły, Złota rączka
Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pisolety), Dodatkowy szał, Ostrożny strzał, Potężna szarża, Precyzyjny strzał, Przyszpilenie, Sztuki walki I, Szybki strzał, Wyszkolenie w umiejętności (Programowanie), Zabójcze oko, Zmiażdżenie
Umiejętności Wspinaczka +5 (może wziąć 10, kiedy jest rozproszony), Mechanika +10 (może przerzucić, kiedy wykonuje prowizoryczną naprawę), Percepcja +10 (traktuje zasięg jako o jedną kategorię mniejszy), Perswazja +5 (może przerzucić, kiedy zastrasza), Pilotaż +10, Programowanie +10 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat, kiedy wyznacza skok w nadprzestrzeń), Wytrzymałość +10
Dobytek kusza energetyczna, bandolier, zestaw narzędzi
Lando Carlissian SW 8
Średni człowiek łajdak 8
Przeznaczenie 1; Moc 4; Ciemna strona 1
Ini +6; Zmysły Percepcja +10
Języki basic, shyriiwook, sullustański
Obrony Ref 22 (nieprzygotowany 20), Wytr 19, Wola 20; Ruchliwość, Uniki
pw 50; Próg 19
Szybkość 6 pól; Atak w biegu
Wręcz nieuzbrojony +7 (1k4+5)
Dystansowo pistolet blasterowy +9 (3k6+4) lub
Dystansowo pistolet blasterowy +4/+4 (3k6+4) z Podwójnym atakiem
Bazowy atk +6; Zwr +8
Opcje atk Bezpośredni strzał, Nikczemny cios, Podwójny atak
Akcje specjalne Hazardzista, Łaskawe szczęście, Szczęście głupca, Walka w pojeździe
Atrybuty S 12, Zr 14, Kon 12, Int 14, Roz 13, Cha 16
Talenty Hazardzista, Łaskawe szczęście, Nikczemny cios, Szczęście głupca
Atuty Atak w biegu, Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pistolety), Podwójny atak (pistolety), Skupienie na umiejętności (Oszustwo), Ruchliwość, Skupienie na broni (pistolety), Uniki, Walka w pojeździe
Umiejętności Mechanika +11, Oszustwo +17, Percepcja +10, Perswazja +12, Pilotaż +11, Zbieranie informacji +12
Dobytek pistolet blasterowy, komunikator, drogie ubrania
R2–D2 SW 6
Mały droid (2. kategorii) nieheroiczny 2/łajdak 6
Przeznaczenie 1; Moc 4
Ini +3; Zmysły widzenie w ciemnościach; Percepcja +9
Języki basic, binarny, huttański, kalamariański, shyriiwook
Obrony Ref 23 (nieprzygotowany 20), Wytr 16, Wola 18; Ruchliwość, Uniki
pw 34; Próg 16
Odporności cechy droidów
Szybkość 4 pola (kołowy), 1 pole (pieszy), 6 pól (latający)
Wręcz próbnik elektrowstrząsowy +10 (1k8+3 jonowe)
Dystansowo z bronią +14
Bazowy atk +5; Zwr +3
Akcje specjalne Bezpośredni strzał, Obrona w walce wręcz, Trik
Atrybuty S 8, Zr 16, Kon –, Int 16, Roz 10, Cha 7
Talenty Mistrz hakerstwa, Rejestr, Trik
Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste), Finezja w walce, Obrona w walce wręcz, Ruchliwość, Skupienie na umiejętności (Mechanika, Programowanie), Twardość, Ulepszone obrony, Uniki, Wyszkolenie w umiejętności (Percepcja)
Umiejętności Mechanika +17, Oszustwo +7, Percepcja +9, Pilotaż +12, Programowanie +18 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat, kiedy ulepsza dostęp do komputera)
Systemy kołowe poruszanie się, piesze poruszanie się, lotnicze poruszanie się (limitowane), magnetyczne stopy, 6 przydatków narzędziowych, 1 przydatek pazurzasty, pakiet diagnostyczny, wewnętrzny schowek (2 kg), widzenie w ciemnościach
Dobytek piła tarczowa, próbnik elektroszokowy, miotacz ognia, wyzwalacz iskry elektrycznej, rejestrator hologramów, holoprojekor
C–3PO SW 5
Mały droid (3. kategorii) nieheroiczny 2/dostojnik 5
Przeznaczenie 1; Moc 4
Ini –1; Zmysły Percepcja +0
Języki basic, binarny, bocce, botański, huttański, kalamariański, shyriiwook, wysokogalaktyczy
Obrony Ref 16 (nieprzygotowany 16), Wytr 15, Wola 19
pw 26; Próg 15
Odporności cechy droidów
Szybkość 6 pól (pieszy)
Wręcz nieuzbrojony +2 (1k3+1)
Bazowy atk +3; Zwr +2
Akcje specjalne Koordynacja +2
Atrybuty S 8, Zr 9, Kon –, Int 12, Roz 12, Cha 16
Talenty Koordynacja (2), Wykształcony
Atuty Lingwista (2), Skupienie na umiejętności (Perswazja), Twardość, Ulepszone obrony, Wyszkolenie w umiejętności (Oszustwo, Percepcja, Wiedza [biurokracja], Wiedza [galaktyka])
Umiejętności Oszustwo +11, Percepcja +9, Perswazja +16, Wiedza (biurokracja) +9, Wiedza (galaktyka) +9, Wiedza (nauki społeczne +9)
Systemy piesze poruszanie się, procesor podstawowy, jednostka tłumacząca (ST 5), 2 przydatki dłoniowe, wokabulator
Dobytek rejestrator audio
Yoda (Epizod III) SW 20
Mały Jedi 8/rycerz Jedi 7/mistrz Jedi 5
Przeznaczenie 4; Moc 8, Silny Mocą
Ini +18; Zmysły Użycie Mocy +24
Języki basic, cereański, shyriiwook
Obrony Ref 37 (nieprzygotowany 34), Wytr 33, Wola 38; Blok, Odbicie
pw 174; Próg 33
Odporności efekty strachu
Szybkość 4 pola
Wręcz krótki miecz świetlny +25 (2k6+16) lub
Wręcz krótki miecz świetlny +24/+24 (2k6+16) z Podwójnym atakiem
Wręcz krótki miecz świetlny +19/+19/+19 (2k6+16) z Potrójnym atakiem
Dystansowo z bronią +23
Bazowy atk +20; Zwr +14
Opcje atk Akrobatyczny cios, Podwójny atak, Potrójny atak
Akcje specjalne Odbicie strzału, Wykwalifikowany doradca, spokój
Znane moce (Użycie Mocy +24): bitewne uderzenie (2), dalekowzroczność, pchnięcie Mocą, przekazanie życia, przesunięcie obiektu (2), rozbrojenie Mocą, trzask Mocy (2), skarcenie (3), sztuczka umysłowa (2), zanegowanie energii, zryw (2)
Tajniki Mocy Dalekosiężna moc, Niszczycielska moc, Przyspieszona moc, Wielocelowa moc
Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy (2), Ulepszone wyczucie Mocy
Atrybuty S 8, Zr 16, Kon 11, Int 15, Roz 21, Cha 19
Talenty Ataru, Biegłość w wielu atakach (miecze świetlne x2), Blok, Odbicie, Odcinający cios, Percepcja Mocą, Przekierowanie strzału, Przezorność, Wykwalifikowany doradca, Wizje
Atuty Akrobatyczny cios, Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne), Finezja w walce, Podwójny atak, Potrójny atak, Silny Mocą, Skupienie na broni (miecze świetlne), Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy, Silny Mocą, Wyszkolenie w umiejętności (Akrobatyka)
Umiejętności Akrobatyka +18, Inicjatywa +18 (może wykorzystać punkt Mocy, by przerzucić i zachować lepszy rezultat), Wiedza (galaktyka) +17, Wiedza (taktyka) +17, Użycie Mocy +24 (może zastąpić testy Percepcji)
Dobytek miecz świetlny (własnej konstrukcji), laska, szaty Jedi
Imperator Palpatine (Epizod III) SW 20
Średni człowiek dostojnik 6/Jedi 1/uczeń Sithów 8/Lord Sithów 5
Przeznaczenie 4; Moc 8; Ciemna strona 20
Ini +16; Zmysły Ulepszone wyczucie otoczenia; Użycie Mocy +24
Języki basic, bothański, geonosiański, grański, neimodiański, rodiański, ryl, sithiański, wysokogalaktyczny, zabracki
Obrony Ref 35 (nieprzygotowany 33), Wytr 34, Wola 38; Blok, Odbicie
pw 132; Próg 34
Niewrażliwość efekty strachu
Szybkość 6 pól
Wręcz miecz świetlny +21 (2k8+10/x3) lub
Wręcz miecz świetlny +20/+20 (2k8+10/x3) z Podwójnym atakiem
Wręcz miecz świetlny +15/+15/+15 (2k8+10/x3) z Potrójnym atakiem
Dystansowo z bronią +20
Bazowy atk +18; Zwr +20
Opcje atk Mroczna plaga, Obrona w walce wręcz, Podwójny atak, Potrójny atak, Wirujący atak
Akcje specjalne Przekierowanie strzału, kuszenie
Znane moce (Użycie Mocy +24): błyskawica mocy (4), dalekowzroczność, mroczny szał, pchnięcie Mocą, przekazanie życia, przesunięcie obiektu (3), rozbrojenie Mocą, skarcenie (2), trzask Mocy, zryw (3)
Tajniki Mocy Dalekosiężna moc, Niszczycielska moc, Przyspieszona moc, Wielocelowa moc
Techniki Mocy Odzyskanie punktu Mocy, Ulepszone poruszanie lekkimi przedmiotami, Ulepszone wyczucie Mocy, Ulepszone wyczucie otoczenia
Atrybuty S 10, Zr 15, Kon 12, Int 18, Roz 20, Cha 19
Talenty Adept Ciemnej Strony, Biegłość w wielu atakach (miecze świetlne x2), Blok, Bogactwo, Koneksje, Mroczna plaga, Odbicie, Percepcja Mocą, Przekierowanie strzału, Wizje.
Atuty Biegłość w broni (bronie proste, miecze świetlne, pistolety), Lingwista, Obrona w walce wręcz, Finezja w walce, Podwójny atak, Potrojony krytyk, Potrójny atak, Skupienie na umiejętności (Użycie Mocy), Szkolenie w Mocy (3), Wirujący atak, Wrażliwość na Moc
Umiejętności Inicjatywa +16, Oszustwo +19, Perswazja +19, Programowanie +19, Wiedza (biurokracja) +19, Wiedza (galaktyka) +19, Wiedza (nauki społeczne) +19, Wiedza (taktyka) +19, Użycie Mocy +24 (może przerzucić, kiedy używa mocy [ciemnej strony], może zastapić testy Percepcji), Zbieranie informacji +19
Dobytek miecz świetlny (własnej konstrukcji), szaty Sithów, komunikator (zaszyfrowany)
Boba Fett (Epizod IV) SW 15
Średni człowiek zwiadowca 3/żołnierz 5/łowca nagród 5/elitarny żołnierz 2
Przeznaczenie 3; Moc 6; Ciemna strona 7
Ini +16; Zmysły widzenie w słabym świetle, Percepcja +16
Języki basic, huttański, mando’a
Obrony Ref 34 (nieprzygotowany 32), Wytr 33, Wola 27
pw 122; RO 1; Próg 33
Szybkość 6 pól, latanie 6 pól (plecak odrzutowy); Atak w biegu
Wręcz nieuzbrojony +16 (1k6+9)
Dystansowo karabinek blasterowy +18 (3k8+7) lub
Dystansowo karabinek blasterowy +15/+15 (3k8+7) z Podwójnym atakiem lub
Dystansowo rękawica blasterowa +18 (3k4+7) lub
Dystansowo granatnik +18 (1k6+7, stłuczenia, 2–polowy wybuch) lub
Dystansowo miotacz płomieni +18 (3k6+7, 6–polowy stożek) lub
Dystansowo wyrzutnia rakiet +18 (6k6+7, 2–polowy wybuch) lub
Dystansowo granat ogłuszający +18 (4k6+7, 2–polowy wybuch) lub
Dystansowo linka +18 (pochwycenie)
Bazowy atk +14; Zwr +18
Opcje atk Bezpośredni strzał, Czysty strzał, Podwójny atak, Precyzyjny strzał, Znak myśliwego
Akcje specjalne Cel myśliwego, Szybkie dobywanie broni, znany wróg +2
Atrybuty S 15, Zr 18, Kon 15, Int 14, Roz 14, Cha 13
Talenty Biegłość w wielu atakach (karabiny), Cel myśliwego, Czysty strzał, Kolos, Osławiony, Pancerna obrona, Ulepszona pancerna obrona, Wyostrzone zmysły, Znak myśliwego
Atuty Atak w biegu, Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie ciężkie, bronie proste, karabiny, pistolety), Biegłość w broni egzotycznej (miotacz płomieni), Biegłość w pancerzu (lekkim, średnim), Podwójny atak (karabiny), Precyzyjny strzał, Sztuki walki I, Szybkie dobywanie broni
Umiejętności Inicjatywa +16, Percepcja +16, Perswazja +8 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat, kiedy zastrasza), Pilotaż +16, Przetrwanie +14, Ukrywanie +11, Wiedza (taktyka) +14, Wytrzymałość +14
Dobytek mandaloriańskia zbroja (+8 pancerz, +2 przedmiot; jak pancerz bitewny z pakietem hełmowym; 4 załączone bronie), karabinek blasterowy z zamontowanym granatnikiem, 5 granaty ogłuszające, miotacz płomieni (5 strzałów), wyrzutnia rakiet, 4 rakiety, linka (traktuj jak sieć), rękawica blasterowa (traktuj jak ręczny blaster), plecak odrzutowy (10 ładunków), pas wielozadaniowy z pakietem medycznym
Generał Grevious (Epizod III) SW 14
Średni Kaleesh (cyborg) żołnierz 8/elitarny żołnierz 3/oficer 3
Przeznaczenie 2; Moc 6; Ciemna strona 10
Ini +16; Zmysły widzenie w ciemnościach; Percepcja +14
Języki basic, geonosiański, kaleeshański, muuński
Obrony Ref 30 (nieprzygotowany 27), Wytr 28, Wola 28
pw 101; RO 1; Próg 28
Odporności zagrożenia atmosferyczne i wdychane trucizny
Słabości wrażliwość na obrażenia jonowe i efekty ogłuszenia
Szybkość 8 pól, wspinaczka 4 pola
Wręcz miecz świetlny +21 (2k8+21) lub
Wręcz miecz świetlny +19 (2k8+21) i miecz świetlny +19 (2k8+21) lub
Wręcz miecz świetlny +14 (2k8+21) i miecz świetlny +14 (2k8+21) i miecz świetlny +14 (2k8+21) z Podwójnym atakiem lub
Wręcz miecz świetlny +11 (2k8+21) i miecz świetlny +11 (2k8+21) i miecz świetlny +11 (2k8+21) i miecz świetlny +11 (2k8+21) z Potrójnym atakiem lub
Dystansowo ciężki pistolet blasterowy +11 (3k8+7)
Bazowy atk +13; Zwr +19
Opcje atk Bezpośredni strzał, Mistrzostwo dwóch broni, Obrona w walce wręcz, Podwójny atak, Potrójny atak
Akcje specjalne Analiza pola bitwy, Taktyki rozmieszczenia, Twardy jak stal, Wymanewrowanie
Atrybuty S 22, Zr 19, Kon 11, Int 15, Roz 10, Cha 14
Specjalne cechy rozkaz osłony +2, wspólny talent (Wymanewrowanie)
Talenty Analiza pola bitwy, Pancerna obrona, Specjalizacja w broni (miecze świetlne), Taktyki rozmieszczenia, Twardy jak stal, Ulepszona pancerna obrona, Większe skupienie na broni (miecze świetlne), Wymanewrowanie
Atuty Bezpośredni strzał, Biegłość w broni (bronie proste, karabiny, pistolety, miecze świetlne), Biegłość w pancerzu (lekkim, średnim), Mistrzostwo dwóch broni I, Mistrzostwo dwóch broni II, Obrona w walce wręcz, Podwójny atak (miecze świetlne), Potrójny atak (miecze świetlne), skupienie na broni (bronie proste, miecze świetlne), Sztuki walki I
Umiejętności Inicjatywa 16, Percepcja +14, Przetrwanie +7 (może przerzucić i zachować lepszy rezultat w gorącym lub jałowym otoczeniu), Skakanie +13 (może wziąć 10, kiedy jest rozproszony, może przerzucić i zachować lepszy rezultat), Wiedza (taktyka) +14, Wspinaczka +8 (może wziąć 10, kiedy jest rozproszony, może przerzucić i zachować lepszy rezultat), Wytrzymałość +12
Systemy piesze poruszanie się, pazury wspinaczkowe, serwomechanizmy skoku, 6 przydatków dłoniowych (nogi mogą być używane jako ręce), unikalna zbroja (+8 pancerz), ulepszony pakiet sensoryczny, widzenie w ciemnościach
Dobytek 4 miecze świetlne, ciężki pistolet blasterowy, płaszcz
Cyborg – Jako cyborg, Generał Grevious może używasz wszystkich typów systemów droida poza procesorem. Jego korpus zawiera system podtrzymywania życia, czyniąc go odpornym na zagrożenia atmosferyczne i wdychane trucizny