Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gry RPG • Ponury Żniwiarz • INSIMILION

    Gry RPG » Klasy Prestiżowe (autorskie)


    Ponury Żniwiarz

    Gry bez prądu » Gry RPG » Dungeons & Dragons » Klasy Prestiżowe (autorskie)
    Autor: Balduran
    Utworzono: 03.04.2005
    Aktualizacja: 13.03.2011

    Czasami zdaża się, że ktoś żyje nienaturalnie długo... Albo zawsze nie wiadomo jak udaje mu się przeżyć... Wtedy na scenę wchodzi Ponury żniwiarz


    Umiejętności Klasowe: brak.
    Kość Wytrzymałości:k12
    Wymagania:
    -Bazowa Premia do Ataku: +10
    -Atut: Zogniskowanie Broni (kosa), Poprawione Trafienie Krytyczne (kosa).
    -Specjalne: Musi zdobyć dowolną kosę która razem z magicznymi właściwościami ma premie z umagicznienia +4. Musi spożądzić listę osób do zabicia (Na listę idealna jest księga którą magowie używaja do ksiąg zaklęć. Na jednej stronie można zapisać 10 imion)
    Tabela klasowa:
    Poziom: Bazowa Premia do Ataku: Wytrzymałość: Refleks: Wola Specjalne
    1 +1 +1 +1 +1 Kosa śmierci (Kś) +1
    2 +2 +2 +1 +2 Kś +2, Zaplanowane Zabójstwo
    3 +3 +3 +2 +3 Kś +3, Kościana Tarcza
    4 +4 +4 +2 +4 Kś +4, Większa Kościana Tarcza
    5 +5 +5 +3 +5 Kś +5, Zimna Dłoń
    6 +6/+1 +6 +3 +6 Ostra Kś +5
    7 +7/+2 +7 +4 +7 Widmowa Ostra Kś +5, Puste oczodoły
    8 +8/+3 +8 +4 +8 Migbłystalna Ostra Widmowa Kś +5 (Słabszy artefakt), Twarda skóra
    9 +9/+4 +9 +5 +9 Migbłystalna Ostra Widmowa Kś +5 Olśniewającej Energii (Potężny artefakt), Pancerz śmierci, Większa Twarda Skóra
    10 +10/+5 +10 +5 +10 Zrośnięcie, Większy Pancerz śmierci

    Kosa śmierci (Kś): Kiedy kandydat na Ponurego Żniwiarza osiągnie pierwszy poziom w tej klasie to jego kosa ulega ogromnej przemianie: Waży 1 kg, zadaje 1k10+4+reszta premii (siła, umagicznienie itp.) obrażeń i ma krytyka 1-18/x4. Poza tym ma umagicznienie (wg. tabeli klasowej). Na szóstym poziomie kosa staje się ostra. Na siódmym jest dodatkowo widmowa. Na 8-mym jest migbłystalna i staje sie słabszym artefaktem. Na 9 ma jeszcze właściwość olśniewająca energia i staje się większym artefaktem.
    Zaplanowane zabójstwo: Od drugiego poziomu, kiedy Ponury Żniwiarz atakuje kogoś ze swojej listy osób do zabicia to ma premię do testów ataku i obrażeń w wysokości jego poziomu (na 1-szym poziomie +1, na drugim +2 itd.).
    Kościana Tarcza: Na trzecim poziomie Ponury Żniwiarz otrzymuje od Boga śmierci bardzo potężny przedmiot - Kościaną tarczę. Kiedy jej używa otrzymuje premię +5 do KP, Redukcję obrażeń równą (jego poziomowi w tej klasie prestiżowej+Modyfikator z Charyzmy):3/- i OC=Poziom w tej klasie prestiżowej+(Modyfikator z Charyzmy*1,5).
    Większa kościana tarcza: Na czwartym poziomie Kościana Tarcza staje się większą kościaną tarczą-Dodaje kolejne +2 do KP, zwiększa redukcję obrażeń o 3 i OC o 5.
    Zimna Dłoń: Od piątego poziomu Ponury Żniwiarz może raz dziennie użyć umiejętności Zimna Dłoń. Użycie jej to akcja pełnego ataku. Kiedy jej używa musi wykonać test ataku dotykowego wręcz przeciw celowi. Jeśli mu się uda to zadaje mu 5k8+4 obrażeń i jeśli cel nie wykona rzutu obronnego na wytrwałość (ST=20+poziom w tej klasie prestiżowej+jego mod z charyzmy). Jeśli mu się nie uda to jest oszołomiony na 1k10 rund.
    Puste Oczdodoły: Na siódmym poziomie Ponuremu Żniwiarzowi wypadają oczy z oczodołów. W ich miejsce pojawiają się nowe, magiczne - dzięki nim ma on widzenie w ciemności, 2 razy większy zasięg wzroku i +5 do testów zauważania.
    Twarda Skóra: Na ósmym poziomie Ponuremu Żniwiarzowi twardnieje skóra, co zapewnia mu naturalny pancerz +2. Na dziewiątym poziomie skóra jeszcze bardziej twardnieje i zapewnia kolejne +2 do KP.
    Pancerz śmierci: Na dziewiątym poziomie Ponury Żniwiarz dostaje kolejny dar od Boga-Pancerz śmierci. Ma on takie same właściwości jak Tarcza śmierci i się z nimi kumuluję. Na dziesiątym poziomie zamienia się on w większy Pancerz śmierci i ma takie właściwości, jak większa kościana tarcza.
    Zrośnięcie: Na dziesiątym poziomie Kosa śmierci, Kościana Tarcza i Pancerz śmierci zrastają się z ciałem Żniwiarza. Od tej chwili nic nie ważą, a kiedy korzystasz z kosy to masz premię +3 do testów ataku i obrażeń.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 26 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Poplavsky
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.04.2005 o 13:56  

    To brzmi jak dowcip.. :/ "zadaje 2k10+4+reszta premii (siła, umagicznienie itp.)" beznadziejnie głupia statsiarska klasa... :/

    engaro
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.04.2005 o 16:46  

    W ogóle jest za bardzo podpakowana i trochę bezsensu. Ni przypiął, ni przyłatał.

    Ahelor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.04.2005 o 20:58  

    Ehem, no fajno, nie opisane jest zbyt duzo o DnD a tu takie jakies klasy prestizowe, które jeszcze w dodatku są... dobra, ja sie nie odzywam. W końcu jestem na emeryturze, więc ide po tytoń i fajkę...

    Feanor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.04.2005 o 21:37  

    Ja jak osoby wypowiadające się wyżej nie mogę na to patrzeć...
    Niech ktoś [spogląda błagalnie w stronę władców] coś z tym zrobi....

    autor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.04.2005 o 15:12  

    Na poczatku chcailbym zaznaczyc, ze to ja, balduran, tylko sie cos zalgowac nie moge. No ale przechodzac do tematu...
    co do za duzych obrazen - masz racje. zrobilem literowke. chodzilo o 1k10+4...
    Co do podpakowania - W sumie to masz racje, ale zacytuj konkretny fragment, tak jak Poplavsky ktory swoja wypowiedz uzasadnil (napisal ze ma za duze obrazenia). Co do beznaqdziejnosci - takie argumenty... khmm, ale to nie argumenty wlasciwie:] wiec mi lataja... Co do tego co napisal Ahelor - jak ci sie cos nie podoba to wywal. Dalej masz yprawnienia admina. a za klasy prestizowe wzialem sie dlatego, ze bym link "klasy prestizowe" i nic tam nie bylo. Co do Faenora - jak nie mozesz patrzec to nie patrz.

    Feanor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.04.2005 o 21:26  

    Oczywiście że na to nie patrzę choć ten raz było trzeba i raczej mnie to odstrasza...

    Arom
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.05.2005 o 23:36  

    Zbytno wypasione nie tym nie pozna grac to wielki pech juz zabawa cała się na 1 poziome kończy. jeszcze krytyk 1-18/x4 to juz wogle. lol.

    Seldon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.05.2005 o 17:01  

    Należy jednak przyznać ,że klasa fajna ....poza tym jak rozumiem jej "działalność" dotyczy tylko zapisanych na liście osób, więc jest to postać w stylu "wolny strzelec". Podpakowana drużyna byłaby w stanie się obronić jak sądze ,a taka walka dostarcza często dużej przyjemności.....

    Dagoth Llhos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2005 o 14:09  

    Eeem... przepakowane to za mało powiedziane... a historia jakaś dziwna, nie wiadomo o co chodzi... Ni w pięć, ni w jedenaście, klasa w zasadzie tylko dla BN, gdy drużyna jest na serio wysokich poziomach. Ew. można by to zmienić na szablon z wysokim EPP...

    Spiritless
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.09.2005 o 16:34  

    Hmmm.... rozumiem gdyby to była wyższa klasa prestiżowa albo epicka... zwłaszcza epicka... ale cóż... x_X

    Siwy123
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.10.2005 o 13:58  

    Matko ta klasa przechodzi wszelkie pojecie. Nadaje sie tylko dla epickich ludzikow...

    Siwy123
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.10.2005 o 14:55  

    Ba nawet dla epickich to za duzo!

    Brehedor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.12.2005 o 14:14  

    Czyżby ta klasa prestiżowa lekko za mocna nie była?? Jakby nie te dodatkowe atuty na wszystkich poziomach, to by było w porządku. Tyle że te rzuty obronne też trochę za mocne. Ta klasa prestiżowa nie pasuje do bazowej klasy postaci. Sądzę że kilku mistrzów gry po drobnych modyfikacjach włączy tę postać do swojej gry, ale nie sądzę aby któryś z moich graczy chciał nią zagrać, a przynajmniej ja uważam że jest za potężna i nie zezwoliłbym na to :? przykro mi niestety. Twój pomysł to niewypał ale gratulacje za chęci

    Jacoll
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.01.2006 o 20:42  

    Macie racje że ta klasa jest troche przesadzona, ale wystarczy obniżyć rzuty na obrażenia itp. jak komu sie podoba i macie ciekawą prestiżówke. A z tym że to nadaje sie tylko na epickie postacie to duża przesada... Mam wszystki podręczniki dla klas postaci oprócz "Miecza i Pięści" i wystarczy spojrzeć chociażby do "Księgi i Krwi" żeby sie przekonać że są tam dużo bardziej odpasione klasy jak choćby Czarodziej Krwi, który może się teleportować do swojej ofiary. Także jak wam sie postać nie podoba to jej nie używajcie albo pozmieniajcie niektóre statsy. Moim zdaniem naprawde udana postać. Powinniście dziękować że znalazł się ktoś kto poświęcił dobre 2 godziny żeby to napisać. Szczere brava :)

    Zeldara
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.05.2006 o 17:48  

    niezła klasa- ale trochę za mocna. popsułaby grę. a przy okazji to bez sensu żeby kosa miała zasięg krytyku 1-18, przeciez jak wyżucie się 1 to zawsze jest pudło. :P

    GFortz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.08.2006 o 21:08  

    Mnie w oczy rzuca się ciągle jeden zasadniczy fakt: aby tworzyć własne PrC należy wpierw znać rzuty dobry/słeby dla nich - podałem je w komentarzu do drugiej klasy w tym serwisie. Są one bowiem stałe dla wszystkich PrC!

    GFortz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.08.2006 o 21:10  

    Arom: Taki krytyk ma inna PrC: Weapon Master z Sword & Fist (Ki Critical się to chyba nazywa)

    Amoen
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.08.2006 o 11:19  

    Można zwiększyć wymagania i zrobić z tego PrC epicką, i jużtaka przepakowana niebędzie.
    War Hulka i tak nieprzebije.
    1-18/x4 to literówka, prawda?

    Ferin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.06.2007 o 8:37  

    Na pierwszy rzut oka ta klasa jest przepakowana... ale faktycznie, po zmianie statsów (dość drastycznej...właściwie była to wiwisekcja...) nadaje się do gry

    ArC
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.09.2007 o 18:33  

    Zasięg krytyka 1-18 to po 1. Po 2, jak wyobrażacie sobie walkę kosą i tarczą którą się niby dostaje (oczywiście pomijam tu możliwość użycia atutu małpi chwyt.) Przepraszam... Ta klasa jest zbyt koksiarska. Wystarczy zrobić ją na bazie paladyna... Na 10 lvlu prestiżówki miałoby się około 25-30 zmniejszenia obrażeń ot tak, 35-40 oc, dalej... Oczołomienie w sumie nie do zdania 20+10+ mod z ch. palkiem na 15 lvlu miałem +11 mod. z ch.... Oraz... + 14 do kp ot tak? Ehh... Odnosze wrażenie, ze ktoś zrobił tą prestiżówkę tylko p to, by pokazać ją na stronie swojemu MG, by móc jej później użyć.



    Ten artykuł skomentowano 26 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw