Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki - Zamek • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic III » Jednostki


    Jednostki - Zamek

    Działy gier » Heroes of Might and Magic III » Opisy » Jednostki
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 18.12.2011
    Aktualizacja: 18.12.2011

    Poziom 1 Pikinier Halabardnik
    Atak 4 6
    Obrona 5 5
    Obrażenia 1-3 2-3
    Wytrzymałość 10 10
    Szybkość 4 5
    Bazowy przyrost 14 14
    Specjalne - -
    Koszt 60 sz 75 sz

    Komentarz: Najtwardsze stworzenie pierwszego poziomu. Najwyższa wartość obrony i ilość punktów życia pośród jemu podobnych sprawia, że znakomicie spisuje się w obronie. W ataku halabardnik ustępuje jedynie centaurowi bojowemu. Po przyspieszeniu i w dużej ilości potrafią zdziałać cuda (choć pewnie można to powiedzieć o każdej jednostce).

    Poziom 2 Łucznik Kusznik
    Atak 6 6
    Obrona 3 3
    Obrażenia 2-3 2-3
    Strzały 12 24
    Wytrzymałość 10 10
    Szybkość 4 6
    Bazowy przyrost 9 9
    Specjalne - strzela dwukrotnie
    Koszt 100 sz 150 sz

    Komentarz: Bardzo kiepska obrona sprawia, że nieubezpieczani łucznicy i kusznicy szybko padają. Warto zabezpieczyć ich przed ostrzałem wrogów, stawiając przed nimi jakiegoś obrońcę. Ulepszamy jak najszybciej - dopiero oddając dwa strzały stworzenia te stają się groźnymi napastnikami.

    Poziom 3 Gryf Gryf królewski
    Atak 8 9
    Obrona 8 9
    Obrażenia 3-6 3-6
    Wytrzymałość 25 25
    Szybkość 6 9
    Bazowy przyrost 7 7
    Specjalne dwukrotnie kontratakuje zawsze kontratakuje
    Koszt 200 sz 240 sz

    Komentarz: Przeciętna jednostka, zyskuje jedynie dzięki wielokrotnym kontratakom. Postawienie zamku i bastionu gryfów zwiększy przyrost tych stworzeń do 17 tygodniowo, dzięki czemu będziemy w stanie stworzyć z nich silny trzon naszej armii.

    Poziom 4 Zbrojny Krzyżowiec
    Atak 10 12
    Obrona 12 12
    Obrażenia 6-9 7-10
    Wytrzymałość 35 35
    Szybkość 5 6
    Bazowy przyrost 4 4
    Specjalne - atakuje dwukrotnie
    Koszt 300 sz 400 sz

    Komentarz: Najdroższa istota czwartego poziomu, ale na pewno warta swej ceny. Już zbrojni ze swoimi statystykami prezentują się przyzwoicie, a po ulepszeniu jest jeszcze lepiej. Wyższa wartość ataku, więcej obrażeń, no i podwójny cios - cechy te czynią z krzyżowców naprawdę porządnych wojowników. Jedynym minusem jest przeciętna szybkość.

    Poziom 5 Mnich Kapłan
    Atak 12 12
    Obrona 7 10
    Obrażenia 10-12 10-12
    Strzały    
    Wytrzymałość 30 30
    Szybkość 5 7
    Bazowy przyrost 3 3
    Specjalne - bez ograniczeń w walce wręcz
    Koszt 400 sz 450 sz

    Komentarz: Z powodu niewielkiej ilości punktów życia i niskiej obrony mnisi i kapłani są raczej wrażliwymi na ataki stworzeniami, warto wspierać ich zaklęciami ochronnymi i obrońcami. Za to przy ostrzale spisują się naprawdę nieźle.

    Poziom 6 Kawalerzysta Czempion
    Atak 15 16
    Obrona 15 16
    Obrażenia 15-25 20-25
    Wytrzymałość 100 100
    Szybkość 7 9
    Bazowy przyrost 2 2
    Specjalne szarża (zadawane obrażenia wzrastają wraz z przebytą odległością, o 5% na heks) szarża (zadawane obrażenia wzrastają wraz z przebytą odległością, o 5% na heks)
    Koszt 1000 sz 1200 sz

    Komentarz: Solidna jednostka, choć nieco gorsza od nag albo upiornych rycerzy. Naprawdę skuteczni jedynie przy ataku z daleka - dzięki szarży zadawane obrażenia mogą wzrosnąć o 45%, w przypadku ruchu w lini prostej, a przy przeszkodzie rozciągającej się przez całe pole bitwy - nawet dwukrotnie.

    Poziom 7 Anioł Archanioł
    Atak 20 30
    Obrona 20 30
    Obrażenia 50 50
    Wytrzymałość 200 250
    Szybkość 12 18
    Bazowy przyrost 1 1
    Specjalne nienawidzi diabłów +1 do morale, nienawidzi diabłów, wskrzesza
    Koszt 3000 sz 5000 sz

    Komentarz: Bodajże najlepsza jednostka w podstawowej wersji gry. Żadne inne stworzenie nie ma tak wysokich współczynników ataku i obrony, archanioły przodują też w szybkości i zadawanych obrażeniach. Tańsze jedynie od tytanów.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw