Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Bohaterowie Fo... • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Bohaterowie


    Bohaterowie Fortecy - Kapłani runów

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Bohaterowie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 20.05.2011
    Aktualizacja: 20.05.2011

    Atrybuty
    Atak 0 (20%)
    Obrona 1 (30%)
    Siła czarów 2 (30%)
    Wiedza 2 (20%)

    Szanse poznania umiejętności
    Znajomość runów 10%
    Machiny wojenne 15%
    Obrona 15%
    Magia zniszczenia 10%
    Atak 8%
    Dowodzenie 8%
    Magia światła 8%
    Oświecenie 8%
    Szczęście 8%
    Magia przywołania 4%
    Logistyka 2%
    Magia mroku 2%
    Talent magiczny 2%
     
    Armia
    18-26 Obrońców
    8-11 Włóczników
    0-2 Jeźdźców niedźwiedzi

    Brand
    Specjalizacja: Artysta runów
    Zwiększa szanse powodzenia umiejętności doskonałe runy. Premia wynosi 20% plus 1% na każdy zdobyty przez bohatera poziom doświadczenia (bazowa szansa 50%).
    Umiejętności: Znajomość runów -> Lepsza znajomość runów -> Doskonałe runy
    Średnio silny bohater. Jego specjalizacja przydaje się tylko na początku, gdyż aktywacja run kosztuje niewiele i później będziemy mogli ich używać bez "rujnowania" naszej gospodarki.

    Ebba
    Specjalizacja: Jeździec
    Jeźdźcy niedźwiedzi, Niedźwiedzi rycerz i Niedźwiedzi wojownicy w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Znajomość runów, Atak -> Taktyka
    Armia: 3x 3-4 Jeźdźców niedźwiedzi zamiast standardowej armii
    Jeźdźcy niedźwiedzi to jedne z moich ulubionych jednostek Fortecy, tak więc zwiększenie ich ataku się przyda. I choć zasadniczo nie lubię taktyki, to dzięki niej Kapłan runów może poznać formację ofensywną.

    Erling
    Specjalizacja: Strażnik płomienia
    Kapłani runów, Patriarchowie runów i Strażnicy runów w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Znajomość runów, Talent magiczny -> Lepszy talent magiczny
    Armia: 1 kapłan runów zamiast 0-2 Jeźdźców niedźwiedzi
    Kolejny bohater-dowódca. Jego ulubione jednostki mogą zaatakować kilka oddziałów wroga jednocześnie, więc większy atak im się przyda. Zaletą Erlinga jest też talent magiczny – bohaterowie Fortecy nieźle czarują, a trudno im poznać tę umiejętność (choć na początku jest mu zupełnie nieprzydatny, bo nie zna żadnych czarów).

    Helmar
    Specjalizacja: Święty młot
    Podczas rzucania na przyjazną jednostkę dowolnego czaru magii światła, istnieje szansa rzucenia na tę jednostkę dodatkowo czaru prawa moc bez zużycia many. Szansa wynosi 20% plus 3% na każde 2 osiągnięte przez bohatera poziomy doświadczenia.
    Umiejętności: Znajomość runów, Magia światła -> Lepsza magia światła
    Czary: Prawa moc
    Jeden z bardziej przeze mnie lubianych bohaterów, gdyż specjalizuje się on w jednym z lepszych czarów wspomagających w grze. Raczej nie radzę wybierać mu zdolności mistrz gniewu, o wiele lepiej w tym wypadku zdecydować się na pozostałe.

    Inga
    Specjalizacja: Mistrz runów
    Osiągając nowy poziom doświadczenia, bohater ma 25% szansa na samoistne nauczenie się nowego zaklęcia runicznego.
    Umiejętności: Znajomość runów, Oświecenie -> Uczony
    Jeśli nie chce nam się (lub nie mamy środków) budować Kapliczki runicznej, Inga może się przydać, zwłaszcza że zdolność uczony pozwala na wymianę także zaklęć runicznych. W innym wypadku średnio przydatna.

    Ingvar
    Specjalizacja: Protektor
    Obrońcy, Strażnicy i Strażnicy gór w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia oraz premię +1 do liczby punktów życia na każde 5 osiągniętych przez niego poziomów doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Znajomość runów, Obrona -> Witalność
    Armia: 3x 18-26 Obrońców zamiast standardowej armii
    Jeden z lepszych bohaterów-dowódców, bowiem zwiększa nie tylko atak i obronę, ale także zdrowie swoich ulubionych oddziałów. Znacznie ułatwia to początek gry – mający aż 10 punktów życia Obrońca to bardzo dobra jednostka na start.

    Karli
    Specjalizacja: Cięte ostrze
    Włócznicy, Harcownicy i Harpunnicy w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Znajomość runów, Szczęście -> Szczęście żołnierza
    Armia: 3x 8-11 Włóczników zamiast standardowej armii
    Machiny wojenne: Wóz z amunicją
    Kolejny bohater-dowódca przydatny na początek. Tym razem wynika to z posiadania Wozu z amunicją – Włócznicy startowo mają tylko 2 sztuki amunicji, co jest stanowczo za małą ilością. W późniejszym etapie scenariusza jego wzmocnieni strzelcy też będą przydatni.

    Svea
    Specjalizacja: Siejący burze
    Oparte na błyskawicach zaklęcia bohatera nie podlegają efektom ochrony przed magią.
    Umiejętności: Znajomość runów, Magia zniszczenia -> Mistrz błyskawic
    Czary: Błyskawica
    Chyba najgorsza bohaterka Fortecy. Jej specjalizacja jest raczej nieprzydatna (ochrona przed magią nie występuje zbyt powszechnie), a startowa zdolność nie pozwala na poznanie umiejętności ostatecznej.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw