Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Bohaterowie In... • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Bohaterowie


    Bohaterowie Inferna - Lordowie demonów

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Bohaterowie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 20.05.2011
    Aktualizacja: 15.09.2013

    Atrybuty
    Atak 2 (45%)
    Obrona 0 (10%)
    Siła czarów 1 (15%)
    Wiedza 3 (30%)
     
    Szanse poznania umiejętności
    Brama 10%
    Atak 15%
    Logistyka 15%
    Machiny wojenne 10%
    Magia zniszczenia 10%
    Magia mroku 8%
    Obrona 8%
    Szczęście 8%
    Talent magiczny 8%
    Dowodzenie 2%
    Magia przywołania 2%
    Magia światła 2%
    Oświecenie 2%

    Armia
    16-23 Impów
    9-11 Rogatych demonów
    0-3 Piekielnych ogarów

    Alastor
    Specjalizacja: Kosiarz umysłów
    Czar dezorientacja obniża dodatkowo manę celu o 1 na każdy posiadany przez bohatera poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Brama, Talent magiczny -> Regeneracja many
    Czary: Dezorientacja
    Słaby bohater. Jednostek czarujących jest zdecydowanie za mało, by wybierać specjalizację godzącą tylko w nie.

    Deleb
    Specjalizacja: Żelazna dziewica
    Strzały z Balisty będącej pod kontrolą bohatera przenoszą dodatkowo efekt czaru kula ognia rzuconego na poziomie eksperckim. Na potrzeby tej zdolności siła czarów herosa wzrasta o 1 plus 1 na każde 5 osiągniętych przez niego poziomów doświadczenia, ponadto w tym wypadku zaklęcie nie rani sojuszniczych jednostek.
    Umiejętności: Brama, Machiny wojenne -> Lepsze machiny wojenne
    Machiny wojenne: Balista, Wóz z amunicją
    Najlepsza bohaterka w grze, jej specjalizacja jest dosłownie niszczycielska. Kula ognia rzucana przez Balistę nie rani naszych jednostek, tak więc można strzelać pod własne nogi i nic złego się nie stanie. Jeśli dodatkowo nauczymy Deleb zdolności balista i trójstrzałowa balista, będziemy prawie niepokonani.

    Grawl
    Specjalizacja: Władca ogarów
    Piekielne ogary, Cerbery i Ogniste ogary w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Brama, Magia zniszczenia -> Lepsza magia zniszczenia
    Armia: 3x 4-5 Piekielnych ogarów zamiast standardowej armii
    Z jednej strony ten bohater jest całkiem przydatny – Piekielne ogary to bardzo dobre jednostki. Z drugiej strony posiadanie tak zaawansowanej magii zniszczenia bez znajomości żadnego czaru osłabia jego przydatność w pierwszych turach.

    Grok
    Specjalizacja: Pędziwiatr
    Liczba punktów ruchu bohatera wzrasta o 5% plus 1% na każde 4 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia. Koszt czaru teleportacja jest zmniejszony o połowę.
    Umiejętności: Brama, Logistyka -> Znajdowanie drogi
    Czary: Teleportacja
    Osobiście bardzo lubię bohaterów posiadających więcej punktów ruchu niż inni, dlatego polecam wybór Groka. Dodatkowo szybciej osiągnie on umiejętność ostateczną, a drugi efekt jego specjalizacji ładnie współgra z wymaganym do niej szturmem teleportu.

    Jezebeth
    Specjalizacja: Kusicielka
    Sukkubusy, Władczynie sukkubusów i Uwodzicielskie sukkubusy w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Brama, Talent magiczny -> Magiczna intuicja
    Armia: 1 Sukkubus zamiast 0-3 Piekielnych ogarów
    Machiny wojenne: Namiot medyka
    Sukkubusy to jedyne jednostki strzelające w armii Inferno, więc ich wzmocnienie nie jest złym pomysłem. Ponadto Jezebeth jest wszechstronnym magiem, co przyda się na mapach z dużą ilością miast.

    Marbas
    Specjalizacja: Łamacz czarów
    Wszystkie istoty w armii bohatera otrzymują odporność na magię w wysokości 5% plus 1% za każdy posiadany przez bohatera poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Brama, Obrona -> Ochrona
    Przydatny bohater, jeśli walczymy z nastawioną magicznie rasą. W innym przypadku o wiele lepiej wybrać kogoś innego.

    Nebiros
    Specjalizacja: Wybraniec chaosu
    Szczęście wszystkich istot w armii bohatera (łącznie z nim) zwiększa się o 1. Wrogi bohater nie może korzystać podczas bitwy ze zdolności taktyka.
    Umiejętności: Brama, Atak -> Taktyka
    Jeden z najgorszych bohaterów w grze. Po pierwsze, jego specjalizacja jest po prostu słaba – 1 punkt szczęścia to malutko. Po drugie, taktyka to jedna z najmniej przydatnych zdolności, zwłaszcza dla Lorda demonów – uniemożliwia mu zdobycie umiejętności ostatecznej.

    Nymus
    Specjalizacja: Portier
    Liczba istot przywołanych dzięki talentowi brama zwiększa się o 1% za każdy poziom doświadczenia bohatera.
    Umiejętności: Brama, Szczęście -> Odporność na magię
    Wartość tego bohatera najbardziej docenisz, jeśli poznasz wszystkie (lub choćby niektóre) umiejętności ulepszające bramę, a więc: odźwierny (dowodzenie), szybka brama (logistyka), tłum u bram (szczęście) i wreszcie zew Urgasha (brama, umiejętność ostateczna). Jednak nawet bez nich jest przydatny, szczególnie podczas oblężeń i innych trudnych bitew.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Ignis
     

    Wędrowiec
    Temat: Tylko skończony idiota napi...
    Dodany: 27.01.2015 o 14:12  

    Tylko skończony idiota napisałby, że szczęście jest słabą umiejętnością.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw