Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Bohaterowie Pr... • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Bohaterowie


    Bohaterowie Przystani - Rycerze

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Bohaterowie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 20.05.2011
    Aktualizacja: 15.09.2013

    Atrybuty
    Atak 1 (30%)
    Obrona 2 (45%)
    Siła czarów 1 (10%)
    Wiedza 1 (15%)

    Szanse poznania umiejętności
    Kontratak 10%
    Dowodzenie 15%
    Obrona 15%
    Atak 10%
    Machiny wojenne 10%
    Logistyka 8%
    Magia mroku 8%
    Magia światła 8%
    Szczęście 8%
    Magia przywołania 2%
    Magia zniszczenia 2%
    Oświecenie 2%
    Talent magiczny 2%

    Armia
    22-32 Chłopów
    7-9 Łuczników
    0-3 Zbrojnych

    Dougal
    Specjalizacja: Dowódca łuczników
    Łucznicy, Strzelcy wyborowi i Kusznicy w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Kontratak, Atak -> Łucznictwo
    Armia: 3x 7-9 Łuczników zamiast standardowej armii
    Machiny wojenne: Wóz z amunicją
    Całkiem ciekawy bohater, zwłaszcza na początku i do garnizonu, gdzie jednostki dystansowe mają duże znaczenie. Niestety łucznictwo nie jest moją ulubioną zdolnością z ataku rycerza i jego posiadanie wymaga rezygnacji albo z kary boskiej, albo z mocy prędkości (obie są przydatniejsze).

    Ellaine
    Specjalizacja: Ulubieniec ludu
    Chłopi, Szeregowi i Osiłki w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1. Każdy z nich odprowadza też do skarbca 1 sztukę złota dziennie więcej, jako dodatek do zdolności podatnik.
    Umiejętności: Kontratak, Dowodzenie -> Werbunek
    Armia: 3x 22-32 Chłopów zamiast standardowej armii
    Bohaterka podobna do Dougala - tak samo jak on sprawdza się najlepiej na początku i w garnizonie (ze względu na werbunek). Zaletą Ellaine są niezmarnowane umiejętności, ale wzmocnienie Chłopów nie przyda się w zaawansowanej fazie rozgrywki.

    Irina
    Specjalizacja: Treser gryfów
    Gryfy, Gryfy królewskie i Gryfy bojowe w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1. Gryfy otrzymują także zdolność bitewne pikowanie.
    Umiejętności: Kontratak, Szczęście -> Odporność na magię
    Armia: 1 Gryf zamiast 0-3 Zbrojnych
    Chyba najlepszy bohater-dowódca Przystani - jej ulubione jednostki to ważny element strategii tej frakcji. Najlepszą częścią posiadania Iriny jest bitewne pikowanie dla zwykłych Gryfów, dzięki czemu ich ulepszenie nie jest aż tak naglące.

    Klaus
    Specjalizacja: Dowódca kawalerii
    Kawalerzyści, Paladyni i Czempioni w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1. Obrażenia zadawane przez zdolność kontratak wzrastają o 1% za każdy posiadany przez bohatera poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Kontratak -> Święta szarża, Atak
    W poprzednich wersjach gry Klaus był jednym z bardziej przesadzonych herosów - wzmacniał szarżę, a nie atak i obronę Kawalerzystów. Wciąż pozostał jednym z lepszych bohaterów-dowódców w grze, ale z tej kategorii wybrałbym jednak Irinę.

    Laszlo
    Specjalizacja: Dowódca piechoty
    Zbrojni, Krzyżowcy i Fanatycy w armii bohatera otrzymują premię +1 do ataku i obrony na każde 2 osiągnięte przez niego poziomy doświadczenia, począwszy od poziomu 1.
    Umiejętności: Kontratak, Obrona -> Witalność
    Armia: 3x 5-6 Zbrojnych zamiast standardowej armii
    Najsłabszy z bohaterów-dowódców Przystani, jego ulubione wojska są nieprzydatne w ofensywie, a w defensywie już sobie świetnie radzą. Zaletą Laszlo są jego dobre umiejętności, niezależnie od tego, czy chcesz iść w zdolność ostateczną.

    Maeve
    Specjalizacja: Jeździec wiatru
    Efekt czaru przyspieszenie rzucanego przez bohatera lub jednostki w jego armii jest zwiększony o 2% za każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Kontratak, Dowodzenie, Atak
    Czary: Przyspieszenie
    Jedyny rycerz, który specjalizuje się w czarach. Dzięki temu jest to moja ulubiona bohaterka Przystani - połączenie grupowego przyspieszenia i grupowego spowolnienia może u niej zdziałać cuda, dlatego polecam rozwijać ją w tym kierunku (czyli dążyć do mocy prędkości z ataku i mistrza umysłu z magii mroku).

    Rutger
    Specjalizacja: Odkrywca
    Liczba punktów ruchu bohatera wzrasta o 1% za każde 2 posiadane przez niego poziomy doświadczenia.
    Umiejętności: Kontratak, Logistyka -> Znajdowanie drogi
    Jak wszywscy bohaterowie podróżnicy, pozwala uzyskać przewagę na poczatku. Sam wybrałbym jednak jakiegoś bohatera ze specjalizacją przydatną w walce.

    Vittorio
    Specjalizacja: Specjalista od oblężeń
    Balista w armii bohatera otrzymuje premię +1 do ataku za każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia. Szansa Katapulty w armii bohatera na trafienie w mur wzrasta o 2% za każdy posiadany przez niego poziom doświadczenia.
    Umiejętności: Kontratak, Machiny wojenne -> Balista
    Machiny wojenne: Balista
    Bohater Przystani, który jest powszechnie uważany za najlepszego z Rycerzy i często jest podstawą taktyki Przystani. Ja jednak nie lubię machin oblężniczych, więc go nie polecam.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw