Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Budynki Akademii • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Budynki


    Budynki Akademii

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 19.05.2011
    Aktualizacja: 19.05.2011

    Odstępstwa od standardowej rozbudowy miasta

    Rada miasta
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Gildia magów 1. poziomu

    Gildia magów
    Wymagany budynek: Rada osady

    Budynki rekrutacyjne

    Warsztat
    Wymagany poziom miasta:
    1
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 500 sz, 5 km
    Działanie: Siedziba 1. poziomu. Pozwala rekrutować Gremliny.

    Manufaktura gremlinów
    Wymagany poziom miasta: 1
    Wymagany budynek: Warsztat
    Koszt: 1500 sz, 5 km
    Działanie: Ulepszona siedziba 1. poziomu. Pozwala rekrutować Gremlinów dowódców i Gremlinów sabotażystów.

    Kamienne blanki
    Wymagany poziom miasta: 1
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 1200 sz, 5 km
    Działanie: Siedziba 2. poziomu. Pozwala rekrutować Kamienne gargulce.

    Obsydianowe blanki
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Kamienne blanki
    Koszt: 2400 sz
    Działanie: Ulepszona siedziba 2. poziomu. Pozwala rekrutować Obsydianowe gargulce i Marmurowe gargulce.

    Kuźnia golemów
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Kuźnia
    Koszt: 1500 sz, 5 km, 5 rt, 5 kl
    Działanie: Siedziba 3. poziomu. Pozwala rekrutować Żelazne golemy.

    Odlewnia golemów
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Kuźnia golemów
    Koszt: 2500 sz, 5 dr, 5 km, 5 si
    Działanie: Ulepszona siedziba 3. poziomu. Pozwala rekrutować Stalowe golemy i Magnetyczne golemy.

    Wieża magów
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 2200 sz, 10 km, 10 si, 5 kl
    Działanie: Siedziba 4. poziomu. Pozwala rekrutować Magów.

    Wieża arcymagów
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Wieża magów
    Koszt: 5000 sz, 10 dr, 10 kr, 5 kl
    Działanie: Ulepszona siedziba 4. poziomu. Pozwala rekrutować Arcymagów i Magów bitewnych.

    Ołtarz życzeń
    Wymagany poziom miasta:
    9
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 2500 sz, 10 dr, 5 km, 10 rt
    Działanie: Siedziba 5. poziomu. Pozwala rekrutować Dżiny.

    Ściana życzeń
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Ołtarz życzeń
    Koszt: 6000 sz, 5 dr, 5 rt
    Działanie: Ulepszona siedziba 5. poziomu. Pozwala rekrutować Dżiny królewskie i Dżinów wizjonerów.

    Srebrny pawilon
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Biblioteka
    Koszt: 5000 sz, 10 km, 5 kr, 5 si, 10 kl
    Działanie: Siedziba 6. poziomu. Pozwala rekrutować Rakszase Rani.

    Złoty pawilon
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Srebrny pawilon
    Koszt: 8000 sz, 10 kr, 10 si
    Działanie: Ulepszona siedziba 6. poziomu. Pozwala rekrutować Rakszase Radże i Rakszase Kszatrije.

    Świątynia obłoków
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 12000 sz, 10 dr, 10 km, 5 kl
    Działanie: Siedziba 7. poziomu. Pozwala rekrutować Kolosy.

    Świątynia gromów
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: Świątynia obłoków
    Koszt: 12000 sz, 10 dr, 10 km, 10 kl
    Działanie: Ulepszona siedziba 7. poziomu. Pozwala rekrutować Tytanów i Tytanów burz.

    Budynki specjalne

    Jaskinia skarbów
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Ołtarz życzeń
    Koszt: 3000 sz
    Działanie: Zwiększa przyrost Dżinów, Dżinów królewskich i Dżinów wizjonerów o 2/tydzień. Ponadto daje 500 sztuk złota dziennie.
    Komentarz: Prawie zwykły budynek zwiększający przyrost, lecz dodatkowy dochód czyni go jeszcze bardziej przydatnym.

    Kuźnia artefaktów
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 2000 sz, 1 dr, 1 km, 1 rt, 1 kr, 1 si, 1 kl
    Działanie: Wspomaga talent rasowy rzemieślnik. Pozwala tworzyć artefakty dla jednostek Akademii.
    Komentarz: Konieczna struktura. Jednostki z tego miasta są bardzo słabe i trzeba je wzmacniać artefaktami. Niestety, te ostatnie są dość kosztowne, ale i tak Kuźnię artefaktów powinniśmy wznieść jak najszybciej.

    Sprzedawca artefaktów
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Targowisko
    Koszt: 5000 sz, 5 dr
    Działanie:
    Pozwala kupować artefakty na targu.
    Komentarz: Nie polecam budować tej struktury. Nie dość, że sama w sobie sporo kosztuje, to jeszcze artefakty dla bohatera także nie są tanie.

    Biblioteka
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Wieża magów
    Koszt: 3000 sz, 2 rt, 2 kr, 2 si, 2 kl
    Działanie: Dodaje do Gildii magów 1 czar każdego dostępnego poziomu.
    Komentarz: Z racji na wysokie umiejętności rzucania zaklęć przez Czarodziei i ze względu na dwóch z nich specjalizujących się w czarach nie należących do preferowanych szkół Akademii, ten budynek jest bardzo przydatny (choć nawet w odwrotnym przypadku byłby wymagany do rekrutacji Rakszas). Ponadto dzięki niemu również herosi z innych frakcji będą mogli sporo nauczyć się w tych miastach (co znacznie wspomoże wroga, jeśli je przejmie).

    Powietrzny okręt
    Struktura Graala, do jej budowy potrzebna jest Łza Ashy. Zwiększa dzienny przychód złota o 5000, tygodniowy przyrost istot w danym mieście o 50% i wiedzę bohatera broniącego grodu o 10.


    Łączny koszt budynków

    Budynki wspólne: 46 000 sz, 70 dr, 50 km, 11 rt, 11 kr, 11 si, 11 kl
    Budynki rekrutacyjne (podstawowe): 24 900 sz, 20 dr, 50 km, 15 rt, 5 kr, 15 si, 25 kl
    Budynki rekrutacyjne (ulepszone): 37 400 sz, 30 dr, 30 km, 5 rt, 20 kr, 15 si, 15 kl
    Budynki specjalne: 13 000 sz, 6 dr, 1 km, 3 rt, 3 kr, 3 si, 3 kl
    Suma: 121 300 sz, 126 dr, 131 km, 34 rt, 39 kr, 44 si, 54 kl

    Akademia wymaga bardzo małej ilości materiałów do rozbudowy, choć złoto jest już potrzebne – taki „profil” kosztów pozwoli nam stworzyć sporo artefaktów dla naszych wojsk (nie wymagają one wydawania monet). Żaden z surowców nie osiąga dużo wyższych wartości od pozostałych, oczywiście biorąc pod uwagę ich powszechność lub rzadkość.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw