Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Heroes of Might and Magic V • Budynki Lochu • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic V » Budynki


    Budynki Lochu

    Działy gier » Heroes of Might and Magic V » Opisy » Budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 19.05.2011
    Aktualizacja: 19.05.2011

    Odstępstwa od standardowej rozbudowy miasta

    Zamek
    Wymagany poziom miasta: 12

    Kuźnia
    Wymagany poziom miasta: 3

    Gildia magów
    Wymagany poziom miasta: 1

    Budynki rekrutacyjne

    Szkoła cichociemnych
    Wymagany poziom miasta: 1
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 400 sz, 5 dr
    Działanie: Siedziba 1. poziomu. Pozwala rekrutować Zwiadowców.

    Szkoła zabójców
    Wymagany poziom miasta: 1
    Wymagany budynek: Szkoła cichociemnych
    Koszt: 1200 sz, 5 dr
    Działanie: Ulepszona siedziba 1. poziomu. Pozwala rekrutować Zabójców i Prześladowców.

    Krwawy głaz
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 1000 sz, 5 km
    Działanie: Siedziba 2. poziomu. Pozwala rekrutować Krwawe dziewice.

    Krwawy pomnik
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Krwawy głaz
    Koszt: 2500 sz, 5 km, 3 kr
    Działanie: Ulepszona siedziba 2. poziomu. Pozwala rekrutować Krwawe furie i Krwawe siostry.

    Labirynt
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Kuźnia
    Koszt: 1200 sz, 5 dr, 10 km
    Działanie: Siedziba 3. poziomu. Pozwala rekrutować Minotaury.

    Gigantyczny labirynt
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Labirynt
    Koszt: 2500 sz, 10 km, 5 si
    Działanie: Ulepszona siedziba 3. poziomu. Pozwala rekrutować Minotaurów strażników i Minotaurów nadzorców.

    Mroczne pastwisko
    Wymagany poziom miasta:
    9
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 2000 sz, 10 dr, 5 si
    Działanie: Siedziba 4. poziomu. Pozwala rekrutować Mrocznych jeźdźców.

    Ponure pastwisko
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Mroczne pastwisko
    Koszt: 4000 sz, 5 kr, 5 si
    Działanie: Ulepszona siedziba 4. poziomu. Pozwala rekrutować Posępnych jeźdźców i Czarnych jeźdźców.

    Szepcząca grota
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 2500 sz, 5 dr, 5 km, 5 kr
    Działanie: Siedziba 5. poziomu. Pozwala rekrutować Hydry.

    Grzechocząca grota
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: Szepcząca grota
    Koszt: 4000 sz, 5 dr, 5 km, 10 kr, 5 kl
    Działanie: Ulepszona siedziba 5. poziomu Pozwala rekrutować Hydry z głębin i Kwasowe hydry.

    Aula cienia
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Dwór intryg
    Koszt: 4000 sz, 5 dr, 5 km, 4 rt, 4 si, 4 kl
    Działanie: Siedziba 6. poziomu. Pozwala rekrutować Wiedźmy cienia.

    Pałac cienia
    Wymagany poziom miasta: 12
    Wymagany budynek: Aula cienia
    Koszt: 6000 sz, 5 dr, 5 km, 5 rt, 5 si, 5 kl
    Działanie: Ulepszona siedziba 6. poziomu. Pozwala rekrutować Matrony cienia i Damy cienia.

    Smocza baszta
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: Mroczne pastwisko
    Koszt: 12000 sz, 10 km, 15 kr, 15 si
    Działanie: Siedziba 7. poziomu. Pozwala rekrutować Smoki cienia.

    Smocza wieża
    Wymagany poziom miasta: 15
    Wymagany budynek: Smocza baszta
    Koszt: 15000 sz, 15 kr, 20 si
    Działanie: Ulepszona siedziba 7. poziomu. Pozwala rekrutować Czarne smoki i Czerwone smoki.

    Budynki specjalne

    Rytualny loch
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Krwawy głaz
    Koszt: 1000 sz, 5 si
    Działanie: Pozwala składać jednostki w ofierze, aby zwiększyć przyrost Krwawych dziewic, Minotaurów oraz ich ulepszeń.
    Komentarz: Budynek ten będzie użyteczny, gdy mamy na zapleczu miasta innych nacji, bohaterów z umiejętnością dyplomacji lub zajęte siedziby stworzeń różnych ras. Jednostek Lochu lepiej nie poświęcać, ale inne wojska znakomicie się do tego celu nadają.

    Ołtarz żywiołów
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Gildia magów 1. poziomu
    Koszt: 2000 sz, 3 rt, 3 kr, 3 si, 3 kl
    Działanie: Wspomaga talent rasowy zniewalająca magia. Pozwala Czarnoksiężnikom pod kontrolą gracza zobaczyć żywioły połączone z własnymi jednostkami, dzięki czemu mogą one wykorzystywać łańcuchy żywiołów. Dany bohater musi posiadać zdolność podstawowe widzenie, by korzystać z efektów działania tego budynku.
    Komentarz: Bardzo przydatna struktura, pozwalająca zwiększyć siłę naszych oddziałów. Trzeba jednak zaznaczyć, że poza podstawowym widzeniem nasi herosi powinni być dobrze wyszkoleni w zniewalającej magii, by to wzmocnienie dawało jak najlepsze efekty.

    Ołtarz żywiołów głównych
    Wymagany poziom miasta: 3
    Wymagany budynek: Ołtarz żywiołów
    Koszt: 3000 sz, 5 km
    Działanie: Ulepszony Ołtarz żywiołow. Wspomaga talent rasowy zniewalająca magia. Łańcuchy żywiołów zadają obrażenia większe o 10%.
    Komentarz: Kolejny budynek zwiększający naszą siłę ataku. Działa zarówno na jednostki, jak i na czary rzucane przez bohatera.

    Gildia kupców
    Wymagany poziom miasta: 6
    Wymagany budynek: Targowisko
    Koszt: 1000 sz, 5 dr, 5 km
    Działanie: Pozwala kupować artefakty na targu. Na początku każdego tygodnia dostarcza pewną ilość losowo wybranego surowca.
    Komentarz: Może się przydać, zwłaszcza że Loch potrzebuje dużych ilości niedostarczanych przez Magazyn zasobów kryształów – surowce z tego budynku można nań wymienić lub mogą to być właśnie one. Co zaś się tyczy artefaktów, to zwykle są za drogie, by je kupować.

    Dwór intryg
    Wymagany poziom miasta: 9
    Wymagany budynek: brak
    Koszt: 1500 sz
    Działanie: Wszyscy Czarnoksiężnicy pod kontrolą gracza otrzymują premię +1 do wiedzy.
    Komentarz: Bardzo przydatna struktura, na dodatek wymagana, by zacząć rekrutację Wiedźm cienia. Czarnoksiężnicy rzucają sporo czarów, a ich wiedza jest niezbyt wysoka, tak więc warto ją zwiększyć, choćby tylko o 1 punkt.

    Mroczny strażnik
    Struktura Graala, do jej budowy potrzebna jest Łza Ashy. Zwiększa dzienny przychód złota o 5000, tygodniowy przyrost istot w danym mieście o 50% i siłę czarów bohatera broniącego grodu o 10.

    Łączny koszt budynków

    Budynki wspólne: 46 000 sz, 70 dr, 50 km, 11 rt, 11 kr, 11 si, 11 kl
    Budynki rekrutacyjne (podstawowe): 23 100 sz, 30 dr, 35 km, 4 rt, 20 kr, 29 si, 4 kl
    Budynki rekrutacyjne (ulepszone): 35 200 sz, 15 dr, 25 km, 5 rt, 33 kr, 35 si, 10 kl
    Budynki specjalne: 8 500 sz, 5 dr, 10 km, 3 rt, 3 kr, 8 si, 3 kl
    Suma: 112 800 sz, 120 dr, 120 km, 23 rt, 69 kr, 83 si, 28 kl

    Loch potrzebuje jednej z najmniejszych ilości materiałów do pełnej rozbudowy. Mimo to, pochłania najwięcej rzadkich surowców w grze, zwłaszcza siarki i kryształów, dlatego handel będzie konieczny. Dla równowagi podstawowych surowców potrzebuje najmniej, a złota w średniej ilości.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw