Oblężenie
Mocne mury: Mury, wieże strzelnicze i brama mają punkty życia zwiększone o 50.Wzmocnione wieże strzelnicze: Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej.
Atak +1, Obrona +1: Jednostki broniące miasta otrzymują premię +1 do współczynników ataku i obrony.
Atak –1, Obrona –1: Jednostki atakujące miasto otrzymują karę –1 do współczynników ataku i obrony.
Obrona +2: Jednostki broniące miasta otrzymują premię +2 do współczynnika obrony.
Atak –2: Jednostki atakujące miasto otrzymują karę –2 do współczynnika ataku.
Morale +1: Jednostki broniące miasta otrzymują premię +1 do swojego morale.
Morale –1: Jednostki atakujące miasto otrzymują karę –1 do swojego morale.
Szczęście +1: Jednostki broniące miasta otrzymują premię +1 do swojego szczęścia.
Szczęście –1: Jednostki atakujące miasto otrzymują karę –1 do swojego szczęścia.
Produkcja
Miejsce rekrutowania bohaterów: Koszt wynajęcie bohatera jest mniejszy o 10%.Trener pierwszego poziomu: Tygodniowy przyrost jednostek 1. poziomu jest zwiększony o 2.
Trener drugiego poziomu: Tygodniowy przyrost jednostek 2. poziomu jest zwiększony o 1.
Trener trzeciego poziomu: Tygodniowy przyrost jednostek 3. poziomu jest zwiększony o 1.
Trener czwartego poziomu: Tygodniowy przyrost jednostek 4. poziomu jest zwiększony o 1.
Miasto specjalizuje się w produkcji Balist: Koszt budowy Balisty jest 3x mniejszy.
Miasto specjalizuje się w produkcji Namiotów medyka: Koszt budowy Namiotu medyka jest 3x mniejszy.
Miasto specjalizuje się w produkcji Wozów z amunicją: Koszt budowy Wozu z amunicją jest 3x mniejszy.
Nieograniczona flota: Koszt budowy statku jest 2x mniejszy (500 sztuk złota i 5 drewna).
Surowce
Góry złota: Przychód złota jest zwiększony o 250 sztuk złota dziennie.Producent drewna: Magazyn zasobów dostarcza dodatkowo 1 jednostkę drewna dziennie.
Producent rudy: Magazyn zasobów dostarcza dodatkowo 1 jednostkę kamienia dziennie.
Bogactwo rtęci: Dostarcza 2 jednostki rtęci pierwszego dnia każdego tygodnia.
Bogactwo kryształów: Dostarcza 2 jednostki kryształów pierwszego dnia każdego tygodnia.
Bogactwo siarki: Dostarcza 2 jednostki siarki pierwszego dnia każdego tygodnia.
Bogactwo klejnotów: Dostarcza 2 jednostki klejnotów pierwszego dnia każdego tygodnia.
Miasto kupców: Oferta Targowiska jest tak korzystna, jakby w mieście były zbudowane dwie takie struktury.