Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Gnom • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Rasy


    Gnom

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Rasy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 01.01.2004
    Aktualizacja: 02.08.2008

    W Icewind Dale II są dwa rodzaje Gnomów. Standardowy (Skalny Gnom) i jedna pod-rasa: Gnom Głębinowy. Korzystna klasa dla Gnoma to Mag-Iluzjonista.

    • Gnom (Skalny) - Gnomy są niższe i szczuplejsze niż ich dalecy kuzyni - Krasnoludy. Większość Gnomów ma ciemną lub brązowąskórę i białe włosy. Zwykle żyją około 350 lat. Posiadają naturalną odporność na magię i potrafią widzieć w ciemnościach dziękiInfrawizji. Otrzymują modyfikatory podczas walki z istotami wielkości człowieka, oraz Gigantami. Są mistrzami w stosowaniu uników.Otrzymują premię do Kondycji, kosztem Siły.

      • Zalety: +2 do Kondycji, + 1 do trafienia podczas walki z Koboldami, Goblinami, Hobgoblinami i Żukoniedźwiedziami, +4 do KPprzeciw Gigantom i Ogrom, +2 do Alchemii, Infrawizja.
      • Wady: -2 do Siły
    • Gnom Głębinowy - Znani także jako Svirfneblini, Gnomy Głębinowe są tajemniczą rasą Krain. Spotkać je można w najgłębszychgrotach Podmroku, gdzie często żyją w niewoli Mrocznych Elfów, Łupieżców Umysłu, czy Duergarów. Na powierzchni znane są przedewszystkim z umiejętności obróbki kamieni i klejnotów. Mają szarą skórę i białe włosy. Są zręczniejsi niż swoi krewniacy zpowierzchni i posiadają wiele przydatnych umiejętności.

      • Zalety: +2 do Zręczności, +2 do Mądrości, +2 do Znajdywania, +2 do Krycia się (+4 kiedy "wewnątrz"), Odporność na czary 11 +poziom, + 1 do trafienia podczas walki z Koboldami, Goblinami, Hobgoblinami i Żukoniedźwiedziami, +2 do Alchemii, +4 do KP,Lustrzane Odbicia 1x dziennie, Niewidzialność 1x dziennie, Rozmycie 1x dziennie, cały czas znajdują się pod wpływemNiewykrywalności, Infrawizja
      • Wady: -2 do Siły, -4 do Charyzmy, rzeczywisty poziom postaci brany jest pod uwagę (wszystkie cechy) dopiero, gdy bohaterosiągnie poziom wyższy o 3 od aktualnego





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    O Gwiezdny
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.08.2005 o 13:05  

    Gnom Głębinowy mnich rządzi hahaha max madrosci zrecznosci czyli u niego 20 ma 10 do kp +uniki +4 do kp na 1 poziomie hihi a pote msie zsumuje odp n amagie gnoma i mnicha genialnytylko trzeba być cierpliwym

    O Gwiezdny Siepacz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.08.2005 o 16:26  

    a i jeszcze lustrzane ,i rozmycie 20% na nietrafienie

    debesciak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.08.2007 o 14:40  

    szkoda ze jeszcze nie ma zielonego ale i tak szacuneczek za to ze jest svirfneblin

    debesciak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.08.2007 o 14:40  

    ten zielony jest w D&D ale niestety nie ma go w Icewindzie



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw