Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Inteligencja • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Cechy


    Inteligencja

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Cechy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 01.01.2004
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Inteligencja reprezentuje intelekt, pamięć, zdolność logicznego myślenia i uczenia się. Od niej zależy ilość języków, których bohater będzie mógł się nauczyć. Jest podstawową cechą magów, którzy muszą mieć bystry umysł, umożliwiający zrozumienie i nauczenie się magicznych zaklęć. Inteligencja maga wpływa na to, których czarów będzie się mógł nauczyć, oraz ilość czarów możliwych do zapamiętania i gotowych do użycia. Początkowe umiejętności w posługiwaniu się bronią, bonusy do czarów maga, oraz opcje dialogowe również są warunkowane przez Inteligencję.

    Inteligencja ma wpływ na siłę zaklęć maga (jak trudne są do odparcia), na ilość punktów umiejętności, jaką bohater otrzymuje podczas tworzenia i wraz z osiąganiem kolejnych poziomów (ale zawsze ptrzymuje co najmniej 1 punkt umiejętności na poziom), na maksymalny poziom i ilość czarów, jakie mag może rzucić każdego dnia, a także na umiejętności Alchemii, Dyplomacji, Rozbrajania Urządzeń, Wiedzy Tajemnej, Przeszukiwania i Czaroznastwa.

    1 - Punkty umiejętności / Premia do Umiejętności*
    2 - Maksymalny Poziom Zaklęć Czarodzieja
    3 - Dodatkowe Czary Mistyczne Czarodzieja


    Wartość

    1

    2

    3

    1

    -5

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    2-3

    -4

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    4-5

    -3

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    6-7

    -2

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    8-9

    -1

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    10

    0

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    11

    0

    1-szy

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    12

    +1

    2-gi

    1/0/0/0/0/0/0/0/0

    13

    +1

    3-ci

    1/0/0/0/0/0/0/0/0

    14

    +2

    4-ty

    1/1/0/0/0/0/0/0/0

    15

    +2

    5-ty

    1/1/0/0/0/0/0/0/0

    16

    +3

    6-ty

    1/1/1/0/0/0/0/0/0

    17

    +3

    7-my

    1/1/1/0/0/0/0/0/0

    18

    +4

    8-my

    1/1/1/1/0/0/0/0/0

    19

    +4

    9-ty

    1/1/1/1/0/0/0/0/0

    20-21

    +5

    9-ty

    2/1/1/1/1/0/0/0/0

    22-23

    +6

    9-ty

    2/2/1/1/1/1/0/0/0

    24-25

    +7

    9-ty

    2/2/2/1/1/1/1/0/0

    26-27

    +8

    9-ty

    2/2/2/2/1/1/1/1/0

    28-29

    +9

    9-ty

    3/2/2/2/2/1/1/1/1

    30

    +10

    9-ty

    3/3/2/2/2/2/1/1/1



    * Odnosi się do Alchemii, Dyplomacji, Rozbrajania Urządzeń, Wiedzy Tajemnej, Przeszukiwania i Czaroznastwa.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw