Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Most Shaengarne • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Most Shaengarne

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Thufir
    Utworzono: 20.01.2003
    Aktualizacja: 31.08.2011



    Tutaj czeka Cię bardzo ciężka walka - przygotuj się. Uważaj na czarne niedźwiedzie, Orkliny i Magów. Jest kilka sposobów na przejście tej lokacji:

    • Nie zdążysz przebić się do mostu przed jego zniszczeniem (nie dostaniesz doświadczenia)
    • Zdążysz się przebić, ale zagada Cię dowódca Xuki 2 (700 doświadczenia)
    • Zdążysz się przebić i nie pozwolisz się zagadać (525 doświadczenia)

    W każdym razie najpierw pokonaj wszystkich wrogów - upewnij się, że nikt nie został przy życiu. Jeżeli most 2 nie został zniszczony, dostaniesz 1575 punktów doświadczenia. Jeżeli został - "tylko" 525.

    Po wszystkim wróć się do Shawforda. Dostaniesz 3000 sztuk złota. Dalej udaj się do Ulbreka - jeżeli nie pozwoliłeś na zniszczenie mostu, dostaniesz kolejne 1575 punktów doświadczenia, w przeciwnym razie 1050. Dostaniesz nowe zadanie.

    Jak widać, najkorzystniejszą opcją jest niedopuszczenie do zniszczenia mostu i jak najszybsze skończenie rozmowy z Xuki (w sumie 3675 punktów doświadczenia).

    UWAGA : Jeżeli nie możesz wygrać walki na moście i jest Ci wszystko jedno, czy most zostanie zniszczony, czy nie, to walcz w pobliżu wyjścia z tej lokacji, a gdy Twoi bohaterowie będą mieć mało PŻ, wycofaj ich do Zapory i tam się prześpij. Po odpoczynku możesz wrócić i kontynuować walkę. Jednak musisz się liczyć z tym, że most na pewno zostanie wtedy zniszczony.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    pustak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.08.2007 o 21:52  

    A tam: trudna walka.

    Jeśli tylko nasz mag posiada odpowiednią ilość czarów "niewidzialność" (mój czarownik miał 5, nie wiem jak czarodziej) (a niewiele trzeba-łotr się skryje w cieniu, poza tym najprawdopodobniej została Wam flakonik z miksturką, z planszy z wieśniakami) to nie stanowi najmniejszego problemu. Taktyka prosta:
    przed wejściem do lokacji się "uniewidzialniamy", po czym biegniemy do samego końca mostu, zabijamy 2 ogry, czarodziejkę i orka łucznika i po sprawie - potem możemy wyciągać wrogów po 2-4, a jeśli hp będzie zbyt niskie można się przespać. Dostajemy, rzecz jasna, całe doświadczenie, bo to w/w 2 ogry niszczą most.

    Rzeziblacha
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.01.2008 o 19:35  

    Ja tam nieznalazłem żadnego niedźwiedzia :/
    i most zniszczyli wcześniej:(

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.02.2008 o 23:21  

    autor napisał(a):
    # Zdążysz się przebić, ale zagada Cię dowódca Xuki [2] (700 doświadczenia)
    # Zdążysz się przebić i nie pozwolisz się zagadać (525 doświadczenia)



    Jak Xuki zagada, to most zniszczą, jak jej sie każe spieprzać, to most ocaleje i przecież za uratowanie mostu jest więcej PD - 3000. Za rozwalony most - 1500. Błąd w solucji.

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.02.2008 o 23:43  

    A może nie tyle błąd, tylko nie do końca jasne informacje. W każdym razie suma punktów jest mniej więcej taka, jak pisałam. Albo coś koło tego, już dawno nie grałam w IWD 2.

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.02.2008 o 17:26  

    Dobra, od wczoraj gram. Właśnie skończyłam bitwę o most. Most uratowałam. Dostałam 1575 na miejscu i drugie tyle po rozmowie z Ulbrekiem.

    ona
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja ze swojej strony polecam...
    Dodany: 25.07.2010 o 13:35  

    Ja ze swojej strony polecam używanie wielu eliksirów ognia typu Olej wściekłego płomienia czy Oliwy do lampy. Najlepiej mieć ich parę (Olej jest drogi więc uda wam się kupić max 2 czy 3) i ciskać w kogo popadnie. Szczególnie orki są mało odporne na ogień.

    total_looser
     

    Wędrowiec
    Temat: To można ocalić most? :o Mn...
    Dodany: 18.07.2011 o 22:56  

    To można ocalić most? :o Mnie się zawsze kończyło jego zniszczeniem, nie wiedziałem o istnieniu innej opcji...

    Art
     

    Wędrowiec
    Temat: Trudna, ha! :D Dobre, sobie...
    Dodany: 29.09.2012 o 20:38  

    Trudna, ha! :D Dobre, sobie.. ^^ Po prostu, się wchodzi na chama i nic, wiecej.. Phi! Najpierw, zabijasz wszystko po drodze jak leci + małe leczenie eliksirami (normalka) :) Następnie od razu rzucasz, się na Ogrów aby Ci, mostu nie zniszczyli mostu, zlodziej rozprawi się z Xuki, a Mag/Czarownik (z 2x pkt. magicznej petracji, + do tego 2x pkt. Mistrz Zauroczeń i jedziesz z koksem Mistrzu;)) Zwykłe zaurocznie z wyżej wymienionymi dodatkami jest wtedy tak, potezne ze nie oprze Ci się żadna istota; poczawszy od Goblina, Orka kończąc na półgoblinie.. 0.0 (Półgobliny robią masakrę!!!) Więc, warto je przyłączyć do drużyny, choćby na chwilę! ;) Wszystko co na trudnym poziomie (przedostatni najcięższy poziom z możliwych) lub SoFie zadaję jedynie duużo, albo nawet baaardzo duuużo obrażeń ale, nadal ma jedną małą wadę! ^^ Mało HP. ;/ Ale, i tak taki przyłączony półgoblin zadaje obrażenia na trudnym poziomie w granicach 30 - 60, a nawet 80pkt. obrażeń! :> W tym, momencie nawet twój barbarzyńca nie przekracza takiej ilości hp. Jednym słowem; nie daje rady, wymięka. Ale, oprócz dość małej ilości hp, półgobliny w dodatku są głuuuupie jak but ^^ Dlatego tak, fajnie można je sobie zauroczyc! :D GORĄCO POLECAM! ! ! ;)

    Cohen Barbarzyńca
     

    Wędrowiec
    Temat: mam bardzo prosty sposób na...
    Dodany: 16.10.2012 o 0:51  

    mam bardzo prosty sposób na uratowanie mostu, a mianowice już na samym początku, żucam kapłanem czar sankturaium na czarownika/czarodzieja, a on omija wszystkich wrogów, będąć na samym końcu mostu, czaruje na ogry, np. uśpienie, a reszta drużyny w tym czasie się przedziera

    Wesoły Kaczorek
     

    Wędrowiec
    Temat: Uwielbiam tę lokację, ciągn...
    Dodany: 28.11.2012 o 16:05  

    Uwielbiam tę lokację, ciągnące się w niej walki, brak chwili na odsapnięcie , uciekający czas, dreszcz emocji i muzyka. Tak, muzyka jest świetnie dopasowana do tego co tu się dzieje, a im trudniejsza walka, tym większą mam frajdę. Właśnie zbliżam się do tej lokacji, "pójdzie" tylko na miecze i łuki (żadnych magów i czarowników w drużynie - za łatwo się gra) i jeśli nie zjeżą mi się włosy na klacie, to znaczy, że czas zmienić poziom trudności, a zamierzam utrzymać most. :D



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw